- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Honor 90 - modellalkat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Janesz
őstag
aki kisebb testű robogó vásárlásán töri a fejét csak és kizárólag yamaha jog tipusai közt mazsolázzon!!
suzuki,honda....stb (keeway meg hasonló szutykokat említésre sem méltatnám)felejtős...
ami a legfaszább (tuningolás szempontjából is!!) Yamaha superjog zr illetve yamaha nextzone super z
ezek már brembo fékesek és egy egyszerű gyújtáscserével (daytona gyújtásra cserélve mondjuk) 80km/h körül mennek végre!! széthajtani nagyon nehéz őket egyedül az olajra kell figyelni,hogy jó legyen benne!!
nekem is volt egy super z/ zr keverék robogóm (zr volt csak töröttek voltak az idomok a hátulján és super z hátsót kapott (féklámpa,ülés alatti burkolat) full polini tuningos volt és 110km/h végsebesség és olyan 15-16 lóerő lehetett!!
szal egy szó mint száz yamaha superjog zr vagy yamaha nextzone super Z!!! -
Janesz
őstag
ne kereskedésből hanem kéz alól vegyél jog-ot!!!
amikor én vettem az enyémet a kereskedésekben a full ratyi került 180-190-be (festés gumik ilyesmik csere) és én kéz alól vettem 150-ért az enyémet...
amúgy meg higyj nekem és ne vegyél honda dio zx-et!!
haverom (BECMAN) aki mellesleg streetfighter versenyek főistene ajánlotta és a lelkemre kötötte anno,hogy csak és kizárólag jog-ot vegyek én meg is fogadtam a tanácsát és miután felültem egy dio zx-re megértettem miről beszélt!!
egyedüli hátránya a yamaháknak a kotyogós teleszkóp!! amúgy haver jog-jában 50000 km van és még eredeti a főtengelycsapágy!!
aki meg azt mondja,hogy a jog-ja vagy bármilyen (dio zx sephia zz)-je 1,5l körül eszik az hazudik!! az én jog-om tuning nélkül 3 liter körül 70-es hengerrel és full tuninggal pedig 4-5 liter körül evett!! -
Janesz
őstag
Eladó, egy 99- es Yamaha super jogZR. Az ár irányár.
Hely: Budapest Feladás: 2005-06-13
Feladó: Zalán
Lejárat: 2005-07-13
Telefon: 06703177238
Rovat: Jármű (autó, motor, quad) - Robogó - Yamaha
Ar: 115000
apróneten!! jó vétel lehet!! -
Janesz
őstag
válasz neongorack #85 üzenetére
a malaguti egy nagy fos!!
ültem már sokszor f12-esen és f15-ösön is és állíthatom,hogy egy szar!!
ami esetleg még fasza:gilera runner (főleg a 180-as kétütemű 21lóerős)yamaha aerox, aprilia sr 50 ,125
ha faszákat akartok látni itt érdemes nézelődni..:Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
nagyon jó kis moci!!
igazad van 50-essel az a gond,hogy cibálni kell neki állandóan....
és én ha vennék csak és kizárólag 4 üteműt vennék mostmár ugyanis sokkal nyomatékosabb (pl: ha egy partra akarsz felmenni akkor a 2 üteműnél ha nem 5-6000 körüli fordulaton indulsz neki akkor nem fogsz tudni gyorsulni meg gyorsan feljutni viszont a 4 üteművel mondjuk mész 40-el síkon jön a part és ugyanúgy 40-el felmegy anélkül,hogy húznád tovább a gázt!!)
az enyémet most adtam el 300k-ért és ez volt az...
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
és itt a régi Jog-om a kis csillagharcos moci amit sokan lenéztek a kocsiból aztán csak figyeltem őket a visszapillantóból,ahogy egyre kisebbek lettek...
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link -
Janesz
őstag
válasz oceanearth #97 üzenetére
4 üteműre minek tennél tuningdobot?? halottál már te 4 ütemű robogót tuningdobbal??csak mert olyan lesz a hangja mint egy choppernek és azt a rendőrök sem szeretik....amúgy a legjobb választás a gilera ilyen szempontból mert az 50-es és a 200-as méretre ugyanakkora!!
-
Janesz
őstag
csak felhívnám a figyelmedet arra az apró tényre,hogy a dio meg a jog sem mai gyerek és annak az esélye,hogy ezekből újat veszel =0
amúgy jog-ból nyugodtan vehetsz használtat mert ha világvége van vele akkor is max 30k-ból a nulláról felújítod!! (henger+dugattyú,fékbetétek,ékszíj ,varriátor görgők stb...) -
Janesz
őstag
de ezt mondom,hogy felújítani is csak akkor kell ha fullra ki van fingatva...
de ezt amint beindítja valaki hallani lehet...ha meg ráülsz akkor pláne...de igazábólami szétkopik azok a varriátorgörgők azok meg max 2k-s tétel utána az ékszíj ami max 3k a többire nem jellemző a túlzott kopás...ha új mocit akarsz mindenképp akkor aprilia sr50 ditech vagy yamaha aerox vagy gilera runner-t nézegess!! többivel ne foglalkozz!! vagy ha tetszik az aprilia scarabeo akkor az is fasza kis moci...elsőre csúnyácska szegény de nekem már úgy is tetszik de amint ráülsz és átsiklik a repedéseken mert nagyobb a kereke rögön megszereted... -
Janesz
őstag
korábban linkeltem 115k egy olyan amit még alakítani kell...(na ez az ami gecidrága!! henger olyan 40-70k kipufogó 30-40k,varriátor 20-30k nagyobb főtengely-nagyobb karburátor-hosszabb hajtás-kevlár ékszíj) és máris 300k környékén vagy!!
én ezt a csodát 200k-ért adtam el 2-3 éve...egy futár vette meg aki egyből hannyat esett vele mert azt mondta,hogy én ne magyarázzam meg neki mennyire megy ez mert ő nap mint nap ilyenekkel jár és tudja mit tud a moci...utána úgy jött vissza miután 70-nél is majdnem nyomott egy hátast,hogy -húúú bazzeg ez télleg nagyon durván megy... -
Janesz
őstag
válasz oceanearth #118 üzenetére
60-nál odahúztam még felállt egykerékre szal nem akarok neked bizonygatni semmit...leszarom mit hiszel el és mit nem...
én azt mondtam,hogy odaállt mellém egy köcsög műbráner a 2-es tuninggolffal és túráztatta a motort gumicsikorgás meg minden oszt mégis lemaradt mint a borravaló!!
a 150-es leonardo 2,7mp alatt gyorsul 50-re!! ezt se túl sok autó tudja szerintem!! -
Janesz
őstag
válasz neongorack #119 üzenetére
semmit nem fog dobni a teljesítményen elárulom....tuningolás sorrendje
1. gyujtáselektronika (hogy ne fojtson le 65-nél bár a zx-ben nem kell mert az alapból is csak 65-öt megy!!!!!)
2.varriátor
3.henger
4.karburátor
5.kipufogó
6.hajtás
de a jog-on (ismétlem még 1x csak és kizárólag a nextzone super z és a superjog zr -ről beszélek amikor jog-ot említek) a karbit nem kell cserélni mert alapból nagyobb és a légszűrőt meg végképp nem szabad mert akkor át kell fúvókázni az egészet!!)
amúgy meg nézd meg a leo vinci kipufogóit!! nagyon jó minőség (gianelli-től jóval jobb!!) egy malossi dob kb 60k ugyanúgy mint polini...én sem a polinit vettem pedig megtehettem volna mert lóvé volt rá szarásig...
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
válasz neongorack #120 üzenetére
ez ocsmány!! főleg az eleján az a légbeömlő...
amúgy visszatérve a kipufogóra!! lehet,hogy felteszed és még szarabb lesz mint a gyárival...ugyanis a 2 üteműnek a lényege a fojtás és ezek a sportdobok nem úgy vannak kialakítva mint a gyári=rá kell hangolni a görgőket a karbit meg nem árt egy nagyobb henger se,hogy az ú.n. huzat hatás érvényesüljön ami a rezós kidörgők lényege!!(ha veszel egy jobb kipufogót adnak hozzá görgőket is!!talán nem véletlenül...)
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
válasz oceanearth #139 üzenetére
nagyon jó a leovinci!!szép a hangja is...főleg a zx-nek!!
-
Janesz
őstag
''egyre magasabra megy , a hátso kuplungnál meg egyre jobban szét, majd a legvégén a röpsulyos kuplung hogy el is tudgyál indulni... igen ám de mindehez a robogok töbnyire szinte folyamatosan max gázal járnak..''
figyu már te lehet,hogy értesz a motorokhoz nemtom de,hogy robogó kuplungot nem szedtél még szét az biztos!!röpsúlyos kuplungnak is csak az nevezi aki nem ért hozzá...a varriátor a röppsúlyos a kuplung nem abban van 2-3 pofa meg 3 rugó (aminek a keménységével tudod állítani,hogy mekkora fordulaton induljon a moci...)ennyi semmi röppsúly nincs hátul a kuplungnál... -
Janesz
őstag
már megint a saját hazugságodba fulladtál ugyanis a nextzone super z tankja 3,6literes ugyanis 250ft benzinár mellett egy ezresből szó szerint csordulásig lehet tankolni...van 80ccm-es jog is de annak is talán max 5 literes tankja van....
a másik meg a 180-as gilera runner 21 lovas és nem 40 lovas mert ha gondolkodnál rájönnél,hogy ez lehetetlen!! a 125-ös fullra póverszeleppel kihegyezett gyári krosszok 40 lovasok de azok váltósak és hát ugye gyárikrosszok... -
Janesz
őstag
válasz oceanearth #141 üzenetére
utóljára írom le ha esetleg nem láttad volna ,hogy full polini tuningos volt (evo) és 110km/h ment végre!! és igenis kiemelkedett kerékre hatvannál egy tőgáznál!!
a leonardo-s dolog azért jött ide mert azt nagyon sok tuning auto sem gyorsulja le 80-ig!! 80 fölött utazósebességben meg hol tudsz menni a városban...??
na mindegy visszatérve a jog-ra....nagyon sok múlik egy motor összehangolásán ..amikor megvettem a cuccokat hozzá sorban és itthon beleszerelgettem őket nem ment csak 100-at végre és erő sem volt benne annyi mint amikor elvittem gyöngyösre a Yamaha tátraiba és ott készítik fel a verseny robikat is a versenyekre ..és a srác belőtte nekem pöpecre...mesélte,hogy ugyanilyen joggal versenyez valaki és azt is ő rakta össze és azt is mondta,hogy nem tudja,hogy miért de egy beállítást nem lehet minden jog-on alkalmazni mindegyiket egyénileg kell beállítani még akkor is ha ugyanazok a cuccok vannak benne...azt mondta,hogy volt olyan moci amiből jobb gyorsulást és nagyobb végsebességet tudott kihozni ugyanazokkal a cuccokkal mint egy másikból!! -
Janesz
őstag
válasz oceanearth #162 üzenetére
lol!! azt írta miután felújította 60 volt a vége hátszéllel...én az enyémet 9k kilométerrel vettem és minden a gyári volt benne és miután kicseréltem a gyujtást,hogy ne fojtson le 65-nél 75-80 volt a vége!!de 75 tuti!!
-
-
Janesz
őstag
válasz ReDPiTTY #179 üzenetére
135 kiló üzemanyag nélkül....asszem 10 literes a tankja úgyhogy azzal nem!! (145kg) a jog meg telisteletankolva 65kg volt...+10 collos kerekek...de annak is megvolt a fillingje...mondom amikor azzal 110-el mentem a leonardo 140km/h (parton lefele mondjuk) nem tűnt olyan rémisztőnek pedig ha ott firkálok sokkal gázabb mint 110-nél...
-
Janesz
őstag
azért egy fos mert a jelenleg kapható jog-ok honda dio-k és más ilyen kaliberű robogók már úgy jönnek be eleve az országba,hogy legjobb esetben is ''csak'' 4-5000 km van bennük..így élből még 6-7000km-t el tudsz vele motorozni hozzányúlás nélkül...na majd a tiédet olyan 10-12 ezer kilométer körül megnézném...hogy bírják a gyári cuccok benne...
-
Janesz
őstag
válasz oceanearth #214 üzenetére
vagy az örök klasszikus :castrol tts (a 2 ütemű motor lelke a jó olaj!! ezt nem szabad sajnálni!!
jó választás még a plutonite scooter (full szintetikus) és a valvoline-nak is van kifejezetten robogó olaja ami szintúgy full szintetikus!! (de ezek jó árban vannak míg a castrol 1l olyan 3500ft körül van...(plutonite max 2000ft valvoline max 2500ft) én jártam mindegyikkel és jó mindegyik...de félszintetikus vagy netán sima ásványitól az isten ments!!nem szabad!! -
Janesz
őstag
nem az,hogy más van írva az oldalára hanem az,hogy nézzük mondjuk a duggattyúgyűrűt ránézel acél-acél mindkettő csak nem mindegy milyen acél (edzés stb..) vagy ott a féktárcsa vagy ott van az ékszíj stb ugyanúgy néz ki hisz liszensz de mégsem ugyanaz hisz anyagban(ami ugyanolyan fontos mint maga a tervezés..vagyis hülyeséget beszélek mert magát a tervet arra az anyagra csinálják...tehát az anyagot keeway meg hussaar onnan szerzi ahonnan tudja !! Na és ez itt a gond!!
mondjuk az olasz robogókkal is kivan a faszom ugyanis úgy törik rajtuk a burkolat mint a ropi!! túl ridegek...japán robikon sokkal rugalmasabb és nem reped olyan könnyen... -
Janesz
őstag
csak azt nem értem ha mondom,hogy nem 40 lovas és te váltig állítod mi a francért nem nézel utána??Bővebben: link tesség bazzeg!! ennyit kellett volna tenned és megspórolsz magadnak pár sort (gogle 2-3 találata)
a másik dolog az szép és jó,hogy ilyen tudományosan leírtál mindent mi hogyan működik de ha szedtél már szét kuplungot akkor te is tudnád,hogy ott kurvára nincs semmiféle röppsúly!! áll 2 vagy 3 pofából és 2-3 rugóból és azáltal nyitnak ki a kupplungpofák,hogy elől a röppsúlyok kicsapódnak-->ékszíj feljebb csúszik (és mivel nem nyúlik)-->hátul meg egyre lejjebb megy a az ugyancsak kúpos ékalakú vájatban és egy bizonyos fordulatnál kinyílnak a kuplungpofák megszorulnak és már indulunk is...úgy működik mint a bicajon elöl minél feljebb megy hátul annál lejebb és a vége az mint a bicajon elől legnagyobbon hátul legkisebben-->legnagyobb sebesség...na de 1 szó mint száz kupplungban csak pofa van és rugú röppsúly nincs!! -
Janesz
őstag
válasz neongorack #241 üzenetére
aha oszt mit birizgálsz meg a motorján??azon nincs mit birizgálni...
mondom a dio-val az a gond az amennyit megy annyit tud a motor!! (és hát ugye márcsak tartósság szempontjából sem mindegy,hogy mindig annyival mész amit a motor tud valójában vagy mint a jog esetében lekorlátozták 65km/h-ban de attól még a motor tud 75km/h-t és így nem járatod soha maxon!!) -
Janesz
őstag
válasz neongorack #250 üzenetére
ne kapd fel a vizet...én csak tanácsot adtam,hogy ne vegyél dio zx-et mert nem olyan tartós mint a jog...olvasd vissza miért is (végsebességek,gyújtás stb amit írtam)
én már szereltem mindkettőt sőt mentem is rengeteget mindkettővel és a JOG jobb!! (fék is, jobban is gyorsul stb...)
na meg nézd meg ezt a gyönyörűséget.Bővebben: link.nincs ilyen formája egy dio-nak...
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
válasz oceanearth #252 üzenetére
ja csak lehet,hogy a tiédben fele annyikm volt vagy nem volt annyira kopott a szíj stb....kb azonos km-ről beszéljünk már nem visszatekert óra mellett vagy nem azonos beállítás stb mellett...
igazából én leszarom ki milyen motort vesz...hisz ő fog vele járni nem én..vehet felőlem keeway-t vagy egyéb csodát is...amit én mondtam tapasztalat!! most vagy elhiszitek vagy a saját károtokon majd megtanuljátok... -
Janesz
őstag
válasz oceanearth #254 üzenetére
nem kell tanítani a sast repülni...
mondom engem nem érdekel ki mit vesz...én elmondtam a saját tapasztalatomat és kész... -
Janesz
őstag
sokkal jobban díjazzák a motorok a hoszabb távot mint a rövid táv változó fordulatot...nem lesz semmi baja...
gyönyörű ez a derbi...:Bővebben: link -
Janesz
őstag
válasz neongorack #265 üzenetére
keress rá úgy is,hogy af35 asszem ez a tipusa...
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
válasz Topiccsendőr #467 üzenetére
hát figyu nemtom nekem beleugrott a daytona gyújtás olyan 80-at ment a zr jogom de akkor sem evett többet 3,5-4 liternél az 50-es hengerrel...amikor full tuning lett (polini leo vinci kipuffal) akkor evett 5 körül de akkor elvileg 17 lovas volt!!amúgy a jogon annyira nem vészes a gyári főtengellyel járni egy 70-es hengerrel...(főleg ilyen alfaerra+ és társai hengerekkel...bár az alfaaerra-nak van komoly hengere is...)a karbit sem kell kicserélni és a légszűrőhöz meg végképp nem kell nyúlni...
-
Janesz
őstag
válasz Topiccsendőr #503 üzenetére
nemtom miért nem hiszel nekem ha utána sem néztél a dolgoknak!!www.polini.com és a hozzászólásod elejét máris nem írtad volna le...Bővebben: linkBővebben: link (és ez mindkettő 14ezres ford. alatt van és mindkettő több mint 17lóerő!!)tudom nyílván ha ezt a hengert így megveszed és beszereled attól nem lesz 17 lóerős ( csak ha megvan a full EVO KIT és az még össze is van hangolva!!)de nekem ez mind megvolt !! szal nemtom miért kételkedsz!!Bővebben: link
abban viszont teljesen igazad van,hogy ha valamit cserélsz mivel az nem gyári és minden a gyári méretekre van tervezve,így már valahol hibádzik a dolog és valami hamarabb elhasal mint amúgy tenné a gyárival...
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
válasz Topiccsendőr #508 üzenetére
ha korábban is olvastad volna a topikot én is világosan leírtam,hogy az összehangolás az egésznek a lényege...amikor összeraktam a tuningcumókkal se nem ment annyit végre se nem volt benne annyi erő mint amikor levittem gyöngyösre a yamaha tátraiba és ott összehangolták...amikor kész lett mondta a csávó menjek el és próbáljam ki....na hát 2-3x majdnem hannyat estem vele ... utána visszamentem és raktunk bele nehezebb görgőket ,hogy ne kerekezzen 50-ig..most ha hiszed ha nem de amiket leírtál majdnem minden cserélve volt rajta...csak nem 25-ös hanem 21-es karbi volt rajta és a légszűrőt nem cserélte mert mondta,hogy a 21-eshez elég az is...110km/h lett így a vége....
-
Janesz
őstag
válasz Topiccsendőr #521 üzenetére
milyen szitut?
-
Janesz
őstag
válasz Topiccsendőr #523 üzenetére
de nem érdemes szerintem ilyen szinten tuningoni a robogót!! nekem szinte minden cuccot olaszországból hoztak hozzá jóval olcsóbban de még így is annyiért tudtam eladni mint amennyibe csak szinte a tuning került....egyszerűen a tuningot nem fizetik meg....nem értenek hozzá és amikor mondod,hogy 70-es henger full tuning akkor az a válasz,hogy ő ennyiért meg annyiért látott olyat ami ben ugyanezek voltak...közben az országban szerintem elég kevesen vannak akik már csak a tuningcuccok felét is megveszik...erős henger kipuffogó oszt csá!! utána csodálkozik,hogy elkezd kopogni alapjáraton meg ha odahúz neki meg csörög mint az állat!!
ja és nem beszélve a tuningnál arról,hogy én pl:2-3 hetente cseréltem a görgőket a varriátorban (2-3k) és amikor eladtam a mocit már nem ment csak max 100-at de úgy lett begörgőzve,hogy 90-et ment de szinte azt végig egykeréken... tehát rohadtul költséges!!!! -
Janesz
őstag
és miért nem mentél utána egy kereszteződés előbb utóbb úgyis megfogja ...szépen letámasztod a rollert kirángatod a kocsiból és párszor homlokontérdeled!!
én egyszer egy faszkalapot kirángattam úgy a trabi ablakán,hogy kész...
amúgy én ezeket már olyan szinten megszoktam...minden nap bicajjal megyek végig az üllőin...azon már meg sem lepődök ha a buzi úgy megy el mellettem,hogy a viszzapillantója hozzáér a kormányomhoz.... -
Janesz
őstag
válasz Topiccsendőr #1737 üzenetére
jah 2-2,5litert sehogy nem eszik egyik robogó sem...
nekem a yamaha jog-om evett amíg nem volt tuningolva 3l körül és tuningolva 5-6liter körül..
amikor meg már full tuning voltr benne akkor nemtom mennyit evett mert akkor már nem jártasm vele hosszabb távon csak padlógáz-satufék kombó ment... -
Janesz
őstag
válasz neongorack #1837 üzenetére
[link]
én amikor anno tuningmegszállott voltam innen indultam neki a keresgélésnek...rengeteg jó oldal volt nyitható akkor innen..házi fabrik gázlengést kiegyenlítőtől kezdve varriátortuningig minden..
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Ford topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Milyen autót vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- PlayStation 1 / 2
- További aktív témák...
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Keresek! Motorkerékpár
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer