- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Magisk
- Mobil flották
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Listázzák az olaszok a Redmi 15C-t
- Megvan a Magic V5 európai startdátuma
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Új hozzászólás Aktív témák
-
d3tox1c
senior tag
Nekem is nagyon bejön a játék, igaz, eléggé kezdő vagyok ebben a stílusban, ami meg is latszik... Lassan 40 órám van benne, és még csak az infernal enchantress bossal szenvedek.
De nem bánom, mivel nagyon adja ez a képi világ, meg úgy az egész.
Az engem is érdekelne, melyik játék az a WH? -
heihachi
addikt
En jatszottam mindkettovel, de nekem a LoP kevesbe adja. Ez persze szemelyes preferencia kerdese, de:
- nem tetszik a LoP vilaga, bar eleg hamar hozza lehet szokni, es vegulis nem rossz, de kozelebe nincs a LotF vilaganak
- a fohos egy macskajancsinak nez ki, nem tudok vele azonosulni
- nem tetszik kepi vilaga (gyakorlatilag a grafika es annak muveszi erteke), egyszer nem alltam meg nezelodni, hogy huuu, ez de jol nez ki, mig a LotF-ben kb ket percenkent screenshotot keszitek
- cserebe nyilvan sokkal jobban fut a LoP
- a LoP-ban nem talalkoztam buggal, a LotF-ben azert eleg sokkal
- a fo bossok a LoP-ban el vannak meretezve, vagy tul konnyuek vagy tul nehezek: volt hogy ket bosst egymas utan levagtam elsore, a nevukre sem emlekszem, egyetlen movejukat nem tanultam meg, utana jott egy boss akivel 3-4 orat kuzdottem, majd egy patchben nerfeltek a bosst, masodikra meglett ugy
- a minibossok indokolatlanul es nevetsegesen nehezek a LoP-ban
- a karakter build a LoP-ban nagyon limitalt, kozelebe nincs a LotF valtozatossaganak
- a LoP harcrendszere rakenyszerit egyetlen jatekstilusra: parryzzel mindent, a LotF-ben mindent meg lehet oldani ezer modon