Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz Dr. Szilikát #33683 üzenetére

    Részben jó az amit mondtál, bár azt azért hozzá fűzném hogy vannak olyan készülékek, amiket a szervizek helyből elutasítanak, be se veszik őket annyira szarok, vagy nincs hozzájuk alkatrész.
    Samsung, stb. TV-k esetében legalább lehet némi remény az alkatrész ellátottságra, szervizelhetőségre, és megjavítva talán még évekig olyan színvonalú terméket tudnak nyújtani, amire megéri a szervizdíjat kifizetni.

    Rollerek esetén is voltak forgalmazói becslések milyen arányban lehetnek egyes márkák. Bog a lakossági rolleres körkép videójában beszélt erről.
    És pl. amelyikből lényegesen kevesebb lehet az országban (már csak ránézésre is sokkal kevesebb jön szembe az utcán), a tematikus fórumokon, hirdetésekben mennyire sok panaszról, hibáról számolnak be. Meg azok a tulajdonosok is, akik rendelkeztek több gyártó termékével.

Új hozzászólás Aktív témák