- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Na_Ta
csendes tag
Üdv!
Tavaly nyár óta van a családban egy 2009-es i10, 1.1 benzines.
Panasz nincs rá, keveset fogyaszt, pedig inkább rövid, városi utakra van használva.
Télen pollenszűrőt cseréltem, mert nehezen vitte le a párát és 3-4 ventillátor fokozaton csak a hangja nőtt.
Szinte azonnal leszedi a párát és a fűtés hatásfoka is nagymértékben javult.
Kétszer volt Check Engine lámpa, mindkétszer a katalizátor hatásfok romlására panaszkodott, de ez alatt is gond nélkül ment, az ok szerintünk a koszos/rosszabb minőségű benzin.
Akkor jön be ez a jel, ha legalább 3-szor fennáll ez a helyzet. Egyszer nem sokkal azután történt amikor a kereskedőtől elhoztuk, gondoltuk, biztos betankolt valami olcsó benyából, egyszer meg miután nagyon leengedtük esni a benzin szintet a tartályban.
Nyilván nem új már a katalizátor sem, de megszűnt a jelenség /előbb-utóbb cserélni kell majd úgyis/.
A másik hiba a hátsó ablak fűtés egyszercsak nem működött, pont a fagyos időszakokban.
Biztosítékcsere és a reléjét is kicseréltem egyéb zárlat nyomát nem találtam.
Jó kis autó, elégedettek vagyunk vele.NT