Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz Kornel #115991 üzenetére

    A WayteQ válaszolt isa fórumban, valóban user error volt a történet:

    Tisztelt Napsugár Nemes (O. Tímea)

    A készülék szervizelésével kapcsolatosan a szerviz, és Ön is tudja a teljes történetet, de sajnos ezt nyilvános formában már másképp írta le, ezért úgy gondoltuk, hogy nem árt pontosítani, és a részleteket megismerni a közösség tagjainak:

    A készüléket a Ceglédi úti átvevőpontban adták le, ahol a készülék előzetes szemrevételezését követően rögzítették a problémát, és feljegyezték a készülék állapotát:

    “használt, jobb alsó és felső sarokban ütésnyom, jobb alsó sarokban szétnyílt a kijelző és a ház”

    A szervizlapot Ön kedves Tímea, az aláírásával hitelesített, és jóváhagyott.
    A szerviz munkalap a személyes adatok, IMEI szám kitakarásával itt tekinthető meg:

    https://drive.google.com/file/d/0B46uQYxSkyBOWjNzcjM5dl9OWkU/view

    A készüléken látható fizikális sérülések, ütésnyomok, ház deformálódás miatt a szerviz a készüléket feltételes garanciális javításra vette át (képeket csatoltunk a valós állapotáról a készüléknek)

    A munkalapon olvasható szöveg:

    Amennyiben a szerviz fizetős javítást határoz meg, a hiba megállapításához bevizsgálási díjat számíthat fel. A díj mértéke a készülék típusától, és a hiba jellegétől függően 2.500-5.000,-Ft lehet. A pontos díjról a bevizsgálás megkezdése előtt tájékoztatást adunk. A bevizsgálási díjat akkor kell kifizetnie, ha kérte a hiba bevizsgálását, azonban a bevizsgálás után kiadott árajánlatban szereplő javítást nem kérte.

    Utolsó információnk alapján, a szervizzel történő délutáni telefonos egyeztetést követően a bevizsgálást nem kérte, a készüléket szeretné visszakapni.

    Szeretnénk megköszönni az oldal adminisztrátorának, hogy lehetőséget biztosított számunkra az alábbiakat nyilvánosságra hozni.

    WayteQ Europe Kft.

Új hozzászólás Aktív témák