Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LámaZ

    addikt

    Hoppá!

    Válaszoltak a levelemre valamit:
    „Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatban problémát tapasztal, és köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult.
    Adminisztrációs rendszerünkben levele alapján az érintett, +3620/ xxx xxxx-as GSM-számú előfizetése beazonosítása sajnos sikertelen volt. Amennyiben az Ön előfizetésével kapcsolatban további kérdései merülnének fel, kérjük, jelen levelünkre válaszolva küldje el részünkre az érintett telefonszámot, valamint a hozzá tartozó jelszót.”

    Eleve be voltam jelentkezve a MyTelenorba, onnan írtam nekik. Akkor, mi a francért nem tudtak beazonosítani?

    De, OK, elküldöm a TelenorHUInternetUgyfelszolgalat@telenor.hu címre a telefonszámomat, a jelszavamat (eleve jelszót kérni e-mailben: necces!), sőt, az ügyfélszámomat is.

    Erre kapok egy újabb levelet a no-reply@telenor.hu címről (ami persze lehet, hogy csak valamiféle másolatra ment levélre a válasz, bár eredetileg én a fent említett másik e-mail címre küldtem a választ, ugye):
    „Köszönjük, hogy hozzánk fordult levelével, azonban megkeresését ezen a címen már nem tudjuk fogadni.
    Kérjük, hogy ügyfélszolgálatunkkal az internetes honlapunkon (http://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/elerhetoseg/) található űrlapokon keresztül szíveskedjen felvenni a kapcsolatot, ezzel is segítve a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést.”

    Micsoda? Bújócskázunk? Lementünk ovisba?

    Na, jó, megvárom a végét, hadd lássuk sül-e ki még valami ebből, vagy megint be kell menni az ügyfélszolgálatra.
    Ma bent voltam amúgy az ügyfélszolgálaton, de széttárt karokkal fogadott a kedves hölgy, ő nem tud tenni semmit.

    [ Szerkesztve ]

    Legyen minden jó!

Új hozzászólás Aktív témák