Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- X200-as szériáját mutogatja a Vivo
Hirdetés
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz haddent #137720 üzenetére
Nyilván mindenkinek más a fontos egy autónál, az exkluzivitás magával hozza, hogy bizonyos alkatrészeket nehezebb / drágább beszerezni, mintha egy nagy szériás változatot választ az ember, ezt ki-ki maga döntse el.
Illetve ugye ottvan a turbó kérdés, egy ennyi idös ( sportos ) turbós autónál - hacsak nem ismerös elsö tulajtól veszed, akiröl tudod, hogy vigyázott rá, de nyilván a többség úgysem ilyet vesz - úgyis az dönti el az állapotot, hogy a korábbi tulajok miként vigyáztak rá.Ezzel én is tisztában voltam, be is volt ütemezve egy turbólekapás/átnézés, hogy megelözzem az esetlegesen nagyobb problémát, nem is volt alaptalan a dolog, mert végül egy új turbót raktunk fel, a régi már gazdaságtalan lett volna rendberakatni, és nem is sok volt már hátra a karrierjéböl.
Nekem a G OPC-nél egyedül a féltengely " problémás ", ez a külföldi fórumokon is visszatérö téma, ugyanis - különösen, ha ülteted az autót -, elég gyarkan megy tönkre, és Magyarországon is, illetve kint Németországban is ugyanazt a választ kaptam, hogy komplett gyári féltengely van megközelítöen 1100€-ért darabja, utángyári nincs, emiatt megy a matek folyamatosan mindenféle hibrid féltengellyel, a többség 2.2-es G Coupe, valamint a 2.0 literes dízel G-k féltengelyét rakatja be, mindhárom fajta F23-as váltóval szerelt.
-
rbalint88
addikt
válasz haddent #137724 üzenetére
mármint mire nem lenne szükség? 5-10 éves távlatban (és már most kiröhögöm magamat, 7 év alatt a 8. autónál járok) egy mindennapokban is használható épített autót akarok csinálni belőle. 210-220 lóig fel lehet vele menni úgy, hogy nem okádja magából a kormot és nem lesz üzemórás sem. Így az a terv, hogy amikor bármit cserélni kell fáradásból, kopásból adódóan, akkor nagyobbat, erősebbet kap helyette. Majd ha oda jut a dolog, kap egy lakatolást és telifényt is, rendes alvázvédelemmel, stb stb, de amíg ez az egyedüli -és ráadásul erősen kutyázós- autó, addig az esztétikára nem költök, a mechanikára meg eddig szerencsére nem nagyon kellett.
-
veterán
válasz haddent #137720 üzenetére
Astra H-m is volt fél évig - összesen 14 db Opelem volt - utána egy Octavia 2 FL váltója maga a nirvána.
Nem bántani akarom az Opeleket, megbízható gépek, én egyszerűen meguntam, most a 3. VAG van zsinórban, 1x ezt is még fogom unni, utána áttérek vmi nagypapi vonalra (pl. Merga) vagy jönnek a villanymotorok.A japánok ki fognak maradni az életemből.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz haddent #138157 üzenetére
A fogyasztást 1 literrel lazán meg fogja emelni, s az amúgy sem erőgép motor még jobban fog szenvedni. Értelmetlennek tartom.
kornelka
A Volvo-n ugyan 7,5" széles a 17"-os Tucana szett, de én is 205/50-es gumit vettem rá. Szerintem jól néz ki rajta. Van aki 215-ös, 225-ös gumikkal használja, rendben van h úthenger lesz tőle, de iszonyúan puffad úgy a gumifal. Így pedig tökéletesen feszes az oldala, már már picit negatívba dől. Emellett a gördülési ellenállás is kisebb, így kedvező hatással van a fogyira is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz haddent #138301 üzenetére
ezzel az a baj, hogy ugye lehet adott pillanatban költségmentes, viszont lehet két hét múlva beszarik valami. plusz én néztem a túlárazott autókat is minden vásárlásomnál és egyik se volt költségmentes.
amikor a b5.5 kombimat vettem, kb 2M körül volt az átlagár, 2,3 a teteje és volt egy-kettő 2,5 felett. volt egy nagyon fullos 2.9-ért, elmentem megnézni és helyből volt rajta 100e Ft költenivaló egész egyszerűen a korából adódóan. az utóbbi két saját autómnál a legolcsóbbat vettem meg, elsőnél (Avensis) azért, mert ismerőstől volt, tudtam, hogy karcos, de karban volt tartva, az Alfánál meg a beszopódással kalkulálva is jobban megérte ez, ami szintén csúnya, de mechanikailag rendben volt a vételkor. Alapvetően szépet akartam, de 850-1,6M (+átírás kb 80e) között megnéztem az összes olyat, ami telefon alapján nem volt kuka helyből, meg az összes pestit, mert közel van, végül névre írva 760-ért vettem meg a mostanit és eddig nem csalódtam benne. plusz legalább nem kapok agyvérzést, ha végigkarcolják a bokrok az oldalát, amikor a telefonozó fasz leszorít az útról, mint ma... találkoztam az 1,6M-s autó vásárlóival, arra is ráköltöttek hamargyorsba' 200-at vétel után. -
rbalint88
addikt
válasz haddent #138304 üzenetére
13,8, azért annyira nem olcsó 4-5 évesen max 4 misiért bevállalnék majd egyet én is
nálam elv az, hogy fapadot nem veszek. egész egyszerűen sajnálnám rá a pénzt. a toyotát leszámítva (ami egy komoly lelki válság- a passattal való irdatlan szopás- eredménye) az összes autómat úgy vettem, hogy a fontos extrák benne legyenek, mert használtan nem voltak annyira árképzőek, viszont a mindennapi használatban bőven meghálálták az esetleges felárukat.
alaptételek: ahány ajtó, annyi villanyablak. tempomat. jó zene. lehetőleg ülésfűtés (ez most nem jött össze, de valószínű kerül majd bele egy fűtött garnitúra idővel, a mostani úgyis eléggé rottyon van). legyen élmény vezetni, ez ugye elsősorban futómű, másodsorban motorerő.
amikor kezdett körvonalazódni, hogy csúnyán költeni kellene a Toyotára, akkor elkezdtem nézegetni, hogy nagyonmax másfélig, de inkább 1M-ig mik vannak, amiknek normális minőségű beltere van és lehet belőle jól felszereltet találni normális állapotban, aztán végül a 156 lett a befutó a vezetési élmény miatt. a második helyen az Audi A4 B5 facelift volt (1999-2001) 1.9 pdtdi vagy 1.8T vagy V6 benzin motorral. -
Kornel
veterán
válasz haddent #138304 üzenetére
Én beleultem múltkor a kereskedesbe egybe, épp egy céges fiorinot vettem át.
(Amíg vartam, gondoltam szetnezek 😉)
Hát szűkebb, mint a 159, nem is kicsivel.
Kíváncsi lennék alacsonyabb, es rövidebb lábú emberek véleményére is, de nekem konkrétan használhatatlan lenne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen