Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GLOCK34

    aktív tag

    Olvasva a szervizekkel kapcsolatos hozzászólásokat csak leírom ami történt.
    Padfone 2 kb.2 hét használat (kevés dokkolással) összekarcolódott ezen kívül a hangszóróval is voltak gondok.
    Elküldtem a szervizbe ahonnan 3 munkanapot követően visszaküldték,hogy " tartós tesztelés" során a hibák nem jelentkeztek, a karcolódás pedig nem garanciális probléma és javasolják a védőfólia használatát(a kezelési útmutatóban kiemelik,hogy ne tegyél rá fóliát ha dokkolóval akarod használni) és a készülék tisztítását csatlakoztatás előtt.
    A szerviz állásfoglalását nem fogadtam el,felvettem a kapcsolatot a gyártóval. Javaslatukra visszaküldtem a telefont úgy,hogy előtte beszéltem a szerviz vezetőjével Aki saját névre címzett visszaküldést kért. Következő nap jött a futár,újra elvitte a telefont,majd kb.2 hétig csend volt. A Cordon-t nem lehetett elérni telefonon sem és e-mail-ra sem válaszoltak. Ekkor már kezdtem unni a dolgot,újra az Asus-t kerestem meg,hogy próbálják meg Ők elérni a szervizt. Kb 2 óra múlva jött az e-mail,hogy a szerviz befejezte a készülék javítását és várhatóan 2 napon belül megkapom. Ez nem történt meg és mivel a 3. nap már szombat volt így következő héten tudtam beszélni velük,hogy hol a fenébe is van a telefonom. Az ügyintéző RMA szám alapján megnézte mi a helyzet és ekkor jött a megdöbbenés. A telefont átadták előző nap a Gls-nek,ok hétvége jött nem szállítanak,de még azt is mondta (miután rákérdeztem,hogy mit javítottak a készüléken),hogy semmit Itt leesett az állam. Idéztem az Asus-tól kapott e-mailt miszerint javították de erre már semmit nem tudott mondani,csak azt,hogy ha megérkezik akkor küldjem vissza. :(( :W Kértem egy csomagszámot,felhívtam a futárcéget és azt mondták a nevemre nincs küldemény ezzel a csomagszámmal. :Y Kezdtem aggódni. Aznap már nem tudtam beszélni a Cordonnal,másnap reggel pedig megérkezett a telefon JAVÍTVA!
    Cserélték a kijelzőt,hangszórót,kamera modult,aksit.
    Végül jól sült el a dolog,de ez nem nevezhető profi eljárásnak egy prémium cuccnál.
    Kommunikáció nulla,hanyag és undorító módon küldték vissza a csomagolását és sok téves infót adnak az ügyfeleknek. Pozitívum,hogy tisztességesen szépen megcsinálták és másodjára már tényleg foglalkozhattak vele.
    Nos a készülékcserémnek ez az oka és ezért fontosabb számomra a minél jobb szervizháttér pl.az Antutu számoknál.
    Az Asus előtt viszont emelem kalapom! Mindenben azonnal segítettek és sok jó tanácsot kaptam Tőlük.

    Elnézést ha van saját topicja és ide piszkítottam de hátha jól jön Valakinek döntés előtt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák