- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
Frissítette a DDR5 specifikációját a JEDEC
ph A JESD79-5C kiegészítés nagyobb sebességet és biztonságot hoz.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Der Bosss
csendes tag
Adalékszer?
Az egyik legelső dolgom volt (az olajcsere után), hogy öntsek bele STP adalékot a motorba. Azóta nem csöpög az olaj a motorból, és mintha szebben is járna. Ezt mindenhol lehet kapni, még a tesóban is, 1000valahány forintért.
Mondjuk ott elb@sztam, hogy nem meleg motorba öntöttem, ezért kis idő kellett, amíg észrevettem, hogy "működik".MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
CSAK ANNYIT MONDOK SENKI NE TANKOLJAN A CSEPELI ÖMV-N.
Mert azóta kezdte el ,hogy ott keztem tankolni. Tegnap egy másikon tankoltam, és estére mintha elvágták volna ezt a nem gyorsulosdit. És nem is füstől most annyira, mint az utóbbi hetekben.
Hát, remélem csak ennyi volt a baj.w123 200D 1.1millió km+
-
w-123
csendes tag
válasz Templomegere #754 üzenetére
szerinted ha meg lesz az előirt km milyen olajat vegyek bele.?te milyet használsz???-ha nam titok.Szerintem az olajnyomásom ettől a kőzepes minőségű olajtol esett le.Szerinted?????-létezik.Rossz hir :kilyukadt a fűtőradiátorom,szivás kicserélni -műszerfal ki! fűtőbox ki! tiszta szauna az auto ,pára felhő.A hátso ablakon a fűzőszálat hogy tudom leellenőrizni hogy jo-e {nincs az autoban }aksival ráprobálok.???-azt ha jo akkor jo -mert van 4 db mint fűtőszálas
-
Templomegere
senior tag
ami való bele Szép kis 15W40 -es castrolt neki , semmi mást , olajnyomi nem hinném hogy a közepes minöségü olajtól esne le , ha olajtól esik le akkor az nem közepes hanem fos . Én , megmondom neked , apám tud szerezni a cégtől AGIP 15W40-es olajat , ezt buritom bele , általában 6000km után dobom ki belőle . Csak Bosch , vagy M.A.N szürőt teszek bele .
fütésradi , asszem szívás , ha jól emlékszem akkor müszerfal ki , futésbox ki , és fölfelé lehet kicibálni belőle a radiátort . Szóval az egy rendes cumi . De lehet hogy tévedek , nem emlékszem pontosan . Hátsó szélvédő .... hááát ahoz hogy megtudd hogy az összes szál jó e rajta .... lehet le kellene fagyasztani rajta a vizecskét .... és úgy rákötni a 12V-ot , ha szikrázik akkor már eleve jó , mivel vesz fel áramot , ha pedig minden csiknál olvadozni kezd akkor a tuti .
-
w-123
csendes tag
válasz Templomegere #756 üzenetére
képzeld hogy jártam van egy kasznim csontra kilakatolva persze papirok nélkűl mivel nincs papirja forgalombol csá most már ugyis mindegy alapon csinálok egy pick upot belőle tervek vannak most márcsak erősen gyűjteni kell a lovét 17-es felnim az már van hozzá futomű felujitva most már csak bátran hozzá kell állni a nagy flexel csak tervet kellene valahogy kreálni meg persze a megerősitést.hogy a kaszni ne essen szét darabokra.valami brutális benzin motort bele vágni mondjuk 560-as shellt olyan cool verdát csinálni beleőle
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #753 üzenetére
Olajfolyást fizikailag megszüntetni szinte lehetetlen!!! A féléves, zsír új motorból is szivárog az olaj!
Azzal egyetértek, hogy drágább adalékszerrel, jobban járhatok. Azonban az általad preferált adalékot aranyárban adják, nekem most erre volt pénzem.
Az meg, hogy mivel dicsekszem, és mit szégyenlek az én dolgom, főleg, hogy egyik sem volt.
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Templomegere
senior tag
válasz Der Bosss #758 üzenetére
Nem tudom , nekem már 3 éves lassan a motor , de ebből egy pinaszörnyi olaj sem folyik, szivárog .
Nem biztos hogy a drágább az jobb adalék , na meg olajfolyásra mint írtam nem használunk adalékot , motorkánk kényeztetésére inkább .
Én sem pontosan úgy értettem hogy te most konkrétan dicsekszel valamivel stb , pusztán magáról az elgondolásról van meg a véleményem , a problémákat nem megkerülni kell hanem megoldani . Szerintem .
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Érdekes lehet: http://www.dance2funk.hu/mb123/web/
w123 200D 1.1millió km+
-
-
Puttyos
csendes tag
válasz Der Bosss #762 üzenetére
Ez így van, mocsok hideg van mostanában! Mikor lesz már nyár????? Már alig várom, hogy lehessen ismét hajnalig bütykölgetni az udvaron. Van ugyan garázsom, de ott nem olyan és ott is hideg van! Igaz hogy be lehet gyújtani, csak még nincs leszigetelve és elég hamar elmegy a meleg. Meg az nem is olyan, mintha az ember holdfénynél bütykölget és már k.-vára lefeküdne, fáradt meg minden, de még azt a kis valamit meg akarja csinálni és egyszer csak reggel lesz .
Egyébként én is BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!!!! Idén már nem leszek jelen, mert elutazom és csak 4-én jövök haza. /1-jén ugyan itthon leszek egy kicsit, csak az más, akkor nem igazán leszek beszámítható, utána meg megyek tovább / -
Dawess
csendes tag
Mindenkinek kívánok BOLDOG ÚJ ÉVET!!! Most jön számomra 3 napos részegség ...no autó
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #745 üzenetére
Szevasz
Igen, nekeme is vákumos az adagolóm, mármint, ha a leállítására gondolok, amit vákum vezérel a gyujtáskapcsolón keresztül.
Igen, attól a blokk melletti nagy gumótól egy cső megy az adagolóból a GO szűrőbe !
Minap kicsit rendbe raktam a GO csöveket.
A visszavezető cső szivárgott, kicsit rövidre szabták és feszült, megráncigálódott a vacak indulások során, gondolom ezért.
Sikerült rajta lazítani, és megpróbáltam pontosabban visszarakni és feltenni, meghúzni a bilincset.A GO szívó csőben meg volt egy törés a gumi részen, mert olyan hülyén kanyarintották, ezt egy kis fordítással a csövön sikerült is korrigálni, aztán légtelenítettem a rendszert.
A következővel találtam magam szemben !
A kézi pumpát használva, abból rendesen szivárgott pumpálás közben a GO.
Ez nyilván nem normális, mivel a régi, rossz adagolóból is folyt, a kérdésem csak az, hogy ez a hiba befolyásolja e az adagoló üzemközbeni működését ?Lehet e belevegősödés forrása a tömítetlensége akkor is, ha be van tekerve ?
A hideg indulása most sem változott a járgánynak, a légtelenítés után sem !
Sőt, a múltkor kipróbáltam azt is, hogy ízzítás előtt addig forgattam a motort az indítómotorral, amíg az olajnyomás felment max közelébe (kb. 25-30 másodperc volt),
majd ízzítottam és indítottam.Ekkor sem indult lényegesen jobban a motor, pedig az olajozás már elvileg friss volt és elvileg ez alatt az adagoló is kellett volna GO-jat pumpáljon normálisan, mégha előtte be is lett volna levegősödve !
Legújabban úgy szoktam indítani, hogy ízzítás után indítok, hagyom egy kicsit döcögni, majd leállítom, megint ízzítok és újra indítok, ekkor már jobban szokott indulni és kevesebbet döcög, talán kevésbé erőlteti az alkatrészeket.
Ha már beindult, akkor már tökéletesen, azonnal indul újra leállítás után .
Az is érdekes, hogy akkor húz legjobban a motor, ha már egyszer felmelegedett a motor, majd visszahült 30-40 fokra. Ha már teljesen átmelegedett, akkor valamivel kevébé energikus és természetesen kisebb az olajnyomás is.
Lehet, hogy a sűrűbb olaj, ebben az esetben is jobb lenne ?
Vagy az alkatrészek (gyűrűk, stb.) ekkor tömítenek a legjobban és üzemmelegen már kevésbé ?
Bár ezt furcsálnám, mivel szerintem fordítva kellene lennie.
Üdv. és B.U.É.K. !!!!!
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
Batman2
őstag
Szevasztok
Én szerelgettem kicsit az almúlt napokban.
Mivel elég nagynak túnt számomra a feszültségesés az járgányom villamos rendszerén az akkutól az izzítóig, így kicsit utánaméregettem a feszültségnek a hálózat különböző pontjain.
Az indítómotor mágneskapcsolója pozitív csomópontjáról induló, 6 négyzetmilliméteres, fővezetéknek a csatlakozása igen gány volt már régóta, csak még nem szántam rá magam megjavítani.
Aztán sikerült szereznem villanyszerelési boltban megfelelően nagy kábelsarus alátétet és nekifogtam.
Rendberaktam a drótvéget, vágás, tisztítás, majd sodrás és cinezés.
Aztán rásajtoltam a csatlakozót, majd azt is szépen beforrasztottam és a végét is beöntöttem cinnel.
Ezzel máris nyertem kb. 3-4 tized V-ot a rendszeren.Következő lesz, hogy a gyójtáskapcsolóif átnézzem a főkábelt és az összes csatlakozási és összerakási pontot rendbetegyem. Ezen a szakaszon volt 0.9V a feszültségesés, ebből jött le a 3-4 tized.
A további nagyobb feszültségesés az izzítás vezérlő relé környékén lehet, mindenképpen a gyujtáskapcsoló után keresendő a következő 0.9V.
Amiből valamennyi jogos, mivel az ízzításvezérlőben van valamilyen marha nagy ellenállás, aminek a hőjéra feltehetően bimetáll kapcsolhat.Igazából ki kellene egyszer szednem a műszerfalat és az egész, mögötte levő vezetékhálózatot, reléket, csatlakozókat át kellene néznem, de ehez még nem volt időm, helyem és főképp lelki erőm.
A kilóméterórám és vagy a kilóméterspirálom is igen zajolt mostanában nagyobb fordulatokon, így a spirált beintöztem kis olajjal, az órát meg szétszedtem és minden porcikáját megtakarítottam és bezsíroztam.
Most hallgat minden, rendesen.A műszerfalam LEDesítését is befejeztem.
A második műszerfal világító ízzót is kicseréltem LEDekre, még erősebben világítanak, mint a korábbiak,nagyon jó lett !Az egyik első indexemmel is szenvedni kellett, mert kimozdult a helyéből, de nem tudtam helyre rakni, mert a csavarja megrozsdált és nem lehetett szétszedni, végűl mini vággókoronggal levágtam a csavart.
persze a váz sem stimmel azon az oldalon (valamikor karambolos lehetett), így még majd el kell, hogy játszak vele.A szellőzőt is egyszer rendbe kell tegyem, de egylőre elegem lett a mínusz x-ben való szerelésből, mivelhogy természetsen szabadég alatt csináltam mindent, jórészt már lámpafénynél.
Én is várnám már a jobb időt, na és a TALÁLKOZÓT nagyon !!!
Az új év a találkozó éve lesz !!!
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ittid
újonc
(770) Batman 2-től kérdezem
Hogy csináltad meg a műszerfal világítást Ledesre?
-
ákos123
csendes tag
SZIASZTOK !!!!
Boldog Új Évet Mindenkinek !!!!
Van egy érdekes sztorim olvassátok és nevessetek ..
Kb egy hónapja pesten voltunk a zenekarral és hajnalban a bepakolásnál az autó csomagtartójába zártam a slusszkulcsot
Hajnali 3 volt már mindenki dögfáradt volt én meg nem tudtam mit tegyek abban sem voltam biztos hogy az autó hátuljában van a kulcs csak reméltem.
Amennyire lehet szétberheltük a hátsó ülést de csak az ülőrészt tudtuk kivenni a háttámlát nem EZT TUDJA VALAKI, HOGY KELL KIMŰTENI????????
Már ott tartottam , hogy megőrülök és valahogy feltépem a csomagtartót de ez nem sikerült tekintettel szerény fizikai adottságaimnak.
Végül valami gyárinak tűnő műanyag dobozt szedtem ki a kalaptartóból és ott tudtam benyúlni de kevés esélyem volt mert a csomagtartó baromi nagy ám ahhoz hogy én a kezemmel az egészet átérjem. MÁKOM volt, az egész alkaromat összekaristoltam de meglett a kulcs
Indultunk haza.
Király a gép.BATMAN 2
Január 5.-én vizsgázok az egyetemen. Egy villámlátogatás erejéig elvileg tudunk találkozni -részemről- de tényleg thunder just mert 5-től fellépésem van megint.
A mézet tudom vinni meg egy kört tudunk menni a vassal, ha neked is jó.Az olajat végül is lecseréltettem "apás szülés" volt ott voltam végig. Tök primkó az egész a következőt én csinálom.
Lemértem a fogyasztást is Mezőtúr-Békéscsaba kb. 62 km. 3.3 liter.
Ez durván 5.2-5.3 literes fogyasztásnak felel meg. Volt benne kevés tata-tempó de volt benne 100 is meg párszor jobban meghúzattam mint szoktam.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
Meg olyan is van még, hogy néha meleg motornál az olajnyomás mutatója alapjáratnál visszaesik 3-ról 2-re.
Was ist das?
Tudjátok mi okozza? kevés az olaj? a nívópálca szerint nem. háttérinfo: 7 liter körül írja azt hiszem az olajat de nekem csak öt ment bele mert annyi elég volt, úgy mutatta a pálca. Azóta sokszor ellenőriztem és mindig jó volt a szint.
Köszönöm.
Sziasztok
ákos123
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
sharpapa
aktív tag
Nagybátyám mercije (korábban a miénk volt) több mint egy évig hevert egy csóka garázsában teljes felújítás , illetve autómata váltó kézire cserélése céljából.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
qdak
addikt
hello 126 bol csináltak manuálisat mert nem találok
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
!Overdose!
őstag
560-as shellt
Na!
Ez mégiscsak egy Mercedes fórum!
Alapból nem shell, hanem SEL, ráadásul ebben az esetben gyakorlatilag teljesen mindegy, hogy milyen karosszériaváltozatú autóból származik, tehát jó lesz az 560SE, 560SEL, de még az 560SEC motorja is!Én gyakorlatilag bármelyik V8-ast tudom ajánlani!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
w-123
csendes tag
válasz !Overdose! #779 üzenetére
poénbol irtam a shellt én is tudom hogy sec
-
Babszivacs
csendes tag
szewasztok! 1000 éve nem irtam ide.
először is BOLDOG új évet.
kérdés: szerintetek mitől gyullad fel(néha fékpedál benyomásáig) a 123 200Den a piros felkiáltójel.(kézifék ki van engedve)
meg más, tudok 19 ezerért jász-plasztikos 88ah aksit(2év gari)...megvegyem vagy van esetleg olcsóbb.köszi.
-
Babszivacs
csendes tag
-
qdak
addikt
válasz !Overdose! #778 üzenetére
köszi nem tudod a 2,8 mennyit eszik kb?
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #781 üzenetére
Szevasz
Én abszolút nem ismerem ezt a márkát, de szerintem kevésbé ez a lányeg.
Az már sokkal fontosabb, hogy friss gyártású legyen az az akku !
ha poros a teteje, netán kirakódást lehet látni pólusoknál, vagy a kupakok környékén, akkor szóba sem jöhet ,
és javasolt egy multimétert magaddal vinni és megmérni az üresjárati feszültségüket !Minnél magasabb, annál frissebben gyártott és töltött az akku ! ! !
Én mértem már friss akkunál 12.88V-ot is, de azért 12.65-nél mindenképpen több legyen !
Én tavaly ősszel egy Vartát vettem meg, de már részebn megbántam, mert ennek csak 12.54V-ot volt a feszültsége vételkor, vagyis már jó sokat állhatott az áruházban, vagy nagyker, egéyb helyeken a gyártás és töltés óta.
Bár az van ráírva, hogy a szokásos akkukénál lassab az önkisülése, de azért mégsem jó, ha használatlanul áll sokat.
Igaz, közben egyszer sajnos csontig is lemerült, és az nagyon nem tesz jót egy akkunak, alig lehetett már visszahozni az életbe, de sikerült,de ennek ellenére kezdettől fogva kicsit alacsony a feszültsége. Energiája viszonylag van, sokkal több ,mint az előtte ócsón megvett Winny akkunak (amit azon frissibe vittem is vissza, mert szarabb volt a régi 3 éves Polarisnál), de akkor sem az igazi már.
Azért vettem meg, mert akciós volt (nyílván azért is, mert régi volt már), de még így is 32 ezezer volt. A másik, amiért mégis megvettem, az az, hogy ez egy alacsony kivitelű fajta, és mégis vagy 95Ah, tehát könnyebb betenni - kivenni. (ez egy nagyáruházban volt)
Aztán a szokásos autósboltomban, leszidott a koma, mikor megtudta, hogy jártam, és hogy tettem, mondván, hogy ott vannak neki elég jó fajta, garantáltan friss és nem túltárolt, nagyteljesítmányű akkui, jóval olcsóbban . . . !
Szóval, ennyi. Winnyt, nagyon gagyikat és nagyáruházakat, meg akciókat kerülni és kész.
Legközelebb majd nála veszem már.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üdv Ákos123, már éppen kérdezni akartam, hogy mi van Veled, hová tüntél ?!!
Szombaton mikor lenne Neked jó, nekem délelőtt, ha összejön, akkor egy karambolos 123-as alkatrészeit megyek megszerezni, de esetleg előtte 10-11 esetleg 12-kor, vagy délután 3-4 felé, de akkor meg már neked nem lesz jó ! ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Egyszerűen . . .
Konkrétabban, kiszedtem a müszerfalat, szétszedtem és az ízzók helyébe, a polaritást is figyelembe véve, a megfelelő előtétellenállás alkalmazásával LEDeket forrasztottam a nyákra.
A LEDeket beállítottam a megfelelő irányba és távolságra, hogy lehetőleg az egész jelző bura felületét megvilágítsák, majd nemrég ragasztópisztollya rögzítettem is a megfelelő szögbe állított LEDeket.
Így biztosabban nem válnak el a forrazstások és nem is mozdulnak el a LEDek.
A töltés jelzőnél az ízzó egyben a gerjesztőáramot is szolgáltatja a generátornak (kb. 200mA), a LED-pedig messze nem fogyaszt annyit, mint egy ízzó, így tehát ott a LEDdel párhuzamosan elleállásokkal kellett pótolnom a szükséges fogyasztást.
Itt figyelni kell a pót ellenállások teljesítményére is, meg hogy szabadon le tudják adni a keletkező hőt 3-4W !Mindegyik LED e jelző burának megfelelő színű, kivéve a távolsági ibolya jelzés, mert az annyira sötét búra, hogy a kék LED fényét is alig engedi át, ott egy darab 3mm-es fehér LED van.
A műszerfal világítást is kétszer 3db, jól beállított fehér LED biztosítja. Itt is figyelni kell már az ellenállások teljesítményére is kb. 0.5-1W !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz sharpapa #774 üzenetére
Szevasz
Te, a fém alkatrészek mitől arany-sárgák mind ??
Mind ki lett cserélve egységesen új, ilyen színűre, vagy valamivel kezelve lettek, hogy ilyenek ??
A motor blokk olajos, attól csillog, vagy az is le lett kenve valamivel, amitől csillogó fekete ?
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #758 üzenetére
Szevasz
Sajnos nekem is olajos a motor külseje, de nem ezért, mert lehetetlenség megszüntetni, hanem azért mert pancserül lett a szelepház tömítés felrakva és a ház rárakva ! ! !
Amúgy olajmentesnek kellene lennie a külsejének normálisan !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Babszivacs
csendes tag
.
-
ákos123
csendes tag
válasz Babszivacs #781 üzenetére
Szia én kénytelen voltam 29999-ért venni a teszkógeccbe mert már halál után volt az akksi 60 km-t mentem vele minden fogyasztás nélkül nem volt rajta lámpa meg semmi se és úgy is alig akart indulni és dec 30-.án csak az volt nyitva már meg pont ott voltam és pont előtte szart be. Néztem egy kúton 26-ért 110 Ah-at de 1.5 cm híján nem fért be pedig állat lett volna. Mondjuk nekem ez baromira bevált 88 Ah -ás Nyikinyiki reggel és röff.
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
FIGYELJ!
Súlyos dolgok történtek velem mindenfele kellett menni bozseválni a vendéglátózenekarral anyósomnál 3. fázisú áttétes méhnyakrákot diagnosztizáltak emiatt kivan az egész család
Dolgozatot írok éppen most Brezsnyánszki tanár úrnak amit decemberben kellett volna leadnom úgyhogy el vagyok havazva mint Madzsarország! ha neked is jó 11 óra 30 perckor a villamosmegállónál lévő Both Degánál a gyorsbüfénél ütközhetünk. Ha valami közbejönne megyek még januárban Debr.-be a méz benne lesz a verdában és kész.
Figyu abból a karambolos 123-ból nem tudnál kimenteni egy ajtónyitó féket vagy mit ami arra szolgál hivatalosan hogy szabályozza hogy az ajtót meddig lehessen kinyitni? Az ényém a vezetőoldali hátsó ajtónál SZÉTSZAKADT!! / mondanom sem kell, hogy női kézben volt akkor a vas nálam ilyesmi elvileg nem történhet. /
Meghálálnám vmi köszönömfélével meg némi kp-vel.
Megnéztem pontosabban megnézettem, hogy működik.e az üzemanyag visszajelző kontroll-lámpa és nem mert az útkereszteződésben egyszer csak leállt az autó / szintén nő A NŐ vezette/
Üdv.!!
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
w-123
csendes tag
hello 123-ashoz nem nagyon kapsz jo állapotu ajtóhatárolot,vagy csak ujjat,én 124-esét tettem bele, egy nagyon kicsit kellett átalakitani a végét {mármint amibe a csavart rakod}nem a stifftet.egy picit kellett meggőrbiteni.elég hamar ment nem vészes melo csak a kárpit, ilyen hidegben tőrik a bolha
-
qdak
addikt
válasz !Overdose! #794 üzenetére
én mindenképp manualt akarok, az gondolom kevesebb de 12 se vészes, meg nagyrészt városon kivül használ(ná)om (+bulizni járni)
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Templomegere
senior tag
válasz !Overdose! #794 üzenetére
az a 12liter /városi 100km M110-el szinte lehetetlen , szóval az maga volt a csoda
ha valakinek van V8-as mocihoz cucca az ne kíméljen!!!
-
qdak
addikt
válasz Templomegere #798 üzenetére
mit találtam :[link]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #791 üzenetére
Szevasz
De mi is pontosan az az ajtónyitás határoló ?
Az a kis fém lapka, az ajtó tövében, ami nem engedi, hogy egy foknál jobban ki lehessen nyitni ?
Amúgy változott a dolog, ma megyek nemsokára a járgányhoz, aztán meglátom, egyáltalán mit tudok lebeszélni a komával, nem tudom, hogy képzeli az egészet, azt sem tudom, ki van e már vonatva a forgalomból a járgány, szóval, hogy mit akar.
Konkrétan én a bal oldali két ajtóra igényt tartok, mert nekem mindkettőt sürgős cserélni !
A jobb oldali első sérült, a hátsót nem tudom biztosra, de lehet, hogy az is deformálódott valamelyest, mert montha nem lehetne rendesen azt sem nyitni.
Motor alkatrészeket, adagolót, befecskendezőket is akarok szerezni, de még azt sem tudom pontosan, hogy a motorral mit akar, hogy egyben próbálná netán eladni, vagy megbonthatom ?
Amúgy állítólag kifogástalanul induló, 200-as dízel volt a járgány, a motorja sértetelen.
Szóval ma valszeg kiderülnek a dolgok !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Gyúrósok ide!
- Asustor NAS
- The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- DIGI internet
- lezso6: Miért veszünk SUV-okat?
- További aktív témák...
- Eladó Mazzer Major Kávéőrlő Új késekkel! Single Dose-ra alakítva!
- Easy Home MD18418-as akkus 2 az 1-ben porszívó eladó
- Magyar menüs Delonghi Autentica Cappuccino automata kávéfőző új tejtartállyal
- Kék Jura Impressa F90 svájci érintőgombos automata kávéfőző
- Delonghi ECAM 23.460.S automata kávéfőző új tejtartállyal