Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pepe091

    MODERÁTOR

    válasz Riuko #33033 üzenetére

    Akkor parancsolj. Nem véletlenül írtam amit írtam. Elmondtuk nem egyszer a 3 munkanap arra vonatkozik, ha meghibásodást észleltél, és az akadályozza a rendeltetésszerű használatot, akkor cserélhetik, egyébként nem viheted vissza.

    A Telenor honlapjáról:

    "Kapcsolódó szabályozás
    A megrendelésre, a kiszállításra, a szerződéskötésre a Telenor ÁSZF-je az itt feltüntetett eltérésekkel, az 1959. évi IV. törvény (Ptk.), a 2003. évi C. törvény (Eht.), valamint a további releváns jogszabályok rendelkezései az irányadóak.
    Fontos, hogy
    az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII. 29.) Korm. rendelet nem vonatkozik az online megrendelésre, mivel a megrendeléssel a megrendelő keresi meg a Telenort, aki a megrendelőt kívánságára - megrendelése alapján - keresi fel.
    a távollévők között kötött szerződésekről rendelkező 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet nem alkalmazandó – tekintettel arra, hogy a megrendeléssel szerződés nem jön létre, hanem a szerződéskötésre a helyszínen kerül sor."

    Ez nem vita, csak ne legyenek megtévesztő információk a fórumban... De általában akinek nincs igaza, mindig azt mondja, hogy "jó, ne vitatkozzunk"... :)
    Még annyit, hogy ez kizárólag a Telenorra vonatkozik, más szolgáltató ilyet nem tesz, ott visszaviheted 8 munkanapon belül indoklás nélkül.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák