Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • *Ropi*

    félisten

    válasz KTTech #8277 üzenetére

    Az AF motor nagy indítóárammal indul (hogy gyorsan haladjon), majd fékezéskor ellenkező irányú, pontosan kiszámított feszültséglöketet kap a terv szerinti megálláshoz. Ezek terhelik. Egy sima AF beállásnál csak 1x fut le ez a folyamat (A pontból "nitróval" elindul, satufék, majd B pontban megáll ahol kell), de amikor "kapufára fut", akkor folyamatosan két egymás melletti pont közt rángatja (A--->B--->A--->B, stb...), az már nem olyan kellemes neki hosszabb távon, mivel a működési karakterisztikája miatt alapvetően "impulzusüzeműre" (ezt most nem szó szerint értem: a lényeg, hogy nem folyamatos igénybevételre) van tervezve, mert huzamosabban nem bírja a nagy áramú gyorsításokkal és fékezésekkel járó igénybevételt. :U Kb. olyan ez, mint amikor folyamatosan teljesítményhatár közelében járatsz egy rosszabbul tervezett szgépes tápot: előbb-utóbb meghal tőle. :U

    Weboldalam: http://karpatisandor.hu

Új hozzászólás Aktív témák