- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme GT Neo2 - ők már nem zöldfülűek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
ph A némileg könnyebbé varázsolt termék a Viper V3 HyperSpeed formáját örökölte, ergo hosszabb, keskenyebb és picit magasabb, mint a V2 Pro.
-
Premier előzetest kapott a Sand Land
gp Befutottak az első tesztek is a hamarosan megjelenő játékhoz.
-
Újrázhat a Pixel Tablet
ma Csak ezúttal dokkoló nélkül. A kiegészítő természetesen külön megvásárolható marad és elvileg érkezik az érintőceruza és a billentyűzetes tok is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
b.vr
őstag
válasz MrChris #85350 üzenetére
ja, nekem amúgy önmagában a méretével (már persze kimondottan portréfotózáshoz) nem lenne problémám (és megbízom az olyban hogy műszakilag jó okkal ekkora), ezt az egészet azért emeltem ki hogy akkora mint a 12-40/2.8, mert ahogy írom is, a jó példafotók jelentős része pont hogy a 12-40/2.8cal is megcsinálható, de hát így még az az indok sem marad hogy a 17/1.2 legalább kisebb és azért vinné magával valaki a városba, lemondva a zoom adta rugalmasságról.
Amúgy a Fuji 23/1.4 is kisebb (úgy hogy ráadásul háttérelmosásban előnyben van) A Fuji X100 meg főként kompaktabb, ha ilyen városban sétálgatós/streetfotós fixet keres valaki."Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
topikk
senior tag
Teljesen logikus amit irsz, de ez nem igazan az obi kritikaja, inkabb a fokusztavolsage; amire amire leginkabb hasznaljak ezt ahhoz nem kell f/1.2.
Meg egy szempont: beirtam az adatait az astro lens score kalkulatorba, es jelenleg magasan ez a legnagyobb pontszamu obi (2500, a Pana 12 1.4 a masodik 2220), bar a nagyobb latoszog elonyosebb lenne. Persze itt is log a kerdes, hogy ennyibol egy olcsobb FF vazat egy nagylato Sigmaval is lehet venni.
1-2 ev mulva 600-ert megvesszuk majd eglobaltol.
A merethez: szerintem ugyanolyam megjelenesu, szuroatmeroju sort akartak ezert lettek egyformak.
-
eeXaa
addikt
...úgy emlékszem vki felvetette már, GH2 esetén ki lehet küszöbölni hogy a live view ugyanolyan fényerős legyen mint a felvett fényképezett anyag?
...van erre vmi megoldás? -
b.vr
őstag
válasz topikk #85352 üzenetére
"Teljesen logikus amit irsz, de ez nem igazan az obi kritikaja, inkabb a fokusztavolsage"
Hogyhogy a "fókusztávolság kritikája"? Nem hinném hogy a fókusztávolságon bármit is kritizálni kellene, írtam is példákat jó ekv. 35mm megvalósításra: Fuji 23/1.4, Fuji X100, attól függően mire kell.
Képminőségre ahogy írtam az Oly is abszolut kiváló, csak hát van konkurenciája, és ahhoz képest nagyon drága."Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
topikk
senior tag
ephotozine panasonic-leica 200mm 2.8 review
A TC-vel eleg gyengenek tunik, legalabbis az elozetes beharangozashoz kepest.
-
topikk
senior tag
Egy masik tema: kaptam ajandekba egy konyvet (Enczi Zoltan - cim a kepen), amiben az objektiveket rangsoroljak egy tenyleges felbontas szerint, a kep ennyi MP informaciot tartalmaz (a tobbi interpolacio) amit az obi felbontasa korlatoz. A legjobb m4/3 objektivek 12-13 MP erteket kaptak (Oly 75, 42.5 Nocticron, stb.). Ez furanak tunik, egyreszt ott van pl. a pixelshift-es technologia, amirol azt gondolnam, hogy az objektiv felbontasa meg kell hogy haladja a pixelmeretet hogy mukodni tudjon. Ha meg helytallo a konyv besorolasa, miert mennek a gyartok felfele a szenzorfelbontasban?
[ Szerkesztve ]
-
topikk
senior tag
válasz Ereshkigal #85360 üzenetére
Egesz jo attekintest ad, frissek az infok , nem talaltam markaelfogultsagot benne, korrektek az elonyok / hatranyok. De semmi olyan nincs benne amit ne lehetne osszeolvasni a netrol ha valaki raszanja az idot. Ha viszont nem szoktal fotos dolgokat olvasni, de az alapokat mar ismered, akkor jo.
-
b.vr
őstag
válasz topikk #85359 üzenetére
És azt nem írta le benne pontosan hogy is jönnek ki ezek a számok, és honnan tudjuk hogy az obi korlátoz? (nem pedig például adott szenzoron a bayer-intelpoláció)
Csak mert ezek nagyon olyasmi értékek amiket a dxomark is csinál, namost ott tudsz vázat is választani, és mondjuk a nagyobb felbontású e-m1 mk2-ön nagyobb ez a "sharpness" mint mk1-en.
Pl. 75/1.8 - 15 mp vs. 12 mp
Nocticron - 16 mp vs. 12 mp
Nem kell ezekkel a szintetikus számokkal túl sokat foglalkozni (főleg amikor el sincs részletesen mondva hogy jön ki meg mi értelme van)
A hi-res móddal is volt már sok teszt, amikor utána a nagy felbontást vissza-méretezve odateszed a normál kép mellé szépen látszik hogy több információ lesz (ami ugye nem lehetne ha az objektív valóban korlátozna) Nem kell aggódni, ezek az objektívek bőven jók lesznek még nagyobb felbontású m43-szenzorokon (csak látnám már ezeket a szenzorokat Engem nem a 8k érdekelne, hanem a retusálás miatt kellene)"Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
Mercutio_
félisten
válasz topikk #85359 üzenetére
Ha ez is olyan, mint a digitális fotómagazinból összeollózott korábbi Dékán István féle könyv, akkor lesznek benne érdekes dolgok...
Ez a felbontásos dolog is szenzorfüggő...
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
b.vr
őstag
válasz topikk #85356 üzenetére
"ezen a fokusztavolsagon limitalt az 1.2 hasznalata"
Limitált, de attól még olyankor nagyonis fontos eleme egy rendszernek egy igazán fényerős ekv. 35 mm-es optika. Hiszen ahogy már többször is leírtam, csak emiatt vettem külön egy Fuji 23/1.4-et.
Nem a limitáltság a baj, hanem hogy a Fuji az kb. ekv. 35/2 és 900 euro alatt van, az olympus meg ekv. 35/2.4, és 1100-1300 euro körül lesz... Így hiába tetszik, meg hiába maradnék ezzel m43-on belül, nem fogom rá lecserélni a Fuji-t.
Mellesleg kijavíthatták volna a 17/1.8-at egy mk2 formájában, az a jelenlegi kiadásban nem csak nekem (meg sokaknak) nem szimpi, de még a linkelt cikk is kiemelte hogy nem túl acélos. Pedig amúgy sokan szerethetnék akiknek nem kell az extrém fényerő, mert méretben viszont jó (bár azért az sem túl olcsó)Az a véleményem, de ezt Írtam már, hogy az olympusnak ezt a pro fix sorát f/0.9 fényerővel kellett volna kihoznia, a Voigtlander-nek van is ilyen szériája m43-ra, csak az manual fókuszos, árban az 1000 euro-s nagyságrend (mondjuk a 17-esük az pont a drágább) És az Oly mondhatta volna hogy az övé meg autofocusos, és főleg ezért kér még érte pénzt pluszban.
De ugyanígy az oly 25/1.2, szerinted lecserélném rá a szintén kiváló PanaLeica 25/1.4-et, mikor az oly 1100-1200 euro, miközben a panaleica meg nincs 500 euro?... Hát nem cserélném le.
A 45/1.2 legalább kb. olyan árban van mint a Nocticron, ott lehet ajánlani bármelyiket (bár ha ugye f/0.9-es lett volna, az lett volna az igazi - és árban inkább a Panát kellett volna lejjebb szórítani, már így is jól érezhetően drágább mint a Fuji 56/1.2)[ Szerkesztve ]
"Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
topikk
senior tag
Egy Nikonra valo Sigma ART 85mm 1.4 is olcsobb mint a Nocticron vagy Oly 45 1.2, es a szenzort beleszamitva fenyerosebb. Pont arre epit az Oly / Pana hogy egy ket objektivert kevesen valtanak / bovitenek rendszert (te inkabb a kivetel vagy szerintem).
--------------
Ebbe veletlenul akadtam bele, jo kis ara van...
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz topikk #85367 üzenetére
Akinek a méret nem annyira perdöntő, azok elég sokan váltottak Fuji-ra m4/3-ról, főleg mióta kijött az időjárásálló F2-es fix sor és most, hogy a videóban is fejlődtek az új Fuji vázak lehet további (Olympus) tulajok csábulnak el.
Ugyanitt keresek GM5 vázat 1 parci körüli áron
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
b.vr
őstag
válasz topikk #85367 üzenetére
Hát ezt már korábban már kifejtettem, most nem ismételném meg.
Mindenesetre nekem van is fényerős ekv 35, 50, 85 (ami ez az Oly Pro sor), használom is elég intenzíven őket, még írtam is róluk. Szóval nem megalapozatlan a véleményem. Mindenesetre ezt akkor érdemes folytatni ha már nem elméleti a fejtegetés."Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
topikk
senior tag
"Mindenesetre ezt akkor érdemes folytatni ha már nem elméleti a fejtegetés." - ezt hogy erted? Az Oly-nak a legutobbi eredmenyei alapjan bejott a Pro vonal, nem hiszem, hogy ez elmeleti fejtegetes. Ezek is menni fognak, bar nalunk a berszinvonal miatt erzekenyebb a piac.
-
b.vr
őstag
válasz topikk #85370 üzenetére
Ezt úgy értem hogy akkor érdemes folytatni ha jön valaki ide tanácsért/véleményért hogy konkrétan meg akarja venni ezt a teljes Oly Pro fix sort. Onnantól a saját bőrén fogja érezni hogy miről szól ez a döntés.
Én ezeket sokat használom, és az Oly nem tud arról meggyőzni hogy a PanaLeica 25/1.4-et cseréljem a 25/1.2-re (és arról se hogy ha valaki kérdezné akkor ne a PanaLeicát ajánljam), de még csak arról sem hogy el kéne majd adnom a csak ezért az egy obiért tartott Fuji cuccomat (23/1.2+váz) és vegyem helyette a 17/1.2-t (pedig ugye akkor nem kellene párhuzamosan két rendszert használnom)
Egyedül a 45/1.2 ahol én ugyan nem váltanám le a Nocticron-t, de ha valaki kérdezné hogy vásárlás előtt áll és hogy Nocticron legyen van a 45/1.2, akkor azt mondanám hogy igazából bármelyik."Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
eeXaa
addikt
..próbálta már vki a darktable-t, vélemények? menyire versenyképes a Lr6 al?
-
topikk
senior tag
Jonnek az elso eles AF tesztek a G9-el. Nem rossz, de a PDAF jobb kosarlabdara, ezt mondja a tesztelo. Viszont azt is beharangozza, hogy a biciklis tesztnel ami nemsokara megjelenik tokeletes volt. ("spoiler alert from our upcoming review: the G9 aces our bike test")
[ Szerkesztve ]
-
MrChris
nagyúr
válasz topikk #85359 üzenetére
Valszeg a könyv ezen része nem a legfrissebb infókból táplálkozik, hanem késik vagy 4 évet és m4/3-ból leragadt a 12mp-es érzékelőnél.
Van aki szerint a pixeleltolásos 50mp-re növelt felbontásnövelés sem tudja megmutatni, hogy 50mp-t kirajzol e az adott objektív. Ezen elvitatkoztunk egy kicsit, csak már nemtom melyik fórumon, itt vagy indexen és kivel. Arra hivatkozott hogy az csak interpoláció. Szerintem meg de Mert nem csak élesebb lett, hanem (állványról, mozdulatlan lencsével készült) apró plusz részletek jelentek meg. De furcsa is lenne, hogy ezek az önmagukban, natívan 16mp-en fotózva penge éles üvegek felbontása véget érne 16-20mp-nél, pláne 12-nél, ez már túlhaladott, cáfolt.
-
bence007
tag
Sziasztok!
Kis segítéget szeretnék kérni!
Jelenleg egy Panasonic Gx80 gépem van, amit sokat használok videóra és elégedett is vagyok vele. Viszont sokszor hiányzik a forgatható kijelző, a munkámhoz kellene, sokat beszélek a kamerába. Valamint a felvett hang minősége se a legjobb.
Szval a csere gondolata elkapott de nem tudom, hova, merre tovább..
Mit javasolnátok alternatívának? Tényleg csak a g85 jöhet számításba? A mérete egy picit elrettent!
Köszönöm a segítségeteket előre is!
Üdv,
Bence
-
Stauffenberg
nagyúr
Elsősorban utazgatós videózásra kellene egy új szett és a Panasonic G7 + 14-140mm kombó amúgy elég szimpatikus lenne (plusz egy mikrofon és gyakorlatilag ennyi menne a hátizsákba), talán csak a G80 tetszene jobban, de az egy százassal odébb van, viszont sok videós panaszkodik arra, hogy ebben az objektívben az optikai képstabilizátor körül valami nagyon nincs rendben.
Próbáltam a topikban visszaolvasni, itt is ismert a hiba (jitter, micro jitter), de ami engem igazából érdekelne, hogy a hibára érkezett-e valamilyen fix időközben?
Sok videós panaszkodik erre az objektívre, sok videós meg azt mondja, hogy nem is érzékelik a jelenséget.
Azért sajnálnám ezt, mert amúgy egy egész jó mindenes objektív, egy egész jó optikai stabilizátorral, de ezek a mikro berázások idegesítenének.
-
eeXaa
addikt
válasz Stauffenberg #85376 üzenetére
...jahh... a panning-ot nem bírja... amúgy sztem jó...
-
muranyig
tag
Sziasztok. Van valakinek pana gx80 gépe?
Beszereztem egyet 12-32, illetve 25mm 1.7 optikával, jó fényképezni de videóra... nem találom a helyes beállítást vagy nem tud olyat amit én szeretnék.
Bármilyen fókuszmót választok, szinte csak a MF jó, ha gyorsan szeretnék fókuszálni. (Beltérben gyorsan mozgó gyerekek) Amire rájuk élesít már késő, mert elmozdultak, arrébb mentek... sony a6000 volt előtte az gyorsabb volt, de rázkódott a kép stabival is. Tudom hogy a Pana lassab ( kontrasz vs. hibrid), de számomra ez így használhatatlan. Ha le akarok videózni egy fát vagy hegyet, tavat, bármi hasonlót akkor biztos jó, de nekem mozgó gyerekek vannak videótémának, és így elvérzik. Valaki tud segíteni milyen beállítást használjak, hogy gyorsabb legyen fókusz (full manual nem játszik, mert asszony tuti ezzel nem fog szarakodni, az iphoneja gyorsabban talál fókuszt....)?
Azt nem értem, hogy minden teszt kihozza, hogy milyen kafa videóra, stb..., meg a youtuberek is mind pana gh-kal videóznak. Nekik is ilyen vajon, vagy az gyorsabb?
Köszi a segítséget! -
Stauffenberg
nagyúr
Nem aközben jelentkezik (legalábbis amiről én beszélek), hanem amikor kézben tartod, bekapcsolt OIS mellett és próbálod egy helyben tartani, akkor hajlamos beremegni.
Ezen a videón jól érzékelhető miről van szó: [link]
A G7 kapható a 12-60mm kitben is, de nekem amúgy tetszene a 14-140mm átfogása, de nem tudom mi a helyzet most ezzel a "jitter" jelenséggel. Van aki nyafog rá, van aki szerint meg semmi ilyesmi nem jelentkezik.
Ki kell fogni a jót vagy mi?
-
eeXaa
addikt
válasz Stauffenberg #85380 üzenetére
...hmmm... valóban csinálja az enyém is, de nagyon figyelni kell... nekem eddig nem szúrt szemet, de nem is támasztottam igazán professzionális igényeket.... tényleg ráférne egy új firmware... addig meg tudom stabi nélkül is használni videóra...
-
Stauffenberg
nagyúr
Én tartok tőle, hogy ez inkább hardveres eredetű lesz (pontosabban tervezési hiányosság), ennyire nem lenne szabad lötyögnie a lencsetagoknak. Lehet valakinek egyszerűen nem szúr szemet, nem is figyeli, nem is érdekli vagy eleve nem nagyon vesz fel ilyen snitteket, csak jóval mozgékonyabbakat, ahol eleve nem is tűnik fel. De nálam ez a jelenség gyakorlatilag kizáró ok.
Pedig amúgy a benne lévő OIS egyébként nem tűnik rossznak. Csak épp olyan, mintha a lencsetagok bevibrálnának.
-
eeXaa
addikt
válasz Stauffenberg #85383 üzenetére
...hmm.. teljesen jogos... megpróbálok a végére járni mi a helyzet...
1.0 a firmware... lehet nem ez a legutóbbi...[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz muranyig #85379 üzenetére
"Azt nem értem, hogy minden teszt kihozza, hogy milyen kafa videóra, stb..., meg a youtuberek is mind pana gh-kal videóznak. Nekik is ilyen vajon, vagy az gyorsabb?"
A profi, félprofi videózásban azért ritka az AF használat vagy legalábbis nem úgy használják, ahogyan te akarod (pl: egy vlogger önmagát videózva nem mozgó téma). Az iPhone könnyen talál fókuszt, mert gyakorlatilag pár métertől már végtelen a mélységélesség. Próbálj visszarekeszelni, hogy nagyobb mélységélességet nyerj és kevésbé mozogjanak ki belőle a gyerekek, több ideje legyen az AF-nek korrigálni.
Ha egy DSLR/MILC gépre azt mondják, hogy príma videóra, akkor a legritkább esetben értik ezt az AF teljesítményre. Én például nem is nézem, ha statikus témán rajta tud maradni indokolatlan hunt nélkül, már boldog vagyok (igen, néha már ettől is boldognak kell lenni).
(#85385) eeaa: Kíváncsi vagyok az eredményre. Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
muranyig
tag
válasz Stauffenberg #85386 üzenetére
ok, köszi, de ez akkor is finonam szólva gáz, hogy egy iphonnal jobb követő fókuszt tudsz elérni... az mégiscsak a teló...
-
Mercutio_
félisten
válasz muranyig #85387 üzenetére
A technológia (szenzor méret) miatti sajátosság. Mivel hangyaf@nyi a szenzor így alapból szinte minden az éles tartományba esik, emiatt valójában alig kell valamit lekövetni.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Grga_Pitic
aktív tag
válasz muranyig #85379 üzenetére
Hát ilyen ez a popszakma, nincs sehol se kolbászból a kerítés. Ez egyén függő, de a jó CAF és a jó stabi közül utóbbit választanám úgy, hogy a GM1-el + Olympus objektívekkel egyik sincs most nekem.
Igazából nem tudom beleélni magam a szituációba, pedig nekem is van két kisgyerekem, de:
1. Gyerekek mellett eleve szinte lehetetlen annyira puccba vágni a lakást, hogy élvezhető hátteret biztosítson, és ne azt nézzem a felvételen, hogy mekkora kuplerájt csináltak, vagy miért lóg be a ruhaszárító.
2. Ha mégis sikerülne az előbbi művelet, akkor viszont a szűkebb hely miatt a 12-32mm jöhetne szóba videóra, de ott f3.5, <17mm fókusztáv és Full HD felbontás esetén a mélységélesség már nem is kicsi.
3. Ha meg a 25mm-t használod a kevés fény miatt, akkor ott már eleve rángatózás minden felvétel, ha a mozgó gyerekeket akarom levideózni.2-3 hónap és itt a tavasz, lehet menni ki a szabadba, ott a szükségszerű rekeszelés miatt kevésbé lesz ez probléma, viszont kézből videózáshoz a jó stabi nem jön rosszul.
Nem túl dinamikus gyerek témákra (értsd: nem azt fotózom, hogy össze-vissza rohangálnak) nekem már a GM1 AF is vállalhatóan használható arcfelismeréssel, pedig a DFD-t hírből se ismeri.
[ Szerkesztve ]
-
topikk
senior tag
válasz MrChris #85374 üzenetére
Modositanom kell az idezetet, valoban vazzal egyutt ertendo a pontszam es azt is felsorolja a konyv, hogy milyen vazakat hasznaltak a teszthez (m4/3 eseteben E-M1 ii es GH5-el teszteltek). Kicsit hihetetlennek tunik, hogy ennyi obit / vazat beszereztek es leteszteltek (a tovabbi oladalakon ott van a tobbi kategoria is, tele, nagylato, makro, profi, hobbi, zoom, fix, stb.)
Nagyon hasonlitanak a pontszamok a DXO-ra
A DXO-val kapcsolatosan sem ertek par dolgot:
1. Egyreszt azt mondjak, hogy az obikat gyenge fenyben tesztelik es szamit a zaj az elessegben: The DxOMark Lens Score is based on low-light conditions (150 lux and 1/60s exposure time). We chose these light conditions because we believe low-light performance is very important in photography today, and because photographers need to know how well lenses perform at their widest aperture.. Igy ertheo is miert alacsonyabb a tenyleges felbontas a szenzorenal kivalo obik eseten is. A 150 lux-hoz valoszinuleg nem az alap ISO tartozik, kiveve a legfenyerosebb obikat. Ebbol az is kovetkezik, hogy a fenyerosebb obikat elesebbnek fogja mutatni a teszt.
2. Viszont ezt is mondja a DXO: [We select the lowest actual ISO speed of the camera to acquire images with a minimum level of noise]. Azaz alap ISO-t hasznalnak. Ez nem jon ossze a fix fenymennyiseggel es zaridovel.
[ Szerkesztve ]
-
un2112
tag
Megírtam meg felkerült végre az én tesztem is az Oly 12-40-ről. Valószínűleg nincs benne semmi, amit b.vr kolléga ne írt volna le, de ha már dolgoztam vele, megosztom veletek. Béke.
-
Mercutio_
félisten
válasz topikk #85390 üzenetére
Tippre összelapátolták az anyagot és "kicsit merítettek" a DxO-tól
Sajnos nem találom, de ROBOTER írt régebben róla, hogy a DxO mérések bizonyos paramétereket kihagynak így torzított eredményeket adnak.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
MrChris
nagyúr
válasz topikk #85390 üzenetére
A képen leírtak szerint a P14-42II felbontása legjobbat nyújtó fókusz és rekesz állásban 8MP. Arról nincs szó hogy ez a kép mely területére értendő, vagy átlagolt érték. Meg az se hogy volt e ebben különbség és mekkora a GH5, EM1 és EM1mk2 között. A sok rizsa helyett inkább a mérési eredményeket kellett volna közölni, meg példával illusztrálni mit is jelentett számukra az hogy már véget ért a felbontó képessége az objektívnek...
[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz andersen10 #85398 üzenetére
...nem erre gondoltam, de ez is érdekes, köszi...
Új hozzászólás Aktív témák
- VoIP telefonálás
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Xbox Series X|S
- Marvel Snap
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Melyik tápegységet vegyem?
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...