Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Apple Watch
- Samsung Galaxy A15 5G - válts belépőt!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
AnonymusX
senior tag
válasz rasotamas #136499 üzenetére
Szia!
Be sem kell menni, a 1414-es telefonszámon el lehet intézni mindkét fél jelenlétében: [link]
Ne felejtsd el megemlíteni az üzletben történt nem igazán teljes átírást, hogy ne számlázzanak ki kétszer átírási díjat és a Magentát is kérd rendbe tenni.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz akaszajanos #136498 üzenetére
A visszaállítási folyamat megkezdése előtt kapni fogsz egy felugró ablakbéli kérdést, arról, hogy meg kívánod-e tartani az eSIM-et.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz akaszajanos #136498 üzenetére
Ahogy írták előttem meg is tarthatod achip-en az esim profilt.
DE ha működőképes SIMed van, akkor Telekom.hu-n is és a Telekom Appban is tudsz eSIM cserét indítani, illetve a 1414-en is tudnak cserélni neked, ha ismered a biztonsági kódot.
-
dt451
csendes tag
Az alábbi problémába futottam bele... Otthoni Net előfizetéshez rendeltem TV készüléket.... 2 év, hűség, részletfizetés. Ez 2023 október 2. reggel történt. Meg is lepődtem, mert a kiszállítás várható időpontját már 3.-ára jelezte a rendszer. Harmadikán estefelé, miután se futár, sem sms nem érkezett, ránéztem a rendelésre. Csomagolás alatt státuszban volt... Ellenőriztem a webshopban a készletet is, hátha esetleg közben elfogyhatott.... De elvben raktáron jelezte, és jelezi a weblap jelenleg is. Másnap (október 4.) felhívtam a 1414-et. "Vanda" jelezte, hogy látja a folyamatban lévő megrendelést... Várjam az sms-t. Vártam. Délután semmi... Koraeste semmi. Október 5., telefon újra... Átverekedtem magam "Vandán".... egy emberi ügyintézőig, aki tájékoztatott, hogy épp éves leltár van, és valószínűleg amiatt nem került még átadásra a futárszolgálat részére. Hétfőn, azaz október 9.- én, ha lezárult a leltár, majd átadják, kedden elvileg hozza a futárszolgálat. Közben a szomszédom pénteken,- október 6.-án azaz a leltár alatt...,- rendelt egy ugyanilyen készüléket, ugyanúgy mint én. Hétfő dél körül telefonáltam újra, mert nem jött se sms, se a státusz nem változott. Azt mondták, majd délután kerülnek átadásra a cuccok, valószínűleg koraeste jöhet sms. Még örültem is, hogy minden rendben van, ugyanaz a futár hozza mindkettőnknek. Estefelé beszéltem a szomszéddal... Neki jött sms, nekem nem. Weboldalon a státusz változatlan. "Csomagolás alatt"... Kedden reggel ugyanez. Délelőtt applikáció ban, chaten, illetve a Facebookon érdeklődtem... Utóbbi eredményeképp kaptam egy hibajegy számot. (Korábban miért nem?) Délután a szomszéd megkapta a csomagot, én meg beállítottam neki a TV-t... Az enyém változatlanul "csomagolják"... Több telefon, chat session eredménye: Nem tudják mikorra javítják ki a hibát a státuszban, de addig kiszámlázott állapotban, a raktárban van a készülék, és vár, hogy átadják a futárszolgálat részére. Jelezték az illetékesnek, informatikusnak, stb... Többet nem tudnak tenni... Várjak... Hátha egyszercsak megjavul a hiba. Annak okát nem ismerik, megoldani nem tudják, nem jogosultak, de sürgetik az illetékeseket. A hiba észlelése, jelzése utáni 7 nappal idegességemben írtam a weboldalon lévő hibabejelentő űrlapon is. A 9. napon azt a választ kaptam, hogy az utóbbi két napban kerültek bejelentésre ezek a beragadt rendelések, és 3 nap kel, hogy manuálisan tovább görgessék őket... Ezek szerint a chates bejelentések, telefonok, ügyfélszolgálatos ügyintézések hiábavalók voltak? Az hiba űrlapon történt jelzése óta ez elvileg a harmadik nap. Közben tegnap este a webshopban karbantartás volt. Reménykedtem, hogy változik a státusz, és talán ideér végre a készülék. Ma még mindig "Csomagolas alatt"... A rendelés óta 11. Nap telt el, a várható kiszállítás időpontja óta 10... Hétvégén gyanítom senki nem fog ezen melózni... Azaz ha valami csoda történik esetleg hétfőn, talán keddi napon lehet TV-m. A kommunikált , Telekom által vállalt szállítási határidő után 14-15 nappal... A legidegesítőbb, hogy az ügyfélszolgálat csak alibi! A folyamatra nem lát rá,- csak amennyire én ügyfélként, - nem férnek hozzá semmihez, és nem tudnak érdemben belenyúlni semmibe, sőt azt sem látják, hogy egyáltalán az elvileg illetékes osztályon megnézte-e valaki a hibajegyet. Egyszerű üzenetrögzítőként működnek. Nem tudom elhinni, hogy ennyi idő alatt, senkinek nem volt arra ideje, érkezése, hogy felülírja a nyilvánvalóan hibas státuszt, és tovább görgessék a folyamatban az elvben a raktárban álló cuccot...
-
AnonymusX
senior tag
válasz dt451 #136505 üzenetére
Ilyen beragadások rendszeresen előfordulnak. Ügyfélszolgálaton ilyenkor kényelmes módon lerázzák az ügyfelet, kevés ügyintéző veszi komolyan a bejelentést és csinál is hibajegyet róla. Szóval a hibajegyhez ragaszkodni kell.
Nem nagyon érdekük ezeket javítani, így is elég jól pörögnek az eszköz eladásaik. Ha nem jelzed, észre sem veszik, hogy elakadt a folyamat.
Én anno 4 hetet vártam a rendelt eszközre úgy, hogy nekem kellett érdeklődni, míg ki nem fogtam egy jó ügyfélszolgálatost. Ha megérkezne, akkor se hagyd magad, nekem adtak némi jóváírást a kellemetlenségért.
[ Szerkesztve ]
-
dt451
csendes tag
válasz AnonymusX #136506 üzenetére
Visszaolvasgattamna Telekom fórumokon... Vannak rémtörténetek évekre visszamenőleg. Baromira dühítő, és látszik, hogy megvannak a "lerázós" scriptek... Csak azt nem értem, miért.... Sikerült ezidő alatt többször ugyanazzal az ügyfélszolgálatossal beszélnem. Hajlamos vagyok hinni neki, hogy nem látnak érdemben bele a folyamatba, és nem tudnak belenyúlni... csak hibajegyet felvenni. Ha meg felfelé erőlködnek, amiatt csak morognak rájuk. Viszont az is látszik, hogy többen kb. falból nyugtatják az ügyfelet, aztán inkább fel sem adminisztrálják a hibát, hatha más gondja lesz később. Márpedig ha ez egy rendszeres probléma, kellene lennie erre egy bevált megoldásnak, protokollnak... Csak gyanítom nem kellemes a vele járó meló, és emiatt próbálják megúszni...
-
AnonymusX
senior tag
válasz Winne #136508 üzenetére
Érezhető bevételkiesés esetén úgy gondolom, már javították volna, vagy ha nem lehet javítani, akkor valami riasztást dobhatna a folyamat a megfelelő csoportnak elakadás esetén.
A tapasztalatom az, hogy ilyenkor az ügyfélnek kell könyörögni az eszközért és ennek hatására szedik ki tetszhalott állapotából a megrendelést, egyébként semmi nem történne vele.
Általában a hűséggel történő rendelésekkel van probléma, ami pont a Telekomnak lenne jó, szóval érthetetlen számomra, hogy az én esetem után 5 évvel még ilyen megtörténik.
[ Szerkesztve ]
-
dt451
csendes tag
válasz AnonymusX #136509 üzenetére
10. napja könyörgök... Azóta semmi eredmény... A hibát ismerik, nem egyedi, évekre visszamenőleg előfordul. A weboldalon leadott hibajelelentésre érkezett a hivatalos válasz alapján, elvileg 3 nap megoldaniuk, manuálisan. Csak valahogy nem sikerül hozzálátniuk már 10 napja... Ebből 8 munkanap... Es az IT részlegre mutogatnak... Mert amúgy a készülék a raktárban, már 10 napja, nekem kiszámlázva, útra készen várja, hogy a GLS-nek átadják. Csak hát a beragadt fals státusz miatt nem tudják... Majd ha az informatikusok kijavítják a hibát... Én még olyan logisztikai rendszert nem láttam, ahol egy ilyen beragadt státuszt ennyi idő alatt egy ezzel foglalkozó informatikus nem tudna megoldani, vagy egy logisztikai ügyintéző nem tudott volna felülbírálni, és elindítani a csomagot. Kereskedelemben dolgozom...
[ Szerkesztve ]
-
Quinine911
aktív tag
Sziasztok, ez vajon mitől lehet? Iphone 11.
Ha átváltok WIFI-ről mobilnetre, akkor iszonyat lassú a mobilnetem egy ideig, de szinte használhatatlan, aztán jópár perc múlva fokozatosan magához tér, és begyorsul. Pár hete vettem ezt észre, de már nagyon zavar.
Szerintetek a teló döglődik, vagy Telekom hiba lehet? Jelerősség, lefedettség, 4G ugyanúgy rendben ahogy mindig is volt.I was born for a storm, and a calm does not suit me.
-
atosan
addikt
Sziasztok,
Váltottam e-simre, minden rendben. Viszont, mikor újraindítottam a telefont nem kérte a pin kódot. Semmi gond, telefon beállításokban (Motorola Edge 40) kikerestem a sim pin beállítást, kéri a régi pint. Bepötyögöm, nem jó. Biztos jó pint adtam meg, saját, tehát nem a sim kártyához gyárilag rendelt pint használom évek óta.
Netán a plasztik kártyán lévő eredeti kódot kéri? Akkor bajban vagyok, már a fene sem tudja az hol van.Maine coon
-
kovilac
tag
Kedves Fórumozók!
A segítségeteket szeretném kérni. A nevem alatt futó telekom otthoni szolgáltatáson még van hűségidő bőven viszont a 2telószamrol
a hűségidő letelt. Részletre készüléket szeretnék venni
Azonban a részletre kérem csúszkára rámenve mindig visszaugrik passzívra...
Ha csodával határos módon mégis elő tudom hoznni a részletfizetést.... a megrendelés végéig eljutok de az átvétel módja ablak tök üres... nem lehet mit kiválasztani így nem tudom lezárni a rendelést. Járt így valaki? -
polonic
félisten
Rossz topik
[ Szerkesztve ]
-
atosan
addikt
válasz kovilac #136516 üzenetére
Szia,
Nekem online mindig össze akarta vonni az otthoni szolgáltatásokat és a mobil szolgáltatásokat. Lehet nálad is így csinálja és az otthoni hűség kavar be. Próbáld meg chaten vagy telefonos ügyfélszolgálaton, úgy is érvényesek az online kedvezmények. De határozottan emeld ki, hogy nem szeretnéd összevonni, külön kezeljék. Én így csináltam legutóbb.Maine coon
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Továbbra sem tudok se online, se telefonon intézni semmit, így például az új iPhone-t sem tudom megvenni.
Vetetett már fel valaki hibajegyet? Orvosolták már valakinek ezt a jellegű problémát? Facebook is tele van olyan kommentekkel, hogy nem tudnak online semmit intézni. Gondolom a Telekom is tud a hibáról, csak nem értem, akkor miért nem hárítja el?U.i.: Nekem még hibajegyet sem hajlandóak felvenni. 😅
[ Szerkesztve ]
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
Aaron14
őstag
válasz donjohnson #136520 üzenetére
Pro-t szeretnék, azt még sehol nem lehet kb. kapni.
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
veterán
Elnézést hogy értetlenkedek, erre a két kérdésemre nem volt egyértelmá a válasz:
- Tudok-e átiratni előfizetést, összevonni magenta 1-be, ügyfélbiztonsági kódot cserélni, nem eredeti hanem partner Telekom üzletben?
- Telefonos átíráshoz mindenképp kell-e ügyfélbiztonsági kód?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Aaron14
őstag
válasz Winne #136522 üzenetére
Nem vagyok hűségben és személyesen nem lehet megvenni az iPhone 15 Pro-t, csak és kizárólag online.
Ismert a fent említett hiba, Facebook is tele van olyan kommentekkel, hogy nem tudnak online semmit intézni, mégis leszarják.
Sajnos máshol drágábban jönnék ki, szóval nem tudom felmondani az előfizetésem.
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
Aaron14
őstag
válasz AnonymusX #136526 üzenetére
Nem engedi, mert az automata rámrakja a telefont, hogy nem vagyok jogosult telefonon intézni semmit. Vezetékesről sikerült kicselezni őket és ott egy ügyintéző azt mondta, hogy nem kötelesek megindokolni, miért nem vagyok jogosult. 😀
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
Telekomtól vásárolt készülékre, amire 24 hónap garancia van (SAMSUING), lehet garancia kiterjesztést vásárolni a Telekomnál?
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Aaron14
őstag
válasz donjohnson #136528 üzenetére
Szerintem erre nem ez lenne a megoldás, hanem ki kellene javítania a Telekomnak az IT részéről a hibát.
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
Aaron14
őstag
Rengeteg előfizetőnél jelentkezett ez a hiba. Még a saját nevemre szóló Domino előfizetésemmel is ugyanez a helyzet. Telekom Facebook oldala tele van ezzel a problémával. Kemény hogy 2023-ban ez gondot okoz egy ekkora kommunikációs vállalatnak.
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
válasz Ace Ventura #136532 üzenetére
Köszi, olyanom volt a Xiaomira. Megbántam. Havi 4K körül volt vagy félévi fizettem, az kidobott pénz volt.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
veterán
válasz Aaron14 #136533 üzenetére
Szerintem amúgy is mennek le a lejtőn. 10-15 éve bementél egy Telekomba, régóta ott dolgozó hozzáértő munkatársak segítettek.
Ma ilyen húszéves suhancok akik 3 hónapot nem bírnak ki egy helyen és azt sem tudják egy mázsa hány négyzetméter.
Ez az új szabad elválasztatlan tér a nyomorul pultokkal egy förtelem, kurvasötét van, ott a tableten írd alá azt se látod mit, kritikán aluli.https://tinyurl.com/rasoapro
-
legenda
válasz Aaron14 #136533 üzenetére
A vásárlás, hűség jó a szolgáltatónak, biztos megoldanák, ha akarnák.
Amikor nem tudtam előfizetésre rendelni a webshopban egy fejlesztésük után, csak itt írtam le, mégis gyorsan megoldották, mert tényleg technikai hiba volt. Igaz, akkoriban még több szolgáltatós illetékes (a szó igazi értelmében) volt itt jelen, többször segítettek privátban is, ráadásul nem csak általánosságban.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Aaron14
őstag
Azon gondolkoztam, hogy talán ha felhívnám őket azzal, hogy az összes szolgáltatásunk lemondanánk még akkor is, ha kötbért kell fizetni. Ezzel el lehet valamit érni? Tényleg nem tudok már mit kitalálni, mert mindenki csak leráz annyival, hogy "Menjen üzletbe!".
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
Winne
nagyúr
válasz Aaron14 #136525 üzenetére
Az, hogy nincs az üzletben készlet az nem azt jelenti, hogy csak online veheted meg, ez bullshit. Menj be a boltba, ha a dolgozónak is érdeke, mert jó csomagod van, akkor szól neked, ha kapnak és mehetsz érte. A hozzám közeli boltban ez így működik.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Aaron14
őstag
válasz Öcsielvtárs #136542 üzenetére
Nekem is van, de Partner üzletben, ahova a legutoljára fogják küldeni a szállítmányt.
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
adika4444
addikt
válasz Öcsielvtárs #136542 üzenetére
Megjelenés után nem sokkal, talán december végén kihoztunk két 6S készüléket, hozzájuk Next S csomag, meg egy harmadik számra vlmi mégnagyobb csomag. Nem egyszerre vettük a telefonokat, a másodikért kb. két órára rá szaladtunk vissza, de az ügyintéző adott privát számot, névjegykártyát. Rendes volt amúgy is, de a feltételezhető jutalék után meg aztán pláne.
Hozzáértő is volt, képben volt a dolgokkal. Az más kérdés, hogy mint kiderült, partnerüzletben voltunk (vagy ahogy akkor hívták), így az értékesítésen túl sokat nem tudtak segíteni@rasotamas (bocs, mobilon vagyok) Én is tapasztaltam a színvonalesést, vettünk két domino kártyát. Megkaptuk, de az ügyintéző mindenből a minimumra ment (kommunikáció, szaktudás, lelkesedés). A munkáját elvégezte, de látszott, hogy nem rég jött és nemsoká megy is. Én is sajnálom ezt az irányt, 10 éve iPhone 5C-t vettünk, első almatelefon ott mondtam, hogy első Apple emiatt 5C. Javasolta a 5S-t (mindenben jobb kb.), de nem akarta tukmálni, látszott, hogy tényleg jót akar. Akkoriban a garizás is egy álom volt, beszart a jack csatlakozó. Onnan indultunk, hogy majd ha megvan a cseremobil, akkor veszik be, legyen telefonom. Utána jött, hogy a készülék leadási kísérlete utáni napon nagy elnézést kérve felhívott egy ügyintéző, h nagyon sajnálja, de ugyan megállapítottak egy cseretelefont, de a város másik végén van, nem probléma-e, vagy pár napon belül át is tudja hozatni. Elmentem érte és így az iPhone cseréje 24 órán belül lezajlott...
üdv, adika4444
-
#33802016
törölt tag
válasz MaxxDamage #136488 üzenetére
Nálam azt írta ki, hogy értesítünk, ha sikeres volt. Kétértelmű így. Még ha ki is írja, hogy sikeres, a második mondat miatt ez már kétséges. Értesítés, meg jóval később jött meg.
A feltöltéshez 3000 ft nem is jelent meg nálam semmilyen + adat és perc nem is kaptam sms-t sem róla. Az összeg jóváíródott. Ilyenkor mi van? Érdemes ezt jelezni utólag?
[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz Aaron14 #136538 üzenetére
Én írnék a probléma miatt egy részletes, tárgyilagos levelet a szolgáltatónak, amiben rendesen átmegy, hogy nem üres fenyegetőzésről van szó, hanem végső "elkeseredett" lépésről.
Illetve írtad, másokat is érint a probléma, ha nagyobb számról van szó és felkapja a média, az erősebb nyomást szokott jelenteni, hátha úgy legalább valami okot mondana a szolgáltató.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
válasz #33802016 #136545 üzenetére
Akkor az érdekes.
Nálam a program mindent szokott jelezni.
/feltöltési bónusz, stb. is/◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
tag
válasz #33802016 #136545 üzenetére
Az adat és perc kapás az elvileg úgy megy, hogy neked kell a szoftverben vagy a weboldalon kiválasztanod a feltöltés után (mondjuk amikor rajta van a pénz a SIM-en) azt, hogy neked mi kell. Nekem ez szokott működni a feltöltős SIM-nél és eddig mindegy volt, hogy a szoftverben vagy a weboldalon választottam ki az 1 hétre (7 napra) 3 GB adatmennyiséget.
Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Xiaomi Redmi Note 12; Nokia 105 (2019)
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Ukrajnai háború
- Hatalmas az érdeklődés a Dragon Ball: Sparking! Zero iránt
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Asztalos klub
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Le Mans Ultimate
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Hogwarts Legacy teszt
- nVidia tulajok OFF topikja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A32 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP OMEN Gaming 16 - ÚJ - 16" GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- Új ibasso DC06PRO dongle dac
- CTO MacBook Pro 16" M1 Pro Chip - 10CCPU - 16CGPU - 32GB - 1 TB - Matricás !! - 60 nap garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen