Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pengwin

    addikt

    válasz Reggie0 #60 üzenetére

    Még egyszer: kerékpárral nagyon kevés ember fog neked úgy meglódulni, mint egy elektromos rollerrel.

    Ezen kár is vitatkozni - az elektromotor azonnal és állandóan 100% nyomatékot ad le, és ezt minden felhasználó ki tudja használni. Kerékpáron ehhez a menetdinamikához elég jó kondiban kell lenni...

    Részemről befejeztem, remélem megértetted.

  • pengwin

    addikt

    válasz bollokcs80 #45 üzenetére

    A kis rolleresek - döntő többségükben fiatalok - azok, akik a járdán cikáznak a gyalogosok között. Na meg a bérelt rolleresek, sisak nélkül, gyakran ketten egy rolleren. Ilyen nagy rollert én nagyon ritkán látok, viszont ezekkel már tipikusan védőfelszereléses, sisakos emberek közlekednek, a kerékpár úton vagy akár az autók között.

    Azt meg nem is értem, hogyan lehet ilyen gyárilag életveszélyes cuccokat forgalmazni... remélem eljutunk oda hamarosan, hogy a gyártók kötelesek legyenek valamilyen típusengedélyt szerezni a járműveikre. Úgy veszem észre lassul itt is a fejlődés üteme, igazából akár ráférne az iparágra a szabályozás is.

    #49 Peaceliker
    Lehet mondani, hogy nem az eszköz a hibás, de amikor azt látod, hogy egy adott fajta eszköz felhasználóinak elsöprő többsége idiótán használja az adott eszközt, akkor ott el kéne azért gondolkozni a kapcsolaton.

    #51 Reggie0
    A kerékpárosok elenyésző százaléka megy 40km/h-val, főleg városban. És még velük is könnyebb számolni, mert nem tudnak olyan hirtelen meglódulni és gyorsulni, valamint a fékerejük is lényegesen jobb viszonyt ápol a mozgási energiájukkal, mint egy e-rolleresé. Meg egy minimum 20"-es kerekű kerékpár kevésbé lesz érzékeny az úthibákra is.

    40km/h-t már a kiütött limites kis rollerek is tudnak, viszont ezeknek a féke a 25km/h-s törvényi maximum csúcssebességükre van méretezve. Meg egy gázkar rántásra úgy indulnak meg az utolsó félkegyelmű alatt is, ahogy egy jó formában lévő versenykerékpáros.

  • pengwin

    addikt

    válasz Flex77 #1 üzenetére

    Budapesti utakon azt látom, hogy a rolleresek kevesebb, mint 10%-a visel sisakot, de a bérelt rolleresek nagyon rontják a statisztikákat - sokan vannak (meg jelentős részben külföldiek), és nagyon idiótán közlekednek. Ön- és közveszélyesek még bringaúton is.

    Aki viszont hord sisakot annál többnyire azt látom, hogy fejlesztett valamit a járműve világításán is, és gyakran még egyéb védőfelszerelést is hord.

Új hozzászólás Aktív témák