- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 90 - modellalkat
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
veterán
válasz
Ear001 #107926 üzenetére
Mégis konkrét specifikációkban szereplő objektív tulajdonság az, hogy "big soundstage", ezt nem minden fejhallgatóra írják rá. Abszolút nem egyén függő, ha így lenne nem lennének egységesek a vélemények abban, hogy a HD600-nak nincs tere és mondjuk a edition XS-nek hatalmas tere van.
-
-NoVa-
addikt
válasz
Ear001 #107926 üzenetére
Mekkora küzdelem van ezzel tuningnál, amit én ugye a sokféle mellékelt szivaccsal próbálok valamennyire orvosolni az earbudoknál. Fejesnél kicsit könnyebb, de azért fej/fülméret válogatja, hogy hogy élik meg a konkrét darabot. Earbudnál a belső fülkagylóig szűkül a variáció, a külső fül módosító hatását nagyjából belőve a frekvenciaválaszba vagy teljesen jó, vagy határeset, nagyon kevésnek nem működik, sokféle vélemény lesz ugyanarról az eszközről.
In-ear cuccoknál meg már a külső hallójárat hatásait is bele kell kalkulálni, végképp egyénfüggő lesz az élmény. Ami a saját HRTF-emnek megfelelő, az számomra döbbenetesen tökéletes élmény, számomra. Az én fülembe helyezve megrajzolja előttem az előadót, egy ember áll előttem és énekel, a maga valójában, abban a közegben, ahol felvették. Más fülében eltérhet, és ez megintcsak nagyon nehézzé teszi az egész műfajt. Ott az Etymotic, ami kihagyja az egész közvetítő közeget, és szinte direktben a dobhártya felszínére helyezi a hangnyomást. Preciz, a maga korlátai között, és eléggé általánosan elfogadottan színezetlen és kellemes, pont emiatt.Nagyon hiányolom itthon a hifi-kávézó intézményeket. Ott van Szingapúrban Crinacle kávézója, beülsz, iszol valamit, meghallgatsz mindenfélét, nem szekálnak, hogy vedd meg, nem (csak) arról szól. Hasonlót találtam Graz-ban, Riminiben, szanaszét a világban, itthon esélytelen sokfélét rendesen próbálgatni. Pedig igény vóna rá.
-
Yodamest
veterán
válasz
Ear001 #107937 üzenetére
Te arról beszélsz szerintem, hogy ennek vannak árnyalatai, nyilván vannak. Azt is elfogadom, hogy nem mindenki hallja pont ugyanakkorának azt a teret. Viszont megmásíthatatlan tény, hogy az egyéntől függetlenül vannak objektív tulajdonságai egy eszköznek, ami kőbe vésett. Soha nem fogod azt bemesélni, hogy ez csak az elme játéka és ennek nincsen technikai háttere. Márpedig ha van technikai háttere, akkor mérhető, igazolható jelenség a tér egy fejhallgatónál.
-
s4tch
veterán
válasz
Ear001 #108280 üzenetére
Mutass egy kényelmes Gradót, és...
#108281 fattyu: ja, oké
Bathysról mesélj majd. Általában szerintem tudom dekódolni az írásaid, ne fogd vissza magad.
#108282 Polllen: na igen, ez valóban probléma lehet. Azzal nyugtatom magam, hogy talán (talán!) a Focal már valamilyen szinten figyel a fenntarthatóságra, és egy ilyen nagy fejhallgató márkától függetlenül sincs úgy összeragasztva, mint egy Airpods, ami gyakorlatilag kuka, ha az akksi meghal benne. De ennek még nem néztem utána, úgyhogy ha valakinek van használható infója, azt is szívesen venném.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Ear001 #109352 üzenetére
A 60 millás (természetesen visszacsatolás nélküli, tehát simán 1-2%-ot torzító) Audio Note Ongaku akkor mi a fenétől szól jól?
Szerintem a nagy művészet a visszacsatolásnak azt a - minél kisebb - mértékét megtalálni, mikor még az előnyök vannak többségben a hátrányokkal (sávhatároltság, harmonikus torzítás) ellenében.
Az Audio Note Ongaku is jól szól, pedig sávhatárol és jól mérhető a harmonikus torzítása. Méregdrága, egyedileg válogatott alkatrészek, mestermunka. Nulla visszacsatolás.De az amcsi ARC csöves gépei is betyárul jól szólnak (bár egészen másképpen) jó minőségű, de tök kommersz alkatrészekből (pl. ruszki csövek) összerakva. Brutál mély és magas, brutális dinamika, mégsem pusztítja ki a finom részleteket. Többszörös visszacsatolások (lokális és átfogó is).
Az előbbi gyártói mestermunka, az utóbbi meg mérnöki. Ízlés kérdése, kinek mi jön be jobban, bár az utóbbi ára csak tizede az Ongakuénak....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Ear001 #109356 üzenetére
Nem, sajnos csak egy ARC D-76 hangját volt módom megismerni személyesen, azt is bő 20 évvel ezelőtt, Kecskeméten. Ongakut még csak nem is láttam élőben sohasem.... ... mások véleményét idéztem. Általam hitelesnek tűnő egyedek szerint mindkettő hangja imádni való, pedig nem lehet őket vakteszten sem összetéveszteni ugye.
Triódás SE cuccot csak az enyémet hallgattam - pár napig triódás üzemben volt a gépem. Nekem nem jött be különösebben: van amit jobban csinált mint pentódaként, valamit meg rosszabbul. De hát az enyém csak egy "filléres" vacak, kínai kimenőtrafókkal.
Ugyanezt eljátszottam (pentódás üzemben) kikapcsolt, illetve különféle nagyságú visszacsatolások alkalmazásával is. A teljesen mellőzött visszacsatoláshoz nem elég jók a cuccaim (sávhatárolt és torzít), viszont az enyhe (10 dB-nél kevesebb) visszacsatolás hangját jobban szerettem, mint a nagyobb értékűt. Jobb a jelenlét érzete sokkal.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
stellaz
addikt
válasz
Ear001 #110269 üzenetére
Nem arra gondoltam, hogy nincs különbség ebben, csak arra utaltam, hogy a membrán sebessége kifejezés alatt ez esetben nem a lesugárzott frekvencia felső határát gondolom, hanem a tapsos példánál maradva az általad említett izomzatét, illetve a "probléma" egészét.
Szerintem ez az oka annak is, hogy a gyors dobszólók általában halkabban és erőtlenebbül szólnak a fejeseken a megszokott, lassabb ütemekhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
Solicidium
aktív tag
válasz
Ear001 #110827 üzenetére
Amiatt, mert a kábellel semmi nem történik, mikor változás áll be. Meg sem moccan semmi, csak az erősítő potméterét csavarom felfele és attól jött meg a hangja, emellett a kébel semmilyen ponton való nyünyörgetésére nem törénik semmi, tehát nem megy el, ha van hang és nem jön vissza, ha nincs, az érintett oldal kopogtatása, mocorgatása se csiná semmit. Lehet, hogy oxidáció csinálhat ilyet, mondjuk a jack dugót már letakarítottam. Én csak örülnék, ha kiderülne, érintkezési hiba.
-
Solicidium
aktív tag
válasz
Ear001 #110835 üzenetére
Köszönöm! Megszívlelem az érveid, főleg, hogy neten próbáltam keresgélni és ott is felmerült a driver (diaphragm) korróziója más orto Yamahánál.
Kiváncsi vagyok, fattyunak van-e vele ilyen jellegű tapasztalata, illetve a kiadás beazonosításában biztos tud segíteni.[ Szerkesztve ]
-
btraven
őstag
válasz
Ear001 #111361 üzenetére
Sajnos ezt én most tapasztalom, Atom->M565C Kraftwerk, kell egy hangerő amikor olyan igazán jól szól. Persze nem brutális hangerőre gondolok, de halkan nem az igazi. Elő is szedtem a Vangelis/Tangerine Dream CD-ket, de hasonló hangerőn azok továbbra is ványadtak, kár hogy van egy tucat eredeti TD cédém. Az lenne jó ha lenne lemezjátszóm és eredeti 70-es évekbeli bakelit TD-t meghallgatni hogy az is vajon ilyen gyenge minőség? Én szeretem ezt a zenét, de jól szólni nem szól jól.
Egyébként angliai Virgin boltban vettem, eredeti Virgin kiadás. AAD. Miért ilyen ványadt? Elizélték a digitalizálást?
Mert ugye ha Videoton CD kiadás akkor az gyanús, bár bitek azok ugyanúgy bitek?[ Szerkesztve ]
-
-NoVa-
addikt
válasz
Ear001 #111392 üzenetére
Az egyetlen hangfal, amit meghagytam a környezetemben, az egy icipici saját tákolt tölcséres rendszerű 2.3" apróság, kifejezetten halk, célzott near field használatra anélkül, hogy random basszuscsapdákat kreálna a ház távoli sarkaiban. Az pont nem egy drága rendszer, ellenben tervezés, 3D nyomtatás, kézimunka, finomhangolás volt benne. Szóval inkább ráfordított idővel és kísérletezéssel fizettem meg az árát. Annyira céleszköz, hogy az csak halkan, irányítottan működik, de akkor teljesen élvezhető teret, meg hangszereket kreál körém. A hangerőt feltekerve meg szétesik és torzul.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutató Beyerdynamic DT880 Bass Mod
- Hír Eszement zajszűrő koncepció a Panasonictól
- Hír Üvegborítású high-end fejhallgató a Sennheisertől
- Hír Hamarosan érkezik a kézzel készített high-end fejhallgató Japánból
- Hír Abszolút prémium high end fejhallgatót villantott a Grado
- Blogbejegyzés Gyémántokkal "kipitykézett" Focal fejhallgató 30 millióért
- Hír Korrektnek tűnő fejhallgatóval jelentkezik az Onkyo
- Hír Fa fejhallgatóval próbálkozik a JVC
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB
- Airpods Pro 2 Lightning /// Apple Garancia 6 Hónap + SZÁMLA
- AirPods Pro 1 MagSafe Charging Case /// Számla + Garancia