Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pengwin

    addikt

    válasz bollokcs80 #45 üzenetére

    A kis rolleresek - döntő többségükben fiatalok - azok, akik a járdán cikáznak a gyalogosok között. Na meg a bérelt rolleresek, sisak nélkül, gyakran ketten egy rolleren. Ilyen nagy rollert én nagyon ritkán látok, viszont ezekkel már tipikusan védőfelszereléses, sisakos emberek közlekednek, a kerékpár úton vagy akár az autók között.

    Azt meg nem is értem, hogyan lehet ilyen gyárilag életveszélyes cuccokat forgalmazni... remélem eljutunk oda hamarosan, hogy a gyártók kötelesek legyenek valamilyen típusengedélyt szerezni a járműveikre. Úgy veszem észre lassul itt is a fejlődés üteme, igazából akár ráférne az iparágra a szabályozás is.

    #49 Peaceliker
    Lehet mondani, hogy nem az eszköz a hibás, de amikor azt látod, hogy egy adott fajta eszköz felhasználóinak elsöprő többsége idiótán használja az adott eszközt, akkor ott el kéne azért gondolkozni a kapcsolaton.

    #51 Reggie0
    A kerékpárosok elenyésző százaléka megy 40km/h-val, főleg városban. És még velük is könnyebb számolni, mert nem tudnak olyan hirtelen meglódulni és gyorsulni, valamint a fékerejük is lényegesen jobb viszonyt ápol a mozgási energiájukkal, mint egy e-rolleresé. Meg egy minimum 20"-es kerekű kerékpár kevésbé lesz érzékeny az úthibákra is.

    40km/h-t már a kiütött limites kis rollerek is tudnak, viszont ezeknek a féke a 25km/h-s törvényi maximum csúcssebességükre van méretezve. Meg egy gázkar rántásra úgy indulnak meg az utolsó félkegyelmű alatt is, ahogy egy jó formában lévő versenykerékpáros.

Új hozzászólás Aktív témák