- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Mobil flották
- iPhone topik
- Magisk
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
it Musk a befektetőknek arról beszélt, hogy már az idei év végén gyárakban dolgozhatnak a Tesla Optimus robotok, a forgalmazás jövő év végén indulhat.
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Mass Effect 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vistaboy
veterán
válasz TazLeacher #1993 üzenetére
Ne értsd félre, semmi bajom az Awakening-el, ez a 8K csak annyiból drága, hogy ha összehasonlítod a korábban kiadott kiegészítők 4-5K körüli árával, amiknek a tartalma sokszor jóval több volt (Mellesleg azokat nem csak a kiegészítőben lehetett használni, gondolj például a Diablo II kiegészítőjére, a Lord of Destruction-ra).
Viszont - ezt korábban is írtam már - ha a DLC-k ár/érték arányával hasonlítjuk össze a kiegészítő ár/érték arányát, akkor egyből feltűnik, hogy sokkal jobban megéri a kiegészítő. Ha választanod kellene, hogy 8K-ért megveszed a kiegészítőt, vagy letöltesz ugyanennyiért DLC-ket, ezerszer jobban jársz az Awakening-el.
Hogy ne legyen teljesen OFF: A Mass Effect 2-nél is ugyanez lenne a helyzet, amennyiben kijönne hozzá egy dobozos kiegészítő. Habár eddig minden DLC ingyenes volt, és ezért az ár/érték arány minden esetben vitathatatlanul megérte, de mostantól már el lehet kezdeni gondolkodni azon is, hogy melyik az, ami tényleg megéri, és melyik az, ami nem kell.
Például a Kasumi DLC jónak tűnik, de egyelőre nem fogok érte pénzt adni, mert ha ez is olyan lesz, mint a Zaeed-es (Amire megvan minden esély), hogy egy órás küldi lesz az egész (Az a 90 perc sokszor 60 sem lesz, majd meglátjátok, legfeljebb elsőre, amíg még nem ismeritek a pályát), meg kapsz egy új karaktert, akkor már nem is éri meg azt a durván 1.400 forintot. Az ilyeneket ingyen kellene adniuk az új játékot vásárlóknak, hogy ezzel is támogassák őket, és így kevésbé érje meg warezolni vagy használtan venni. Ha már pénzt kérnek érte, akkor egyrészt legyen benne legalább pár új bolygó, ahová elmehetsz, pár új felszerelés, emberek, küldetések, másrészt pedig ne csak egy-két órányi pluszt adjanak.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
HaaS
addikt
válasz Vistaboy #2001 üzenetére
Vistaboy, így tudnak a legtöbb pénzt összeszedni... ez üzlet.
(Azok az összehasonlítások, amelyek az alapjáték elkészítéshez szükséges időt, az árát és végigjátszásukhoz szükséges időt viszonyítják a déelcékéhez, még érdekesebbek szerintem.)Számomra világos: itt is a lóvé a lényeg.
Jelen esetben ott tartasz (többen vagyunk így), hogy Te is ingatod a fejed, és nem kötsz velük üzletet. (A Kasumi esetben.)
Csakhogy az ár van olyan magas, hogy így is _bőven_ megéri nekik déelcézgetni... ha kevesebben veszik meg őket, akkor is. Ha majd olyan mértékben csökken az érdeklődők száma, hogy nem teljesíti a profitigényüket, akkor kicsit csökkentik majd az árat, evvel újabb vásárlókat szerezve. Mivel a déelcé már kész van, árcsökkenéssel újabb vásárlók vonhatók be az üzletbe, akiknek alacsonyabb a "vásárlási küszöbük". Akkor már lehet, hogy megveszed majd Te is.
Összességében viszont több pénz jöhet be, mintha eleve alacsony áron szórják... ez egy új divat, agyonreklámozva... az ilyen dolgok mindig drágák.A másik dolog az, hogy itt a fórumon mondjuk 100 embert érdekel ez az egész számolgatás. Nem ez az általános vásárlói hozzáállás... hanem a "húúú, nagyon várós", meg az "előrendeltem, dobozos gyűjtői", vagy a "harminc centis mosható szoborral jött, itt van a polcomon". Szóval neeem igazán ezen molyolnak az emberek, hogy ár/értékarányt számoljanak. Inkább a terjesztő foglalkozik vele... szerintem nem hülyék hozzá. Sajnos az ő érdekeik nem teljesen egyeznek a mieinkkel.
Ettől függetlenül igazad van...[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
Vistaboy
veterán
Értem én, sajnos a pénz az úr. Nem szidok én senkit sem.
Pusztán arra célzok, hogy ha már annyira hangsúlyozzák ezek a játékkiadók a használt játék meg warez elleni hadjáratuk fontosságát, és képesek is érte mindenféle hülyeségbe rengeteg pénzt befektetni (Amivel legtöbbször megint csak a becsületes vásárlókat szívatják meg, lásd Ubisoft DRM), akkor ennyi erővel inkább a DLC-ket adhatnák ingyen, így legalább tényleg lenne kézzelfogható oka annak, hogy az embernek megérje új játékot vennie.
De most már tényleg abbahagyom. Ez van, sajnos amíg akadnak olyanok, akiknél a pénz nem számít, addig ez nem is fog változni. (Szerintem ha hegyekben állna a pénz a bankszámlámon, én is megvenném, mert miért is ne?)
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Derrewyn
senior tag
Mennyi a tudományos valóság és mennyi a fantasztikum a Mass Effect-ben? GameTrailers készített erről egy videót:
-
GypsFulvus2
őstag
Ezekhez viszonyítva különösen kirívó volt a Witcher kiadása anno. Azt nem nevezték gyűjtői kiadásnak, 7300 Ft-ba került (rögtön megjelenéskor) és kaptál hozzá egy vastag kézikönyvet magyar nyelven, egy kihajtogathatós térképet, valamint egy második cd-t amin a játék zenéi voltak összegyűjtve. Az egészről sütött az igényesség. Aztán később kiadtak hozzá két kiegészítőt amely a mai napig letölthető, ingyenesen (ja és mindkettő szinkronizált - ha azt választod). Ez volt a CD Project Red első piacralépése. Azt hiszem a Bioware-nak és az EA-nak is lenne mit tanulni tőlük. Ezek után kíváncsi leszek a második részre, tudják-e tartani ezt a szinvonalat, vagy hasonulnak a "nagyokhoz".
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
MODERÁTOR
válasz GypsFulvus2 #2006 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy miután megláttam a Witcher harcrendszerét, sikoltva menekültem a játéktól még abban a tudatban is, hogy szinte mindenki nagyon jó RPG-nek tartja. Éppen ezért számomra semmit sem ér a játék. Ha ezt összehasonlítom azzal az epikus érzéssel, ami akkor fogott el amikor befejeztem az ME2-őt, akkor azt kell hogy mondjam, hogy dupla annyit is kifizettem volna érte (pedig mennyire utáltam az ME-t az elején ).
Ezzel csak arra akartam célozni, hogy minden szubjektív.
[ Szerkesztve ]
***
-
GypsFulvus2
őstag
Nem is a harcrendszeréről beszéltem, hanem a kiadásáról. Az pedig akár példaértékűnek is nevezhető, minőségében és ár-érték arányában. A harcrendszere szerintem is primitív. Bár legalább látványos. Én végül nem bántam meg, hogy megbékültem vele.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
MODERÁTOR
válasz GypsFulvus2 #2008 üzenetére
Ezt én értem, de én - és szerintem a legtöbben - nem az alapján vesznek játékot, hogy mennyi extrát kapnak hozzá. Pl. direkt azért a sima kiadását vettem meg az ME2-nek, mert a soundtrack, a képregény és a 2 játékbeli tárgy nem érte meg nekem a felárat. Viszont a DAO collector's-ért már kifizettem a nagyobb összeget, mert elég sok plusz tartalmat kaptam ahhoz (+DLC-k), hogy megérje.
[ Szerkesztve ]
***
-
GypsFulvus2
őstag
Én meg DAO-ból és ME2-ből is az alapverziót vettem meg. Majd egyszer, valamikor, egy messzi-messzi galaxisban, ha kiadják a GOTY verziót mindkettőből, amibe berakják mind 43 db fizetős/nemfizetős DLC-t/kiegészítőt stb... Majd akkor megfontolom. A Witcher példáját csak azért hoztam, mert egy alapvetően más, nem a "csavarjuk ki az utolsó centeket is" kiadási stratégia példája.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
HaaS
addikt
Hehehehe... a Witcher szép emlék nekem is... beszélgettem a bnőmmel játék közben... odafordultam hozzá, mélyen a szemébe néztem, és megbeszéltük a másnapi teendőket... közben katt-katt-KATT... katt-katt-KATT... aztán megkérdezte mit csinálok... én meg mondtam neki, hogy egy új erpégével játszok, a neve vicsör. Mosolyogtunk egyet... aztán valahogy nem vettem meg.
szerk: (#2010) GypsFulvus2 Valóban, teljesen korrekt hozzáállásnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
válasz GypsFulvus2 #2012 üzenetére
Feltételezem ő egy menő csaj volt a játékban... tényleg, maximum negyed órát bírtam...
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz PowerBuldog #2016 üzenetére
De, de mint közben kiderült, ez csak a digitális változatoknál igaz.
***
-
Vistaboy
veterán
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Doki16
addikt
Tudom én is elég sok helyen belebotlottam és jó párszor vissza is kellett töltenem egy régebbi mentést miatta. Csak azért raktam be mert most pont a tűz felett ment és jó poénnak tartottam
HaaS: Viccnek szántam én is engem soha nem tudtak zavarni az ilyen bugok egy szuper játékban
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Derrewyn
senior tag
Hát azért a Mass Effect 2-ben akad pár hiba... Például a csapattársak nagyon sűrűn lemaradnak, beakadnak ajtókba, piszok idegesítő tud lenni. Ráadásul ilyen az első részben nem volt, legalábbis nem ennyire látványosan.
Az ilyesmi engem sokkal jobban zavar, mint valami egyszer előforduló bug. -
Xmodule
őstag
Uhh ez a Firewalker DLC nekem óriási csalódás. Jobb lett volna, ha nem is teszem fel. Mert igy egy kicsit lerontotta a játekrol alkotott "tökéletes" képet. Na de van ez igy.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Jaja. Nekem a minijatekok tetszettek. De ez olyan nesze semmi fogd meg jol. Nekem vegig ez az erzesem volt. Total kihalt minden. Igazabol semmi extra. Unalmas. De ez az en velemenyem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Itt most nem arrol volt szo, hogy ki lehet -e törölni vagy sem. Hanem azt irtam, hogy szamomra csalodas volt, mert többre, jobbra szamitottam. A gepröl kitörölhetem, de az emlekeimböl nem tudom. Ezzel az erövel át is ugorhattad volna a hozzászólásom, de elolvastad.
Pl.: a collector´s armor+weapon dlc tetszett. végig a collector´s armort hordtam.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Brutális eb
addikt
Pedig nálam is jelen van az eltünésük néha.
Ilyenkor c gomb és odateleportálnak a semmiből.Plusz a firewalker csomagnál az egyik pályán a amikor kiszáltam a járműből a 3 méter magasban ragadt a csapatom
De ezek legyenek a legnagyobb problémák, a játék tökéletes bár az első rész hangulatát bőven alúlmúlja szerintem.
[ Szerkesztve ]
Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.
-
MODERÁTOR
Bányászós minijáték:
1. órában: jó poén
2. órában: kezd unalmassá válni
3. órában: mikor lesz már vége?!
4. órában: utálom, utálom!
5. órában: szívlapátot a kitalálójának!(#2036) Brutális eb: szerintem az összhatása jobb a második résznek, főleg a vége felé, és a küldetések is sokkal változatosabbak
Az ME3-at valahogy így képzelem el:
* bányászós minijáték kuka, az első rész scannelése visszajöhetne (mert gyors)
* Mako visszatér (vagy inkább Firewalker képében), de változatosabb és egyedibb küldikkel
* inventory vissza, de negyed vagy ötödannyi tárggyal (kivéve upgrade-ek)
* az upgrade rendszer a második részből maradna
* fejlődésrendszer az első részből vissza
* harcrendszer a második részből jönne
* küldik linearitása ugyancsak a második részből maradna (jobban bejön nekem)
* csapattagok mennyisége, valamint beszervezős és lojalitás küldije maradna a második részből (már a koncepcióra gondolok), de akár lehetne több csapattag is[ Szerkesztve ]
***
-
Brutális eb
addikt
"(#2036) Brutális eb: szerintem az összhatása jobb a második résznek, főleg a vége felé, és a küldetések is sokkal változatosabbak"
Tiszteletben tartom érzéseid nekem kicsit sok a csapattag(ezáltal nincs olyan nagy kötődés pl ha megdeglett valki első végigjátszás során nem nagyon sajnáltam) és nem olyan nagy az érzelmi gőrbe felvezetése mint az 1-ben.
Persze mint írtam így is tökéletes a cucc bárcsak minden játékban ilyen magas lenne a játékidő és kidolgozottság.Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.
-
vitaro
senior tag
A második rész nagy részét a beszervezős küldetések tették ki, szerintem ennyi elég is volt, a harmadikban inkább koncentráljanak a Reaper horda megállítására. Na jó, egy Liara/Ashley beszervezés jöhet.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
glutamin
őstag
Na erre én is reagálnék.
Szerintem a szkennelés jobb lett mint az első részben, ugyanakkor én is pont így untam rá min ahogy leírtad. Kicsit változatosabbá kellene tenni, és kevesebb szkenneléssel összejöhetne a szükséges nyersanyag.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
-
thomboy
tag
Másnak is van olyan problémája, hogy mióta felrakta az új DLC-t nem tud bejelentkezni a program a Cerberus hálózatra (nekem gyűjtőim van)?
Bármilyen ötletet szívesen fogadok!
| Trance 4ever |
-
-KP-
addikt
válasz Brutális eb #2039 üzenetére
azért ez nem ilyen egyszerű. persze hogy jobb volt ezen a téren az első rész. be kellett mutassanak mindent, a Citadellát, a reléket, a fajokat, háttértörténetükkel együtt és erre rájött még az egész Reaper-Sovereign üldözés és a Vezető keresése. Nem beszélve Kaiden/Ashley feláldozásáról.
Ehhez képest a második részben úgy indultál, hogy ezek a dolgok alapba adottak voltak. Mondjuk abban igazat adok, egy idő után engem is untatott a vedd fel a 28. embert és oldd meg a 48. csapattársad nyűgjeit típusú küldetések. Messze a kollektoros pályák jöttek be a legjobban...
Viszont az első rész Noveria/Feros/Virmire/Ilos küldetései se hoszabbak, sőt, nagyrészüket a mákózás teszi ki...
-
L3zl13
nagyúr
A bányászatról annyit, hogy valamelyik csapattag upgradeje lehetett volna egy auto-scanner.
(Akár úgy is, hogy mondjuk csak 30-50%-ig megbízható.)
Mondjuk MIrandáé (az övé úgyis valami scanner upgrade volt) vagy Thane/Samara (nem emlékszem melyikük duplázta a szondák számát) páros közül valamelyiké.Megmaradt volna a scannelős minijáték az elején, aki akarta volna csinálhatta volna a játék végéig, aki meg nem, az gyorsan scannel eleget ahhoz az egy fejlesztéshez, és utána hali.
Ami a 3. részt illeti:
Egyrészt reménykedem benne, hogy a beszervezős küldiket minimálisra csökkentik a 3. részben. A lojalitásnak ezt a formáját akár teljesen ki is hagyhatnák. Jobban örülnék egy jórészt dialógusokon, és a cselekménybe beépített döntéseken alapuló moralitási rendszernek. (KotOR2 influence rendszerhez vagy DA:O approval rendszerhez hasonlóan.)
Azért örülnék a lojalitási küldik elmaradásának, mert akkor remélhetőleg több minden történne a fő szálon. (Értsd: Reaper invázió.)Viszont belegondolva, a beszervezéssel nem tudom mi lesz:
SPOILER!
Legrosszabb esetben 2 karaktered maradt életben az első 2 részből: Liara+Ashley/Kaidan.
Ez valószínűleg nem lesz elég, tehát újakat kell toborozni. De mi lesz akkor, ha mindenki életben maradt. (Ashley/Kaidan kivéve.)
Ha úgy oldják meg, mint Wrex/Whatever () esetében (azaz ha életben maradt akkor ő, ha nem akkor valaki más lesz helyette), akkor a BW-nek rengeteg extra tartalmat kellene gyártani, amivel a játékosok jelentős része nem is találkozna.
Ha viszont a régiek mellett pluszban be tudsz szervezni egy egész új csapatot, akkor már tényleg elég zsúfolt lesz a hajó.Esetleg lehetne egy olyan verzió, hogy csinálnak 2-3 helyettesítő karaktert minimális háttérrel + Liara + Ashley/Kaidan, és ennyiből kéne kigazdálkodnod a játékot. Egyrészt tényleg éreznéd a következményét az előző rész döntéseinek, másrészt érdekes hangulatot adna. Ott lennének üresen a korábbi csapattársak szobái, esetleg pár személyes tárgyuk is...
Azt mondjuk nehéz felmérni, hogy ez hogy hatna ki a játék menetének egészére. Mert biztos érdekes lenne így végigjátszani, összevetve egy olyan játékkal ahol egy teljes, vagy majdnem teljes csapatot átvittél, de aki csak egyszer vitte végig, egyféle mentése van a korábbiakból és abban a csapat nagyrésze kihalt, vagy aki nem játszott a korább résszel és nem hozott át karaktert, az nem tudom mennyire élvezné.
[ Szerkesztve ]
Aki hülye, haljon meg!
-
Killer01
őstag
Egy gyors kérdés: Samanthát is el lehet valahogy csábítani?? Vonzóak a kék cicik...
Új hozzászólás Aktív témák
Mass Effect 2
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- DIGI műholdas TV
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Politika
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Thrustmaster TMX 2 hónapos PC/XBOX kormány, eladó
- SOUNDPEATS T2 Bluetooth 5.1 vezeték nélküli fülhallgató! ANC aktív zajszűrés! Erős basszus!
- Keresek meta quest 3mat
- Seiko Presage férfi karóra SSA337J1 KARCMENTES Limitált
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 / 3 ÉV