Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz fecx #6375 üzenetére

    Nem !

    Az izzítórlénél csak jelző fnkció lát el tudtommal az izzó, de ha az kiég, attól még kell menjen az izzítás, legfeljebb nem jelzi, nem úgy, mint a töltés visszajlző esetébe !

    Ha az összes gyertyád rendben van, akkor a vezetékben, vagy magában a relében van szakadás !

    Gyertyák:
    1. Feltételezem, hogy soros izzításod van, ha egyáltalán nem megy.
    Ha van multimétered, akkor 200ohmos ellenállás méréshatárban, vagy vezetés/szakadás jelző üzemmódban nézdd végig a gyertyákat egyenként !
    Ha nincsen műszered, akkor használj egy izzót, egy elemmel, vagy az akkuról úgy, hogy az izzót a gyertyán keresztül kötsd az áramforrásra !

    2. Ha a járgányod saját akkuját használod tápként, akkor vizsgálat előtt csatalkoztatsd le az akkusarukat, nehogy zárlat legyen ! ! !

    3. De még egyszerübben úgy is meg tudod keresni a rossz gyertyát, hogy bekapcsolt izzítás mellett egy vastag, (4 négyzet milliméteres) dróttal egyenként rövidre zárod a gyertyákat a kivezetéseinél, és amelyiknél szikrázik, az a kakukktojás !
    (ez a módszer csak egy hibás gyertya esetén működik!)

    Izzítórendszer és próba kapcsolás:

    Üdv.:

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák