Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blueMerle

    veterán

    válasz Batman2 #1 üzenetére

    Esetleg szólhatnál egy modinak, ugyanis olyan autó hogy ''mercédesz'' NEM LÉTEZIK. A Mercédesz egy nöi név. Szóval a topik címét enyhén szólva is javítani kéne, mert ez így igencsak röhejes.

    Kérlek szépen csekkold a saját autód hátulján a feliratot: MERCEDES

  • mimoza

    újonc

    válasz Batman2 #1 üzenetére

    Kösz a tipet .Megtudtam,hogy soros izitoim vannak és hogy nincsenek is meghalva csak puszta érinkezés hiba,kiszetem öket és BERU Lengyel márka(0.97-es)megtakaritom öket és vissza fogom rakni,most még mig mennek adig had menjenek.Mikor vetem nem volt már benne szönyeg,én raktam bele.Nekem nem elöl ázik hanem a soför háta mögöt,de megtaláltam,hogy a tetö ablak kédere rossz.Valoban repedezett a kéder az ablak körül,de nincs megszakadva (még nem folyik be a viz).Az,hogy mijen a lemez rajta?hátt most cseréltem ball elsö sárvédöt,mikor levettem ,meglepi nem találtam rozsdát ott alata,le is kentem,hogy ne is legyen egy ideig.Elvitem festeni az egész autott,én készitettem elö es csak 1/2kg kitett tetünk rá meg a festés végén 2 kg lakot de jo is lett (nekem tetszik)
    Mit tudtok a viz pumpába lehete feljavito készletett kapni vagy csak egybe pumpát?Mitöl van az ,hogy mikor megálitom a motort meg szeretném nézni a vizszintett,leveszem a dugot ,akkor kidobja a vizett,számomra az furcsa nem hiszem hogy hengerfejes lenne mert,mikor kidugva inditom be nem jönnek buborékok a vizbe és igy megy miota megvettem.Én Sz.Sz.Mikloson lakom nem tudtok valahol közelbe valami merci bontot mert körül néznék

  • Batman2

    őstag

    válasz Batman2 #1 üzenetére

    Most kaptam az infókat a műhelyből !

    Mondja a szerelő, a jó hír az, hogy nem kell köszörülni a főtengelyt ! :R
    ... hanem ki kell cserélni.... :( :(((

    Állítólag az olajfurata telement a szétment csapágy forgácsával, nem lehet kipucolni.
    A felköszörülése is kérdéses lenne, hogy milyen méretre lehetne, bár javító méret van bőven, de az olajfurat problémás.

    Kettő hajtókart is cserélni kell, mert az egyikben megfordul a csapágy, a másik pedig egyik oldalt felnyílt.
    Kell teljes álló csapágysor és hajtókar csapágysor.

    Ha veszek bontott főtengelyt, azt is köszörültetni kell valszeg, így azt nem úsznám meg semmi képpen.

    A blokkra nem mondott hibát, a vezérműtengely állítása szerint rendben, dugókra sem mondott rosszat, kérdés, hogy a fél jó motor megéri e azt, hogy megvegyem hozzá a másik felét, vagy inkább vegyek egy komplett bontottat, ki tudja milyen állapotban.
    Hajlanék már egy bontott cserére, de az a gondolat nagyon zavar, hogy lehet olyan állapotban, hogy akár pár kilométer után az is készen van, nem tudok a belsejéről semmit ! :U

    Egyelőre utána járok, hogy mennyiért tudok alkatrészeket beszerezni.

    Szomorúm helyzet, mindez egy vdi új, de vacak tömítlés miatt ! :(

    Volt hogy nem cseréltem ki a szűrőház tömítést újra, vissza ment a régi és még csak nem is szivárgott, most meg pár kilométer után szétcsapja a nyomás ... :(

    Üdv.

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

  • volvoguy

    addikt

    válasz Batman2 #1 üzenetére

    Sziasztok! 2008-2009 körüli C osztályokat nézegetek. Inkább a kompresszor felé huznék és nem a dízel felé. Tudom hogy jók azok is de elég volt belőlük.
    Érdeklődnék, milyen ezeknek a fenntartása? Egy kollégám szerint abszolút nem vészes, ő egy manuális 1.8 kompresszort hajt.
    Látom van ebből 156 és 184 lovas is. Minden ugyanaz csak a szoftver más?
    Azt olvasom hogy a fogyasztás lehet 11-12 liter is, bár én ingázni hasznalnam heti 700km-re, kolléga szerint 8 liter alatt megáll hosszútávon.
    Jah igen... lánc mennyire bírja ezekben? Köszönöm ha válaszol valaki :)

    Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3

Új hozzászólás Aktív témák