- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Google Pixel topik
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
evoken
csendes tag
válasz Fitzgerald #19 üzenetére
Howlongtobeat szerint két órával hosszab a 2, szóval nem számottevöen de valóban az hosszabb volt (6 vs 8 óra egyébként). A 3 egyrészt valamivel tényleg áramvonalasabb (ami miatt egyébként én jobban kedvelem), másrészt nincsenek benne végtelen lépcsök és tavon eltévedések.
[ Szerkesztve ]
-
evoken
csendes tag
válasz Fitzgerald #15 üzenetére
Muszáj megvédenem Heather kalandját.
Azon túl, hogy neked esetleg nem tetszett (ami nyilván rendben van) és hogy nagyon sokak kedvence a harmadik rész (metán a user review 1 tizedponttal kevesebb a 2-höz képest, talán akkor csak több egy nem kiemelkedő, nem teljesértékű játéknál), vizuálban egyértelműen sokkal betegebb, csak egymás mellé kell rakni a mondjuk a két hospital otherworldot. Azt lehet mondani, hogy mélyebb, sztoriban erősebb a 2 (ami igaz is, de kvázi az 1 folytatásaként a 3 is tud erős pillanatokat produkálni, nem beszélve az iszonyú jó karakterekről), de a képi világa egyértelműen a 3-nak a top a sorozatban. Ezt a véres, rozsdás, önmagából kifordult világot, a tényleg pokoli hangulatot nem fogta meg jobban még semmi.
A szimbolumrendszernek pedig akkor olvass utána, jóval több mint amit gondolsz róla szerintem. Nyilván nem kell valami egetrengetőt elképzelni, de az átlag játékoknál messze mélyebb, de attol függetlenül kezelve is simán érdekes. Pl a szörnyek az egyéni traumák mentén kitalálva, vannak nem agresszív lények funkciókkal (Valtiel pl), és miért bizonyos események után fordul át otherworldbe a környezet. Ki van ez találva.
Az első 3 (4?) részre mondom ezeket persze. Utána már jött a katyvasz, Origins pl.
[ Szerkesztve ]
-
evoken
csendes tag
válasz Fitzgerald #11 üzenetére
Mindig is mást képviselt a két játék. A Resik inkább ezek a B kategoriás hangulatu valamik voltak (egyedül a 2 volt valamennyire komolyabb sztori, a többi bohóckodás - mondom ezt classic fanként) viszont sokkal több kaland elemmel és item managementtel. A Silent Hill viszont a pszichologiai horrorok királya, baromi erös, mély szimbolumrendszerrel, itt nem nevetsz fel egy másodpercre sem mint mondjuk a Resik párbeszédein sokszor. Cserébe kevesebb a tárgyhasználat, nincs item management (végtelen táska, helo), általában egy-két tárgy elég a továbbjutáshoz, soha nem azért akadsz el mert nem tudod mit, mivel és hol kombinálj, hanem a sok zárt ajtorol és ködben elveszésröl szól. Hol van olyan mint a Resiknél, hogy a 2 kulccsal, 1 kurblival és 1 fogaskerékkel (amik még nem tudod, hogy hova valók) a táskádban már nem tudsz uj tárgyat felvenni?
Annyiban egyeznek hogy horror-horrror, de a két végét fogja meg a stilusnak.
Amugy a SH 2 és a 3 a legjobb részek.
[ Szerkesztve ]