Hirdetés
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- X200-as szériáját mutogatja a Vivo
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Szivárvány
lo ...
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #66197 üzenetére
Robibá, lagunánál (2.0dci) mi hajtja a klímakompresszort?
Esetleg valami ábrád lenne róla?(télen volt segédszíj + csapágy + feszítő csere)
Olyan, mintha nem indulna el. Bár bekapcsolásnál indul a ventilátor, a fordulat is emelkedik hangyányit, de hideg nem jön. A gáz lett ellenőrizve, megvan.
Illetve ha megyek egy jó 20-30km-t, utána mintha elkezdene hűteni.
A kuplungjuk tud megfáradni, vagy hogy van ez?Keddre van időpontom klímáshoz, csak mondom hátha láttál már ilyet.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #66206 üzenetére
Nem koszos, csak poros. Nem megyek annyit, hogy koszos legyen, soha nem használtam a spriccelőt, most is üres. Csak amióta utcán van azóta két nap után por lepi az egész autót. Se lemosni, se törölgetni nem fogom minden indulás előtt így valami lé kell a tartályba amivel bőven spriccelhető indulás előtt és nem döglik ki alatta a fű mikor lefolyik. Azt a finom porréteget leszedi a víz is. Télen meg nem kell bele víz, mert nincs por se.
Bár az még mindig gond, hogy az első pár centit mindig szárazon fogja törölni, meg az oldalablakok is porosak.
Mindegy, nem az én autóm az egyetlen ami utcán van és poros. Simogatni meg a barátnőt kell. -
NemTom1988
csendes tag
válasz rob210 #66270 üzenetére
Az olajzabalás a legkisebb problémám... 3 ezrenként 1 liter megy el, ez még nem is sok Viszont jönnek elő sorba a zsebbenyúlós kiadások, annak ellenére, hogy mióta nálam van mindent megkap, de állandóan van valami nyügje, ezért a szerelőm (akit sajnos vásárlás előtt nem ismertem) azt tanácsolta, hogy szabaduljak tőle, amíg lehet. Városban szinte alig használjuk az autót, párom és én is bringázunk a munkába, így csak ha nagyon cudar idő van akkor vesszük elő. Fő felhasználás szülők látogatása, valamint kirándulások, nyaralások bel és külföldre. Tavalyi évben 18 ezret mentünk, de mondom ennek 90 százaléka autóút és minimimum 100 km-s távok. Amúgy Győrben élünk, tehát a városi használat sem annyira strapás, mint mondjuk BP.
.. valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá pénzem..
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #66275 üzenetére
Most voltam vele megint, direkt mérem, 20 perc után még világít. "Asse" tudom mióta döntött így, hogy ennyi ideig tököl vele. Lényegében, ha nem aludna ki, nekem még jobban "bejönne", mert ott azonnal látszik, mintha valamilyen védelem lenne az autóban, persze nem egy "rönósnak", aki rögtön vágja, hogy az ott mi.
De az biztos, hogy 3-5 perc után az autóban áram nincs. Látom bedugott USB kütyük led lámpáin is, a központi zár visszajelző piros kis led lámpáján is.
Mire megírtam ezt a hszt, gondoltam rápillantok, már nem ég.
-
polonic
félisten
válasz rob210 #66282 üzenetére
Erről már én is hallottam, de nem jártam még arra.
Viszont, ha Ausztria felé megy az ember, na az egy álom. Tükörsima út mindenhol. Még a huszadrangú úton is. Olyan keskeny, hogy a nagy dögöm mellett mégegy autó nehezen fér el, de akkor is tükörsima.
Ha ott futna az autó, akkor nem kellett volna kormányösszekötőt meg majd hamarosan lengőkart cserélnem.
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #66313 üzenetére
Javítanám,
M2nél a szedán és ferdehátú 240mm teli tárcsa hátul, kombi pedig 270mm.
Elöl 1.4 260mm hűtött, 1.6-2.0 pedig 280mm.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
sonny007
tag
válasz rob210 #66312 üzenetére
Szia.
A szívás alatt mi értesz?!
Bár nem vagyok autó szerelő, de eddig amit kellett rajta csinálni mindent megcsináltam. Leírást, videót elnézve annyira nem lehet nehéz megcsinálni. Csak borzasztóan zavar, hogy 2-3 havonta figyeljem a váltó szintet. Ezért gondoltam, hogy megjavítanám.
Elrontani talán nem tudok rajta semmit, mert ha maximum nem tudom cserélni megy minden vissza ahogy volt.
Mennyi ideig tart a cseréje, kivitelezése? -
sonny007
tag
válasz rob210 #66328 üzenetére
Akkor nekem lehet rá menne egy hétvége..
Gyűrű készletem nincs itthon, autós bolt van ahol ha pl pénteken megrendelem akkor szombatra itt van nekik.
Hát kicsit elszomorodtam így nem is tudom, hogy megrendeljem-e a készletet és megpróbáljam cserélni. Mert ha a gyűrűk se jók benne, akkor az alternatíva méretet sem tudom, hogy melyik lenne jó.. :/ -
Faith
aktív tag
válasz rob210 #66336 üzenetére
Rendben akkor kimarad a megtekintés is. 2.0 dci-t mondjuk még nem találtam ilyen áron, de akkor megvan a miértje.
Gabady: Pont ez a gond, hogy nem szeretnék visszatérő vendég lenni egy szervízbe. Nyilván csodát nem várok egy ilyen idős és értékű autótól de ha már alapvetően problémás darabról van szó akkor megpróbálom kerülni.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #66357 üzenetére
Elhagytam megint alul azt a műanyag takaróelemet ami itt van. Nagyon fontos az?
Nekem is picit ereszt, de igazából csak nyirkos. Én nem foglalkozom vele amíg nem durvul el, látom a földön ahova állok ha már csöpögni kezd majd. Utána meg szerelő, én ezt nem tudom kicserélni úgyse úgyhogy nem is görcsölök rajta egy másodpercet se.A másik amit akartam kérdezni tőled, hogy beindításkor rögtön egy másodpercre brumbrumbrum dadogás van, ahogy beindul az első munkaütem után és csak egy másodpercre vagy félre. Aztán megy szépen rendesen az emelt alapjárat. És ezt csak hidegen csinálja első indításra.
Ez szerinted FHP lesz vagy csak simán szar a gyertya és a dúsítás miatt csinálja?A harmadik amit észrevettem, hogy az egyenesben álló kormányt ha tekergetem picit jobbra balra néha kattan egyet, nem mindig. Valahol a motor mögött hallani és érezni a kormányon is.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #66361 üzenetére
Igen, régebben beszéltünk a kormány tekerés elnehezüléséről ami ritkán jelentkezett, akkor ez toronycsapágy lesz mindenképp. Mivel nincs szerszámom ez megint szerelőre marad.
Mennyire veszélyes ez? Parkolóban mikor kitekerem teljesen akkor pattanhat el a rugó vagy menet közben kis ívű kanyarokban is amit nagy sebességgel vesz be az ember?Gyertyákra gyanakszom, mert ha csutka hidegen elindulok vele akkor amíg dúsítás van rángat is az autó (mint a Ladák is hidegen), de ha megállok akkor szépen megy az emelt alapjárat és lecsökken ahogy melegszik, a meleg motor pedig jól megy (FHP hibával nem lenne ilyen). Denso trafók vannak, bár persze azok is tönkremehetnek. FHP-val is volt már gondom, de egy sima csatlakozó lehúzás és visszadugás után jó lett, egy rossz jeladó ettől nem javul meg így az csak sima kontakthiba lesz. Így a gyertyára gyanakszom, mivel nem marad más.
Gyertyát meg FHP-t tudok én is cserélni azt majd megcsinálom én. Jobban aggaszt a toronycsapágy.Kell ebbe nyomni plusz zsírt vagy jó ahogy megjön a boltból? Mit mondjak majd a szerelőnek?
-
sonny007
tag
válasz rob210 #66357 üzenetére
De ha nem muszáj nem szeretném megvárni még teljesen csepegni fog. Volt olajcserén 2 éve az autó (akkor még autószerelő csinálta, azóta már én inkább.) Ő azt mondta kb 1L váltó olajat engedett le belőle így gondolom én ezek szerint eléggé csepeg az már.
Ezzel a javító készlettel akkor meg tudnám oldani a problémát?! Javító készlet
Mire kell figyeljek, vigyázzak?
A váltó olaj lefolyik ha a (pirossal) bekeretezett csavart kitekerem? (Mert akkor váltó olajat is kell rendelnem.)
A választó- / kapcsoló rudazatot (citromsárgával keretezett) is illik ilyenkor már cserélni vagy az maradhat? Vagy azt egyáltalán tudom váltó szétbontás nélkül kiszedni? -
Fr0z3n
őstag
válasz rob210 #66369 üzenetére
Van még egy Ford fiesta 1.4 tdci és egy seat cordoba 1.9 tdi is tarsolyban. De itt tetszik, hogy sok a hely, jól variálható és kényelmesnek is írjak. Ha nem akarnék bajt magamnak, akkora Ford. De szeretem a kihívásokat, csak nem szeretnék szívni a sok elektromos cuccal ami a renaultban van.
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #66373 üzenetére
Kettős tömegű van ebben a példányban?
Fogyasztása (országút, stb...) Hol tudok utána nézni?
Okoskereket minden vezérlés cserénél cserélni kell?
Köszönöm a választ előre is.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #66405 üzenetére
Van pár alkatrész ami szerintem kifejezetten jó áron van. 1 hét a szállításuk EU-n belül.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Jaded
őstag
-
Jaded
őstag
válasz rob210 #66422 üzenetére
Beszéltem az eladóval, annyit mondott hogy olajcsere most volt, rugók és lengéscsillapítók voltak cserélve rajta, a hátsó fék új. 30e km-t tett bele, mert felköltözött Pestre, az autó pedig vidéken maradt, így hétvégente volt csak használva. Ő a 4. tulaja, rozsda egy pici van az egyik hátsó kerékjárati íven (azt mondta egy fél körömnyi).
Holnap kiderül.. nagyjából azt nézzem meg rajta, amit az 1.2-es esetében mondtál?Renault Megane IV Limited
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #66446 üzenetére
Szedán nem jó, mert pakolni is akarnak bele magas dolgokat, akkor inkább keresek neki ferdehátú Megane-t.
A fojtószelepháznál jobb oldalon hallok valami kattogást egyébként, bár nem konkrétan kattog hanem inkább levegős, pneumatikus tompább kattogás. Ez lenne a nemrég említett benzingőz visszavezető? Mert akkor nem foglalkozom vele, ami kattoghat az kattogjon ha akar.
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #66451 üzenetére
Sípolni is sípol, de azt akkor hallani ha befekszem az autó alá. Az lefele sugároz. Egyébként ráférne már egy takarítás, mert néha emelt marad a fordulat picit, meg van mikor beesik 750 alá, ez is ismert típushiba.
De az elmúlt 14 hónapban nem romlott ez az állapota így inkább nem piszkáltam. Amit nem feltétlen muszáj azt nem birizgálok egy 17 éves autón.[ Szerkesztve ]
-
#hpq
aktív tag
válasz rob210 #66445 üzenetére
Köszönöm még egyszer a segítséget rob210, valamint molnarpeter.
Tegnap leszedtem az elejét, és a cső mint a két oldalt ahol a folyás volt, eléggé lötyögött.
Remélhetőleg megoldódott, a napokban majd figyelni fogom.Viszont olajvásárlásban szeretném a véleményeteket ki kérni.
Ki néztem az ELF Evolution 700 Turbo Diesel 10W-40 motorolajat (1.5 dci)-be.
Jó lehet vagy van más fajta ami esetleg jobban bevált?
Előre is köszönöm!// -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- PlayStation 5
- Linux kezdőknek
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen