Hirdetés
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
Hirdetés
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it A Blackstone megerősítette: 13 milliárd dollárért építenek adatközpontot Nagy-Britanniában.
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
-
-
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
válasz sutszi #147019 üzenetére
Na várj, erősen félre értettelek Kerékanyából tök mindegy milyen, jónak kell lennie alu meg acél felnire is. Amire én gondoltam, az kerékcsavar.
Febi oldalán keresd ki az autódnak megfelelő kerékanyát, jó lesz valószínűleg.
(#146989) Richard!:
Summer - 6.99 l/100km - 40.350 km and 2.821 l
Winter - 6.94 l/100km - 22.297 km and 1.548 l
-
barnam_
nagyúr
válasz tboldi #147319 üzenetére
Én az elsőt venném, mert azon nincs hiba, és nem kell semmit sem mókolni rajta.
Sajnálom az esetet, de itt legalább tudod, hogy te tehetsz róla, és a hibából tanulsz később.Legalábbis amikor saját magam okozok kárt az autómban, azt én kevésbé élem meg negatív esetként, mint amikor más a károkozó.
-
barnam_
nagyúr
válasz tboldi #147342 üzenetére
Hát ha kell a spoiler, akkor a másodikat válaszd.
(#147344) focvis:
Szvsz nagyon nem adja ez a felni egy nagy, hibrid kombi Volvo-n
Ezt a felnit inkább valami hothatch-en tudnám elképzelni.Kb. sportcipő öltönyhöz, az OK; de hülyegyerek stílus lenne?
Igen[ Szerkesztve ]
-
-
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #148018 üzenetére
Plusz egy szavazat a W210 kombira
Olaj témában van kérdésem:
10 ezrenként kell cserélni, most mentem vele eddig 8 ezret kb. Havi 1000-1400 km-t megyek átlagosan, vagyis olyan december környékén lenne esedékes a csere. Nincs kedvem télen csinálni, úgyhogy gondoltam ezen a hétvégén cserélném. Hülyeség?Motul 6100 Synergie+ 10W-40-re esett a választásom ezúttal, eddig Aral 10W-40 volt benne.
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #148074 üzenetére
Motor/váltó nagyjából (kis túlzással) az, amúgy elég hajlamos a rozsdásodásra.
A kolléga azért ajánlotta, mert a kombi hatalmas raktérrel rendelkezik. Lehajtott ülésekkel a kutyáknak kifutó válik belőleNincs baj a fél millióval sem szerintem, ha az ember tisztában van vele, hogy költeni fog rá.
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #148079 üzenetére
A Merci szerelő ismerősöm azt mondja, hogy megbízhatóak a CDI motorok. Ugyanakkor sokan esküsznek a soros adagolós 6 hengeresre is (OM606), illetve ott van a Sprinterekben is használt ezer éves 5 hengeres közvetlen befecskendezéssel (OM602). Ha szempont, a CDI-k kedvezőbb káros anyag kibocsátási normával rendelkeznek (EURO3), a TD csak EURO2.
Mindkét általad linkelt autót ma néztem meg JSZP-n, mindkettő taxi volt. Bár ettől még lehet jó autó, csak a leírt futásteljesítmények tűnnek hihetetlennek számomra.
-
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #148101 üzenetére
Sajnos ez ilyen, nem prémium autóban nem annyira jellemző az automata váltó. Ha meg van is, kérdés milyen állapotban van.
Az automata váltó nagyon fontos? Szerintem vidéken el lehet lenni nélküle is, legalábbis nekem csak városban hiányzik, országúton már tök mindegy.
Olyanon nem gondolkoztál, hogy nagyobb motort + esetleg aut. váltót beépíteni a jelenlegi autóba? -
barnam_
nagyúr
válasz Magnum_ #148023 üzenetére
Olajcsere megvolt, 7 liter ment bele. Előtte jól kifolyattam az olajat, még az autót is megemeltem + olaj-, lég-, üzemanyagszűrő+tisztító lötyi.
Felkerültek a téli kerekek is, az Aldis légkulcs meggyorsította a folyamatot. Idén alu lesz télre is - tavaly egy húszasért vettem 4, a nyárival tökéletesen megegyező felnit. Karcos, meg le van padkázva a széle itt-ott... de
faluratélre jó lesz
Ez 195-ös gumi 7" széles felnin, a nyári meg 205-ös ugyancsak 7"-on. Ez szépen feszül, nem olyan ballonos mint a 205-ös. Jól néz ki, de nem lóg túl a felni peremén, könnyebb megpadkázni. De ennek a felninek mindegy is.(#148195) Fehér Farkas: én nem erőltetném a tuningot, szerintem szívó motorból csak chip tuninggal nem fogsz +15 lovat meg +30 nyúlmókust kihozni. Akkor már tényleg inkább másik autót. Annak meg nem biztos hogy van értelme olyan kevés futásra, mint amennyit használod az autót.
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #148267 üzenetére
Jobban utánanézve a weboldalon, sehol nem említik, hogy lenne előtte-utána teljesítmény mérés. Így mondjuk a placebón kívül nem sok hatása van szívó motor esetén.
Szívó motor 1800 ccm-ig 45 ezer Ft. Ha hárman vagytok, 20% kedvezménnyel 36 ezer Ft. Végül is nem rossz ár, de nem fogod tudni mennyi az annyi.(#148274) Qru: ha gyári olaj, biztos nem olcsó, de szerintem pont a váltótól ne sajnálja az ember a pénzt. Ritkán kell vele foglalkozni, de ha elromlik, drága lesz a javítás / csere.
Elcsépelt, de a tegnapi olajcsere óta sokkal finomabban jár a motor Már hidegen is kevésbé kelepel, üzem meleg motornál is egyértelműen halkabb. Öntöttem az üzemanyagszűrőbe valami dízel tisztító lötyit is, de a minőségi olaj hatásában jobban hiszek. -
barnam_
nagyúr
válasz stickermajom #148459 üzenetére
Mi a baj a fényszóróval? (vagyis mi a hiba jelenség)
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz aero. #148519 üzenetére
Csak nem tudom megéri-e átépíteni, kinn forgalomba helyezni, majd itthon megint forgalomba helyezni (+ regadó).
Akkor már inkább német papírost néznék. De abban az esetben is kimenni, hazahozni, kivinni, majd megint hazahozni... Ha meg kinn építteti át, nem lesz olcsó.
3000-4000€ környékén már vannak mobile.de-n RX8-ak. -
barnam_
nagyúr
Erőmérő: Mercedes 190E 2.5-16
-
barnam_
nagyúr
válasz Peter.70 #149619 üzenetére
Visszatölt a motor is valamennyit.
Nekem szimpatikus nagyon, de én elfogult vagyok a típus iránt, egy fapad E osztállyal is beérnémVályi Pista bemutatója szerintem jobb ugyanerről az autóról
-
barnam_
nagyúr
MűhelyPRN mai kiadása (Lada 2107)
-
barnam_
nagyúr
Androidos 1 din-es rádióval vannak tapasztalatok?
Olyat találtam, aminek kihajlik a kijelzője, vagy szalagkábeles (ez jó, mert lehet alulra vagy felülre is pozicionálni).
Elég szűkös a hely, lehet egyik sem férne el. A csatolt kép FB-ről van, de egyébként még azt a Continentalt néztem, kinézet szempontjából illik a miliőbe, de semmi pluszt nem ad a mostanihoz képest. -
barnam_
nagyúr
Ezt én is néztem korábban, de nem sok értelmét látom. Vagyis nem rossz ötlet, de én pont a telefont szeretném kiváltani valamivel.
(#149931) Saint_: tudom nagyon típusidegen, de ha megvalósítható valamilyen androidod multimédia, akkor nem érdekel a kinézet.
(#149932) MasterMark: semmi extra, csak eljátszottam a gondolattal, hogy lehetne-e valami androidos (vagy esetleg telefon képernyőtükrözéssel) egységet berakni az autóba. Jelenleg telefonról megy a Waze meg a Play Music / Youtube Music egy JVC KD-X330BT-n keresztül. Nincs ezzel semmi gond, de nem bánnám, ha nem kellene mindig a tartóba rakosgatni a telefont.
A Contintental valóban jól néz ki, passzol az ilyen régebbi autó belsőbe. Viszont semmivel sem tud többet mint a jelenleg benne lévő autórádió.
(#149936) molnarpeter: a gyári + Yatour/Dension lenne a szofisztikáltabb megoldás, valóban. De elég sok pénzt elkérnek az eredeti Becker Merci rádióért, nekem annyit nem ér az eredeti kinézet (max akkor, ha az autó is úgy nézne ki, ahogy a gyárból kijött).
Alul a hamutartót takarná ki, azért nem kár, felül a klíma vezérlést, az már kicsit kényelmetlenebb használatot eredményezne. De mindegy is, valószínűleg úgysem férne el -
barnam_
nagyúr
Tegnap volt egy hosszabb utam (460 km) egy kis Hyundai i20-al. Kis fűnyíró motor van benne (1,2l 83ló), de városban egészen fürge, és autópályán is megy, csak kell neki a 4-es hogy meginduljon.
Azért felmerült bennem a gondolat, hogy az új autó a jó autó (3 éves) Az öreg Mercimhez képest nagyon más, és csak halkan merem kimondani, hogy bizony kéne. -
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #150439 üzenetére
Igen, a súly biztos hogy nagy szerepet játszik. 470 kg-val (32%) könnyebb a Mercinél, teljesítményben 26%-al gyengébb. Viszont a picike motor (meg azért is mert benzin) sokkal könnyebben pörög fel mint egy nehéz, 3 literes szívó dízel.
Ennek a Hyundai-nak mindene könnyű: a kormány, kuplung, váltó. Ma délután visszaültem a saját autómba, és nem akartam elhinni a különbséget Az nem volt meglepő, hogy nem megy; viszont a kuplung keményebb, a kormányzásban középen holtjáték (de ez abszolút megszokható, amíg nem vezettem relatíve új autót, nem tűnt fel), a váltó meg olyan amilyen, nem véletlenül preferálják az automatát. Hozzáteszem, hogy szerintem vidéki országútra még mindig nagyon jó ez az öreg Merci, mert ott ezek a hibák nem jönnek ki. Egyszerűen nem városba való.(#150443) focvis: "Még a végén megvennéd." Ez a veszély jelenleg nem fenyeget
(#150508) rbalint88: tegnap megvolt életem első igazoltatása Csak a jogsi meg a szonda érdekelte, más nem. Bezzeg a szakadt Mercivel sose állítottak meg, pedig elmentem pár igazoltatás mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- PlayStation 5
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen