- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- 2 az 1-ben töltőkábel a OnePlustól
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
danntora
tag
Hali!
Ha a levegőcsavart állítva nem nagyon változik a fordulatszám az lehet attól hogy gyári motorban 17,5-es a karbi és a szűrő egy piros Malossi filter? Ugyanis meleg időben nem szeret egy rúgásra elindulni, nem lehet hogy túl sok anyagot kap? -
danntora
tag
válasz
runner 125 #15143 üzenetére
Az ok hogy vas de öntvényhegesztő kell hozzá? (lehet hülye kérdés nem értek a hegesztéshez csak innen-onnan elkaptam pár információt)
-
danntora
tag
Hali!
Letört a kipufogó csatlakozásból egy darab a blokköntvényből így csak egy csavar tartja a kipufogót és kifúj oldalt. Milyen anyagból van a blokk hogy ráhegesztessek egy csavart? Sztem a gyári blokk van benne, Aprilia sr50 Stealth. -
danntora
tag
Hali!
Van egy kis problémám de nem tudom behatárolni a forrását. (Aprilia sr50)Az van ugyanis hogy mikor először megyek a motorral, nagy sebességről visszalassulva alig akar ismét felgyorsulni mellette még úgy rángatózik mintha szorulgatna a dugó, általában akkor csinálja mikor dombon felfele kis sebességről akarok kapaszkodni vagy ha elfogy az erő a domb tetején. Ha egyszer átmegy a holtponton jól húz felfele 80-ig is, próbáltam több szíj-variátor-görgő kombinációval is de mindegyiknél előbb-utóbb előjön a probléma.
Malossi sárga kontraszt, malossi zöld kisrugó, 17,5 karbi, malossi piros szűrő de gondoltam az olajzásra is mert már rég nem villant fel a lámpa pedig elég sokat mentem már érzésem szerint, mikor utoljára szétszedtem a motort még félig volt a tank. lehet rajta állítani hogy több olajat kapjon? Havernak is megoldotta ez a teljesítménycsökkenést. -
danntora
tag
mondjatok olyan festékmárkákat amit nem kezd ki a nap, matt feketével akarom lefúni a belső idomokat meg amik nincsenek lakkozva
-
danntora
tag
válasz
Topiccsendőr #13876 üzenetére
Akkor valószínűleg a termosztát lesz...
-
danntora
tag
Mikor hosszú út után hazaérek vele, gyorsan lekapom a tartályról a kupakot és szinte langyos a víz, vízpumpafedél elég meleg. Mi a legfőbb jele annak ha nem forog a lapát? Potyára nem akarom szétszedni, mondom a folyadék mozog mikor húzom neki, de mikor rajta van a kupak akkor nem mozog. Nem csöpög sehonnan, a min és max között van elég régóta.
-
danntora
tag
Hali!
Van egy kis gondom és nem tudom melyik alkatrészt kellene kicserélnem/felújítanom.Aprili sr50 97-es. Vízhőfokjelző pár perc után már a pirosban matat, még alapjáraton is. Jeladó biztos jó mert letesteltem és kilengett a mutató. Ha letekerem a kiegyenlítő tartály kupakját és ráhúzom a gázt akkor ömlik bele a folyadék, rácsavart kupakkal nem történik semmi. Mi lehet a baj, termosztát, vagy vegyek egy vízpumpa felújító szettet?
-
danntora
tag
Hali!
Aprilia sr50-em van és 5,5 grammos görgők voltak benne a gyári kontrasztrugóval. kicseréltem a rugót Malossi sárgára mert a gyári már eléggé el volt fáradva, de 50-nél ejti a fordulatot és onnan már nehezebben megy felfele a mutató. Tettem bele 5 grammos görgőket de még mindig nem az igazi. Tudtok mondani megfelelő görgő-rugó párosítást így látatlanban, vagy mindenképpen kell hozzá egy fordulatszámmérő? Ha kicserélem fehérre a rugót ami a gyárinak felel meg, azzal nem lenne jobb? -
danntora
tag
Komolyan zavar hidd el, a Mala f12-mnél rendesen meg volt dőlve minimum 10 fokkal a motor, mindig attól féltem hogy eldől egy szellőtől, kicseréltem és annyi volt a változás hogy nyertem vele kb 8 fokot, akkor már tudtam hogy valami turpisság lehet a vázzal.
Nincs fenn a gépeden egy olyan kép amin ülsz a motoron? Kíváncsi lennék a méreteire....
ha nincs ne menj ki éjszakai fotózásra azért... -
danntora
tag
Van egy eladó Yamaha evolis robogó Kaposváron, de sosem hallottam még erről a típusról. Kipróbáltam és egyenletesen gyorsul, kényelmes de csak 10 colos kerekei vannak. Érdemes lenne megvenni?
Egy másik jelöltem egy Aprilia Scarabeo 2T 100 ccm-es, de az eladó váltig állítja hogy 3 litert eszik százon, lehetséges ez..?
-
danntora
tag
Erről tud valaki mondani valamit? [link]
-
danntora
tag
válasz
runner 125 #13108 üzenetére
Igazad van de B-s jogsival csak ennyire futja, ha bevállalok egy 100-asat vagy 125-öset, biztos megfognak amilyen szerencsém van mindig.
-
danntora
tag
válasz
runner 125 #13106 üzenetére
Nekem is tetszenek a Super 9-ek, napi munkába járáshoz kéne (35 km), itt van még ez is: [link]
-
danntora
tag
meg gondolom sűrűn megállítanának a rendőrök már csak kíváncsiságból is, aztán ugrik is a jogsi
kymco-k mennyire megbízhatóak? [link] -
danntora
tag
Nah ehhez mit szóltok?
[link] -
danntora
tag
Benelli 491 RR-ről mi a véleményetek? Elég kényelmes egy Malaguti f12-höz szokott testnek is?
-
danntora
tag
Hali!
Ha veszek egy Malaguti ciak 4t-t, vagy Aprilia scarabeo 4t-t és rakok rá egy sportkipufogót hogy ne legyen olyan lomha, attól még nem lesz sokkal nagyobb a fogyasztása ugye? -
danntora
tag
Hali!
Robogóvásárlás előtt állok, 20 km napi megtételéhez lenne rá szükségem és 3 típus között őrlődök melyik a legmegbízhatóbb és/vagy legtakarékosabb. Esetlegesen bevállalnék egy nagyobb köbcentis négyüteműt ezekből a fajtákból, úgy tudom külsőre nehéz megkülönböztetni őket a kisebb társaiktól.
Ez lenne a három robogó:Aprilia Scarabeo
Malaguti Ciak
Kymco Dink -
danntora
tag
Hali!
Milyen alkatrészt kell kicserélnem vagy beállítanom hogy melegben ne kelljen hármat, négyet rárúgnom hogy elinduljon a motor, mert hidegben meg épphogy rálépek és már berreg is.
-
danntora
tag
Hali!
Nem akarom szétszedni a motort de tudnom kéne milyen automata szivatót kell vennem mert most hidegen nem akarja indítani. Akinek van Malaguti F12-je mondja már meg milyen méret jó bele. -
danntora
tag
Hali!
A Malaguti F12-be ('97-es) milyen görgők vannak gyárilag? Nem akarom megnézni mert csak hétvégén tudom szétkapatni és addigra már tudnom kell milyet vegyek bele. -
danntora
tag
válasz
runner 125 #10028 üzenetére
Egy másik fórumon már kiokosítottak hogy valszínűleg szétesett mert nem támasztottam ki és valóban össze kell raknom ezért újra...
-
danntora
tag
Hali!
Ki akartam cserélni az ékszíjat, sikerült levennem a kuplung vagy a vario levétele nélkül de a variot nem támasztottam ki és most összecsukódott. Ki lehet valahogy feszíteni vagy le kell vennem? -
danntora
tag
Hali!
Tegnap este mikor hazaértem és már gurultam a kapu felé, egyszercsak leállt a motor. Gondoltam lefulladt csak. Sztenderre tettem és berúgtam de mikor a gázt húztam, csak pörgött a motor de a kerék meg sem mozdult. Ezután már berúgni sem tudtam, olyan volt mintha elcsúszna a racsni a fogaskoszorún. Leszedtem a deknit hátha elszakadt az ékszíj de rendben volt, azért kb 4 millit lekopott, a racsni is mintha el lenne kicsit nyírva, a pöckök kicsit meg vannak kopva. Előtte nem vettem még le a deknit így nem tudom milyen hibákat keressek. Namost ha az ékszíjat kézzel tekerem akkor megforgatja mindkét tengelyt, ha a kuplungharangot tekerem akkor forog a kerék. Mi lehet vajon a gond? Tegyek bele új szíjat meg racsnit és utána nézzem meg mi a hiba vagy van már valakinek sejtése mi történhetett? -
danntora
tag
Nah végre sikerült egy pontos képet találnom az új kipufogoómról. Az oldal szerint ez katalizátoros ami valószínüleg most visszafogja kicsit a motort. Ki lehet valahogy iktatni a katalizátort benne?
-
danntora
tag
válasz
bajnokpityu #9843 üzenetére
P26-os foglalatban tudnál ajánlani valami megoldást? Így néz ki konkrétan az izzó.
-
danntora
tag
Hali!
Kicseréltem a gyári égőket nagyobbra és most folyton kiég az egyik mintha nem bírná el valami. Milyen elektromos dolgot cseréljek rajta hogy jó legyen? -
danntora
tag
válasz
Gergello #9812 üzenetére
Azért vettem mert a régi elég ramaty állapotban volt, megette már a rozsda, nem feküdt fel rendesen és ez amúgy is szebb és punktum, meg ennyire futotta. Nekem azt mondták hogy egy idő után kiég belőle a fojtás és akkor nem szabályoz le annyira, de ha nem az se baj, elég lesz nekem a 65-ös utazósebesség is.
-
danntora
tag
válasz
Tothgera30 #9807 üzenetére
Neem, úgy értettem hogy ugye a tűzkarika kiemelkedik a kipuvégből és mikor ráhelyezem a sík hengerfejre akkor a végen lévő két csavar behajtása után elvileg meghajlik a vég. Ha nem a karikát használnám hanem a sík klingeritet akkor mivel a vég is meg a hengerfej is sík, így asík tömítéssel akárhogy szorítoma csavarokat akkor nincs meghajlás és nem ereszt.
-
danntora
tag
válasz
Tothgera30 #9805 üzenetére
De most visszaraktam a régit és az is így viselkedik, akkor talán a tömítés nem megfelelő? Ha a tűzkarikát rakom rá akkor nem hajlítom meg a kipuvéget a csavarok betekerése után a karika kiemelkedése miatt? Nem jobb a sík klingerit?
-
danntora
tag
válasz
Tothgera30 #9803 üzenetére
Ez sztem nem tuning kipufogó csak másmilyen, pontosan passzol minden csavarhely.
-
danntora
tag
Hali!
Most vettem egy használt kipufogót az F12-mre, ami sokkal nagyobb és nehezebb, talán katalizátoros, és miután felszereltem, olyan kerregős magas hangja van. Melyik tömítést érdemesebb rárakni, a klingeritet vagy a fémgyűrűt? Utána kell állítanom valamit?Ilyen a kipufogó egyébként.
-
danntora
tag
Hali!
El tudná valaki magyarázni szájbarágósan a karburátor beállítását? Tudniilik biztos hogy elállították mikor levittem haverhoz hogy az indítómotort kicserélje, mert most olyat csinál hogy alig akar elindulni berugásra is, ha elindul akkor elkezd halkulni nagyon a hangja mintha le akarna fulladni. Megyek vele és ha nagyon lelassulok akkor le is fullad és sokáig kell rugdosnom hogy megint működőképes legyen. Mondták hogy a karbit kell beállítani de nem merek elindulni vele a szerelőhöz mert nem szeretnék a lámpáknál álldogálni és rugdalni a motort. -
danntora
tag
Hali!
Nem tudjátok hol tudok venni szénkefét az indítómotorba? Malaguti F12-esbe kéne... -
danntora
tag
válasz
runner 125 #6543 üzenetére
Passz. Valahogy pedig megoldom hogy vakítson az a fényszóró.
-
danntora
tag
válasz
Atomgeszi #6526 üzenetére
Mármint nem bírja el az akksi a nagyobb teljesítményűt, vagy abba a foglalatba ez a max amit lehet rakni?
Látom NGK gyertyát ajánlasz, én R nélkülit vettem, a boltban azt mondták az csak a kocsiban számít, valami zavarszűrő van benne, azt jelölik így. A Bosch-ról mi a a véleményed? Egypár munkatársam azt mondta vegyek bele olyat merthogy megbízhatóbb...
-
danntora
tag
válasz
runner 125 #6523 üzenetére
Letesteltem sajna, kattant egyet és onnantól se kép se hang. Mondjuk amúgy is elég dzsuvás volt...
-
danntora
tag
Hali!
Van egy Malaguti F12-őm és a gyertya elszállt mikor szereltem be a hátsó indexpárt, kaptam kölcsönbe egy másikat, de másnap azért vettem egy olyat ami a service manuáljában az ajánlott. Viszont azt vettem észre hogyha visszarakom azt a kölcsönkapottat, akkor előbb beindítja a motort önindítóról. Akinek van malaguti F12-je, elárulná melyik a legjobb gyertya ehhez a típushoz? Márka vagy típus érdekel elsősorban.Ja meg hogy milyen izzót rakjak bele az elejébe mert sztem a mostani elég gyehenna...
-
danntora
tag
Hali!
Érdemes, illetve ajánlott 5ah-s akksit berakni a 4ah-s helyett? -
danntora
tag
Mindegy mert amúgy is megy szerelőhöz átnézni rajta mindent mielőtt elkezdeném használni, nem jött még meg a jogsim sem és amúgy is hideg van még hogy 20 km-ről bejárjak vele dolgozni. Kösz mindenkinek a segítséget ha valami gondom lesz biztos ide jövök először.
-
danntora
tag
-
danntora
tag
válasz
bajnokpityu #6189 üzenetére
És a biztosítékokat hol találom? Mert ha az elején akkor felejtős, túl nagy ott az összevisszaság, majd a szerelő baszakszik vele mert én ugyan nem.
-
danntora
tag
válasz
NINJA_V #6187 üzenetére
Nah eljutottunk odáig hogy a gyertyát kicserélve elindult a motor és a hátsó indexek is mennek. mentem két kört és most már az elő és hátsó világításom nincs járó motornál, pislákol a műszerfal világítás, és a motornak ha nem húzom a gázt akkor leáll magától azonnal. ??
-
danntora
tag
válasz
NINJA_V #6184 üzenetére
Az most nem lényeg milyen szálakra kötöttem, mert lekötöttem róla így minden úgy van ahogy volt a bekötés előtt.nem is az irányjelző ami fontos lenne hanem a világítás maga ami nem megy akksival sem, pedig előtte jó volt nameg berúgni sem lehet a motort, aminek nemtom mi köze lehet az akksihoz.
-
danntora
tag
Hali!
Van egy Malaguti F12-es robogóm és nemrég vettem hozzá egy hátsó indexpárt. Gondoltam nem lehet olyan nehéz, hát bekötöm saját magam. Namost, én meg is találtam a testszálat, bekötöttem az indexeket, kipróbáltam, első is hátsó is egyszerre működött. Mikor azonban visszaraktam a hátsó részt, észrevettem hogy most meg nincs első és hátsó lámpám, féklámpa volt, a műszerfal háttérvilágítása nem működött valamint a nagyobb baj, nem lehetett berúgni sem (önindítóval eddig sem ment). Akksi melletti biztosíték nem égett ki egyébként.
Mit gondoltok mi lehet a gond?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SUSE Linux
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP EliteBook x360 830 G8 Stílus, Erő, Rugalmasság egyben!
- LG 34WR55QK-B - 34" Ívelt VA - 3440x1440 - 100Hz 5ms - FreeSync Premium - HDR 10 - USB Type-C 65W
- Bomba ár HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest