- Azonnali mobilos kérdések órája
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Mobilarena
Fontos: aki HAGYOMÁNYOS telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aktuális: Karácsonyi telefonajánló 2023 (cikk), Milyen telefont vegyek 2023-ban karácsonyra? (videó)
Új hozzászólás Aktív témák
-
GLOCK34
aktív tag
Olvasva a szervizekkel kapcsolatos hozzászólásokat csak leírom ami történt.
Padfone 2 kb.2 hét használat (kevés dokkolással) összekarcolódott ezen kívül a hangszóróval is voltak gondok.
Elküldtem a szervizbe ahonnan 3 munkanapot követően visszaküldték,hogy " tartós tesztelés" során a hibák nem jelentkeztek, a karcolódás pedig nem garanciális probléma és javasolják a védőfólia használatát(a kezelési útmutatóban kiemelik,hogy ne tegyél rá fóliát ha dokkolóval akarod használni) és a készülék tisztítását csatlakoztatás előtt.
A szerviz állásfoglalását nem fogadtam el,felvettem a kapcsolatot a gyártóval. Javaslatukra visszaküldtem a telefont úgy,hogy előtte beszéltem a szerviz vezetőjével Aki saját névre címzett visszaküldést kért. Következő nap jött a futár,újra elvitte a telefont,majd kb.2 hétig csend volt. A Cordon-t nem lehetett elérni telefonon sem és e-mail-ra sem válaszoltak. Ekkor már kezdtem unni a dolgot,újra az Asus-t kerestem meg,hogy próbálják meg Ők elérni a szervizt. Kb 2 óra múlva jött az e-mail,hogy a szerviz befejezte a készülék javítását és várhatóan 2 napon belül megkapom. Ez nem történt meg és mivel a 3. nap már szombat volt így következő héten tudtam beszélni velük,hogy hol a fenébe is van a telefonom. Az ügyintéző RMA szám alapján megnézte mi a helyzet és ekkor jött a megdöbbenés. A telefont átadták előző nap a Gls-nek,ok hétvége jött nem szállítanak,de még azt is mondta (miután rákérdeztem,hogy mit javítottak a készüléken),hogy semmit Itt leesett az állam. Idéztem az Asus-tól kapott e-mailt miszerint javították de erre már semmit nem tudott mondani,csak azt,hogy ha megérkezik akkor küldjem vissza. Kértem egy csomagszámot,felhívtam a futárcéget és azt mondták a nevemre nincs küldemény ezzel a csomagszámmal. Kezdtem aggódni. Aznap már nem tudtam beszélni a Cordonnal,másnap reggel pedig megérkezett a telefon JAVÍTVA!
Cserélték a kijelzőt,hangszórót,kamera modult,aksit.
Végül jól sült el a dolog,de ez nem nevezhető profi eljárásnak egy prémium cuccnál.
Kommunikáció nulla,hanyag és undorító módon küldték vissza a csomagolását és sok téves infót adnak az ügyfeleknek. Pozitívum,hogy tisztességesen szépen megcsinálták és másodjára már tényleg foglalkozhattak vele.
Nos a készülékcserémnek ez az oka és ezért fontosabb számomra a minél jobb szervizháttér pl.az Antutu számoknál.
Az Asus előtt viszont emelem kalapom! Mindenben azonnal segítettek és sok jó tanácsot kaptam Tőlük.Elnézést ha van saját topicja és ide piszkítottam de hátha jól jön Valakinek döntés előtt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki HAGYOMÁNYOS (nem okos-) telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide!
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/
- iPhone 13 128GB Független Megkímélt/1 Hónap gar./Akku 87%/p3362/
- iPhone SE2022 3Gen. 128GB Független/Újszerű/2024.10.15.Apple Gar./p3361
- iPhone 12 Pro 128GB Fekete Független Újszerű/1 hónap gar/Akku 86%/p3360
- Samsung Galaxy S23 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával