Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz hakos1987 #25192 üzenetére

    Gumi lap szerintem túl drasztikus, szigeteli a hőt: a kapton olyan, mint a cellux,
    szóval elég vékony, viszont elektronikusan szigetel, és amúgy hőálló is...:R

    Jó hát 57A az nagyon pite, nem csodálom, hogy egyelőre nincs vele gond...:D
    Nekem sajnos olyan a motorom, hogy inkább végsebességre van tekercselve,
    nyomatéka harmatos, magyarán 100A alatt kb. nyugdíjas csigaként gyorsul...
    Persze, ha neked másmilyen motorjaid vannak, elég lehet 60A is: eleve dupla,
    ilyenkor a 2 VESC kommunikál egymással (közösen számolnak akku áramot).

    A végsebességet a motor tekercselése + az akku feszültsége határozza meg.
    (Ill. esetleg az áramkorlát, ha nagyon alacsony, mert lehet, hogy adott tempót
    már nem képes elérni mert nem elég a teljesítmény. De általában nem ez van:
    bőven van teljesítmény felgyorsulni, majd amikor a motor által gerjesztett fesz
    az akku feszültséggel szemben már csak kevesebb motor áramot enged meg,
    ott áll be az egyensúlyi állapot, azaz a végsebesség. Ebből amúgy következik,
    hogy ceteris paribus az akku merülése során ez folyamatosan csökken.:R)

    Ui: most ilyen 175A-eket tolok a motorba nyélgázon. Odébb lehet vele állni.:K
    Csak nagyon melegszik miatta, szóval egy picit kénytelen leszek visszafogni...

Új hozzászólás Aktív témák