Hirdetés
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
A saját fejlesztésű pellikulák nagyon segítik a TSMC-t
ph Az Intel és a Samsung nem tudja hozni a tajvani cég hibaarányát az ASML gépeivel.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it A Blackstone megerősítette: 13 milliárd dollárért építenek adatközpontot Nagy-Britanniában.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
r.levente75
addikt
válasz Pttypang #61806 üzenetére
Jó pár évig versenyeztem, 25 éve kezdtem, nálunk olyan igénybevételnek volt kitéve a lánc, hogy sajnos ekkora távolság megtétele után cserélni kellett a mérések alapján. Igaz, az imént említett alkatrészeket ezáltal nem kellett olyan sűrűn cserélnünk. Nem Alfödön lakok!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #61806 üzenetére
Nem, szándékosan írtam aszfalt használatot. Terephasználat mellett sokkal több szennyeződés és rázkódás is éri, ez jobban megviseli a láncot.
Persze nyilván az is számít, hogy sík, vagy hegymenet. Meg az sem mindegy, hogy egy kis keszeg hajtja azt a bringát, vagy egy szín izom versenyző. Nyilván nem egy tényezőn múlik. Általános használat mellett aszfalton 3-4K szokott lenni az élettartam, terepen 2k körül már átlag felhasználó is elhasználhat egy láncot. persze az sem mindegy hány sebességes a rendszer. Minél több a fokozat annál hamarabb nyúlnak a láncok. De valóban érdemes sűrűn ellenőrizni mérővel, ha nem is kell minden 200km után, de 500 kilométerenként érdemes ránézni.Sterilzona: Ha rárakod az új láncot ki fog derülni, ha túlzottan megkopott a sor akkor ugrálni fog rajta a lánc akkor is ha jól be van állítva a váltó. Sokszor van, hogy szemre sem lehet megmondani kopott e túlzottan az a sor, ha látszik az már rég rossz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali médialejátszót?
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Unigine Superposition Benchmark
- OLED TV topic
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- MIUI / HyperOS topik
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen