Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz IMIIKE1998 #9687 üzenetére

    Az augusztus végével nagyon optimista vagy!
    És ha már az SMKP szóba került, a Totalcator rendszeresen előkerülő téma: minden robogóra rendszámot. Ez egy olyan méhkas, amibe nem mernek belenyúlni a jogalkotók, pedig már egy (vagy több) évtizede terítéken van.
    Ahhoz, hogy az e-roller SMKP legyen, ahhoz az SMKP definíciójához is újra kellene fogalmazni, különben egyetlen e-roller sem felelne meg az előírásnak.
    Szerintem felesleges emiatt várni a vásárlással, nem fognak olyan kretén szabályt bevezetni, ami lehetetlenné tenné az e-rollerek használatát (hacsak nem valami szörnyeteget vennél, de az már tényleg más kategória). Nyugati példákból kiindulva a zsúfolt nagyvárosok közlekedésének javításában a mikromobilitásnak is komoly szerepe van. Nem mindegy, hogy rövid távú közlekedést 20 kilós vagy 2 tonnás járművekkel tesszük meg. A pandémia pedig rávilágított arra, hogy a tömegközlekedésnek is vannak árnyoldalai. Nem előnyös közös légtérbe sok embert összezsúfolni, de sokan joggal tartanak még attól is, hogy közvetlenül mások után üljenek be egy taxiba, vagy bérautóba.

    Szabályozással nem arra fognak reagálni hogy mi volt a múltban, hanem inkább hogy mi ne legyen a jövőben! (Pl. milyen útszakaszon ne közlekedhessenek.)

    Jelenleg egyáltalán nem kritikus a helyzet, nem kell azonnal megoldani valamit. Egy-két kirívó esettől eltekintve az élet nagyjából szabályozza önmagát. Erre alapozom azt a feltételezést, hogy még egy darabig húzni fogják ezt a témát, vagy ha lesz is valami, az lényegében nem hoz jelentős változást (korlátozást).

    A bérrollerek a turizmussal érintett nagyvárosok fontos eszközei, milliónyi érv szól amellett, miért nem lesznek ezek a járművek ellehetetlenítve a jövőben.

Új hozzászólás Aktív témák