Hirdetés
Hirdetés
-
Elengedheti a köztes generációkat az Intel
ph Sok mérnöki erőforrást lekötnek a frissítések, miközben sokat nem raknak hozzá a meglévő platformokhoz.
-
Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
ma Több felhasználói panaszt tettek közzé fórumokon, melyekben a kijelző a téma.
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz BigBlackDog #147759 üzenetére
Szerintem könnyebb 60 kg zsírt felvinni a hegyre mint 80 kg izmot
Én nem igazán veszem észre, hogy sokat számítana mert hét elején amikor viszem a sok cuccot a melóba (laptop,kaja, heti váltás ruha) akkor 5-7 kg-ot nyom a hátizsák, míg hétköznap max 2-3. Időbeni különbség pedig nem sok, inkább csak kényelmetlen a nehéz táska.
Sokkal többet jelent egy minimális szembeszél mint 1-2 kg többletsúly.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #148652 üzenetére
Ez így papíron szépen mutat, de az élet mindig közbeszól. Az ilyen edzésterveket nem kisgyerekeseknek írták az tuti.
Nekem a hétköznapi 2x18 km tekerés jut csak, azzal nem lehet sokat fejlődni. Meg amilyen szintek vannak erre, nem sok BT tempót tudok menni, max lejtőn.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz samujózsi #149017 üzenetére
Ma hazafelé Békásmegyernél ahol végetér a bringaút nem sokon múlt, hogy a szemem előtt vasaljanak ki egy bringást. Nemsokkal előtte váltott a lámpa a gyalogosoknak és egy pár fős bicajos csoport beesett azzal a lendülettel ahogy jöttek. Csakhogy időközben a kanyarodó autósok is elindultak és mivel nem voltak gyalogosok az első autó át is ment majd utána érkeztek a bringások meg a második autó ami alig tudott megállni. Persze még a bringás volt felháborodva, hogy ott szabad tekerni (egyébként nem).
Még ha át is teker akkor vegye már a fáradtságot, hogy megáll és körülnéz mielőtt kivasalja valaki. És az ilyenek miatt utálnak mndenhol minket.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Létezhet olyan, hogy a hátsó támvilla annyira szétfeszül a terheléstől hogy már nem lehet beállítani a hátsó V féket?Cseréltem betétet és az újnál is annyira bent fog a fék, hogy a a sárvédőt összenyomja a két kar. A vastag távtartó van a felni felé de még az is kevés volt kellett betennem még 2mm hézagolót. A kerékagynál is 2-3 centivel szélesebben vannak a papucsok mint az agy. Egy ezer éves Neuzer Hurrican acél vázas bringa, 100 kilós utassal :-)Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz jjeahh #149594 üzenetére
700 km/7800 m. Megfázás miatt a héten csak egyszer tekertem. Ingázással heti 180 km és 2000 szint jön össze általában.
Éves tervvel ki hogy áll? Idén sem lesz meg az 5000 km-em, pedig már csak 1500 kellene.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Egy kis elrettentő példa: milyen amikor a végletekig koptatjuk a felnit. Ráadásul első kerék.
Pató Pál úr kerékpárja:
Nem kell cserélni a fékbetétet amikor már fém a fémen fog, így is meg lehet állni, csak kicsit üt a kerék. Kerékcsapágyak porszárazak, kónusz felén kráterek, a lánc rozsdás és annyira megnyúlt, hogy a nyúlásmérő 1%-os része sem megy bele mert fennakad a következő görgőn. Láncot ugye akkor kell cserélni amikor elszakad. Minden alkatrészből a lehető legolcsóbbat kell venni. A komplett kerék külső-belsővel nem volt annyi mint amiből más csak külsőt vesz.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #150019 üzenetére
Reggel ma már -1 fok volt Budapesten is, de szerencsére eső-szél nem társult hozzá. Meg eltűntek végre a bogarak és a kocabringások is és lehet haladni a kerékpárúton
Nemsokára jön a korai sötétedés, akkor meg jönnek a lámpás kérdések. Sosem fogom megérteni azokat az embereket akik felrakják ezeket a filléres szilikon villogókat, de elemet már nem cserél benne ha lemerül és szinte alig pislákolnak a lámpáik. Alig lehet őket észrevenni. Pedig egy temetéshez képest sokkal olcsóbb egy megbízható lámpa.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz X Factor #150180 üzenetére
Sokszor én érzem magam hülyének, amikor a tök üres úton vagy kereszteződésben is megállok a pirosnál és a többiek meg úgy húznak el mellettem mintha nem is lenne ott lámpa.
Pl itt: [link] a Rákóczi hídnál van egy 1,5-2 perces piros a bringásoknak, közben autók alig-alig jönnek.
Oké, hogy itt tényleg veszélytelen az átkelés, de akkor sem megyek át a piroson.
Azért egy statisztikára kíváncsi lennék, hogy ha odaállnánk mondjuk a Margit hídhoz a 4-6 megállóhoz hány gyalogos-kerékpáros-autós menne át a piroson.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Hogyan lehet azt kideríteni, hogy a váz ferdült-e vagy a kerék van rosszul fűzve? A hátsó felni egyik fele 1 míg a másik 3 centire van a támvillától és nem lehet beállítani a féket. Másik kerekem most nincs amit be tudnék tenni helyette.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #150694 üzenetére
Egy régi bringa, még a régi fajta előrenyíló ejtőpapucsos váz. [link] A kereket függőleges tengely irányban nem lehet igazítani csak a vízszintes tengely enged egy kis mozgást. Még a tengely lehet elgörbülve, arra tudok tippelni.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #150698 üzenetére
A válasz a talányra egy távtartó hiány volt a tengelyen, ami miatt összehúzta a támvillának az egyik oldalát a csavar, hogy közelebb került a kerékhez a fék.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Tegnap a Normafánál délután 1 körül láttam valakit BUBI-val tekerni. Innen volt valaki?
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz HKorn #151305 üzenetére
Hogy-hogy vége? Szerintem most kezdődik Végre eltűnnek a bogarak meg az idióta turisták a kerékpárutakról és lehet haladni. jövő hétre még 15 fokot mondanak nappalra és reggel sem lesz fagypont alatt. Ha nem lesz sok csapadék simán járható lesz bármelyik földút.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Sok bringás örülhet: új aszfalt a Kékestetőre vezető úton [link]
Sajnos van olyan érzésem, hogy a sok száguldozó autós - motorosból is sokkal több lesz.
Jó lenne ha megcsinálnák a Dobogókőre vezető utat Esztergom felől is.(#151327) sebgutkopf
Van aki pl munka előtt szeretne vagy tudna elmenni bringázni, azoknak jó lenne ha korán világosodna. Pl kánikulában is jobb a hűvös hajnalban menni. Nyáron próbáltam én is néhányszor 4 körül kelni, de sajnos nem sikerült túl sokszor.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #152072 üzenetére
Inkább csak nem vagyunk fanatikusok. Szerintem ilyen időben még a versenyzők sem mennek ki edzeni, inkább görgőznek.
2016 májusában hasonló időben kerültem meg a Balatont. Elég volt 8 órán keresztül ázni, egy életre megutáltam az esőben tekerést.
#152084) Hasaggymeg
A nagypapám bringáján nem szenvedtek az ékkel, a hegesztést választották inkább.
De egy időben hordtak nekem ékes bringákat szerelni, volt amelyikből ki kellett fúrni annyira be volt rohadva.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz samujózsi #152157 üzenetére
Októberben túlságosan elkényeztetett minket az anyatermészet, most isszuk meg a levét, szó szerint. Az elmúlt két hétben leesett a novemberi átlagos csapadékmennyiség és még nincs vége. [link] Remélem már nem tart sokáig és jön a száraz hideg.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #152563 üzenetére
Wahoo app tud rögzíteni különféle szenzorokat is, ráadásul sokkal jobb a felülete mint a Strava-nak. Nem kell regisztrálni, hanem csak engedélyezni kell a feltöltést Strava-ra. Én ezt az appot használom Spinningen a HR és pedálfordulat szenzorral.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz itouchfan #152635 üzenetére
Wahoo fitness. Főként ezt a két képernyőt használom: a lényeg rajta van.
[kép] [kép]
Vicces ez a geonaute hr szenzor, a széken száradt és közben 120-as pulzust mutatottMás: Convoy S2-vel lehet csinálni valamit, hogy ne vakítson annyira? Ma este rám szóltak pedig elég közelre van állítva a lámpa, 3-4 méterre világít a kerék elé.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz G@ben #152661 üzenetére
Ez király, mehetne a gányolós topikba is
(#152655) 6030D Kipróbálom, bár évente max 1-2 elem fogy, inkább az volt furcsa, hogy folyamatosan adta a jelet és változott 120-130 között.
Ti még emlékeztek arra a szép keddi napra amikor nem esett novemberben?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #153783 üzenetére
Tegnap még úgy volt, hogy bringával jövök dolgozni, de amikor reggel megláttam a ködöt, és a hőfokot (1°C) valahogy nem volt kedvem tekerni. Itt egész nap köd van.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
Milyen külső gumit javasolnátok trekkingre 622-es méretben a téli vizes-csúszós aszfaltra? Jelenleg 37-622-es méret van fent de pár napja kicsúszott az első kerék alólam egy körforgalomban a nedves úton és gondoltam lecserélném a kopott külsőket hátha segít. Érdemesebb szélesebb külsőt feltenni? Árban 6-8.000 ft a max amennyit rászánnék.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Egy időben borzasztóan irigyeltem azokat akik az Alföldön tekernek egészen addig amíg mentem egy Budapest-Kecskemét-Lajosmizse útvonalat. Azt hittem halálra unom magam amikor 10-20 km nyílegyenes útszakaszok váltották egymást.
Nekem 4500 km alatt 45.000 m szint jött össze, főként munkába járással. Pilis és Budai hg. Szóval én csak a távot irigylem a szintet nem. Ja és itt szinte mindig fúj az ÉNy-i szél.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #154377 üzenetére
Gratulálok a kicsihez! Bringát vettetek már neki? Vagy néztél már gyerekülést a montira?
Hidd el sokkal nagyobb lesz a változás mint gondolnád. Nekünk februárban jön a második.(#154372) jjeahh
4500km/45000 m/ 213 óra
jövőre cél a 3x2020 km[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #154404 üzenetére
Gratulálok mindenkinek aki szülői örömök elé néz. A következő topik találkozót szervezhetjük egy játszótérre
Honnan ismerhető fel egy Strava-s apuka? Az összes játszótérre vezető KOM az övé
(#154406) jjeahh
14km/h az nem szél csak úgy érzed. 30-tól kezd izgalmassá válni a dolog. Itt konstans 20-30-as ény-i szél szokott lenni, ez az uralkodó szélirány itt a Pilis környékén.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz samujózsi #154420 üzenetére
Megérdemelte, rá is ugyan úgy vonatkozik a lámpa mint bárki másra. A büntetési tétel azonos autósra-motorosra-bringásra.
Ha én meg tudok állni bringával akkor bárki meg tud. És neki sem kellett volna fizetni. A gyalogosokra is ráférne már a büntetés mert szörnyű amit művelnek - keresztben rohangálnak az utakon, piroson, stb.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz samujózsi #154427 üzenetére
1. Neki is járt volna ha elkapják.
2. Háromszor megnéztem és szerintem nem volt veszélyes a zebrán áttekerés sem. Bal szélén ment ahol nem voltak gyalogosok. Ettől függetlenül szabálytalan.
A Nissanos sem veszélyeztetett senkit mert üres volt az út szemben. A büntetése meg a vicc kategóriába tartozik a mobilozóval együtt.
A büntetési tételek kiszabása és eldönteni, hogy kit kell büntetni nem az én tisztségem de az ilyen 10k büntetés már senkit sem hat meg csak aki tényleg minimálbéren él. Jogsi elvétel 1-2 hétre vagy hónapra plusz pár óra közmunka mindenkinek -pénzzel nem kiváltható módon - elvenné a kedvét az ilyenektől. De ezzel az egésszel csak egy bajom van: a videóban elkaptak pár tucat embert, megmutatván, hogy ők is dolgoznak. Mellettük van még néhány tízezer akit nem kapnak el soha. Ehhez kevés a rendőr az utakon, közterületi kamerák alapján pedig nem büntethetnek, sajnos. Naponta látok hajmeresztő mutatványokat járműtől függetlenül.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz samujózsi #154436 üzenetére
A videó elején 1:31-től szereplő robogós sem veszélyeztetett senkit a záróvonalon megfordulással, őt miért nem védi senki? Mennyivel kisebb vagy nagyobb bűn átmenni egy piros lámpán mint az üres úton záróvonalnál megfordulni?
Ő sem volt rest, egyből két piroson is átment. Keresztben neki sem jött senki:
[link]
Az ilyenek röhögve kifizetik a büntetést és ugyan úgy folytatnák tovább. A pénzbüntetésnek szerintem nincs igazán visszatartó ereje. Főleg, hogy el sem kapják az illetőt." O.K., le a pirosozókkal, úgy általában egy szavam sincs ellene, de a járdázókkal és a ninjákkal miért nem foglalkoznak, ha nem veszi kamera a működésüket?"
Mert őket nehezebb elkapni. Itt meg megállt a futár és pont forgott a kamera. Kellenének bringás rendőrök valami jóféle pedelec bringával rásegítés limit nélkül. De akkor meg jönne a károgás, hogy rászálltak a bringásokra.
Egyébként az ilyen átkelőknél, ahol csak gyalogos keresztforgalom van,az is előrelépés lenne ha engedélyeznék az áthaladást mondjuk egy elsőbbségadás kötelező táblával ami csak a kerékpárosokra vonatkozik.
Ez a cikk is pont a piros lámpáról szól: [link]
Mindegy, részemről én lezártam a témát.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz jjeahh #154501 üzenetére
Azért még én is fényévekre vagyok az amatőr versenyzőktől is. Főleg hosszú távon halok meg. Ismerek olyanokat a fórumról akiknek ez a tempó a téli alapozás
Tavaly 6030D a Pilisi tekerőn "csak" 80 perccel ment jobb időt MTB-vel mint én Outival.
A pulzus szép egyenletes lett, 168-as átlaggal, 188-as max mellett.(#154500) 6030D
Igen, hátszél volt, de ugye azt nem látta senki Nem véletlen, hogy a Strava szegmensek is csak egy irányúak, nem pedig oda-vissza.Tudtok esetleg valami jó felkészülési tervet 200 km-es távra? Balaton kör, Velence 10x. Fél év alatt jó lenne felkészülni. Csak időm nem tudom hogyan lesz rá
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #154516 üzenetére
A cél a táv teljesítése, de azért ne 20 óra alatt
Balaton körön a célom bruttó 10 óra alatt végigmenni. Jó lenne már egyszer végre teljesíteni a Velence 10-et is, fent van még a bakancslistámon már lassan 7 éve, de eddig 8 kör volt a max (228 km) 2014-ben.
Amíg ilyen hideg van kint addig max 1-2 órás tekerések lesznek. A hétvégére meg erős szelet is jósolnak:4-6 fok mellé még jól jön majd a 20-40 km/h-ás pofaszél is.
Kajával nem szokott probléma lenni, inkább a kevés folyadékbevitel a gond. Meg az, hogy általában szólóban tekerek, nincs aki szélárnyékot adjon.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz jjeahh #154630 üzenetére
Jó a Convoy csak városban a többiekre is gondolni kell. Közepes fokozatban már többen szóltak, hogy vakít hiába állítom a kerék elé. Autós is villogott amikor magasabban volt a kerékpárút az úttestnél.
Én csak akkor használom ha nem jön szemből senki illetve ahol nincs közvilágítás.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Micsurin #154789 üzenetére
Az alap vezetékes mérők egy u.n. Reed relével veszik a jelet a kerékről. Ez mágneses térben zár két érintkezőt, ezért kell a kerékre a mágnes. A kábel pedig sima 2 eres, a vastagságától függ milyen könnyen lehet toldani legfeljebb nem lesz szép. Ha összeérinted egy darab dróttal az órán a két érintkezőt néhányszor akkor elkezdi mutatni a sebességet.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #154859 üzenetére
Kíváncsiságból megnéztem az árát: 13 font
Ez vajon megrendezett videó lehet? [link](#154832) Paxker315
Szerintem az sem normális, hogy 25 fok alatt fázol és 30 fok felett érzed jól magad.
Nálam 13-14 fok alatt kerül elő a hosszú nadrág, karmelegítő.
8-10 fokban jön a póló+aláöltöző vagy karmelegítő és pulóver és vékony sapka a sisak alá.
0 fok alatt nem tekerek, de nem a hideg miatt, hanem mert nem szeretnék elesni a lefagyott úton.Más:
Számolt már valaki bringára 1 km-re vonatkozó kopás költséget?
Pl lánc, 3500 Ft - 3800 km = 0,92 Ft/km
Ugyan így gumira, hajtásra, fékbetétre, stb. Kíváncsi vagyok milyen összeg jönne ki a végén.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #154945 üzenetére
A fene sem tudja melyik milyen pontos. Voltam a sportlaborban ott caliperes és elektronikus testösszetétel analízisen mértek 12% testzsír arányt, rá három hónapra kijött a céghez az egészségszűrő kamion, ott meg 26% feletti testzsírt mértek csak a mérleggel. Most melyiknek higgyek? [link] Ez a kép alapján én a 25% feletti kategóriába tartozom. A legpontosabban szerintem CT-vel lehetne megnézni de otthon sajnos nincs olyanom.
"Kellene az embereknek egy olyan összesítő nap végén, mint a telefonnál az akkuüzemmód. Mivel hány órát töltött. És akkor tudnának szemezgetni, hogy mi a fontos, mi nem."
Ezzel az a baj, hogy összességében hiába van napi 1-2 órád amit sportolással tölthetnél ha 15 részletben van szétszórva napközben.
Munka helyett én is szívesebben tekernék fel Dobogókőre, de így csak az ingázással töltött időt tudom kihasználni.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #154954 üzenetére
Igen, összekötöm a kellemest a hasznossal amikor bringával járok dolgozni. Ezért várom a tavaszt, mert akkor már a gyereket is vihetem magammal gyerekülésben ha hétvégén mehetnékem van.
Nálam úgy néz ki egy nap, hogy reggel 7-kor indulok otthonról, este 6-ra érek haza, onnantól a gyerek az enyém, játék, fürdetés, vacsi, meseolvasás stb. Este 10-körül ágyba is kerülünk. Ha szerencsénk van átalussza az éjszakát, de pl tegnap is 1-2 között fent voltunk. De ezt pár hónapon belül te is megtapasztalod
Hétvége: Minden második-harmadik hétvégére elutazunk nagyszülőkhöz, ha otthon maradunk, akkor bevásárlás/takarítás/ egyéb házimunka van délelőtt vagy megyünk a másik nagyszülőkhöz. Ha délután alszik a gyerek és nincs egyéb munkám akkor tudok menni tekerni.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Somatom #155047 üzenetére
Megoldható nélküle is, de gumifüggő. Outi külsőt egyszer kénytelen voltam szerszám nélkül leszedni, akkor a pumpa kihajtható fülét fogtam be. Egyébként ha nincs nálad útközben célszerszám megteszi egy kanál/villa nyele is
A trekkingemen vért izzadtam mire leszedtem a Mitas (Rubena) V66 Flash Stop Thorn külsőt. Olyan merev oldalfala van neki, hogy levegő nélkül megtartja a bringát. Útközben ezt le nem szedi senki csak fém szerszámokkal. A műanyag vackok beletörnek.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ZolkoW #155136 üzenetére
Napi 2-3 perccel hosszabbodik a világos időszak, egy hónap múlva már 17:08-kor megy le a Nap
Más: Az idei Shimano Balaton maratonról van esetleg infó mikor lesz?
melyikre érdemes elmenni a Mcdonald’s Balaton maratonra vagy a másikra? 2016-ban voltunk a Mekisen az inkább lazább-bringautas túra.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ZolkoW #155145 üzenetére
(#155157) 6030D-nak igaza van, aszfaltos túrákat keresek, outival nem pedig versenyt. Ha jól emlékszem pár éve a Tour de Pelso még az AKESZ kupa részeként rendezték és egy időben indult teljesítménytúra jelleggel a Shimano Balaton maraton.
Párat találtam közben:
Pl Tour de Balaton [link] , Balaton Maraton [link] , Velence 10X [link], TA-BU 200 [link] vagy akár BRM-es túra: [link]
Az első kettőn mennyi szokott lenni a nevezési díj? Nem találtam infót róla. 2016-ban a Mekis 200-as kör 6000 Ft volt.
Zalakaros már messze van nekem és ott 10k a nevezési díj.(#155163) jjeahh
"félek attól is, hogy a köd miatt elütnek " Én inkább a lefagyott útszakaszon eleséstől félek.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #155225 üzenetére
Nekem legutóbb 58,8 volt a VO2MAX jelentsen bármit is. Bár ettől ugyan úgy gyenge maradok mint a tavaszi lepkefing
Arra tippelek, hogy mivel én előtte szinte sosem tekertem alapozós tempót csak eszetlenül 80-90 százalékos pulzuszónában lihegtem mindenhová ezért lett ilyen magas.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #155237 üzenetére
Gondolom az átlag értékek testalkat alapján változik mert más a tüdőkapacitása egy 150 cm-es 40 kg-os embernek mint egy 2 méteresnek.
4 éve voltam Rózsavölgyi Balázsnál, Károlyi István utcában.
250W-os lépcsőig jutottam, 4 W/kg, de inkább a magas pulzus okát akartam kideríteni.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen