- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kínai androidos okosórák
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
ph A német cég újdonsága relatíve tágas belülről, és a porvédelemről sem feledkezik meg.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Dead Island 2 - Már elérhető a SoLa DLC
gp A premier mellé kaptunk egy launch trailert a készítőktől az új kiegészítőhöz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzaboZE
addikt
-
chris-v
senior tag
-
bubi92
őstag
hát hogy alapáras volt-e nem tudom. manuál klíma, két lufi, elektromos tükrök, elől az ablakok szerintem nem túl nagy extra. bár 16 éve nem volt ez rossz. mindegy. abban úgy működött, hogy ha levetted az akku sarukat akkor elfelejtette. ilyenkor gyújtás le húzni, 5 másodpercig lent tartod, felhúzni 5 másodpercig fent tartod és utána hosszabb nyomásra magától ment le vagy fel.
-
Topikgazda
Nekem a vezetőoldali ajtón lévő 4 ablakemelő kapcsoló közül az anyósülésé kicsit szar. Ez annyiban merül ki, hogy ha tökig felhúzom úgymarad és ha tökig lenyomom akkor néha úgymarad. Kész az automata ablakemelő
https://tinyurl.com/rasoapro
-
sitotomi
tag
válasz #05304832 #557 üzenetére
Nekem 17-es alu a nyári. Szerintem az még pont jó. Téli 16-os acél, de az nem annyira "feszes" érzetre.
17-el úgy érzem, hogy nem tudok lecsúszni az útról egyszerűen. Nagyon frankón felfekszik. Viszont a gumik ára húzósabb jóval.Ami a kátyúkat illeti, én kerülgetős típus vagyok, amit lehet elkerülök. De pl. egy Ócsai út pest felé, Grassalkovich út + felüljárókon nem nagyon van mit kerülgetni, annyi van. Kicsit üt, nem vészes. Sőt néha olyan érzésem van, hogy egy két kisebb kátyút zökkenőmentesebben vesz, mint a 16. Mondjuk ha úgy mész a 16-os is akkorát odaver, hogy csak les az ember szerintem.
A retek 51-es úton is (Tass környéke) szépen megy. De ez köszönhető a Mazdának, futóműnek magának. A C vectránk úgy imbolyog ott, mint egy anyahajó.18-ról viszont nem is álmodnék, főként az ára miatt, illetve az útjaink miatt sem. :/
szerk: A fogyasztás lemaradt. Téli 16-os gumákkal, ugye hidegebb időben, többet fogyaszt a kocsi, mint a 17-es gumákkal a jó időben. Tehát fogyasztásban nem jön ki hatalmas különbség, legalábbis nálunk.
[ Szerkesztve ]
-
sitotomi
tag
válasz #05304832 #562 üzenetére
Hát ha a fékek máshogy kopnak, akkor akár fékezéskor is húzhat valamerre.
17-es kerekekkel rámegyek egy "nyomvályúra" szépen megviszi a kocsit szintén, jobban mint a 16-al.
Azt nem mondom, hogy nem vezetek sportosan, csak ha tudom, hogy retek az út, akkor kicsit kerülgetek/lassítok.
Múltkor soroksári úton meglepődtem... Valami kis újabb swift... úgy tartotta a tempót 70-80-ig, már megijedtem, hogy szégyenbe maradok, de aztán kijön az a szívó 166 paci
Párszor előfordul a 140 kegyelem negyedik szitu is... De nagyon ritka, hogy kitaposom a szemét.Csak a 18 felni miatt egy link, jó képek, nekem bejön a 18, de nincs az az isten... [link]
-
chris-v
senior tag
RX8 felniket nézegettem, abból beszereznék egy 18-ast.
De nagyin ritka és elég drága.
Mondjuk ha a mostani 16-os gyári alu felnimet eladnám a kb 1000 km-et ment nyári gummákkal, akkor már közelebb lennék, de akkor is költeni kellene még.
Na meg félek, hogy a 18-as már nagyon visszafogná a kocsit.Egyébként a 16-os nyári úgy fog a kanyarokban mint a zöldfesték, szóval nincs rá panaszom, csak a kinézet miatt gondolkoztam a dolgon
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
chris-v
senior tag
válasz #05304832 #567 üzenetére
Nekem volt régen, igaz csak 1 évig, de az egy nagyon jó, emlékezetes év volt
De nem tudtam 2 autót fenntartani, sokba került mindent fizetgetni.
Viszont mostanában elgondolkoztam a dolgon, mert már beleférne a keretbe. Viszont nem nagyon kapni jó áras játszós autót. Valami jó kis rizsrakétát. Sajnos a 90-es évek béli GT-k mára már elfogytak, összetörtek, vagy elbontották őket.Szerk:
Azért kintről még le lehetne valamit vadászni[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
SzaboZE
addikt
válasz sitotomi #563 üzenetére
Hát pedig felköthetjük a gatyánkat, az új kisautók is egyre jobban mennek. Pl egy kis vw 1.2TSi-vel 9-10 mp 0-100 körül teljesítenek a bajor kisautók... Felső tartományban persze már azért más a helyzet
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
chris-v
senior tag
Na igen, csak ezek a kisautók nem fognak sok km-et megtenni
Na meg hiába jó gyorsulás a turbó miatt, a köbcenti kevés, ezért el is fogynak autópályán.
Ugyan az mint a kis köbcentis dieseleknél, jön a domb, rosszul váltasz nem forgatod, akkor hiába a padló gáz, az autó megáll, mert a turbó nem dolgozik"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
Topikgazda
Nekem nincs bajom a turbóval, csak ne egy 70 lovas motorból akarjanak már 150-et csinálni. Minimum 1.6 de inkább 1.8 liter, egy kisebb turbó ami nyomatékot ad alacsonyabb fordulaton, meg tol egy plusz 40-50%-ot csúcsteljesítménybe, és ennél több nem is kell. Az is nevetséges, hogy a BMW hány lóerőt hoz ki literenként 2 meg 3 turbóval. Azokat se szívesen venném meg 10-15 évesen.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Zedroxine
tag
Sziasztok!
A 2002-2007 közötti gyártású gépsárkányok közül szeretnék egy kombit vásárolni, viszont főleg ingázásra ~30km oda-vissza 70-80% pálya többi főút. A kérdésem annyi hogy melyik dízeles motor ajánlott ha ajánlott-e egyáltalán, ha nem akkor miért nem? Más alternatíva? Nyilván fontos az alacsony fogyasztás ezért gondoltam a dízelre, mennyire takarékosak a benzinesek? Pályán 100-110-es tempóval.
Köszönöm
PUBG: WonderMonkey ||"Én normális vagyok, a hangok is ezt mondták"
-
chris-v
senior tag
Nicsak a szerző olvassa ezt a fórumot is?
Összevetés: 1,0 liter turbó, vagy 2,0 liter szívó?"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
Debilon
addikt
válasz Zedroxine #575 üzenetére
szerintem ha jót akarsz, akkor 2 literes benzinest keresel, minimum TE felszereltséggel, aminek a karosszériáját alaposan átnézed/nézeted
dízelbe nagyon könnyű belenyúlni és sokba lesz a javítás és rosszabb esetben végeláthatatlan sz*póroller
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
SzaboZE
addikt
válasz Zedroxine #575 üzenetére
A dizelesek nem annyira ajánlottak, drága és hibára hajlamos alkatrészek miatt. 100-110-zel mész autópályán? Ott a benzines sem eszik sokat, a 2 litereset javaslom én is, szerintem kb 1-1.5 literrel eszik többet ennél a sebességnél, cserébe nincsenek nyűgös alkatrészei.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Zedroxine
tag
Hát nyugis tempóban haladok na
Tudom hogy lábfüggő, de mennyit eszik egy 2.0-es benyás?
A "Zopelem" ('96-os 1.7TD) most olyan 7 körül járkál/100km. De valami nem stimmel vele, azért eszik ennyit, meg kell nézetnem. Nagyon tetszik a 6-os formája, és eléggé dízel párti vagyok, bár az tény hogy kettős tömegű, turbó és társai nem pénztárca-kímélő alkatrészek.PUBG: WonderMonkey ||"Én normális vagyok, a hangok is ezt mondták"
-
chris-v
senior tag
válasz Zedroxine #579 üzenetére
Átlag 9-10 liter a 2.0 benzin.
Legutóbbi hosszabb utamon (2015.12.24) így alakult a fogyasztás:
Megtett út: 449,5 km
Tankoltam: 37,74 L
Fogyasztás: 8,39 L / 100 km
Fizettem: 12.450 Ft (329,9 Ft/L)
Üzemanyag költség: 27,7 Ft / kmDe a 2.0 diesel is ahogy olvasgatom megeszik átlagosan 8 körül, de ezt majd a dieselesek megmondják.
[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
-
chris-v
senior tag
válasz sitotomi #581 üzenetére
Inkább csak túl rövidek az utak, kb 3-4 km, be sem melegszik igazán a motor, az a baj.
De ha minden nap 25 km-et mennék se menne szerintem 9 alá. Mondjuk felénk sok a domb, bárhova elindulok, oda biztos meg kell mászni egy emelkedőt."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
SzaboZE
addikt
válasz sitotomi #581 üzenetére
Vagy tényleg városban járkál és nem az neki a város, hogy 70-el végigmegy a Hungárián szombaton Mert sajnos sokaknak az, amikor városi fogyasztásról beszélnek Vagy mondjuk vidéki kisváros egy darab lámpával
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
-
h1mpi
nagyúr
Ez az 5-ös váltó max városba jó, de már ott is hangos néha a motor. Ez az egyetlen hátránya, hogy a hangosabb a motor és a magas fordulat miatt jobban behallatszik.
Eladó újszerű Edifier MR4: https://hardverapro.hu/apro/edifier_mr4_hangfal_elado_garis_2025_01_ig/friss.html
-
sitotomi
tag
Ez mondjuk jogos.
Párom 25-25km-et megy az 5-ösön minden nap, nyáron van hogy egy 7,2 is becsúszik, de általában 7,5. Télen 8-8,2 a fogyi, de ez 2.3-as. 110-nél többel nem nyomja, esetleg ha előz egyet kettőt.
Ha én beleülök és felemgyek Dabasról a MÜPÁ-ig, kapásból 9 vagy 9+
-
Topikgazda
válasz Zedroxine #575 üzenetére
Ha az oda-vissza út 30 kilométer, tehát egy irányba csak 15-öt mégy akkor tényleg nem kéne dízelt venni. A facelift előtti még úgy ahogy, de a DPF-es (részecskeszűrős) faceliftes bele fog pusztulni. Én 23 km-re járok, ez a nagyon-nagyon minimum dízellel, és ezt is csak így, hogy kályha van benne.
chris-v: Hogy enne már 8-at a dízel? Nekem 6.5 az átlagom. Annyi, hogy pályán nem megyek 130 fölött, és országúton nem fékezgetek hanem időben elengedem a gázpedált, de van hogy ott is megyek 130-at. Évente 25000 km alatt kb 150-200 ezret spórolok most, hogy ilyen közel dolgozom, de ha bejárnék Pestre, és valljuk be mérnökként pár évente váltogat az ember és az agglomerációból a legtöbb mérnök Pestre jár, máris plusz 10ezer km évente.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
chris-v
senior tag
válasz rasotamas #592 üzenetére
Ha nálad óvatosban eszik 6,5-öt és többnyire pályázol, akkor lehet valakinél megeszik 8-at.
Amúgy nem én találtam ki, valamelyik fórumon írta egyszer valaki, hogy neki akörül eszik. Nyilván ez is láb függő, lehet jobban tapossa az illető.Hosszabb utakon jobban megéri a dízel, ez nem vitás, de rövid távon nem éri meg, ahogy ezt te is leírtad.
Viszont nem szeretnék benzin vs dízel vitát nyitni, de nem tudok válasz nélkül tovább menni.
Dízelesek mindig azzal példálóznak, hogy mennyit takarítanak meg az üzemanyagon. Viszont amennyit megtakarítasz évente, azt jó eséllyel előbb-utóbb rá is költöd, tehát nem leszel lényegében előbbre. Arról nem is beszélve, hogy amíg áll az autó, mert szerelik, aközben is kell valamivel járni.
Nem azt mondom, hogy a benzines nem romlik el, de lássuk be, a fórumok nem elhaló benzines motor problémákkal vannak tele. És ez nem csak a Mazdánál van így.
Szóval jó a dízel, de én inkább eltankolom azt a többletet, de nyugodtan kelek útra bárhova bármikor."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
bubi92
őstag
honnan tudnék gyári szőnyeg szettet beszerezni
-
chris-v
senior tag
Gyárit nem hiszem hogy találsz, ha igen akkor biztos arany árban. Méretpontost viszont lehet kapni.
Én ezeket találtam régebben:
Méretpontos gumi szőnyeg
Méretpontos szövetszőnyeg
Itt pedig van mindenféle jó áron[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"