- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Google Pixel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz attilav2 #20854 üzenetére
HA-on kb az első 10 autót bontják abból ki a központi azt viszlát olcsóbban nem lesz vagy márkakereskedés drágán vagy utángyártott alkatrész unix stb olyan nincs hogy nincs vagy hogy ne lehessen megoldani
Unixszám : 910654 REME2200N NEUTRON Központi zár garnitúra 22k listaáron clio/meganehoz
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz Nordik #20858 üzenetére
6*25,4=152,4 cm széles a felnid arra kicsit nem igen nyerő a 155 széles gumi (túl a határain vannak) "széthúzza"... hátrány talán a kopás felület más lesz mint egy kisebb felnin(nagy gond nincs belőle mostanában divat ez a tuningosok között )
egy táblázat hogy lásd mire mit illik tenni
attilav2: természtesen minden megoldható amit leírtál de mielőtt nagy vásárlásba kezdenél egy autóvillanyossal nézesd meg hogy tuti ott van e a gond
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz imyourfriend #20893 üzenetére
Hát felőlem legyen benne 400k km akkor se érdekelne én nem km alapján veszek autót Nem tudom mikor fogjuk ezt kinőni hogy az első a futott km vizsgálata
(#20894) rob210: de kis szolid szerintem ez min 2.0 16v "must have érzés"
(#20896) rob210: már tényleg kopaszodok De akit ennyire zavar annak új verdát kell venni és nincs gond km terén
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #20896 üzenetére
Jut eszembe hátsó (fékdob) dobból te melyik márkát javasolod ? Mert lassan érik már a komplett hátsó fék felújítás is és akkor mindent cserélek hogy ne érjen meglepetés
szerk: bocsi fék dobra gondoltam
(#20897) imyourfriend: megsúgom pont a 200k-t futott (óra szerint) toyotába van min 400k ) Az enyémbe is óra szerint van 102k km de szerintem van ebbe 2szer ennyi is de még is bármelyik japán német vas mellé merném tenni amibe fele ennyi van km van mert olyan az állapota és nálam ez számít
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
15-ös lemez felni ha valakinek kéne gyári és patika állapot 5k db áron igen csak baráti
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Gates szerintem de az SKF is jó választás vez.mű.szíjra
Gyertya NGK szigorúan (szerintem)
Alapjáratot gyertya plusz trafó csere után tárgyaljuk újra 16-v nél szép egyenletes járás kell hogy legyen sokkal finomabban mint 8 v társainál
(#20908) Mágus2: írtam is neki hogy fék még egyszer javítva
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #20911 üzenetére
Mire lennél kíváncsi? haverom hajt egy diesel 2.0 11x LE- s verziót leggyengébbet kombi szerintem egy fostarisznya méretileg meg vicc kombi létére ha laguna akkor csak az m1 vagy a m2
(#20910) dj79 : jó kis tütter az jó motorral kis gondoskodás és imádni fogjátok mert kimegy a világból
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #20919 üzenetére
Hát a haveromé inkább nem mondom mit járt meg de lényegtelen most már megy ez a lényeg Viszont nekem hatalmas csalódás volt méretileg... merem állítani hogy ami 2006-os lagunánk jobban pakolható pedig nem kombi..
(#20916) rob210 : köszi Semmi gond én is írók olvasok néha mellé hulla fáradtan
(#20921) FerNandor: na majd akkor ha lesz valami tali egyszer és szabad lesz fater lagunája avval jövök és kipróbálod
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #20942 üzenetére
abba már az 1.8 kevés 2.0 liter kell tapasztalat
Az a baj rob hogy te is tudod fehér hollót keresel 5 ajtós m1 ph2 alig van ami meg van mind beteg pl ezis mait linkeltél nem igen van egyforma /épp elem a kocsin ( törném le a kezét aki még erre is lusta hogy tisztességesen összerakja) amúgy én az 1.4 16v-t csak kipróbálnám a maga 95 paripájával az 1.6 "csak" 107 paci
eTrade: szerintem megcsinálták az 5 ajtóst és a szedánt az R19 ből mert ugye a megane annak az utódja és kitalálták hogy kell egy kombi is a piacra és a sedánra rácsaptak egy ilyen nem is tudom talán púpnak mondanám dolgot a teljesség igénye nélkül mondván ez így jó lesz hát én nem tudom ha lelőnének se tudnék meg barátkozni vele
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát van az úgynevezett mulitméter eszköz amivel nem kell lebontani az autót feleslegesen (minden villamos szakinak van ) és szépen ki lehet méregetni és ahogy mondták sajnos az nem biztos hogy 1 napos meló de jobban megéri mint kábelköteget cserélni ugyan is az nem olcsó mulatság...és legvégső esetbe kéne annak neki futni.. először is ilyen dolgokhoz jönne jól egy gyári hibakód olvasása a clip-el és utána ha meg vannak a hibák javítva vannak egy gyors törlése a hibáknak majd idővel elválik hogy újra jelezni fogja e avagy sem..pl légzsák visszajelzés ált csati hiba szét jön elmozdul és ez ugyan úgy lehet pl a klímánál is hogy egy két csati nincs a helyén rendesen..és így tovább tényleg tökölős munka de sok 10ezret lehet vele spórolni (pl elkerülöd a felesleges alkatrész cserét)
-
tresh
addikt
Ha olyan hibákat ír ki az ecu ami nem is létezik fizikálisan a kocsiban akkor ott mindenképp nagy gubanc lehet. Az eredetivel megegyező típusú ecu-t kapott a kocsi ? Volt törve a tűtű ? Mert ez engem is érdekel elég sokat foglalkozok mostanában a röncikkel.. de ilyet még én se láttam hogy hogy olyan hibát dob ki az ecu ami fizikálisan nincs is jelen..diag mit mondott ? hibakódok ?
rob210: lehet ővé még az r19ből jött 1.4-ssel van szerelve mert ha jó emlékszem azt írta 96 os a gép 95-ig gyártották az r19-et és lehet annál láncos a cucc bár kétlem
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz attilav2 #21070 üzenetére
Szélvédőmosó csöve a műszerfal mögött elrepedt, a csere műszerfal le bontásával járna ezért "nem éri meg", szigszalaggal körbe lett tekerve.
Ez a mondat egy f@szság már bocs...sehol nem megy a műszerfalba..de ha még ott is menne kb 5 perc szétszedni..ergo szerelőtök balf@sz....a spricni cső mind kint megy jobb első dobtól
Benzincső is hugyész@aré van és nem nagy matek cserélni.
Riasztó ha szívja az akut kuka és venni kell egy másikat ha nem lehet megjavítani...Na most ez így munka díjjal együtt legyen 30-40k és akkor új riasztót számoltam..
Azt a szerelőt el kell hajtani a pitsába mert dolgozni nem akar...normális szerelő pik pak megoldja
-
tresh
addikt
válasz rob210 #21072 üzenetére
amúgy én azt hittem ilyen csak a mesébe van de amik itt egyre sűrűbben jelentkeznek komolyan sírni támad kedvem és majd ebből jön le az a következtetést hogy sz@r a rönó... de most szólok előre a rönó nem sz@r csak nem viseli el a sok autószerelőnek nevezi magát hozzá nem értő balf@szokat Komolyan ez már viccnek is rossz
giigz:nem kell márka szerviz bárki megoldja ezt de azt hogy ezt egy autószerelő nem tudja és még azt se tudja mit mond Ne vicceljünk már... lassan tényleg be fogok vállalni egy két rönót és megcsinálom mert ez a meló amiről itt van szó max 1 órás és akkor kávé cigi 10percenként
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Napi találós kérdés
-
tresh
addikt
válasz hossszú #21078 üzenetére
Nordik: az első verziót gondoljátok újra kerékagy/csapágy párosra gondolok ha rákeressel a felépítésére rájössz hogy miért
a másik résznél mint említettem én és ha jól emlékszem rob is cserés a dolog nem kell rajta tökölni tudom 13 k is sok pénz de nyugtasd magad hogy más 10kért vett nívópálcát[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
Ne legyél már te is "hondáshülyegyerek " hogy 1.6 azt 200Le legyen... az a 86/99/106 paci közül szerintem oly mindegy melyik lenne a feneked alatt örülnél mint pocok a teli éléskamrának
Bár mondjuk a sok okos amivel tömi a fejed a másik topikba.... jó oda benézni és a egy jót nevetni kb 2 ember van ott tisztába a dolgokkal a többi meg újra írja a fizikát és az autó szerelést.. nem is tudom talán múltkor valakit felvilágosítottak hogy dieselnél nem a nyomatékot érzed
FerNandor: m2 -re viszza térve nem lehet hogy csak lámpa végett ph2-es
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz imyourfriend #21137 üzenetére
Igazad van csak egy dolgot elfelejtettél meg kérdezni még pedig azt hogy mihez vettem >>belső kárpitok stb ha komolyabb cucc kell akkor beállok a garázsba és elveszem a polcról
szerk: pl haverom is hozzám jön ha normális szerszám kell mert a 20éves német racsnis kulcsom nem hajlik el mint az ő állítólag német hude fasza 50k-s 15db szettje
rob210: az igen... értelmes ember lehet...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz SocketA #21144 üzenetére
Hát ha törték is igen csak minőségi munkát végeztek rajta a srácok..de mivel renault/szerelő/kereskedőé volt én arra tippelnék hogy kiégett vagy ázott vagy valami hasonló és újra építette révén hogy az alkatrészek valószínű jóval olcsóbbak voltak neki mint bárkinek kedvezménnyel is Bár engem nem zavar ha sérült volt egy autó csak akkor az minőségi javítást kapjon és így ránézésre itt a színek rendbe van lehet telibe fújták de jól sikerült ..Persze a puding próbája az evés de 200x ezer km után is kulturáltabban nézz ki mint egyes társai 100k futással csak érdekes volt ezért dobtam be
(#21152) giigz: kérsz mondjuk egyet ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt