Hirdetés
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Megérkezett a Pixel 5 és 4a 5G
- VoLTE/VoWiFi
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
Hirdetés
-
Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
ma Csalódhattak, akik arra vártak, hogy drasztikusat változik a tízéves Apple Watch. Viszont így is ez lett talán a legjobb évről-évre frissítés az óra történetében.
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it A Blackstone megerősítette: 13 milliárd dollárért építenek adatközpontot Nagy-Britanniában.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Egr, hajtókarcsapágyak, és vezérlés, bár némileg többet bír, mint egy N47. Újszerű állapotban nem kell félni tőle, de 150-250 ezer között el kell kezdeni foglalkozni ezekkel.
Audi: olajos DSG van benne, csak a biturbo kapott hagyományos tiptronic váltót, olajcsere érzékenyebb, mint pl a bmw (viszont gyárilag megvan a 60 ezres periódus rá).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Újonnan véve az autót alapértelmezetten be van ikszelve az extralistán a BSI, magyarán a kocsi árában benne van az első néhány szerviz költsége is. Így minden esetben elmennek valamelyik határig (év/km), idő előtti cserét nem fedez. Szerintem, ha amúgy is viszonylag kevés km-es járműről beszélünk, nem jelent óriási problémát, hogy van a motorban 1-2 30 ezres olajcsere ciklus.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hobizoli #179133 üzenetére
Belegondolva az amcsi carmax jól csinálja. Új gumi stb, és fix árak, hogy az egyszeri user pszichológiája mellett egy használható autót kapjon. Szerintem sokan vannak vele úgy, hogy egy nagy összeget lenyelnek, de akkor utána ne kelljen közepes tételeket intézni (vezérlés, gumi, stb), max apróságok, vagy a jutalomfalatok (üvegre fólia, alufelni, aliexpress telefontartó, stb).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboy93 #179239 üzenetére
Fordnál pl. 20 ezres periódus van, céges használattal, országot járva szvsz nem egy veszélyes dolog. VAG esetén érdemes lehet körülnézni, hátha van flexibilis intervallumon szervizelt autó, akkor figyelembe veszi az autó a használatot és annak függvényében előbb kér szervizt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Lajki #179248 üzenetére
Milyen terjedelmű lenne a szállítandó anyag? Pick-up rém rázós, ha nincs rajta teher, beltér is jellemzően spártai. Esetleg terepkombi műfaj? Octavia Scout, Golf Alltrack, A4 Allroad amikre gondolok - tágas kombi, de nem fölöslegesen toronyház, megerősített futóművel (konszern sablon technika, tartós, és jellemzően nem túl drága alkatrészek). 2 literes vagy nagyobb VAG dízelek már nedves kuplungos DSG-t kaptak, a 60 ezres olajcserét tartva megbízhatónak is mondható.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
+VAG topik összefoglaló. A Skoda 1.4 hengerfejes szeret lenni, az 1.4 16V alá nem adnám, vagy esetleg a nagyobbak, akár egy szívó dízel, mert a benzinesek nem a kis fogyasztásukról ismertek. Ibiza és Polo ugyanez. Ha nem 500 méteres utak lennének, akkor az SDI is vállalható (nincs turbó, nincs kettőstömegű, egyszerű adagolós motor), 5 liter körül elmegy.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz fabri07 #180537 üzenetére
Ha nem menne terepre, mindenképp "földszintes" autóban gondolkodnék, sok km alatt óriási plusz költség. Kis fogyasztású benzin & hosszú távokra kritériumok alapján nekem az 1.4 TSI jut eszembe elsőre, sőt, még még inkább a TGI gyári gázos verzió, azzal kb dízel árban tud szaladgálni
Tartós bérlet sem simán az ablakba megy, hasonló, mint a lízing, a végén szerződés szerint még tudja venni az előre meghatározott áron amolyan utolsó részletként. Szerintem minimum megfontolandó bérelni 3 év/180-ra valamit, és utána átülni megint újba.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisza25 #180640 üzenetére
Caddy 1.9 SDI szerintem, bár az jobban rohad, vagy Golf Variant/Octavia Combi furgon kivitel ugyanezzel a motorral, ott van horganyzás (így rozsda terén kevésbé problémásak), és a belseje is autószerű. 5 literrel világból kimegy, ha rozsda nincs, minden más fontos dolog filléres Teherautóként vállalkozásban is tud menni simán, és gázolaj elszámolás egyszerű. Mágus írta a VAG topikban, hogy résolajcső, 109 relé, meg egy féklámpakapcsoló legyen az autóban, és akkor a legtöbb dolgot ki is lehet küszöbölni on the go. Szerelők is jellemzően ismerik, nameg minden második bokorban bontanak egyet. Nekünk 6 év, lassan 120kkm alatt csak akkor volt "otthagyós" probléma, mikor ki lett ütve a karter, mechanikus nagyrészt, baj esetén is 99% hazavonszolja magát, már-már régi stifthez hasonlóan csótányszerű Ilyesmire gondolok (mondjuk klíma ebben pont nincs).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #180737 üzenetére
Suzuki
-
molnarpeter
nagyúr
válasz jozefgucci1 #180841 üzenetére
Focus mk4 most új motorokat kapott, egyelőre elég hamar kérnek olajcserét (fb csoportban volt 6-7-8k km körül, hogy már elküldte adelikvenst az autó márkaszervizbe), viszont elvileg garis a dolog, amíg nem csiszolnak a szoftveren.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Synology NAS
- Házimozi belépő szinten
- Asszociációs játék. :)
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- Android szakmai topik
- PlayStation 5
- Windows 11
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest