Hirdetés
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- MIUI / HyperOS topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Jövő hónapban Xbox-on is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
ph Egyelőre kétféle pletyka van az ügyben, és a helyzet az, hogy mindkettő igaz lehet.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Zola007 #24118 üzenetére
Ok. Olvasd el amit saját maga mondott. [link]
Azért nem látszanak rajta az izomrostok, mert nincs semmi izma.
Fölösleges súly, azokat 0-ra leégetik magukról.Mansi:
Itt vanrazzorr:
Én is megcsináltam ahogy a videóban mondták, de nekem semmilyen íze nem volt. Aztán el is ment a kedvem az egésztől és többet nem csináltam meg. De fogok majd vele próbálkozni.Odakozmálásra: sütőpapírba soha nem fog odakozmálni és nem kell se olaj, se zsír alá (ami nagyon fontos).
csabi94:
Egy javaslat, ami hibába beleestem én is.
Amíg nem éred el a 30-40perc @ 360-390W körüli átlagwatt értéket addig ne nagyon a testzsírral foglalkozz, mert ha fogysz, akkor az erőt is el fogod kis mértékben veszíteni. Nem is kell ész nélkül zabálni, figyelni kell a kilókra, hogy ne gyarapodjon, de ne is fogyjon.
Ha megvan ez a wattérték utána lehet -10%-os kalóriadeficittel fogyasztani a zsírt le, de csak óvatosan, hogy az erő ne tűnjön el, mert akkor hiábavaló volt az egész művelet.
Én is most inkább zabálok (figyelve a súlyra) és majd ráérek 3-4 év múlva tzs%.ra figyelni, mert az erő nélkülözhetetlen, azzal hogy lefogytam tavaly 66,5kg-ra nem mentem egyáltalán gyorsabban. Big mistake.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
Véleményem szerint eddig szép és jó volt amit csináltak ezzel a bringa tolvajkergetéssel, de az utóbbi önbíráskodással messzire mentek.. Nem jó ilyenekre buzdítani a buta népet.
A következő mi lesz, agyonvernek egy szabálytalankodó kerékpárost?
Szerintem ez egyáltalán nem helyén való, hogy a törvény helyébe lépnek.
A bringás tolvajkergetés az tényleg jó volt, kitették a csalit, bekapták a tolvajok, megkeresték, kihívták a rendőröket és nem önjelölt büntetés végrehajtóként verték félholtra.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #16729600 #24214 üzenetére
Hajrá-hajrá!
Én is így kezdtem, majdnem meghaltam 30 km után.
Ez a bringázz pénzért dolog meg uhh. Amint lehetőségem lesz itt hagyom az országot, bár nem Ausztria a cél, mert sajnos megvan a 'magyarok' híre.
Csak azért is kiköltöznék 40-50km-re a munkahelytől, hogy meglegyen a napi edzés + pénz. Csak sanszos, hogy felmondanának, mert túl drága lennék nekik.
Sőt, nem is kéne fizetés, egész nap csak bringáznék, nekem úgy is jó ha csak a bringázást fizetik ki. Az is 200k-ra jön ki.
Mióta élsz kint? Mit dolgozol és mi a szakmád, már ha nem titkos?fpeter07:
Szép túra![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz csabi94 #24275 üzenetére
Én 2 méteres vastag (régifajta) ereszcsatornát húztam a 23-as kulcsra, hogy ki tudjam oldani a fogaskoszorú záró anyát. Erőlködés nélkül megindult.
Azért fontos erőlködés nélkül megindítani ezeket, mert ha erőlködsz esélyes, hogy elnyalod a menetet. Ezért használok ilyen brutál méreteket.Imbuszkulcsra valami vékonyabb csövet szoktam ráhúzni, amit éppen találok a sufniban.
Kezdo1982:
Ennyiért szerintem meg! A stucnit cseréld azért le ha megvetted. Rettenet ronda az az állítható.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz csabi94 #24289 üzenetére
Úgy értem, hogy ha erőlködsz, akaratlanul is lecsúszik a kulcs a menetről. Ha erőkart használsz akkor esélytelen.
Szerk.:
Jó ég miket ajánlotok. Ugrálni a szerszámon.
Így nyaltam el 3-4 éve a nem gyorszáras tengelyen az anyát, aztán csak satuba befogva lehetett kicsavarni.
Nem jó ötlet. Erőkart szerintem mindenki tud szerezni szerszámhoz. Azzal biztonságosan ki lehet oldani.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz csabi94 #24652 üzenetére
Azért ne írd le magad! Mennyi ideje bicózol rendszeresen edzésszerűen, edzésterv alapján?
Azt mondják kemény és beállított edzéstervtől 4 év és utána éred el a csúcsod. Szerintem jó ha a felénél jársz és gondolj bele így mi lehet még belőled.Csak keményen!
Én már feladtam véglegesen. A jövőmet, karrieremet építem fel, gurigázgatok attól még, de maximálisan csak élvezetből, zóna 4 alatt.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
a videó láttán kezdek aggódni jó ötlet volt-e benevezni erre a szarkupac pályára. nagyon durva..
lesz pár bukás tuti ezen az ultragáz pályán, mindenki helyezkedni akar/próbál..ha jövőre így marad az út tuti nem fogok elindulni. kár, hogy már be lettem nevezve.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz lsebestyen #24954 üzenetére
Szökéssel? Meglátod majd holnap..
Mikor nyélen megy a peloton 50-el nem igazán lesz szökés, max ha kint lesz pár elég erős csapat akik elől dolgoznak az elmenő csapattársnak, na ők rendesen be tudják szívatni a többieket.Nem voltam mert nagyjából ismerem Gyömrő-Monor-Káva szakaszt. A többiről meg hallottam, de nem gondoltam ennyire durva.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz lsebestyen #24961 üzenetére
Az tuti. Csak menjen a lobogás hátul. Lesz pár kaptató amin rendesen feltolják.
undefined
-
ludsimon
veterán
Gratula minden Tour de Gyömrő résztvevőnek!
Nagyon jól mentetek!
Külön megérdemli a dicséretet Sebi, mert sikerült neki a 3. hely (mégha a szervezők el is cseszték...) mondjuk az a kijelentés nem jött össze, hogy megnyered.
Amúgy nem értem miért nem mentél oda szólni, az idős bácsi korosztályát is elcseszték. Mondjuk ott már necces lett volna kérni a célfotót.. Előbb kellett volna szólni, vagy óvni mert csak 5000 Ft volt az óvás.Pályáról :
Közel sem volt olyan rázós mint a videón. Az a videó becsapós volt.....
Szinte végig a bal sáv közepén haladtam, ott teljesen jó volt. Fordítóknál féltem, de a gp4000s basszus még jobban tapad a gp3000-nél is!!! Sokszor kevésnek éreztem kanyarokban a tempót olyannyira tapadt a gumi. Nem hiába. Felső kategória csúcsa.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Tour de Gyömrő videók:
Tour de Gyömrő 80km, Péteri 2014
Tour de Gyömrő 2014 utolsó kanyar
EREDMÉNYEK:
[link]undefined
-
ludsimon
veterán
válasz anorche1 #25117 üzenetére
Hogy néz ki a hajtómű, mennyire kopott a sor, mennyire kopott a lánc?
Nem érdemes szétkoptatni se rajta a láncot, a tanácsos az, ha rotációban cserélsz 3-4 db láncot 1000km-enként, és amikor megnyúlt akkor kukázod, de ez csak hosszú távon kifizetődő.
Ha hobbi szinten évi 5000 km-t tekersz véleményem szerint semmi értelme cserélgetni, évente lecseréled rajta a láncot és annyi. Elvisz 3 új láncot egy új sor.Ha rendesen karbantartod a láncot, nem gyűjti a homokot, mindig tiszta azzal drasztikusan meghosszabbíthatod a lánc(ok) élettartamát.
Az én biciklim:
[link]
másik[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #16729600 #25118 üzenetére
Simán fel tudnál menni edzettség nélkül 34-36-al. [link] [link]
Lehet halszálkázva, de menne.Meg kell hagyni elég hülyén nézne ki egy országútin kompakt hajtóművel, de ha ilyen százalékokat kellene legyűrni inkább ez, mint tolnám. Az kurvagáz. Tirreno-Adriatico 2013 Stage 6
Alberto Contador Tirreno-Adriatico emlékezetes pályája, 30%!
Zola007:
Télen.
Nyáron lehetetlen mikor heti 10-14 órákat edzek.
Télen majd beszerzek valamit amitől gyorsan behozom az 1 éves lemaradást.
Amúgy nem, csakis tisztán, nem érdekel csak hobbiszinten, nem fogok olyanra folyamodni amit később megbánhatok.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz Zola007 #25139 üzenetére
Ectomorf és 186 cm-el (Froome is 186cm) nehéz lenne és rengeteg minőségi ételt kéne enni.
Ellenben 28-30 éves koromra nem lenne rossz úgymond megtapasztalni a genetikai csúcsom hogyan mennék ennyi testzsírral. 120-as cad 6-8%-os emelkedőn..[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Cathfaern #25152 üzenetére
Én csak a János-hegyi dombsprintet ismerem ilyen durva százalékokkal. Nyélen kiállva lehet csak megrakni a 10kg-os outimon, különben túlságosan sok energia megy el a kormány rángatására meg félő, hogy elemelkedik az orra.
Jók a rekuk, én öreg koromra, 50+-ra szeretnék beszerezni egyet amikor már maximálisan csak kikapcsolódásból tekernék nagyokat. 2-3km/h difi nagyon sok ha ugyan azt a befektetett teljesítményt nézzük. De a fő hangsúly a kényelmen van, fekve könnyebb letekerni brutál távokat mint outin.
[link]
"I have a very good road bike and an equally good dual 650 titanium high racer recumbent.
If I am able to average 19 MPH cruising on my road bike then I'm going about 21-22 on my recumbent.
Flat speed is 32.5 on the recumbent and 28 on the road bike.
Downhill is where the difference really shows.
Uphill, I'm a little slower on the recumbent."Nyilván ez a sebesség függ attól is, mennyire van megdöntve az ülés. Én biztosan a verseny típusút venném, ami a legjobban meg van döntve.
undefined
-
ludsimon
veterán
Lánc biztos megnyúlt? 0.75?
A fogaskoszorúd meg a hajtóműved szinte új állapotnak örvend!Minek veszel Ultegrát? Minden lánc ugyanúgy nyúlik, szerintem kizárólag a karbantartás tudja ezeknek az élettartamát meghosszabbítani.
Mindig a legolcsóbbat veszem és simán jók, nem szakadnak el. Pusztán a karbantartás gyakorisága ami mérvadó véleményem szerint.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Ha már a százalékok.
37% !undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz #48525824 #25272 üzenetére
Nem akarlak megbantani, de az előzőek alapján amit leirtal hozzaallas, nem neked való társaság.
Szigorú szabályok vannak aminek a nem betartása kizárással jár.
Itt nem egymás veszélyeztetéséről, és mindenáron az összes szabályt megszegjük hozzaallas van érvényben.undefined
-
ludsimon
veterán
Ott van Schumacher esete, 176 cm, 55km csont bőrre lefogyott izmosról..
Hiába a genetika, ha nem edzel, nem maradsz izmos.undefined
-
-
ludsimon
veterán
Vigyázat!
GYÖKÉR alert!Ezért kell megtanulni biciklizni mielőtt valaki tömegbe megy.
gergo5991:
650k-ért egy ilyen dög nehéz bringát venni, ehhez nem gratulálok..
Biztosan segítettek volna a többiek itt, ha beírod a keretet és hogy milyen felhasználásra szánod a kerékpárt.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz lsebestyen #25534 üzenetére
Akkor nem szóltam! Annyiért teljesen korrekt, főleg újonnan! Grat hozzá!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz Runner_fxr #25686 üzenetére
Szerintem egy negatívumot nem tudtál felhozni, de hagyjuk.
Mindegyiknek megvan a maga varázsa, de semmiképpen nem hoznám fel negatívumnak olyan dolgokat, amire nem lett tervezve se az egyik se a másik kerékpár.Teasüti:
Sose nyúztuk egymást, csak megvolt neki a véleménye meg nekem bizonyos dolgokról amivel nem értettünk egyet és elég vadul látszódott a fórumon, de én nem éreztem durvának.
Meg azóta komolyodtam is, hogy nem kell mindenáron mindenkit meggyőznöm és lehet a másiknak is igaza.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Runner_fxr #25742 üzenetére
"Nekem nem jön be az országúti kerékpár, ezt miért ilyen nehéz felfogni? "
"Mindegyiknek megvan a maga varázsa, de semmiképpen nem hoznám fel negatívumnak olyan dolgokat, amire nem lett tervezve se az egyik se a másik kerékpár."
Nem vitatkozni szeretnék, de az előző irományomban nem meggyőzni akartalak, csak azt akartam, hogy azért mert neked nem jön be nem kell ledegradálni. Ennyi. Pont.
"Elmondhatja még akárki, hogy én mennyire hülye vagyok hozzá"
Egyik kerékpárhoz se kell ész, csak felülni és tekerni.#25745:
Látod?
Már megint kezded szapulni. Nem a negatívumok miatt országútizunk, értsd meg Te is, hanem a pozitívumai miatt.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Teasüti #25747 üzenetére
Ami viszont hatalmas szerepet fog kapni 5 éven belül az a rezgéselnyelő carbon vázak.
Például el tudom képzelni, hogy standard lesz 5 év múlva az összes gyártónál ezt a fajta carbont használni.
Videó:
BIANCHI INFINITO CV PRESENTATIONfpeter07:
Pinarello Dogma F8
Ez az aerodinamikai fejlesztés is inkább csak a profiknak számít, ahol számít az a plusz 20-30W 50 km/h-nál szökésben, vagy a mezőnyben mikor elől van, amúgy mezőny közepén, vagy hegyen jelentősége nulla.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Teasüti #25756 üzenetére
Egy faék egyszerűségű kerékpárra nem mintha kellene bármiféle fejlesztés véleményem szerint úgy jó a jelenlegi technika ahogy van, de szimplán hozzá nem értés ilyet kijelenteni, hogy fejlettebb a mtb az outinál.
Runner_fxr:
"a Magyar körülményeket tartom rossznak"Nem létező problémákról rinyálsz.
Nem tudod mennyivel elfogadottabb a kerékpár a közúton, mint 2-3 éve.
200/1 lecentiz, régen 10/1..Ameddig nincs fogalmad róla szerintem tartsd magadba ezeket a problémákat és ne vedd el ezzel mások kedvét.
Jó irányba halad a magyar körülmény is, csak az ilyen meglátású emberekkel van a probléma mint amilyen Te is vagy, aki szerint életveszély és öngyilkosság magyar honban a kerékpár és különben is az országúti kerékpár a járdára való, vagy a gyalog-kerékpárútra.undefined
-
ludsimon
veterán
"Ez az gyerekek nyomjátok! 39-21 nyomjátok! 53-12 nyomjátok! Nem fáj nyomjad! Mindenki fölmegy! Lacika az eleje nem így ment föl bazdmeg!"
[link]Ide ha valaha is elmegyek 34-32 felett tuti nem.
[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Raspberry Pi
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen