Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A15 5G - válts belépőt!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
bexinho23
őstag
Most nézem, hogy a márciusi emeléssel:
Előfizetésesként: 6e 10gb net (most 5,2e); korlátlan 16,8e (most 14.6e)
Dominosként: 6e 15gb; korlátlan 10eMég 2020 környékén álltam át előfizetéses rendszerre, amikor Dominosként 5gb 4e, előfizetésesként 8gb 3,8e volt.
Amúgy sosem voltam hűségidős, így lemondhatom bármikor. De hiába mennék át más szolgáltatóhoz, összességében sehol sem jönnék ki kedvezőbben.
Ráadásul feltöltőkártyásként rühelltem az évenkénti adategyeztetést, ami ritkán sikerült elsőre. Vagy kidobott az oldal a vége felé járva, vagy nem stimmelt az adat formátuma, vagy éppen elfogadta, de a lejárat előtt 1 héttel jött az értesítés, hogy egyeztessem az adatokat újra a weboldalon, amiket már korábban sikeresen megtettem. Az adategyeztetést több rokonnál is végig kell zongoráznom évente, így örültem, hogy legalább az esetemben megszabadult ettől a kíntól.
De lehet, még ennek ellenére is érdemesebb lenne visszaállni a Dominora abban az esetben, ha március 01-jével nem emelik ott is a díjakat.
[ Szerkesztve ]
-
Cs1csó
félisten
válasz bexinho23 #138351 üzenetére
HAHÓ! A percdíjakat nem írtad, ott jóval kedvezőbb az előfizetéses opció sőt sokszor a havidíj tartalmaz pl. 100 percet
A percdíj sem 25 forint, sőt van másodperc alapú szánlázás is.
Aki nagyon keveset beszél és keveset netezik (pl. ahol sokat tartózkodik pl.: munkahely és az otthon van wifi lehetőség) annak jó a Domino.Nekem 3 szám adategyeztetése kb. 15 perc volt évente ennyi belefér, ami boszant hogy nem ezzel állírjuk meg a terroristák SIM kártyához jutását.
-
Nikaré
őstag
Jó reggelt!
Domino Day
60 perc ! -
bexinho23
őstag
válasz Cs1csó #138352 üzenetére
Percdíjat azért nem írtam, mert fogalmam sincs mennyi. Évente maximum 5 perc hívást indítok. Engem kizárólag a mobilinternet foglalkoztat, mint ahogy a páromat is. Én még a "8gb/XS hangalapú" szolgáltatásra álltam rá 2020-ban, a párom 2021 végén a "4gb/xs hangalapú"-ra. Azóta "duplázta" a netcsomagját, mert eltörölték a közösségi média adatkorlátlanságát. Viszont még a 10gb is kevés így havonta.
Tehát 3.3e-ből lesz (4gb+korlátlan közösségi média) március 01-jével 6e (10gb ami semmire sem elég). Másik szolgáltatókat néztem már korábban is, de a hangalapú szolgáltatás + net variálásával ugyanott vagyok összegben, csak éppen a hangalapú szolgáltatás kedvezményesebb, a net meg kevesebb...
-
yogibear
addikt
válasz enginev3.0 #138356 üzenetére
Már írtam anno: VOIP... pl Voipbusterpro átszámolva kb 7 forint per perc... csak net kell alá... Domino esetén pl maraton 5Gb/4ezer (jelenleg még)...
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
EmberXY
addikt
válasz EmberXY #138033 üzenetére
Sziasztok!
A VOIP visszaéléses dologgal kapcsolatban van egy nem túl előremutató fejlemény, miszerint a feljelentésemet elutasították, ugyanis nem történt bűncselekmény, és annak ellenére, hogy szerencsére valóban senkit nem ért kár, szerintük
"Személyes adattal visszaélés bűncselekménye akkor valósul meg, ha az elkövető célja az anyagi haszonszerzés, vagy ha a személyes adatok jogosulatlan kezelése jelentős érdeksérelmet okoz."
Tehát a problémára jelenleg sajnos nincs semmilyen megoldás sem a szolgáltató (roaming tiltás is csak hálózaton belül működne), sem a hatóságok részéről, szóval ha valaki hasonló cipőbe kerül, annak előre is sok sikert és kitartást.
Up the Irons!
-
mezis
nagyúr
válasz EmberXY #138365 üzenetére
Üdv.!
Nem lehetne ezt a VoIP szolgáltatót arra kötelezni, hogy a kimenő hívás csak úgy indítható, hogy az igénybe vevő visszahívást kap a saját költségére? Vagyis ha a saját telefonszáma "látszik", akkor kicsenget a kért számra, ha nem, akkor volt egy téves hívás.
Még mindig jobb, mint ami most megy, bombáznak mindenkit a sarjukkal.Családtagom rendelt egy csoda "táplálékkiegészítőt", aztán jött a telefon az újabb rendelésre. Én vettem fel, elmondtam a véleményemet a "termékükről" Ezt követően fél-egy óránként jöttek a hívások a legkülönbözőbb telefonszámokról, 30-as körzetszámmal.
Fekete listára tettem, egy napig csend volt. Aztán jött megint egy hívás. Van még hely a listában...[ Szerkesztve ]
mezis
-
EmberXY
addikt
válasz mezis #138366 üzenetére
Ezek szerint vannak olyan szolgáltatók, akiket nem kötelez senki semmire, de ami engem jobban aggaszt, hogy az itthoni szolgáltatók meg szó nélkül megeszik az ilyesmit. Számomra érthetetlen, hogy csöröghet ki valakinél az én telefonszámom úgy, hogy közben nem én hívom... Van egy előfizetésem, fizetem a díját, nyilván nem azért, hogy a számomat mások használják, vagy egyáltálán használhassák... És persze mindenki mossa kezeit, senki nem illetékes, vagy nincs eszköze hozzá, 21. század...
Mindegy is, ha nincs semmilyen megoldás, akkor végül arra fogok vetemedni, hogy tiltok minden bejövő hívást, ami nem a kontaktlistáról érkezik (végülis családtagok, barátok, munkahelyi kontaktok így is megtalálnak, vadidegenekre eddig sem feltétlenül voltam kíváncsi).
Nem akarok ezzel itt szemetelni, csak ha már anno behoztam ide a témát, és mások is írtak hasonló tapasztalatokról, gondoltam megosztom az enyémeket is.Up the Irons!
-
4Grider
nagyúr
válasz EmberXY #138367 üzenetére
A hívószámhamisításnak van külön topikja.
Számomra érthető, hogy olyan hívószámot tesznek rá egy voip hívásra, amilyet csak akarnak, hiszen minimum 10-15 éve használom a technológiát. Inkább az zavar, hogy anno alternatív sms szolgáltatókkal simán meg tudta csinálni a Telekom, hogy ne vegye át tőlük a 30-as körzetszámú sms-eket, csak ha fizették a végződtetést, így le is haltak/drágává váltak az alternatív megoldások. A hívásokra meg csak a nemzetközi roaming tiltással tud reagálni a szolgáltató, az is csak 30-30 irányban működik.
Sokan használják a kontaktlistás szűrést, de elég sok hátránya van, hiszen te is akarhatsz egy terméket vásárolni, egy szolgáltatást igénybe venni, ahol a kézbesítéshez többnyire meg kell adnod a számod. Márpedig ha azon nem érnek el, vagy eljut hozzád, vagy nem. -
ledgeri
nagyúr
válasz EmberXY #138365 üzenetére
Mondjuk sejtettük, hogy ez lett, köszi, hogy azért te végig jártad!
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Landsmann
addikt
válasz mezis #138375 üzenetére
Szerintem nincs ilyen. A drótosnál maga a hívás is ott végződk ahol az ember van. Ő maga dönti el, hogy felveszi, vagy hagyja, hogy üzenetrrögzítőre menjen a duma. Mobilnál ez másképp műklödik. A kritériumn ak megfelelő hívásnál vagy kicsöng a készülé, vagy átrányítódik máshová. Az átirányított hívásba te már nem tudsz belenyúni a mobil eszközödről.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
jack982
aktív tag
Pedig sok esélyem volt nyerni.
-
mezis
nagyúr
válasz Landsmann #138376 üzenetére
Elindítom az app.-ot, ott van nálam a telefon. Kicseng, rezeg, ránézek: hagyom érvényesülni az üzenetrögzítő app.-ot vagy "felveszem".
Vagy már a hívó nyomja a szöveget az üzenetrögzítőmre és akkor eszmélek és közben "felveszem".
30 évvel ezelőtt ez így tudott működni. Magnó hang kazettával, később mikro kazettával, aztán félvezető memóriával. Csak elférne pár "nyomógomb" a kijelzőre a GHz-ek, GByte-ok korában.mezis
-
ledgeri
nagyúr
válasz ubyegon2 #138380 üzenetére
De a linkjén látszik, hogy hogyan is indult...És az átírása friss a kommenthez képest.
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
domper2015
senior tag
Adategyeztetés a honlapon lezajlott, az aplikáció alkalmatlan erre a feladatra.
-
4Grider
nagyúr
válasz domper2015 #138384 üzenetére
Igen, írtuk. Csak idő kérdése, hogy javítsák.
-
EmberXY
addikt
válasz 4Grider #138368 üzenetére
Akkor bejelentkezem a téma topikjába is a sorstársak közé.
Örülök neki, hogy ez a VOIP egy ilyen jól kidolgozott technológia, alapvetően nem is volna vele gondom, ha nem hívogatnának vissza most már hetente legalább 1 alkalommal.
Már csak az a kérdés, hogy valaki direkt szopat ezzel, és csak megcsörget embereket (ahogy a visszahívók állítják), vagy ezek közül célba is ér néhány hívás ki tudja milyen szándékkal, de a kedves nyomozó urat sem zavarta ez a dilemma, amikor visszahívott a feljelentésemmel kapcsolatban (mint utóbb kiderült, igazából csak konkrétabb adatokra volt szükség, amik alapján ki tudták küldeni az elutasító határozatot másnap).
Pedig én még össze is gyűjtöttem nekik egy csomó számot, akik visszahívtak, időpontokkal együtt, elmondása szerint az összes számot amit megadtam, lekérdezték valahonnan és az enyémet is, egyik sem hozható összefüggésbe semmilyen bűncselekménnyel. De nem hiszem el, hogy ez alapján nem lehetett volna egy kicsit tovább kutakodni, hogy ki és honnan hívta őket, legalább valami közelebbi infót találni, de hát ennyi, el kell engedni a dolgot, főleg látva, hogy valójában mennyi hasonló eset van és mindenki tehetetlen.Up the Irons!
-
ubyegon2
nagyúr
válasz Intruder2k5 #138383 üzenetére
Nem keseredtem el nagyon, amikor én ránéztem ez volt a neve. De igazad van, miért nem láttam, hogy Te épp azelőtt nevezted át!? Szégyellem is magam látóasszonyként. Mondjuk amiket írsz, az nyilván moderátorként talán látod is, gratulálok, hogy szememre hányod, hogy mezei topiklakó ennyire idióta...
(#138382) 4Grider
Hanem mikor? Mert látom a nagymellényű hsz benned is ott puffad, előbb-utóbb nagybetűs leszel.
[ Szerkesztve ]
mennyé' be az ólajtón és ne gyere ki
-
tibor23
senior tag
válasz EmberXY #138386 üzenetére
Egy átlag voip ügyfél nem tud akármilyen hívószámot generálni, kár lenne mindent a voip nyakába varrni. Valamikor valamelyik szolgáltatónál kb. 5-8 éve egy nagyon rövid időre valószínűleg tévedésből volt erre példa, de én mostanában nem tudok ilyesmiről. Kizárólag olyan számmal lehet hívni, amit megerősítesz sms vagy bemondott szöveg által, ami te telefonodra jön.
-
osonte
őstag
Sziasztok!
Szerintetek meddig érdemes várni 14 napos elállás esetén (mobiltelefon) a befizetett összeg visszautalására?
Még 2023.12.29-én átvette a terméket a Telekom Webshop raktár, január 8-án lesztornózták a számlát. Többször Chat-eltem már, emaileket írtam, de csak annyi választ kaptam, hogy folyamatban van a visszautalás.Azért kérdezem, mert az elállási papíron ez van írva (meg talán törvényileg is szabályozva van): "...a csomag visszaérkezését követő 14 napon belül bankszámlájára utaljuk vissza." A 14 napnak a dupláján is túl vagyunk...
Várjak még egy hetet hátha valami csoda történik vagy felettes szerv felé írjam meg, menjek ügyvédhez? Persze közben már számlázni tudtak, csak a visszafizetés nem megy.
Esetleg ha valaki járt így és ez a megszokott, hogy pl. 40 nap után utalnak visszak, akkor nem terhelem magam felesleges körökkel (mármint jogi úton).
Előre is köszönöm a választ.
-
EmberXY
addikt
válasz tibor23 #138394 üzenetére
"kár lenne mindent a voip nyakába varrni"
Nem is tettem ilyet. Nem a szolgáltatással van bajom, hanem azzal, hogy valakik valamilyen módon úgy tudják ezt használni, kihasználni, hogy ellenőrizetlenül hamisíthatnak telefonszámokat, a következményeket most nem is fejteném ki, már eleget szemeteltem itt ezzel. A probléma egy létező jelenség, amit főleg csalási kísérleteknél használnak és semmilyen teljes körű megoldás nincs rá jelenleg, amivel ki lehetne védeni.
Up the Irons!
-
osonte
őstag
válasz 4Grider #138399 üzenetére
Jól van akkor februárban még várok az utalásra, de ha március 1-el sem érkezik meg, akkor "talán jogosan" azt már nem hagyom tovább. Szerintem ha 4x annyit várok a pénzemre és nem utalnak, akkor már nem mondható, hogy türelmetlen vagyok. Bár nem tartom reálisnak, hogy 14 napon belült írnak, írjanak 30 vagy 60 napot és azt tartsák. Amúgy kedves volt az utolsó ügyintéző, Ő elutalta volna, de nincs beleszólása a dologba, annyit viszont ígért, hogy megsürgeti (gondolom az illetékesnek írt egy emailt). Próbálok türelmet gyakorolni, mert egy másik előfizetésnél előtte úgy megküldtem őket (amit fel is mondtam), hogy bár kiszámolták a kötbér összegét, de nem merték kifizettetni, valamilyen jogcímen elengedték a végső számlán, de ez hosszú történet és nem akarom már bonyolítani az életem, egyszerűen csak utaljanak és legyünk túl rajta.
Köszi a válaszod!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Autós topik
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Asus Prime Z170-A alaplap + Intel Core i7-6700K + Hyperx 2x8GB 2400Mhz DDR4 memória
- Eladó egy Huawei p30lite új ,gyűjtői ,pici kompromisszum 4/128gb
- XFX, nvidia, 6800XT, 6800 XT, 256mb, ddr3, 256bit, vga, retro, régi
- Acer Predator XB271HU 165hz / 1440p / 27 / G-sync / IPS CSERE!
- Marantz PM-7200 újszerű
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen