Hirdetés
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Én úgy tudtam, hogy igen, mivel "csak" 95-ös.
"... hatósági áras termék
a) az MSZ-EN 228 jelű szabványban meghatározott ESZ-95-ös minőségi fokozatú motorbenzin, amely nem
teljesíti az ESZ-98-as fokozat minőségi követelményi szintjét,
b) az MSZ-EN 590 jelű szabványban meghatározott 2710 20 11 KN-kódú dízelgázolaj,
amelyeknek – biokomponensekkel és szabvány szerinti adalékokkal együttesen értelmezett – legmagasabb
kiskereskedelmi bruttó ára 480 forint literenként" - forrás: Magyar Közlöny, 2021. év, 204. szám[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz radi8tor #231955 üzenetére
Esetleg az előtted haladó jármű méretét is figyeli?
Golfnál, ha travel assist aktív, akkor a megfelelő nézetben mutat személyautót, kistehert, teherautót, meg asszem kétkerekűt is.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #231961 üzenetére
Hát, annyira nem gyakran. Pár hétig képes nyugton maradni, aztán csak-csak van egy váratlan hibaüzenet rövid ideig. Persze sokszor már a "megáll>leállít>újraindít" szekvencia is segít, de néha kell neki a "megáll>leállít>ajtó nyit>ajtó nyit-csuk>autó zár távnyitóról>autó nyit távnyitóról>ajtó nyit-csuk>újraindít" szekvencia. Ha ez nem segít, akkor szükséges a "megáll>leállít>ajtó nyit>ajtó nyit-csuk>autó zár távnyitóról>vár 5-10 percet>autó nyit távnyitóról>ajtó nyit-csuk>újraindít" szekvencia, de ez ritka.
-
BigBlackDog
veterán
válasz C0d3r #232004 üzenetére
Kíváncsi leszek, hogy pár nap múlva milyen lesz a "hangulat". Addig szerintem még kibírom a tankban lévő mennyiséggel.
Azért reménykedek, egy héttel ezelőtt eléggé szerencsétlen formámat hoztam. Két Shelltől is "elhajtott" a kutas, mivel csak prémium gázolaj maradt, a következő Molnál éppen nem lehetett benzint tankolni, mert tartálykarbantartás volt, de szerencsére a negyedik kútnál (szintén Mol) a kútoszlopok felénél volt benzin (ott is "technikai" okokra hivatkoztak).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #233232 üzenetére
Jut eszembe... Találkoztam ma hazafelé jövet egy élénkzöld V60-al Törökbálinton. Nem lehet, hogy Te voltál? Eléggé feltűnő jelenség élőben.
Mondjuk örülök, hogy kijutottam egyben a városból. Ami volt kifelé jövet... Lágymányosi hídon nyomott a mögöttem lévő, ~20 éves Corolla egy satut a vizes aszfalton. Pedig alig kellett fékezni, csak gondolom nem éppen új gumi volt rajta. Szerencsére én is és ő is iszonyat nagy követési távolságot hagytunk, így csak három másodpercig forgott vérben a szemem, míg a visszapillantóból néztem a mutatványt, miközben próbáltam az előttem lévőt minél inkább megközelítve menekülni.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #233598 üzenetére
Nem úgy van, hogy hatósági áron üzemanyag csak magyar rendszámos autóba mehet? A kanna eddig mindegyik kúton tiltólistás volt, ahol eddig tankoltam.
-
BigBlackDog
veterán
Létezik, hogy a jobb oldali ablaktörlőlapát, mikor a helyén van, rossz úton történő mozgolódása halk pattogásként jelentkezik az utastérben? Már hónapok óta vadásszuk a hang forrását, ami nem mindig jön elő. Ma már az elkeseredettség a törlőlapátot kezdtem el mozgatni kinyúlva és bent pont úgy hangzott, mint a menet közbeni hang. Olyan, mintha a szélvédő felerősítené a hangját.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Qtya123 #234282 üzenetére
Nem rossz fogyi, de azért érezni, hogy magasabb építésű az autó. Mikor családba került egy új S-Cross 1.4T-vel, csodálkoztam, hogy egész baráti értékeket hozott. Késő tavaszi időben, bejáratás alatt, csakis országúton használva 5.8-6.5 l/100 km fölé nem ment. Kb. egálban volt az 1.4 TSi Leonnal emlékeim szerint. Ráadásul +18 ló volt a Suzukinál, de a Leon pályán is volt használva. Viszont, ahogy elkezdték a Suzukit autópályára is kivinni, úgy hirtelen megugrott a fogyi és 7-8 l/100 km közötti értékek jöttek emlékeim szerint (120-130 km/h tempónál). Leonnál meg nem ugrott ekkorát 145 km/h-s tempó esetén sem. Mondjuk nem csodálkozok, S-Cross kicsit több levegőt tol maga előtt.
Fékkel kapcsolatban; Volvónál volt hasonló érdekesség. Hidegindulást követően, kb. 10-15 km megtétele után fixen mindig előjött egy erős rezonancia, dübörgés, ami kb. 700-800 méteren keresztül tartott. Annyira pontos volt, hogy azonos útvonalon közlekedve kb. százméteres pontossággal meg lehetett jósolni, hogy hol fog kezdődni. Aztán, ahogy jött, úgy elmúlt. Kiderült, hogy a hátsó dobban lévő kézifékpofák ragadtak meg egy darabig. Egy idő után elkezdtek kiengedni, majd némi rezonancia hatására teljesen visszaálltak a megszokott pozícióba.
Én mindenképpen ránézetnék minél gyorsabban. Suzukit ismerve, nem tervezték túl az alkatrészek tartósságát. -
BigBlackDog
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen