- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz sasa134 #102698 üzenetére
Pedig ezek között van még racionális választás, ami nem pénztemető és hasonlóan megbízható, mint a Honda.
hdman
Kormányról? Nem a műszerfalról?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sasa134
addikt
válasz runner 125 #102701 üzenetére
Tudom, imádom is a Volvokat, de évi 10-15k futásra hova vegyek D5öt? Ott is bejön idővel a DPF meg a kettőstömegű, ez uszkve 1500-2000euro. Volvo saját turbós benzines klassz, de leeszi a gatyàm. Nézegettem V60akat (nekem tetszik, de ott benzines meg leginkább T3 van, azt meg nem merném megvenni - sorry, Ford)
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
footy
addikt
válasz parandroid #102688 üzenetére
Digót nem néztél?
Alfa Mito 1.4 turboval?
Abarth 500? -
hdman
őstag
válasz runner 125 #102701 üzenetére
Kormányról. Ez a nyújtott izé, bleeeee...
Ez meg szerintem túl kevés:
Na EZ kormány:
(mobilnetesektől sorry)
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
runner 125
nagyúr
válasz hdman #102704 üzenetére
Ahh, fáradt vagyok. A középkonzolra gondoltam.
Számomra egy autó beltere sokadlagos. Bármennyire furcsa, a két kormány között sem tudnék dönteni, igazából nem is érdekelne melyik van benne. Nah jó, mégis. Amelyik olcsóbb.
A különböző kategóriák úgy gondolom nagy átlagban hozzák a kategóriától elvárható design-t és minőséget, legalábbis számomra igen.
Nem keresnék csak amiatt más autót, mert nem tetszik a beltere, de mellette megbízható, jó konstrukció, olcsón fenntartható, stb.sasa134
Milyen évjáratban gondolkodtál?
5-6 éves modellekben még elérhető a 2.4-es szívó 5 hengeres, kőegyszerű, megbízható, meglepően jó fogyasztású motorok, nézd meg spritmonitor-on. De a 2.0T is baromi jól sikerült, megbízható, szintúgy korrekt fogyasztású.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sasa134
addikt
válasz runner 125 #102706 üzenetére
Ilyen 2008-2009 körüli kocsikat nézek, arban max 12k júró. Néztem a 2.4 turbótlant de ilyen 10 lityi vegyes rémlik..
Avanti Roma
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #102706 üzenetére
Na látod, nekem meg pl. pont a beltér a legfontosabb. Ha nem otthonos, nem tetszik, akkor nem ülök bele. Sokkal fontosabb számomra, mint az, hogy kívülről hogy néz ki, vagy hogy mennyire megy.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #102709 üzenetére
Sokkal fontosabb számomra, mint az, hogy (...) mennyire megy
Hát milyen ember vagy te ...
-
runner 125
nagyúr
válasz sasa134 #102707 üzenetére
8,5-9.
2400ccm-es, 5 hengeres, 170 lovas szívóbenzintől végképp jó érték.Pedig annyiért már vannak szépek, úgy ahogy 6-os és Accord is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
Ok, azért egy 1.6 szívó Jasztránál menjen jobban...
Meg nyilván játszós autónak jöhetne egy STI, vagy bármi aminek a beltere nem szépségdíjas, de élvezet vezetni.Viszont hétköznapi közlekedősnek, utazósnak inkább nyugodt, csendes belteret választanék, amiben jól érzem magam.
-
válasz szőröscica #102709 üzenetére
+1
Persze ezen kívül azért külsőre is legyen valami lapavető karaktere, meg főleg autóformája, ne valami francia szopottgombóc legyen, vagy valami értelmezhetetlen formatervű olasz rettenet - válaszolva footy korábbi felvetésére.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #102712 üzenetére
Persze, az a fontos érezd jól magad benne. Szépség az olyan hogy megszokod, inkább az ergonómia legyen jó meg legyen otthonos. Focus 1 beltere valljuk be "furcsa", de az ergonómia jó és jól érzem magam benne, a formákat meg megszoktam ... szép nem lesz de otthonosnak érzem, inkább ez mint ami szép de nem kényelmes.
[ Szerkesztve ]
-
válasz hdman #102715 üzenetére
Egy adat nem adat, ráadásul a fene tudja, hogyan volt az óra lenullázva, vagy mennyi volt beletankolva. 10 liter egyébként borzasztóan sok egy olyan pici autónak, nekem az 1,8 szívó benzines ötös fogyaszt 9 fölött egy kicsivel így télen, úgy, hogy egyszerre 20 km-nél többet hónapok óta nem mentem szerintem szegénnyel, tényleg csak helyben futkosás van, meg munkába járás 12 km-re - ennek a felét autópályán, bár igyekszem nem nyomni neki, mégiscsak jéghideg a motor. A közel 9000 km-em átlaga eddig 8,5.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #102709 üzenetére
A HR-V beltere véleményem szerint is randa. Kőkeményen 80-as évek.
Viszont a praktikuma, a kapcsolók precízitása, az üléssíntől elkezdve a kilincsekig, folyamatosan érezteti még 10 évesen is a japán autó fogalmát. Nincs zörej, nincs behatárolhatatlan hang, nincs trendi karcosodó, könnyen kopó felület, vagy éppen nem működő extra... Számomra ezen érvek sokkal többet jelentenek, mint h mennyire trendi, design-olt, már ettől jól érzem magam benne.
Nem utolsó sorban, egy kulcsfogalom. Kompromisszum. Mivel vannak bizonyos műszaki elvárásaim, amelyek anyagi okokból csak használtautóban teljesülhetnek, muszáj valamiből engedni.
Inkább lemondok a megrajzolt beltérről, mint h két havonta tréleren, szerelőnél végezzem.Szóba hozhatom a Volvo-t is. Peptia, ez sem egy díjnyertes belső, de itt jön képbe amiről írtam eggyel fentebb. Ebben a(z ár)kategóriában nyújta számomra azt a minimális elvárást, amit egy belsővel szemben felállítok.
Van pár hibája, a félbőr óriási átbszás. A bőrt csigáról nyúzhatták, mert iszonyú gyenge minőség. Ha, nem kezelném már rég kirepedt volna. A kardánboxon lévő könyöklő minden kanyarban mocorog és a műszerfalkárpit nagyon könnyen karcosodik.
Ellenben nem ültem még kényelmesebb autóban, de erre sem beltere miatt esett a választás.Teljesítményben egyetértünk, szintúgy sokadlagos.
mod.
Nem áll szándékomban senkit meggyőzni, csak furcsa volt számomra, h Peterket ennyire a beltérből indult el.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sasa134
addikt
válasz runner 125 #102711 üzenetére
Neidegesíccsé', már megvolt a koncepció, most meg...
Avanti Roma
-
válasz runner 125 #102717 üzenetére
Ez egy egészen szép Volvo beltér, ez még tetszik nekem is. Amiben én ültem, az ilyesmi, kétszínű volt, középen a 200 gombos tv-távirányítóval, csak nem automata, meg navi nélküli. Kimondottan zavarbaejtően használhatatlannak tűnt elsőre, azon kívül, hogy szépnek sem mondanám.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sasa134
addikt
válasz TayRol #102720 üzenetére
Köszi az infót, Mazda6-ból a 2 lityiset néztem (2009-2010 évjárat) , Volvo esetén merült fel az 5hengeres 2.4L (kár, hogy olyan szűk hátul az S60, és hogy nincs belőle ötajtós, baromira illene ahhoz a formához, a csomagtartó pakolhatósàgròl nem is beszélve)
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
-
Snoop-y
veterán
válasz parandroid #102688 üzenetére
BMW 120D az betegagy olyat ne vegyel.
Allandoan vilagit a muszerfala mint a karacsonyfa (warning,engine check, service)Minik eleg gazok csupa fos muanyag mindegyik. Ami ertelmes belole az az S de az horror aron van.
Akkor mar inkabb fiat500 1.4 Tjet mocival. ( nagyon kezes pofas kis auto a mini becsokolhat neki )
Twingo RS? designos es halad is.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz szőröscica #102712 üzenetére
En nem nezegetem soha a belteret egy autonak. Nektek hogyan van idotok erre? De most komolyan nem kotekszem meg semmi ilyesmi. Mikor nezegeted? Ulsz a dugoban es vegigmustralod? Hu de gyonyoru ez az ajtokilincs?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
run4fun
tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni autóvásárlásban.
Milyen autót ajánlanátok nekem?Főbb szempontok:
- munkába járásra lenne, 30 km összesen oda - vissza / nap, vidékről városba (maximum 4 km a táv oda-vissza városban)
- olcsó fenntarthatóság
- kis fogyasztás
- Suzukit nem szeretnék
- "extrák": szervokormány, elektromos ablakemelő, klíma, esetleg centrálzár
- 4 vagy 5 ajtósMivel első autóm lenne, így maximum árként a 400-500e ft-ot lőttem be.
Köszönöm előre is!
-
Zewa
senior tag
válasz run4fun #102727 üzenetére
Én mindenképpen benzin motoros verdát néznék a helyedben.
A 4-500e forint tartalmazza az átírási költségeket és a kötelezőcserés dolgokat is (olaj, szűrők, esetleg vezérlés?)Családban volt hasonló paraméteres autóvásárlás, én a Punto II-nél kötöttem ki. Mert:
- 4*-os törésteszt
- Jó fogyasztás (vegyes ~6l)
- 80le elfogadhatóan mozgatja a 925kg-os kasztnit
- Vannak benne extrák (Szervo, ABS, villanyablak, távirányítós központizár, 2lufi, el tükör, deréktámasz(!) stb)
- olcsó alkatrész árak
Egyetlen főbb típushibája van, az pedig a cityszervo. Előbb vagy utóbb tönkremegy, ilyenkor 50ezer forint magassága a szakszerű javítás de azzal vagy 10 évig akkor nem lesz gond."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz run4fun #102729 üzenetére
Átírási költség egy 2000-es 1.2 16v Puntora 55 550 ft +Olajok, szűrők, vezérléscsere munkadíjjal együtt ca ~50e ft.
Természetesen át kell nézetni szervizben várlás előtt hogy nagyjából egyben van-e a vas, illetve a feltárt hibák jó alkualapot képeznek. Vásárlás után ami megérett a cserére azt cserélni kell. Illetve nem árt elkülöníteni egy biztonsági anyagi keretet hogy ha tönkre megy valami a vason akkor legyen miből megcsináltatni. Ezek természetesen bármelyik használt autóra igazak."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
hdman
őstag
válasz parandroid #102716 üzenetére
Amikor megvettem, csontig tankoltam, kijelzőt nulláztam, majd most megint csontra tankoltam. Szerencsátlen 3km-t megy egyszerre egyben, ezért is cseréltem le a dizelt. Ez ennyi.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
-v-
addikt
válasz parandroid #102716 üzenetére
Akkor menj vele csak 2-3 km-eket, vastagon 10 fölött fog
-
sasa134
addikt
válasz teratti #102726 üzenetére
Nálam a műszaki tartalom mindenek felett áll (megbízhatóság, tartósság, biztonság, vezethetőség) , minden más csak utána jön. Ha ez az első 4 tényező nem stimmel, nincs miről beszélni. Persze sokan vesznek 'designer' kocsikat amik trendin néznek ki kívül /belül de a többi paraméter meg...
Kompromisszum mindig kell.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
teratti
senior tag
válasz sasa134 #102733 üzenetére
Teljesen egyet értek, műszaki ember lévén én is ezeket preferálom. Csak azt akartam ezzel mondani, hogy úgyis a kocsi belsejével van kapcsolatban az ember kívülről akkor látja, mikor nem használja...talán fontosabb a belső ergonómia meg az, hogy érzi magát az autóban az ember mint az, hogy néz ki kívülről.
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
Typhoon47
őstag
válasz sasa134 #102733 üzenetére
Egyetértek. Én sose tudnám megcsinálni azt mint Karotta pl. az alfaval. Gyönyörű autó kívül-belül, de azok az enyhe problémák, hogy csukott ajtóval nem tudod kinyitni a kesztyűtartót meg a váltókar bugja stb... Persze ez szélsőséges eset, tudom.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Teljesen tudatlan vagyok ilyen fordokban: focus st és fiesta st, ezek szívó vagy turbós motorok?
Illetve pl. a 2linkelt közül valamelyikkel érdemes foglalkozni? Vagy mi a reális áruk?
Asszem neked focus st van, mennyivel drágábbak az alkatrészek, mint a mezeihez?
Illetve pár fogyiadatot ha írnál az remek lenne.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Declare
őstag
válasz Snoop-y #102725 üzenetére
Na en ezert nem vennek japan autot....az ujabbak meg csak csak kineznek valahogy kivülröl (itt a mazdakrol beszelek elsösorban, amik kifejezetten tetszenek)....viszont belülröl (bar az uj mazdak, söt pl az uj nissan qashqai is egeszen jo) ha egy ilyen regebbi nissanba, vagy toyotaba ülök....hat bahhh
nekem pl nagyon fontos a beltere is a kocsinak, ott ülök, latom, nezem, takaritom na ebben nekem a bmw mindent romma ver....egyszerüen gyönyörü, ergonomikus, egyszerü, letisztult...
-
Declare
őstag
válasz parandroid #102696 üzenetére
+1 a polo ra design, minösegi feelingben szerintem jo. Comfortline polonak meg az ülese is egeszen jo (mondjuk ez a velemeny az eggyel regebbi verziora van...)
Mindenkepp szivo benzin? A kis 1.4, 1.2 tdi? En sok panaszkodast azokrol meg nem hallottam
-
skater86
tag
Sziasztok!
Sokat olvastam a rovatot és segítséget szeretnék kérni. Használt autót szeretnék venni, a keret átírással együtt kb 500k. Ezen felül természetesen a vásárlás utáni kötelező olajcsere, stb... Egy évben 10-15k km-nél többet nem mennék, tehát benzines érdekelne. Autópályán nem használnám, városban, meg néha 100-150 km távra. Minimum 4 ajtós. A nyomaték-gyorsulás úgy mond nem szempont, mert van egy sportmotorom, ami ilyen célra megfelel teljesen és hozzá is vagyok szokva a pörgősebb blokkra. Ilyen árfekvésben (ami tetszik is külsőre és nem akarok háborút kirobbantani ) a 6. gen Civic az első számú kiszemelt, abból is a sedan, vagy az 5 ajtós verzió. Sokat olvastam róla, ismerősömnek is van, ő is mondott pár dolgot. Összességében tetszik. Nézegettem a használt piacot, ami elég vegyes és bizonytalan vagyok, hogy 400-450 k körül lehet-e elfogadható darabot találni. Persze nem szalon állapotút keresek ennyi pénzért... A következőről mi a véleményetek?:Alapból nem szívesen vásárolnék kereskedésből, de hátha lehet kifogni értelmeset.
Köszönöm a segítséget és lehet fogok még segítséget kérni a későbbiekben is. -
sasa134
addikt
válasz skater86 #102743 üzenetére
Nem rossz ez a Civic, de sokat meg kell nézni szerintem mire találsz egy jó állapotút (vagy olyat, ami nem volt vmi hülyegyereké aki nyélgázon versenyzett vele pirostól pirosig). Esetleg lesd meg a gülüszemű Corollákat is (1.4 , 86Le), jó kis kocsik azok.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
!Overdose!
őstag
válasz skater86 #102743 üzenetére
Próbálj 1.5-öst keresni belőle. Jobban megy és kevesebbet fogyaszt. A keret 6gen esetén nagyon szúk, de 5 ajtósat talán már ki lehet fogni ennyiért. Szerintem jobb autó is, mint a japán 6gen.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND