- Motorola G86 - majdnem Edge
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- iPhone topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megvan a Magic V5 európai startdátuma
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
válasz
Tarisznyarak #64571 üzenetére
Köszi szépen. ez így jó is lesz. Közel van a mosó, bedobom akkor a csomiba és adok neki.
-
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #62882 üzenetére
Persze. De a régiekkel sincs olyan nagy baj. A Peugeot robogók pofásak. Ami főként "rosszá" teszi őket, az az alkatrész ellátás. Jóval kevesebb az utángyártott motyó hozzájuk és ráadásul drágábban is adják őket. Az injektorosokkal meg annyi a baj, mint a többivel, amikben ugyanaz a rendszer van. Rátesz még egy lapáttal a szerelhetősége, mert baromi nehéz bármihez is hozzáférni. Mondjuk nekem már a Jetforce-on ez annyira megy, hogy full összerakott gépből fél óra alatt már a kezemben van az injektor szétszedve, a henger és a dugó.
-
válasz
Tarisznyarak #62882 üzenetére
Legyen úgy ahogy te mondod.
Menj fel bármelyik nagyobb robogófórumra (akár külföldire is) és kérdezz ott is. -
válasz
Tarisznyarak #62880 üzenetére
Nincs baj a Peugeot robogókkal?
Nem az alkatrészellátásról beszélek, hogy nem jó.
Egyet tegyél meg. Menj be egy-két robogó-motor szervizbe és kérdezd meg őket, hogy mi a véleményük a Peugeot-ról. Elég egyöntetű véleményt fogsz hallani.És az nem az lesz, hogy jó. Esetleg még azt fogják tanácsolni, hogy minél hamarább add el amíg nincs baja.
Jelenleg két MBK Boster NG-m van.
Csak egyszer voltam robogós találkozón, alapjáraton én nagymotoros vagyok. A tuningolást csak a magam örömére teszem.szerk: Ja, és még "nyers" állapotban szétszedve van egy aerox is, az lesz a következő projekt. De az még sok idő lesz.
-
Tarisznyarak
tag
válasz
Tarisznyarak #62784 üzenetére
Probléma megoldva, karburátor rendes behangolása ami kb 3 óra volt nekünk. Hihetetlenül sokat szarakodtunk vele, de most már van némi tapasztalatunk.
-
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #62742 üzenetére
Ha ugye az egy Jetforce, akkor hagyd csak a 130/60-ast előre és hátra is.
-
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #62723 üzenetére
Van pár Jetforce.
Azt nehezen hiszem, hogy a hőtől megrepedt. Egyik motoron sem láttam, hogy annyira közel lenne a kipufogó. Meg a blokk alu. Azon azért szétoszlik a hő. Nem értem a helyzetet. Sok Peugeot-n a kipuff még a hasidomhoz is közel van. Ráadásul a könyöknél, ahol a legforróbb, mégsem olvad meg. Tényleg nem értem. -
endy2
újonc
válasz
Tarisznyarak #62521 üzenetére
Majd kiderül, ha ki lesznek cserélve a kopott alkatrészek. Valamit még biztos fog javulni.
-
endy2
újonc
válasz
Tarisznyarak #62516 üzenetére
Nekem is ez a gondolatom, mióta mélyülök bele fele a robogózás tudományába. Valószínűleg hiányzik az összekötő cső a rezó és a hangtompító között+a hangtompító végéről is kis csődarab. Ettől függetlenül ezzel a dobbal,nagyfokú kompresszió hiánnyal és kopott szíjjal is viszi a 75-öt óra szerint, amíg olyan kedve van.
Ha kicserélem a kopott dolgokat, gondolom javulni fog még valamit.
Amúgy egy tuning mentes karbis- levegős Sr-nek mi a végsebessége? -
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #62275 üzenetére
Egyszer próbálva lett a xenon közvetlenül azt akksiról. Annyi áramot vesz fel begyújtásnál, hogy az túl sok. Közvetlenül akksiról megy, eredeti lámpa csatiról nem, ezért lett ide dugva a relé. Ahhoz elég, hogy a relé meghúzzon, de a xenon a begyújtáskor 6A-t kér. Ennyit ezen az ágon nem tudott adni neki, de az akksi igen. Mivel a xenon most nem azon a "vezetéken" lóg, ami a gyújtásnak és a többi lámpának adja a delejt, ezért a xenon bekapcsolásakor szinte semennyire nem halványodik el a helyzetjelző.
Tehát logikus, hogy az akksi elegendő és a szűk keresztmetszet nem ez, hanem az a tápvezeték, vagy a test, ami minden mást ellát árammal. Az akksiról gyárilag 2 vezeték jön le, amiből az egyik az önindítóé, a másik pedig minden másé. És ott van most már a harmadik, ami a xenoné. -
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #62271 üzenetére
Ha szar a testelés pl. a blokk és az akksi között, akkor mondjuk az önindító is lassabban teker. Ugyanaz a helyzet itt is. Szerintem testelés hiba lesz. És tudott akkorát esni, hogy ne gyújtson be, hiszen láttam, ott volt a kezemben.
Én a világításhoz külön beraktam egy kapcsolót, amivel a tompítottat le lehet kapcsolni és gyújtás ráadásakor csak a helyzetjelzők világítanak. A xenon most úgy kapcsol, hogy a gyári tompított csatijába van dugva egy relé és ez a relé kapcsolja a xenonnak a direktbe az akksiról a +12V-ot. A xenonra a test (-) is külön van előre vezetve az akksitól. -
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #61736 üzenetére
Mind a négy Jetforce (50 C-Tech; 50 TSDI; 125 4T; 125 Compressor) kinézetben más a hátsó részén. A 125-ösökön szokott lenni egy kicsi szélvédő is. Azt vadászom, mert hidegebb időkben jól jöhet.
-
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #61726 üzenetére
Ahogy néztem, az a gumiszőnyeg inkább a C-Tech-eken van.
Ha megnézed a képen, lehet látni, hogy a sárvédő a TSDI-n meg van toldva előre egy idommal egészen a sisaktartóig. Egy vonalban végződik azzal a résszel, ahová a C-Tech-en az a "szőnyeg" van felfogatva.
A C-Tech-en nincs ilyen toldatEgyébként a sárvédőnek is lenne egy jobban lelőgő toldata, ami a képen 30-as számmal van jelölve.
-
roseane2004
csendes tag
válasz
Tarisznyarak #61698 üzenetére
az az ,mosd le és nézd hol ereszt
-
Redneck
nagyúr
válasz
Tarisznyarak #61696 üzenetére
Az utolsó jó kérdés, engem is érdekelne. Nekem akkor van egy klattyanás ha elengedem teljesen és ha ráhúzom a gázt. Olyan mintha teljesen levenné a hajtást majd ráadná.
Érzetre és hangra is szar.Láncos 6 sebességes Derbi EBE blokk.
-
roseane2004
csendes tag
válasz
Tarisznyarak #61694 üzenetére
vagy befolyik a karbibol a tulfolyon vagy ha olyan az elosztas akkor olajcso ereszt? legrosszabb esetben a fotengely szimeringed cseres... ami valoszinubb sajnos, de ezt erezned kene a motor teljesitmenyen,nehezen indul,nem ugy megy...stb
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz
Tarisznyarak #61601 üzenetére
Én is Castrol-os vagyok. A belinkelt Power 1 2T full szintetikusat használom.
Pont ma vettem. Itt elég olcsó. -
slayer006
addikt
válasz
Tarisznyarak #61598 üzenetére
-
golyani
őstag
válasz
Tarisznyarak #61594 üzenetére
hát a legtöbb Robesznál írják a JASO FC/API TC minősítést. Nálam jelenleg Repsol Moto Scooter 2T a befutó.
-
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #61438 üzenetére
Nekem úgy nyikorgott, hogy el sem hinnéd. Azt hittem, a teló. Aztán kiderült, hogy nem ott nyekergett, hanem van alul egy lengőkar, ami a telót köti össze a blokkal. A blokkon ennek a csavarjánál a szilentek nyekeregtek. Befújtam WD-vel és kuss van.
-
válasz
Tarisznyarak #61431 üzenetére
Ez a lovak hangja
-
30z.Samu
titán
válasz
Tarisznyarak #61431 üzenetére
Tolod neki rendesen.
Építőjellegű ötletem nincs.
-
oliwire
őstag
válasz
Tarisznyarak #61405 üzenetére
Nekem is így van, míg be nem melegszik, a kerék forog
-
válasz
Tarisznyarak #61405 üzenetére
Mivel hidegen magasabb az alapjárat - a szívató miatt - ezért a kuplung már elkezd dolgozni. Ez normális. Bár jobb lett volna olyan vidi ahol csinálja is
-
golyani
őstag
válasz
Tarisznyarak #61405 üzenetére
csapágysúrlódás, szimmering súrlódás. nekem is csinálja a rox, normális jelenségnek számít.
-
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #61350 üzenetére
Köszönöm. Ezeken látszik rendesen.
üszök: 4. lehetőség: Valaki hűtő tömítőt öntött bele, amitől látszódhat barnás/zavarosnak a folyadék. Plusz - részben - eltömíti a hűtő járatait is.
-
Bilux
veterán
válasz
Tarisznyarak #61326 üzenetére
Biztos 50-es henger van rajta? 😊
-
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #61330 üzenetére
Köszi. Ezen látszik. Ha lesz egy oldalról is, az jó lenne.
Kipufogónál én valószínűleg felújítom azt, ami rajta van. Max kiszedem belőle a katalizátort, ha rossz állapotban van. Nem akarok úgy járni, mint az autómnál, hogy az üzemanyag a katalizátorban robbant be és saját anyagától dugult el.
-
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #61326 üzenetére
Mondjuk nekem most esik le, hogy az enyém jó a tiedre. Engem annyira nem zavarna a hang és - injektoros lévén - sokat nem is dobna az enyém teljesítményén, de el tudnám viselni azt a kipufogót.
Csak két baj van:
1. Az enyém felszíni rozsdás
2. Nem rezon és a tied karbis, amin ugye a rezon igenis számít a teljesítményben. Ráadásul az enyém katalizátor, ami még jobban teljesítmény csökkentő. -
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #61326 üzenetére
Tarisznyarak, Bilux: Valaki légyszi, csináljon nekem képet a blokk részről. A hátsó sárvédő és úgy általában az a rész érdekel, hogy mi van a fix sárvédő előtt az idomon, stb. Minden szögből, ahogy csak lehet, mert nekem onnan valami hiányzik, de nem tudom, mi.
Köszi srácok. -
Upo
addikt
válasz
Tarisznyarak #61326 üzenetére
Valószínű össze van hangolva a rendszer, hogy ott induljon meg ahol már elég erős. A boyrészer csicskagyerekek meg csak álmodoznak ilyen megindulásról, sose tudják a sajátjukon így beállítani...
-
Bilux
veterán
válasz
Tarisznyarak #61308 üzenetére
Óra szerint mennyit megy max?
-
válasz
Tarisznyarak #61319 üzenetére
Az hogy magas fordulaton indul el a gép, nem kopott vagy túl könnyű görgő, ahogy előttem írták. Indulásnál a problémák nagy része a kuplungra vezethető vissza. Szerintem ez a motor a sport kipufogó miatt indul így, így hangolták be a kuplungot, és hozzá a váltót. Szerintem inkább örülj, hogy ilyen kipufogó van rajta, mert ha visszaalakítod gyárira, egyrészt gyengébben fog gyorsulni, és végsebességre se fog annyit menni mint most. A nagyobb hang is jól jön, mert az autósok is könnyebben észrevesznek. Ez utóbbi pedig életet is menthet.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Tarisznyarak #61319 üzenetére
Igazából nem tudom egészen pontosan mire gondolsz, de az én robogóm is úgy indul hogy húzod húzod semmi, aztán egyszer csak megindul, piaggionál is így volt, ott volt fordulatszám mérőm, és 6ezernél indult meg a motor, addig csak zúgott, ez ellen nem tudsz mit tenni
-
enginev3.0
félisten
válasz
Tarisznyarak #61308 üzenetére
Nagyon szép motor, én is gondolkodtam rajta, ha zavar a sport kipufogó, és jó az enyémre, akkor van rá esély hogy átveszem
-
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #61308 üzenetére
Gyönyörű.
-
válasz
Tarisznyarak #61308 üzenetére
Könnyű/kopott görgők vannak benne, ettől indul magas fordulaton. Kissé nehezebbeket próbálj bele. Amúgy szép motor (bár a Jetforce C-tech pláne nem a szívem csücske - Morini), nekem nagyon tettszik. Szabad tudni mennyi volt, és pár képet is dobhatnál fel róla!
#61307 30z.Samu: Az Aprilia kissé bonyolult rendszert használ hozzá (pl.: SR Factory), de maga a PureJet (Piaggio blokkos befecskendezős) gépek nagyon megbízhatóak, és 2,5 literből ki lehet hozni 100km-enként.
-
korcsillio
addikt
válasz
Tarisznyarak #59542 üzenetére
Így vettem.Azért van ott olyan "kazánlemezből" csinálva a hátsó rész.
-
Pete55555
addikt
válasz
Tarisznyarak #59538 üzenetére
Nekem is morini blokkos a Katana. Volt rajta egy nagyobb "tuning" karbi, de szar volt az úszója.
Vett rá fater 10k-ért egy sima kínai karbit, és teljesen jó vele, be lehetett állítani. Gyakorlatilag a gyári karbi "koppintása".
Jól is megy, nem is eszik sokat - ahhoz képest, hogy a hajtásom úgy szar jelenleg, ahogy van. -
Den
veterán
válasz
Tarisznyarak #59530 üzenetére
Sutomata szivatót kéne először megnézni, hogy TÖKÉLETESEN működik-e. Egy piaggioval jártunk így. A szivató részben működött, ezért úgy tűnt mintha jól lenne, es kizártuk mint hibaforrást. Két hét után, miután minden mást kizártunk, próbából vettünk bele egy új szivatót és meggyógyult.
-
válasz
Tarisznyarak #59530 üzenetére
Milyen blokk van ezekben pontosan es mik a meretei a karbinak? Az spd-nel hoz ra egy csomo karbit [link], most vagy ez a lista rossz, vagy a szerelo tudja rosszul.
-
mumtaz
senior tag
válasz
Tarisznyarak #59517 üzenetére
Biztos, hogy van más megoldás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo S10-2 Intel Atom retró csajszis netbook eladó
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezeskonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest