Hirdetés
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Ennyibe kerülnek az új Xiaomik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
A saját fejlesztésű pellikulák nagyon segítik a TSMC-t
ph Az Intel és a Samsung nem tudja hozni a tajvani cég hibaarányát az ASML gépeivel.
-
Jövő hónapban Xbox-on is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dom1n0
senior tag
válasz balintbaba #276417 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek.
Én nagy Japó párti vagyok mindenben, itt egyedül ez a plusz kábelezés ami nagyon szúrja a szememet a DI2-nél, de több emberrel dumáltam és mindenki eddig a DI2-t ajánlotta, ami kezd már feltűnni
Ami tetszik még a SRAM-ban, a beépített BT, elvileg Garminnal lehet simán párosítani és akkor minden látszódik a computeren... -
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #276451 üzenetére
Igaz outinál van, MTB vonalon nem hozták ki. Outi alkatrészeket kevésbé követem.
Igen kevesebb kábel kell, de SRAM-nál semmilyen sem kell, ezért nagy az előnye. Csak fel kell szerelni, párosítani és már működik.
-
őstag
válasz balintbaba #276451 üzenetére
ráadásul lehet a vázon belül is húzni
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
.LnB
titán
válasz balintbaba #276604 üzenetére
Én kezdésnek SPD pedált és cipőt vettem. Még a trekking bringámra. Aztán azt hoztam át road-ra. Nekem semmi bajom vele. De egy ideje gondolkodtam, hogy cserélnék BOA-s cipőre. Ezzel a megoldással talán nem kellene pedált venni ehhez. Bár szerintem azért csak jobb lenne SPD-SL-re is váltani akkor már, mert sokkal nagyobb a választék.
Ennyi a sztori.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
tisn
addikt
válasz balintbaba #276620 üzenetére
lehetne valaki úttörő a topikban.
eleg trükkös fejtörő
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #276620 üzenetére
Úttörőből fejtörő.
meh, ezzel a poénnal megelőztek.[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz balintbaba #276620 üzenetére
Simán, akár ejtőernyőt is .
-
Nutra
tag
válasz balintbaba #276620 üzenetére
Ez olyan lehet, mint a haverom által egykor kitalált "teszkós nyári hólánc", ami csak az osztrák rendőrnek bemutatásra használható, éles helyzetben felszerelni tilos viszont kellően olcsó
-
Tin
veterán
válasz balintbaba #276620 üzenetére
Karbonváz-roppantás után egy koponya-roppantás
-
szimpláncsak
tag
válasz balintbaba #276667 üzenetére
Ceramicspeed alá nem adom
-
szimpláncsak
tag
válasz balintbaba #276667 üzenetére
Közben megtaláltam ami nekem kell. Ez is elég oversize, de télen ingyenes ( nem saját kép)
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #276717 üzenetére
héber az, nem görög
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
-=RelakS=-
veterán
válasz balintbaba #276717 üzenetére
Ez nem görög, te! Ez héber!
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
őstag
válasz balintbaba #276735 üzenetére
Köszi....
Seep neked is....
400, vagy 420 mm azt nem mértem még meg
Giant-n 380-s alu Zipp kormány van, majd lehet átjön egybe erre, vagy veszek erre is olyat...most majd lesz mit szerelni....
az Asszonypajti országútiját visszaszerelem 3x10-s 6600-s ultegrára.... aztán azt el kéne passzolni...Arról lejön egy 2x10 tiagra az meg megy a görgős bicóra, ami egy patkófékes boardman ez marad meg patkófékesnek a családban
a montit szétszedni, le szeretném szintereztetni törtfehérre a neonzöld helyett, és összeszerelni....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Tin
veterán
válasz balintbaba #276751 üzenetére
Amazonon van csomó féle, velem már szembejött párszor.
-
chubby2o6
senior tag
válasz balintbaba #276751 üzenetére
Milyen az az aero adapter? Nekem mostmár kettő is van, de egyik sem kell. Egy olyannal tudnál mit kezdeni, mint ami itt [link] a képen van?
Lefotóztam inkább az enyémet:
Ez ugyan Brytonhoz való, de hátha át tudnád mókolni valahogy a Garmin konzolhoz. Ja, ingyé' adnám -
addikt
válasz balintbaba #276751 üzenetére
Kellett neked hülye alakú nyeregcső
fulton: itt a bringád! Idén még úgy sem volt
Talán meg tudom győzni a kollégámat, hogy 1,5 milláért neked adja, de lehet, hogy ugyanúgy a szívéhez nőtt, mint nekedDark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
chubby2o6
senior tag
válasz balintbaba #276771 üzenetére
-
MC Pite
veterán
válasz balintbaba #276751 üzenetére
Ez esetleg? [link]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Jester01
veterán
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #276978 üzenetére
+1, szingós kerék felett eljárt az idő.
-
SteveAd
tag
válasz balintbaba #276978 üzenetére
+1 a szingora. Anno Froome (meg Sky-os idokben) is pl. csak versenyen hasznalta a csapatbringa Dogman, de edzesre mar nem (defekt eseten azert nem tul kenyelmes ha tavol vagy otthonrol). Meg ugye egyes csapatok (pl. a QuickStep) is mar evekkel ezelott atalltak sima belsos clincher vagy tubeless kerekekre.
Ha a profiknak sem annyira fontos a szingo, miert vallalna be egy full amator az extra kenyelmetlenseget vele. Talan meg cyclocross versenyen eri meg az alacsony nyomas miattA 2024-es evben a Shimano:Sram arany a World Tour csapatoknal 14:4 (mondjuk a Visma me a Bora is Srammal fog menni).
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #276978 üzenetére
Az Olympia legnagyobb baja, hogy hiaba a teljes karbon szett, 8,4Kg a tomege pedal nelkul.
A Scott megallt 7,6Kg -nal, ami tekintve, hogy tarcsafekes, nem rossz.Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #277100 üzenetére
így van, kell az a powermeter a csepelre.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #277100 üzenetére
Vállalhatatlan
Én bírom az ilyen teszteket, összehasonlításokat, mi miért...[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #277116 üzenetére
semmi bajom hogy linkelget gépeket, alapos valaki az sose baj.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz balintbaba #277120 üzenetére
Ezt vehetjük egy fejlődéstörténetnek amúgy, mert fulton szétagyalta magát, aztán a végén felült a bringákra és rájött hogy az az igaz út. Már másoknak is ezt ajánlja inkább, ami nagyon helyes
MPowerPH, erre tényleg fel kellene ülni, lehet valaki 173 cm hosszabb vagy rövidebb lábakkal és kezekkel is, már nem is ugyanolyan setup kell a bringára a kettőnek. De ha méretben stimmel, akkor ez egy nagyon jó ajánlat ennyiért, a bringa nem fog majd visszafogni a tekerésben az tuti.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #277120 üzenetére
hát akkor félre érthető volt. A próba a tuti több km-rrel.
Magam jutott eszembe hogy milyen jó lett volna menni pár km-t egy agree-val mielőtt döntök "rá". Találtam nem kicsi kutakodás révén 1 darab embert akinek agree 58 a van idehaza, vissza is írt kicsit beszéltünk, feldobtam hogy meg tudnánk e oldani egy közös tekerést bringa cserésen odautaznék stb.., akkor belement, aztán már le s* sz*rt. Nem válaszolt, 2 szer írtam olvasta és annyiba maradt. Elengedtem.
Aztán, jó mondom menjen a dolog. Így némileg vakon veszem, hogy milyen lesz jó lesz e, fogom e szeretni stb.. van rizikó egy ekkora összegű gépnél, de belevágtam. Bízom a megérzésemben és szerzett ismereteimben. Aztán majd kiderül..[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz balintbaba #277157 üzenetére
1: próbáld meg az állóra fékezést nedves felnivel
2: próbálj meg közlekedni úgy, hogy egy küllő elpattant. Ez utóbbi miatt imádom igazán a tárcsaféket, mert még így, görbe kerékkel is megmarad a fék a keréken.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Speedy007
őstag
válasz balintbaba #277157 üzenetére
Ezt adom én is, felváltva használom a felnifékes kerékpárt és a hidralikusat szárazon tényleg nagyon jó a felnifékes jobban bírom adagolni. De esőben ,vizes,nedves időben az istenért sem akar fogni a fék már mindent próbáltam féktest csere is történt meg ésszerű árban és a helyi szervízben elérhető fékpofákkal kisérletezve is se akart nagyon megállni olyankor. Szeretek lendületből rövid féktávokkal közlekedni nehezen de rá éreztem hogyan kell hasonló tempót menni a hidralikus fékkel mint felni fékkel száraz időben. Ez olya jól sikerült hogy az első lámpát szépen sikerült leráznom a kormányról és repült egy nagyot.
-
szimpláncsak
tag
válasz balintbaba #277163 üzenetére
Azért az a 2% lehet kicsit több. Tavasszal/ ősszel is többször volt, amikor délelőtt esett az eső, de délutánra is vizes maradt az aszfalt vagy városban jó volt, de a Bükkben meg még nem, de mentem bringázni
Persze aki ilyenkor inkább görgőzik, annak mindegy -
Friczy
senior tag
válasz balintbaba #277163 üzenetére
Kerékpárt én többek közt közlekedésre veszek. Munkábajárás (bár már nem sokáig), túrázás, egyebek. És vannak esetek, amikor nem lehet időjárás szerint választani, hogy bringázom, vagy sem.
-
parandroid
nagyúr
válasz balintbaba #277193 üzenetére
Azért amikor a Balaton-körön Badacsonyból le kellett ereszkednem a tópart felé (hogy mi a fenének visz fel az út, azt hagyjuk is, tök fölösleges szint oda), akkor nem éreztem magam komfortosan a felnifékkel (meredek lejtő, az aljában keresztező főúttal). Aztán valószínűleg igen hozzá is vagyok már szokva a hidraulikus tárcsákhoz...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz balintbaba #277207 üzenetére
Ez rossz analógia, folyónak pont van jobb, és bal partja.
De ha így jobban tetszik, Keszthelyről indultunk az északi parton, kelet felé, Tihany irányába. Magamtól amúgy én is a déli parton indultam volna, nekem az tűnt logikusnak, meg is lepődtem, amikor megtudtam, hogy ez lesz az irány, de csak vendég voltam.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Sleek
senior tag
válasz balintbaba #277163 üzenetére
Persze mindennél van szebb jobb stb , de ameddig pl országos versenyeken simán 105 fékkarral mennek felnifékkel azt hiszem addig nekem is jó a felni fék. Nem azt mondom ,hogy nem lesz tárcsafékes országútim , mert nézegetem őket , de pisi pénzért meg nem akarom eladni a 3 éves Wiliert . Annál többet ér főleg úgy ,hogy tényleg karcmentes
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Friczy
senior tag
válasz balintbaba #277193 üzenetére
Volt nekem jó néhány felnifékes bringám is Országútiból, trekkingből fitneszből is. Igen, használhatóak (többnyire). De ezzel együtt előfordult, hogy az országútin is akkor volt program, amikor esett az eső. Ahogy mondani szokás, nem teremsport.
-
chubby2o6
senior tag
válasz balintbaba #276751 üzenetére
Közben eszembe jutott egy másik - hasonló - megoldás arra, hogy a radart a nyeregtáskára tudd tenni. Kell hozzá egy ilyen [link] ( balról a második kép ), meg egy go-pro adapter. Utóbbit két átmenő csavarral rögzíted a táskához ( az ellenoldalra teszel vmi műa.lapot, nehogy kiszakadjanak a csavarok ). Így a radar dőlését is lehet szabályozni.
Még az enyém sem végleges, a gyári gumiszalagos konzolnak nem elég csapott a nyeregtáska felőli oldala, így a radar kicsit lefelé néz, szóval rendeltem egy Brytonhoz valót a linkelt oldalról. -
RexpecT
addikt
válasz balintbaba #277236 üzenetére
-
Ixion77
addikt
válasz balintbaba #277495 üzenetére
"Szerintem semmi értelme a drága kerékszetteknek."
Próbáltad?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Tin
veterán
válasz balintbaba #277502 üzenetére
Én hülye kezdőként nem a teljesítményért, hanem csakis a megbízhatóságért cserélek (meg mert most olcsó volt a DT felni ) . Nem akarok szezon közben heteket várni a garis javításra. Az én (vagy az itteni többség) szintjén szerintem a karbon felnire sincs igazán szükség. De azért a Cube másfél millás bringájára ne rakjanak már gyárilag vacakabb kereket, mint egy feleannyiba kerülő Canyonra.
-
mauimagic
aktív tag
válasz balintbaba #277502 üzenetére
Jöhetnek a tanulmányok, engem érdekel!
BTW, a gyárilag kb 2200g-os kerékszettem meg a 700+ grammal könnyebb műanyag között nem érzek egetverő különbséget.
Sőt, egy vakteszten szerintem meg se tudnám mondani mi van épp alattam, ha nem lenne más a racsnihang.
Sőt a Stravan se tűnik fel...Érdekes módon, mikor megvettem, működött a placebo hatás, viszont hónapokkal később besz@rt a hátsó agy, emiatt visszatettem a gyárit és nem tűnt fel.
Ettől függetlenül szar dolog egy használt bringa árát kerékszettre locsolni, majd bevallani magadnak, hogy sok értelme nem volt, úgyhogy mégiscsak inkább GAMECHANGER egy karbon kerék, kéném az eddigieket törölni
[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
addikt
válasz balintbaba #277502 üzenetére
"Milyen tanulmányokat linkeljek?"
Semmilyet. A lényeg számomra az, hogy próbáltad. Én ugyanis nem. A cikkek többsége azt írja, hogy egy kerékpáron a leginkább érezhető upgrade egy jobb kerék, és a gyáriak ratyik. Nekem a gyári 2kg+ WTB STX i23 kerekek vannak fent. Egy Elite Wheels 29er pro33 carbon kerékszett csak 1.4kg, és akcióval megkapható lenne €600 alatt. Azt még megfizethetőnek tudok minősíteni, ha valóban érezhető, lényegi előnyt biztosít."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #277544 üzenetére
érdemes meghallgatni chris miller china cyclinggel készült podcastját, többek között arról is van szó, hogy a pro teamek is kacsintgatnak a kínai termékek felé: [link]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
SteveAd
tag
válasz balintbaba #277544 üzenetére
Mondjuk a Zippnek pont nem a legjobbak az agyai De azert ha valaki nem arerzekeny, akar LA-ben, akar Bp-en, lehet, hogy meg mindig inkabb egy Bora Ultra WTO-t vesz a Lun Hyper helyett (sulyra azonos, de sajnos a Campa 2x annyiba faj).
No meg azert vannak meg a "megfizethetetlen" kategoriaban a Princeton Carbon Works es tarsaik, ott nem pusztan a presztizs van, hanem azert kicsit tobb mint egy kinai kerekben.Montis fronton meg USA-ban azert van pl. a helyben gyartott es nem is tularazott kanadai We Are One, vagy a Santa Cruz/Pon istalloban a Reserve (akar DT agyakkal), ha ilyen kaliberre fajna a fogam, ezekben azert jobban megbiznek mint egy kinaiban (nem a gyartas helye miatt, hanem a minosegbiztositas miatt)
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #277502 üzenetére
Attól függ. Amatőr szinten szerintem sem érdemes karbon kerekeket rendelni rögtön, de egy igényesebb kerék azért szeretem hosszabb távon is jó minőségű marad. Mavic vagy DT szettjeivel nem lehet nagyon mellényúlni, de ahogy olvastam a Newmen kerekek sem rosszak. Sok biciklihez adott kerék egy hulladék sajnos, mert a legtöbb gyártó a kerekeken spórol. Outi/gravel kerekeket csak úgy fűzni sem lehet olyan minőségűt, mint egy gyári. MTB-hez (vagy trekkinghez) simán lehet egyedit fűzni, van is választék az alkatrészek terén.
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #277544 üzenetére
Simán lehet a jövő így, a mobiltelefon (Huawei , Honor, Xiaomi és cégei, Oppo, Vivo stb.) szórakoztató elektronika is már tele van kínai gyártókkal (Hisense, TCL, Vision).
Bár annyira bestbuy kínai alkatrészekkel nincs tele a sajtó. Például kínai agy, ami saját tervezésű. A kínai váltók sem olyanok még (pl. LTwoo), le vannak maradva. Egyedül a microSHIFT ami tényleg felér lassan a magyokhoz, bár lehet ők tajvaniak.
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #277613 üzenetére
Értem. Köszi az infot. Meg mindenkinek köszönöm előre is utólag is jövőben is a segítséget mégha nem írnám..
Egy valamit nagyon hiányolok a di2 ből, első váltónál nincs határoló csavar. hátul van. Ezt minek hagyzák ki nem értem...nem bírok én úgy az elektronikában, mármint hogy nem fogja ledobni a láncot a hajtókarra pl, olvastam nem egy iyet...mert ha lenne csavar, az fizikailag ha bellítod akkor tuti nem vágja ki. CSepelen nekem soha nem volt láncledobásom pl. Igaz nem is váltok elől szinte soha
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #277694 üzenetére
Legalább olyan videót linkelnél amiben gyantáztat.
-
Sleek
senior tag
válasz balintbaba #277613 üzenetére
Alba csavarban is nagyon rendesek. Amúgy szokott ilyen turkálós vödör is lenni a csavar akkunál is. Gombokért adjak a csavarokat amik valamiért megmaradtak.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
X Factor
addikt
válasz balintbaba #277495 üzenetére
Hazudnek ha azt mondanam h. nalam is a kinezett nem jatszott szerepet. De azert amikor a merida scultura endurance 5000-em megkaptam a zipp 303-as szettet a conti gp 5000-essel TL-re epitve. Hát ég és föld volt a kettő. Nyilvan ilyenkor dolgozik egy nagyon erős onigazolo placebo is, de kollegaki is mentek vele kisebb nagyobb koroket, meg kozos tekreseknel neha csereltunk, es azert mindenki elismeroen bologatott h. azert ez eleg durva.
Make things work
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bambanő háza tája
- PlayStation 5
- Milyen POS terminál szolgáltatót válasszon egy mikro- vagy kisvállalkozás?
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- nVidia tulajok OFF topikja
- Parfüm topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen