Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz lajafix #10302 üzenetére

    Folyamatosan szervizelve van az auto, nem volt törve soha. 140k -ig hordta apa a fordhoz, aztán már nem vesztegette rájuk az időt. A küszöbről alul végig lejütt a festés, a tiszta lemez látszik, amit már emészt a rozsda. Az ajtok első szélein is lepattogott a festék, végig! Szóval felháborító, hogy egyes gyárak milyen szar minőséget engednek meg maguknak.
    Az első csere után már a szervoolaj is cserélve volt folyamatosan, persze ezt már nem a fordosok csinálták. Erre rá 55k km -re megint elföstölt.
    Ez 2.0 -ás benzines. A kuplung elsőnek 140k -nál volt cserélve, de azt mondták az normális. Most 190k -nál megint cserélni kellett.
    A tömítésekkel minden rendben van, legalábbis a gyár szerint. Mikor megvette, csak a jobb hátso ablaknál sípolt a szél, most már mind a 4 -nél csinálja. Erre is ráfogták, hogy gyári hiba.
    De még a kis elektronikus mütyűrökről nem is beszéltem. Rádio tekerője kinyúlt, ülésfűtések elszálltak, az elektromos motor az ülésben is becsődölt, a zárat már 4* kellett cserélni. :(

    amol: az csak egy mondat volt, és csak annyi, hogy nem ülnék bele. Ez nem számít fikázásnak. :)

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák