- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
válasz Hasaggymeg #260651 üzenetére
Szerintem ők a vonalat nézik csak a földön. Az áramvonalasság miatt nem néznek fel. De a sztori is jó kettőjük között, hogy kvázi az egyik, mentora a másiknak.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Napfénysüti #260654 üzenetére
Igen, ezt a "kritérium pályát" mondták rá sokan. De bevallom, én nem vágom, hogy mi ez. Annyira nem tudom, hogy milyenek a kritérium versenyek. Mert még sosem voltam olyanon, sose láttam tv-ben. Ha jól tudom, akkor ezek ilyen szponzorációs események?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz koxkids #260657 üzenetére
Jött nekem is, csak már elegem van ebből. Három hét alatt jön meg egy csomag EU-n belül?! Ebben a bikeinn és a DPD is vastagon benne van.
Napfénysüti
Ez most konkrétan az a szitu, hogy a később rendelt kínai csomag hamarabb megjött mint a Karoo 2.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Csokicsibesz #260662 üzenetére
És XCO ban indul Pidcock is ugye? Ezek ketten izomból lenyomják majd a többieket. Pidcock idén egy versenyen indult, de dominált is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Csokicsibesz #260667 üzenetére
Nézd meg az év első versenyét. Pidcock az utolsó percekben döntött, hogy indul. Utolsó sorból indult. Átgázolt egyszer a mezőnyön. Majd elesett, és átgazolt az élmezőnyön még egyszer. Annyira kiemelkedett, hogy az már demoralizáló volt. Na most szerintem ugyan ez fog történni majd itt is.
#260668Mezga Aladár
Sokan azok voltak. Van der Poel is, Van Aert is. Attól még kiemelkedő versenyzők mindannyian.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Maximum1 #260701 üzenetére
"amikor átmész egy tócsán és nem húz csíkot maga után"
Persze, mert leszállsz, és átemeled a tócsa felett. Nehogy vizes legyen a drágaság!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Hétvégén rátaláltunk a Youtube-on Fabio Wibmer videóira. Én inkább országútiban mozgok, de párszor leesett az áll, amikor néztük. Nem linkelek be semmit, mert gondolom itt nem lesz sokaknak ismeretlen ez a név a 200milliós nézettségű videók után. De akinek nem ismerős, az kukkantson rá!
#260713Tin
Majd írok, hogy mikori. De én fogadni merek, hogy ugyan olyan lesz mint a tied.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Csokicsibesz #260718 üzenetére
jóóóó... akinek fussa rá'....
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz lsebestyen #260751 üzenetére
Ja, nekem mindegy is. Már frissítettem. Csak Tin kérte, semmiből nem tartott befényképezni neki.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
[kép] Erre a Strava Live segments-re kíváncsi leszek, mert nekem csak ennyit ír. Pedig pár szegmens be van csillagozva azért. Elvileg előfizetés nélkül is működne, ez alapján meg szerintem nem fog.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
.LnB
titán
válasz Kiskopika #260785 üzenetére
Elvileg pont arról volt szó, hogy itt nem kell. Majd ha ki tudom próbálni, akkor kiderül.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Ringman #260787 üzenetére
Elvileg ios-sel csak párosítani kell BT-n és ennyi. Az androidos app se használható semmire. Csak arra van, hogy az üzeneteket, hívásomat jelezze a computer.
Ennyi az egész: [kép] nem lehet semmit csinálni vele. A honlapon, dashboard-on lehet bütykölni pár dolgot.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
-
.LnB
titán
Hammerheas Karoo 2 első tapasztalataim.
51km-t mentem 1h46m.
Ez alatt 14%-ot merült. Térkép volt, de navigálás nem. 45%-os fényerő. Egy pedálfordulat szenzor Ant+-szal. És telefon is össze volt kötve.Az üzenetek megjönnek telóról, és a hívás is. Az üzenet szövege is, nem csak az, hogy valaki írt. Ez jó.
Strava szegmensek NEM mennek előfizetés nélkül!
Itt egy Hammerhead-es Promo 60nap ingyen Strava előfizetés: [link]Climber funkció tényleg fasza. Bár nem atom pontos. Sőt, itt a kedvenc emelkedőm nincs is benne végig. Azért, mert pár éve lehet végig aszfaltozva, a Karoo 2 térképe ezt viszont nem tudja. Szóval nem naprakész. A másik emelkedőn viszont korrekt volt a Climber.
A mérések szerintem elég pontosak. Vagyis a Bryton 310-hez képest ég és föld. Bár a magasságot én is korrigáltam Strava-val.
Holnap majd kipróbálom a navigálást is.Eddig tetszik nagyon, részemről minden rendben. De majd alakul ez még.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Napfénysüti #260963 üzenetére
Most én is aktiváltam a 60 naposat. És le is tudtam szinkronizálni a szegmenseket. Ma tervezem kipróbálni, de délutánra elég sok esőt ír. Remélem elmarad.
Kipróbáltam ezt a FATMAP-et. Meg is terveztem egy utat, amit már egy ideje tervezek: [link] Nem tudom, hogy így látjátok e, vagy regisztrálni kell?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Visszaolvasva látom, hogy itt sokan ismerősök Királyrét felé. Azt szeretném kérdezni, hogy országútival, lehetséges arra felé olyan kört menni (nagyvonalakban), hogy Kismaros - Szokolya - Királyrét (Ez a szegmens például) Aztán valahol menni tovább körbe (aszfalton!) és mondjuk Szobnál kikötni? Vagy Királyrétnél vissza kell fordulni?
Egyáltalán nem vagyok ismerős arra, azért kérdezősködöm.Más:
A Strava-nak a route keresős része, az böngészőből nem elérhető? Vagy csak én vagyok hülye, hogy nem találom?! Mert a telós appban ott van.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Csokicsibesz #260974 üzenetére
Fúú ez nagyon szép! Használd egészséggel!
Ha egyszer lecserélem a Cube-ot (országútimat) én is Canyon-t vennék. Annyira tetszenek a bringáik!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Friczy #260982 üzenetére
Örök hálám! Majd rákukkantok. Most meglett Zoliwrc is Stravan, majd lesek tőle is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Maximum1 #260995 üzenetére
Köszi! Ez alapján majd tervezek valamit. Beletervezem majd ezt: [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Maximum1 #260995 üzenetére
Benéztem szerintem. Most, hogy jobban bújtam a térképet. Én ezt a Nagy hideg hegyi út meg Magastaxi erdészeti utat néztem. De ha jól látom, az már nem is aszfaltos. Én ugye a Szokolya - Nagy hideg hegyi utat néztem. Viszont akkor ez nekem nem jó. Megerősítené ezt légyszi valaki?! A GoogleStreet alapján az már montis út.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Hasaggymeg #261011 üzenetére
Na így is lehet válaszolni. Viszont ezt legalább nem is fogom félreérteni. Akkor ez felejtős.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Toobee #261019 üzenetére
De akkor a képen még nincs felszerelve ugye? A kis "szütyőbe" van?
Kérdezem én mint "szakértő"..„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Ringman #261057 üzenetére
A többiek már írták, de igen, a reddit-en lehetett látni ilyen képeket. Én ezért is kezdtem már az elején nagyon óvatosan. És mindig úgy szedem le, hogy jól ráfogok, és jobbra eltekerem. Ezt akartam írni én is, hogy vedd fel a kapcsolatot a support-tal.
Lehet, hogy nem véletlenül a Garmin féle módszer a legelterjedtebb. Kíváncsi leszek, hogy a Karoo 3-nál maradnak e ennél az egyedi rendszernél. Nem biztos, hogy kellene..Én meg egyébként a csavar fejet nyaltam el az imbusszal szerintem. Lehet nem fogom tudni majd csak lefúrni a bringáról. Na meg egyébként is egy rémálom volt a kormányátmérőm miatt a mount rögzítése..
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Azért ezek a képek eszméletlenek: [link] Napfénysüti tuti volt már itt is!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Napfénysüti #261093 üzenetére
Éreztem én.
Elkellene kezdenem spórolni ilyen utakra. Mondjuk egyik jó ismerőseim, aki kvázi elindított a bringás "úton", ők minden évben mennek ilyen helyekre. De még korainak éreztem én magamat ehhez így az első évben. Viszont ha mást nem. legalább egyszer csak meg kellene élnem ezt.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz szimpláncsak #261094 üzenetére
Itt van kicsit bővebben: [link] Egyébként tök logikus az elve. Próbálják annyira kiszélesíteni a vázat, hogy a kerékpáros lába mögé kerüljön minden. Mivel a láb úgy is megtöri a levegőt, ezért behúzzák az mögé.
Tegnap egyébként az Azizulhasni Awang-ot említették, hogy ~27milliós a bringája (nem tudom, hogy komplett, vagy csak a váz), és ~1millió az aero ruhája. Elvileg kimagaslik ezzel a mezőnyből. De most sok mindent nem ért el a VB-n.
Tegnap egyébként Drijvert Bertold-nak tök jó volt szurkolni. 19 évesen nagyon ügyes volt!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Frissítette a megfizethetőbb árú kerekeit a DT Swiss: [link]
Nem sok mindenkit érint, de úgy látom, hogy a PR 1600-ból ki is vezették a felnifékeset (nekem még az van): [link]
Így már csak a P 1800 maradt, ha valaki olcsóbb, felinfékes DT kereket keres: [link]„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz zsamiatt #261104 üzenetére
Az ilyen csomagolásos dolgot mindig nőre kell bízni. Ők értenek ehhez. Eszméletlen mennyiséget tudnak pakolni. Igaz, néhányuk hajlamos arra, hogy azon felül ami kell, még bepakolja a fél házat is full fölöslegesen. (az én párom teljes mértékben ez a típus.) Ez ellen úgy kell védekezni, hogy előre leszögezed, mindenki azt cipeli, amit ő pakolt el.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz szimpláncsak #261124 üzenetére
A tandemben, látássérültek mentek. Azon én nem mosolyogtam.
Viszont van pár "agymenés" versenyszám. Gondolkodtam is, hogy bakker elképzelem, hogy unták a körbe-körbe tekerést, és leültek agyalni, hogy mikkel lehetne ezt az alapból unalmas sportot feldobni. És hát szerintem nem mind sikerült jól. De akkora történelmük van, hogy valószínűleg nincs igazam.
A Madison története viszont érdekes volt. De ez a Keirin azzal a motorral.. Egyrészt lehetne modernizálni. Másrészt abban csak az a "egyedi", hogy ~50km/h-ról kezdenek el versenyezni.. Azt nem is értem miért jó.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Mezga Aladár #261136 üzenetére
Tudom mi az a Keirin, csak nem tetszett. Azért írtam róla.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz dom1n0 #261251 üzenetére
Sajnos a PCS is csak tippel. Egyre valószínűbb az indulás, de amíg a Jumbo ki nem hirdeti a keretet, nem lehet biztosra mondani.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz jjeahh #261262 üzenetére
Azta!, ezek a vandál montisok! Még az se zavarja őket, hogy nincs középen a computer! Hát ilyet?!
Nekem ha picit ferdén áll (a computer), már igazgatom egyenesre, hogy pont középen legyen.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz jjeahh #261267 üzenetére
Jó mondjuk neked elnézzük, aki medvével teker, annak azért van respectje. Azzal már csajozni is lehet.
Ringman: Nincs azzal baj, amíg minden frankón merőleges, meg párhuzamos.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Ringman #261272 üzenetére
Azt hiszem láttam ezt már. Mintha linkelted volna korábban.
Én próbáltam középre tenni a stücni elé. Az meg is van, de kicsit jobbra dől. Mondjuk nekem alá kellett a mountot hézagolni, szóval azért. De egyébként nem nagyon, csak pont annyira, hogy picit zavar.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz jjeahh #261273 üzenetére
Azért ez annyira para, még így olvasni is, hogy ilyen spray-el kell tekerned. Kicsit úgy képzellek el mint Dicaprio-t a The Revenant-ban, csak bringával. Meg azért remélem, hogy te nem jársz úgy mint ő!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Hammerhead Karoo 2 tapasztalatok vol2. (utolsó)
Ma megvolt a nagyobb próba. 105km / 4óra / 1660m szint.
A négy óra alatt 34%-ot merült. Végig navigált, előre megtervezett route alapján.
Kérdeztem, hogy mi van akkor ha két Strava szegmens ugyan onnan indul, de kettéágazik. Nos akkor mindkettő elindul, két külön fülön, és az elágazás után az marad aktív, amelyiken mész. Ez marha jó dolog.
Ahogy a navi is jó. Pontosan is navigál.
Ezért nem értem azt, hogy a Climber akkor miért nem pontos. Mert az nem az. "Siet minden emelkedőnél". Még van pár méter a végéig, de ő már kiírja, hogy sikerült az emelkedő. És ezt tényleg mindig így csinálja, fixen. Ami annak fényében, hogy a navi tök pontos, nagyon fura. Szóval ez szerintem valamiért direkt van így. Előre tervezett úton, és "spontán" is ez a jelenség.Én teljesen elégedett vagyok a Karoo 2-vel. Nagy segítség emelkedőkön. Lett is ma pár PB.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Napfénysüti #261367 üzenetére
És nem csak váltani lehet, hanem ki lehet húzni teljes képernyőre mindet. És akkor ott van még pár adat. Ez is tökre tetszik.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz ReFleXx #261512 üzenetére
A Karoo 2 szerintem mutatja. Csak olyan pici, hogy én még nem zoomoltam menetközben annyira rá. De azért valaki más is erősítsen meg ebbe.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Megmásztam ma Kékestetőt. Kétszer. [link]
Itt a linkken le van írva a lényeg, szóval azt nem ismételném el.
Most már van egy "referencia időm". Legközelebb majd megpróbálok jobbat menni. Az biztos, hogy eddig ez volt a legjobb élményem kerékpáron talán.
Egy Powerbar (kólás/koffeines) gél fogyott el, kettő Sponser Competition hipotóniás kulacs, és két Sponser Energy bar. Bár ez utóbbi "csak úgy". Nem voltam meghalva egyáltalán. Bár a gél biztos segített.
Viszont kellemesen nehéz az egész.
A Karoo 2 ismét jó szolgálatot tett. Sajna nem mertem 100km+-os utat tervezni előzetesen, mert nem ismertem az emelkedőt. De belefért volna. Viszont a lényeg, ez a kettő szegmens, amit ugye előre kinéztem: [link] és [link] Dina Marci idejét követtem egy ideig, de felesleges volt.Előzetesen azért kételkedtem a saját ötletemben. Mert ez nekem csak oda, 2-2,5 óra utazás volt. Szóval azért kellett oda és vissza vezetni pár órát. De marhára megérte. Sokkal nagyobb élmény mint mondjuk egy Balatonkör.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
A Kékestető után, meg kellene néznem Pilisszántót, de most Pilisszentkereszt felől. Másik irányból már voltam ott többször. De így is elég izmosnak tűnik. Csak így vagy visszafordulok Pilisszántónál, vagy kerülök Csobánka felé. Onnan "lentről" még úgy sem mentem fel Dobogókőre, szóval lehet, hogy ez lesz.
Csináltam egy route-ot: [link] Mondjuk ehhez nekem még hozzájön ~44km. Szóval ez is egy 100km feletti kanyar lesz.
Vasárnapi programnak alkalmasnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz fulton #261714 üzenetére
Eleve szerintem az lenne a lényeg, hogy a pedál legalsó pozícióban és nyújtott láb. Onnan kellene kiindulni.
A Meridán jobban nézel ki, vedd meg azt.
Ez a Szabi boltja egyébként, aki jár kommentárni az Eurosportba? Ha igen, akkor nehogymár ők ne tudnának neked rendes méretet adni.Egyébként biztos én vagyok a hülye. De nagyjából lehet tudni, hogy kinek mekkora váz kell. Ha az megvan, akkor meg ott a bikefit finomhangolni. Szóval ennyire nem kell talán túlgondolni ezt az egészet. Én amikor ilyeneket olvasok, eszembe is jut, hogy én voltam vajon a hülye, hogy elmentem és "csak úgy" vettem egy bringát?!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz flash- #261849 üzenetére
Kaptál már választ, de azt hozzátenném, hogy nincs magyar közvetítés róla. Én is angolul néztem/nézem. A Dán kört adják magyarul helyette.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
A Strava-n csak szerintem kellene ezeket a Zwift-es időket full külön szedni az outdoor tekerésektől? Ez nálam a rendes kerékpározás, és az elektromos bringák közé esik.
Szerintetek?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz 6030D #261930 üzenetére
És ez, hogy/miért támasztja alá, hogy egy kalap alá kell venni a Zwift-es tekeréseket, a valós, szabadban elvégzett tekerésekkel?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz lsebestyen #261933 üzenetére
Ja nem, semmi ilyesmi. Csak furcsállom, hogy a szobabiciklizés nincs különszedve alapból. Onnan jutott eszembe, hogy néztem egy challange-et, vagyis egy felhasználót. Átlag 1700km-t megy / hónap. Aztán láttam, hogy ennek marha nagy része Zwift.
Nem bánt engem, nem ért lelki sérelem. Csak furcsállom.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”