Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #31733248

    törölt tag

    válasz Topiccsendőr #110160 üzenetére

    (#110160) persuader

    Mindig kategórián belül érdemes nézni. Könnyű városi-elővárosi motor olcsón. A 60 kiló súlytöbblet azért ebben a kategóriában nem számít bocsánatos bűnnek. Ahonnan Te nézed őket, ezek nyilván szarok, ezt is megértem. Kérdés, hogy adott költségvetésből az adott kategórián belül ki ad jobbat...

    (#110162) zgospel

    Az ezres gépeket sajnos csak távolról nézem (nem is tudnám kimotorozni), de azt látom, hogy minden kategóriában vannak jó és kevésbé jó vételek. Ezeket felülírhatja egyebek mellett az ízlés, a márkahűség, a megbízhatóságról alkotott kép, a motoros fizikai adottságai vagy egyszerűen csak az információhiány.

    Én például kategóriáján belül a legjobb vételnek tartom a Honda CB300R-t 1,45 millióért, a CB500F-et kereken 2 millióért, a CMX500 Rebelt 2,09 millióért, a Suzukitól az SV650X-et 2,2 millióért, a V-Strom 650XT-t 2,75 millióért. Ezek a motorok talán fölé nőttek ár-érték arányban a konkurenciának annyira, hogy ki lehessen róluk jelenteni: a legjobb vételnek számítanak.

    A saját SH300-amra (1.85 millióért) már nem merném azt mondani hogy a legjobb vétel - nekem éppen az volt, de egy csoffadék 25 lóerős robogóért azért ez elég sok pénz... Az 1 millióért kínált 125-ös PCX-re ez talán még kijelenthető a feltűnően jó értéktartása miatt.

Új hozzászólás Aktív témák