- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- uleFone Power
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz hoffman_ #21598 üzenetére
Zsír! Jó kis bemutatkozó.
(Egyetlen mondat ütötte meg a fülemet az elején. Ennek a fiúnak vajon melyik része keménykötésű? Oké, hogy ultramaratonista, biztos tök szívós, meg minden, dehát a kenyai hosszútávfutókat sem nevezzük keménykötésűnek, ugye. )
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Dugóban araszoláskor autósként azzal szoktam szórakoztatni magam, hogy jobbról a bringásokat, balról a robogósokat, motorosokat engedem el. Gond csak akkor van, ha egyszerre jönnek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Az tény, hogy az új Mt-ben 6 hónap a max, de csak akkor, ha azt KSz-be foglalják. Namost, milyen érdekképviseleti szerv az, aki aláír 6 hónap próbaidőt? Kíváncsi lennék, mi volt az ellentételezés...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz grizlisandor #21957 üzenetére
A két gép nagyjából pont ugyanazt tudja, még a színviláguk is azonos. A Gepida webes áron vmivel olcsóbb (98k vs 113k), a felszerelésük kategórián belül egyforma kvázi. A Gepida agydinamós, ha ez ellen nincs kifogásod, esetleg épp ezt preferálod a Kross hagyományos dinamójával szemben, akkor a Gepidát válaszd. Én mondjuk jobb kedvelem a nagyon könnyű, elemes világítást, de egy közel 17 kilós gépnél nem a dinamó tömege lesz érdekes egyébként sem. Esetleg megnézhetsz tavalyi Alboin 200-ast is, sokban nem tér el, és 80k alatt kapható. A két gép geometriája némileg eltér egymástól, a Kross laposabb szögekkel rendelkezik, ezért javasolt mindkettőt kipróbálni, ha van rá lehetőség, hogy melyiket találod kényelmesebbnek, jobban kezelhetőnek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz grizlisandor #21959 üzenetére
Ebben a kategóriában kis számú kivételtől eltekintve jellemzően menetesek a hátsó agyak.
Kross-ból a Trans Pacific az első, 140k-ért, aminek kazettás hátsó agya van egy Shimano FH-RM30-as formájában.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz grizlisandor #21967 üzenetére
Gyári kiépítésű bringán nem hiszem, hogy kicserélnék az agyat. Plusz akkor cserélni kell a sort is ugye, mert az alapból menetes. Az elképzelhető, hogy ha nagyon rugalmasak, akkor kapsz egy másik hátsó kereket kompletten, de mondjuk ott lesz árkülönbözet meg munkadíj meg ilyesmi is elvileg.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz venember83 #22169 üzenetére
Egy bringát sem próbálhatok ki.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz belaazallat #22178 üzenetére
Ja, Speckóék a kaliforniai sajtótáborban simán alámadták a fullcarbon outijukat.
Nyélen nyesztettem, azt' nem lett semmi baja, úgy látszik, csak a hazaiak kényeskednek itt grammokon
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz venember83 #22182 üzenetére
Adtak mindent, ja, meg táskát, meg kulacsokat, szemüveget, pólót, törölközőt, papucsot.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz lefkosia #22302 üzenetére
Ezen kialakítás célja a komfort növelése lehet max, mivel minimális rugóutakkal elképzelhető csak a kivitelezés, de akkor már egyszerűbb, könnyebb, olcsóbb egy ballonosabb gumi. Hajtáshatékonyság szempontjából az is érdekes lehet, hogy változik a kerék alakja ide-oda. Mondjuk a jelzett, további felhasználási területeken simán lehet létjogousltsága.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz venember83 #22306 üzenetére
Én speciel a tolószékre gondoltam, a repülőnél én sem értem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz belaazallat #22858 üzenetére
Ja. Biztos sokallta a tengelytávot vagy az utánfutást.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #22952 üzenetére
Fogáspontot tudod vele állítani.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #22958 üzenetére
"ADJUST PAD ENGAGEMENT POINT
Use the Speed Dial pad engagement knob to adjust the engagement point exactly where you want it. Turning the knob towards the stem increases the amount of lever travel necessary for the pads to contact the rotor. Experiment and see what the different settings feel like. The goal is for your brake pads to engage right where your grip on the lever feels the strongest."[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz venember83 #22965 üzenetére
A sár nem fogja eltömni, az tuti. A merevséggel valszeg nem lesz gond, egybekarbon az egész felső része, szal a hurkagyurka SID-ek között nem fog kitűnni, de azért 420.000-ért kicsit drágának tűnik.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Zoli133 #22984 üzenetére
Vót má réges-rég, aztán ment is, mert nem tudtak olyan USD villát gyártani, ami ésszerű tömeg mellett kellő merevséget is biztosított. Egy motor esetében azt a kis többletet meg lehet spórolni máshol, egy bringán azonban kevesebb az alkatrész ugye. Az USD-s telók tehát vagy kolbászoltak össze-vissza, vagy kőnehezek voltak.
DH-ban volt főleg létjogosultsága, ahol picit nagyobb tömegű alkatrészeket is el lehet adni. Nekem is volt marharégen USD-m egy Strator Superstar 8 képében. Ott voltak a Marzo Shiver DC-k, SC-k, a Stratosok, a Foes-ok, Avalanche-ok, Dorado DC-k és SC-k. Manapság azonban, amikor DH-ban is minden gramm számít, kihalóban vannak, talán az egyedüli Manci a kivétel.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Zoli133 #22993 üzenetére
Azonos merevség és anyaghasználat mellett ugye azért lesz nehezebb, mert a normál duplavállas villa két szárát összeköti a tengely, a fékhíd, az alsó váll és a felső váll, míg az USD-s telóknál ugye nincs fékhíd, tehát azonos anyagból azonos merevséget ezzel a konstrukcióval csak több anyag felhasználásával lehet elérni. Duplavállasnál még csak-csak elmegy a konstrukció, de amikor egy villa két szárát csak a tengely és a váll köti össze az nagyon rugalmas lesz minden irányban. Az USD-s telók előnye a kisebb rugózatlan tömeg, de jellemzően többet veszítenek a merevségen, mint amennyit ezzel nyernek - bringáknál legalábbis.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Stauffenberg #23158 üzenetére
Árnyasban van még kőrözöttes meg zsíros deszka?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Mr. Erikszon #23268 üzenetére
Adott márka adott típusától függ, nincs általános méretezés. Egy vázból készül mondjuk 3 méret, a középső lesz az L-es.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz grizlisandor #23509 üzenetére
Dema Bergamo vagy Dema Toscano esetleg jó lehetne, de ahogy nézem, csak egy méret van belőle.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz ígyvanferi #23671 üzenetére
Giro-t biztos nem nyomná végig. Időfutamra meg pályára ellenben ez a nyerő.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz gergo5991 #24136 üzenetére
A bicikli nincs egyensúlyban normál villával sem. Egyébként menet közben nem érezhető nyilván semmi ebből fakadó különbség, ahogy azon villáknál sem érzel semmit, ahol mondjuk a jobb szárban levegő van, a bal oldali szárban meg olaj, plusz ott a tárcsa+fék is.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #24423 üzenetére
Összes jó részt kikerülted.
Egyébként nem szerencsés ilyen videókat feltölteni, mert ugye, ahol mentél, ott tilos kerékpározni. Nem egy pécsi havert megfogtak ilyennel, igaz, ott háborús a helyzet.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #24430 üzenetére
Normafától vannak mindenfelé jóféle csiki-csukis sziklás mókák.
Az Erdő tv. (2009. évi XXXVII. törvény) tavalyi módosítása (2013. évi XCIV. törvény) óta alapvetően nem tilos kerékpározni az erdőben, de az csak erdészeti úton, dózerúton, vagy azon kijelölt turistautakon engedélyezett, amik erre ki vannak jelölve - ezeken a turistaút jelzés (kék, sárga, akármi) mellett ott van a kerékpáros piktogram. Ahol nincs piktogram, ott tilos, függetlenül attól, hogy jön-e vki, vagy veszélyeztetsz-e vkit.
Persze én is arra megyek, amerre épp gondolom, nem szeretnék álszentnek tűnni, csak gondoltam jelzem, hogy Pécsen pár ismerőst elkaptak YT-ra töltött videójuk alapján, egyéb bizonyíték nem is kellett a bírsághoz, hisz ők maguk töltötték fel a videókat, amin épp "károsítják a természetet".[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz szőröscica #24578 üzenetére
Kevláros külsőket így szokás tárolni, plusz eleve így vannak csomagolva is, nem lesz tőle semmi bajuk.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz gergo5991 #24671 üzenetére
26" klasszik MTB, 27.5" új MTB kategória, 28" (29") bármi lehet outitól krosszon át MTB-ig, szal ezzel nem leszel előrébb.
Szentem neked egy sima krosszgép fog kelleni, nem CC bringa, mert azzal nem nagyon fogsz tudni túrázni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Djuree #28317 üzenetére
Minél nagyobb, minél zselésebb, és rövid távon minél kényelmesebb egy nyereg, annál fárasztóbb és kényelmetlenebb lesz hosszú távon, mivel a vázizomzatnak és a derék körüli izmoknak kell egyenesben tartani a felsőtestet, amik hoszabb távon elfáradnak.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
válasz Kiss_R #28628 üzenetére
Csak egyszerűbb kivenni a kereket, mint a csere után beállítani újra a féket. Egyébként sem szerencsés leszedni a féket, mert kvázi lehetetlen még egyszer pont ugyanúgy visszatenni a villa festékén keletkező bemaródások miatt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-