- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
Az biztos, hogy a sony szenzorok jobbak dinamikában. Ezzel szemben a pana szenzorokból számomra értetetlen módon mindig sokat hozott ki az oly a sötét részeken.
Tehát azt a szemléleti dolgot továbbra sem értem, hogy miért növelték agyon a sötét részek dinamikáját generációkon át, miközben a csúcsfényeken képtelen volt az oly javítani, egészen a sony szenzor alkalmazásáig? Miért élveznek a pana lapka alkalmazásánál mind az oly, mind a pana gépeinél a sötét részek akkora prioritást a csúcsfényekkel szemben a hangolásnál?
A teljes átfogás nekem nem feltétlen tűnik olyan eltérőnek egy pana és sony szenzor között.
Vagy arra akarsz kilyukadni, hogy valójában a sony szenzorok dinamikában olyan durván el tudtak húzni, hogy a teljes átfogásból megéri a sötét részekből akár többet is beáldozni, hogy jobb legyen a csúcsfény kezelés, mert még úgy is agyonveri a pana szenzort dinamikában?Az egész onnan indult, hogy a gh3-ba valami javított dinamikát jövendölnek, ami mellett a megjegyzés az volt, hogy sajnos valószínűleg az a plusz dinamika megint csak az árnyékos részekben lesz tetten érhető és a csúcsfények semmit se fognak javulni. Tehát a legkisebb beégésre képes mft gép továbbra is az em5 marad.