Új hozzászólás Aktív témák

  • totron

    addikt

    Leegyszerűsítve a sporadikus <-> targetált közti intervallumon és módszerek szerint történik a reklámzás. Ezek hatékonyságát segíti a sok-sok megadott adat.* Ehhez jön hozzá, hogy az emberek zöme nem tud gondolkodni, összeesküvést hisz - nem feltételez, hisz, az a lépcső kimarad - ahol simán csak célba ért a marketingszakma működése, s az algoritmus. A meggyőződés persze erős, mindent elsöprő. A saját, extra felismerésnek vélt élmény az irányítás-ráhatás csekély, fajlagosan mégis erős élményét adja az ön- és egymás borzongtatásán túl persze.
    Nincs technikai, technológiai kapacitás arra, amiről ezek az állítások szólnak, egyszerűen finomodtak és finomodnak még jobban a bevett adatfeldolgozások és azok kimenetei. Lehet félelmetes ez a sikerráta már önmagában is, vagyis túlgondolni is szükségtelen.

    *Ezen a ponton van a kutya elásva, a birkaszellem sokkal több műveletre, önárulkodásra vesz rá, mint gondolnánk. Süllyesztőbe kerül, feledésbe merül a zsúfolt, kötelezően rohanó élet művelése közben rengeteg tett, gondolat, aztán meg kívül keressük a gonoszt, az okot. De ne.

Új hozzászólás Aktív témák