- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
"Az eredmény: max 590W a konnketorból, ami legfeljebb 500W leadott teljesítmény a táp részéről."
Bár ez elég extrém eset, de előfordulhat.
(#7534) priti: Nem fogyaszt többet szerintem, sok múlik a felhasználáson, meg ugye, hogy mennyire, hogyan tuningolod, és mennyire/mivel terheled. A linkelt mérésnél nyilvánvaló célom volt, hogy a lehető legdurvább fogyasztást csikarjam ki a masinából. Egy kivételesen jó C2Q is csak maximum 50W-80W-al lehetett volna csak jobb. Alapórajelen pedig az I7 energiatakarékosabb. (Magasabb maximális fogyasztás, kisebb átlagossal)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Csevegésre használjátok a friss, ropogós OFFtopicot!