Hirdetés
- Yettel topik
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- iPhone topik
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- Honor 200 Pro - mobilportré
Hirdetés
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
ma Csalódhattak, akik arra vártak, hogy drasztikusat változik a tízéves Apple Watch. Viszont így is ez lett talán a legjobb évről-évre frissítés az óra történetében.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it A Blackstone megerősítette: 13 milliárd dollárért építenek adatközpontot Nagy-Britanniában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125838 üzenetére
hasonlót, vagy pont ezt láttam, de ezen nem látszik messziről, hogy micsoda
meg nem tűnik olyan igazi kényelmesnek a használata.. hozzám mondjuk az áll közel, hogy felcsavarozzak egy sima 20 forintos rendes sörnyitót kissé meghajlítvaa kávézást nyomatom, de a bringához kevésbé kötődik, sőt, talán mivel majdnem mindig sok tejjel iszom, nem is esik jól rögtön utána rábringázni, szóval ritkán vegyítem a kettőt.
ja, a Squirt-höz: épp most érkezik egy miniatűr adag kipróbálásra (nem is tudtam, hogy van gyűszűnyi kiszerelés, szerintem 1-2 kenésre elég csak), bár nálam a sós lé kevésbé játszik szerencsére.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-=RelakS=-
veterán
válasz 6030D #125847 üzenetére
Azt a részt nem néztem. A láncot sem fogta meg, pedig a tiszta, felületkezeléstől mentes lánc már a víz említésétől is itt-ott rozsdul.
Azért akkor is megnézem, hogy fel tudom-e oldani vízzel, még ha ez bonyolultabb történet is kellene, hogy legyen
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-
xXxian
senior tag
válasz 6030D #125859 üzenetére
Köszi mindkét helyen akkor.
Olyat szeretnék, ami csuklón hordható. S igen, Garmin-t néztem, meg Suunto-t, ma láttam, hogy olyan is van, hogy Polar Vantage (M, V).
Kalória mérés jó lenne, másra nemigen kell a HR.
Suunto-ban láttam, hogy nagyobb a felbontás (320*320), van üvegszálerősítésű tok, zafírüveg, amitakarsz. .
Spartan Sport 220 dolcsiért (230-ért mellkaspánttal) megkapható...viszont ha nem sokkal drágább vennék Ultra-t inkább. Láttam is egyet, fehér volt, én viszont maradnék a konzervatív feketénél.
Polar 240*240, tok / üveg anyagáról nem leltem eddig infót.
Garmin-t is meg kell néznem...minden tanácsot szívesen fogadok.
Szóval legyen 60-70k körül a lélektani határ, de minden ajánlat érdekel.
X
Eladó ASUS RT-N53 Router (9k)
-
StLui
veterán
válasz 6030D #125864 üzenetére
Nekem a múltkori NHH-n felkeltette az érdeklődésem megint az óra téma, annak is a recovery time témája, barátomnak kiírta a végén, hogy 120h na itt picit elkezdtem olvasgatni erről, de brutál sokféle vélemény van erről is
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
nrg.960
tag
válasz 6030D #125894 üzenetére
Igen, még nem lett eladva, bár nem is sajnálom, hogy még a tulajdonomban van. Még van egy elvetemült gondolatom, hogy 1x12 kerülne rá, de sajnos így sincs kihasználva szegénykém. Kb 6 verseny került bele, 4 az előző setup-al, 2 pedig ezzel.
Runner_fxr-el pedig felveszem a kapcsolatot.
Köszönöm szépen!
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #125897 üzenetére
Ugyanazt írtad mint én,csak 4 perccel hamarabb...mondjuk én bíbelődtem a linkek beillesztésével.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #125917 üzenetére
Ja, ha nagyon akarod 10cm hóban még szerintem is lehet tekerni... Kár, hogy én mostanság hiába akarom nagyon, sehogysem jön össze, 1-2 hete jeges minden és újabban kva hideg is van, az előbb -22 fokot mutatott a teraszon a hőmérő . Ez, + karácsony és máris felszedtem 3kg-t . Szerencsére rólam kb. fénysebességgel lemegy minden zsír, ha picit nem figyelek oda, csak úgy elrepülnek a 2-5 kilók, sőt akár 10 is... valahogy mindíg úgy éreztem fogyni sokkal könnyebb mint hízni . Aki túlsúlyos, általában csak mozognia kell és odafigyelni a kajára, ami jóval elviselhetőbbnek tűnik mint dögleni és belelni
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #125949 üzenetére
Lehetőleg 150k alatt. Legalábbis nálunk a bringások többsége belépő Kellys-el gurul. Gondolom arrafele is valami belépő monti a legkelendőbb, csak más márka, amit a helyi bringaboltban a legjobban nyomnak . Szerencsére az ipari hulladék rémolcsó Neuser, Mali, DHS bringák már annyira nem mennek errefelé... inkább a túlárazott trekkingek egyre menőbbek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125970 üzenetére
Exotic alu-karbon. 465mm. (carboncycles.cc)
Még eszembe jutott egy dolog,ami miatt inkább külön váltókarnál maradok (egyelőre biztos) : hogy országúti váltót nem akarok venni,és mindig olyan misztikum volt nekem,hogy melyik váltó mennyit húz, inkább maradok a garantáltan működő mtb-mtb párosításnál. abból is lehetőleg Sram lesz legközelebb.
Koskormányt sosem használtam ezelőtt,nem is bandázsoltam,lesznek itt még érdekes dolgok a szögét inkább kényelmesre próbáltam állítani,mint szépre, remélem,nem lövök annyira mellé,hogy emiatt kelljen újratekernem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
IMIIKE1998
őstag
válasz 6030D #126020 üzenetére
Alapból nem zsír új lánc volt rajta, de ha még "csaltak" is volna ennyit, akkor is a legolcsóbban, a legminőségibb munkát ők adták. Máshol horror árakon akarták megcsinálni, ehhez képest ez teljesen korrekt volt.
jjeah: Köszi, sry, a küllőpálcák ilyenkor nem előnyösek, de máskor jó szolgálatot tesznek.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz 6030D #126039 üzenetére
Zene, mindenféleképpen ingyeneset akartam, mert a YouTube még egy apró részletet is felismer a jogdíjas zenéből és reklamál vagy rosszabb esetben le is tiltja az audio sávot/egész videót. Így lett ez. Winter free music ezt dobta. Ez tetszett azok közül amiket meghallgattam. Tuc-tuc zenét nem akartam.
-
-
macy
addikt
válasz 6030D #125914 üzenetére
Látod mekkora balfax vagyok? Elfelejtettem csökkenteni a guminyomást
De még leengedve is eléggé csúszkált oldalirányban.
A másik ami zavar, hogy ebben a nyirkos időben mocskosul nyüszít a fék, és ráadásul alig fog, ami csak úgy szűnik meg, ha finoman húzom a fékkart tekerés közben. Ilyenkor vagy letisztul a fék vagy felmelegszik és azért szűnik meg a csikorgás.
Másik kérdésem, lehet-e a bringát autómosóban gőzborotvával mosni? Persze nem 10 centiről csapatva, de nem tudom mennyire árt a fékbetéteknek a mosószeres víz. Fémes betétek vannak bent. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #126130 üzenetére
A kerámia váltógörgő ellenállásbéli különbsége kábé annyit számít6 mint mondjuk a szőrtelen lábé.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz 6030D #126130 üzenetére
Igen, a váz 26" mtb, de inkább valami trekking-cc szerű a bicaj. Keskeny, aszfaltos gumik, sok-sok kütyü és tartozék felpakolva.
Kora tavasztól késő őszig hajtom ( régebben egész évben, de most családi okok miatt a télire le szoktam tenni ), évi 2000..2500km közt teszek bele. Ennek úgy 80%-a aszfalt, a többi terep. Az aszfalt részét úgy kell elképzelni, hogy elég gyakran elver az eső, nem szoktam megállni miatta. A terepet meg úgy, hogy rendszeresen keveredek olyan helyekre, ahol beáll a kerék a villába a sár miatt / kerékagyig ér a pocsolya / nyakig ér a csalán.A cucc olcsó volt, aliról rendeltem, mint ahogy az előd fém golyóscsapágyasokat is.
A súrlódás kb. teljesen nem érdekel, mérnökként tisztában vagyok vele, hogy ilyen terhelésnél szinte mindegy, hogy min forog a görgő. A felhasználás módjából viszont adódik, hogy kap rendesen mindenből, ami árt.
A gyári siklócsapágyasokból rendszeresen kimosódott a kenőanyag a szezon végére, a labirint tömítések pedig felszedtek egy csomó szálas szemetet, amitől viszont tényleg elég rendesen be tudtak állni.
A fém golyóscsapágyas már egész jónak bizonyult, kivéve az élettartamát. Nem megy bele a kosz, nem tekeri fel a kóbor vaddisznószőrszálakat, viszont két szezon után úgy elfárad a futófelület a csapágyban, hogy olyan érzés kézzel forgatni, mintha finom homok lenne benne [ Mielőtt felvetődne a kínai cuccok minősége, megjegyzem, hogy még korábban volt itthon, boltban, drágán vett brandingelt görgőm, és az is ugyanezt hozta ].
A kerámiásat azért vettem, mert ilyenem még nem volt, és azt remélem, hogy jobban fogja bírni. Ennyi a magyarázat.@Hasaggymeg
Főképp hogy első dolgom volt telerakni szintetikus zsírral.
-
Lacerta
aktív tag
válasz 6030D #126199 üzenetére
Ez is ipari csapágy, becsületes 689-es méret. Teljesen csereszabatosak, a régi görgőimben ugyanilyen méretű acél porvédősök vannak, csak a koszorú kivitele más egy kicsit.
Kenőanyagot csak akkor tesznek a csapágyba, ha porvédős vagy tömített kivitel ( Z vagy RS ).
A nyitott acélcsapágyak szintén zsír nélkül kerülnek forgalomba. -
Lacerta
aktív tag
válasz 6030D #126203 üzenetére
Ki mondta, hogy nem tömített?
A két távtartó egyben porvédő szerepet is betölt!Az ipari csapággyártás nem a bicajosokról szól. Ezek szabvány termékek, mindenki olyat vesz, ami neki kell.
A ZZ és RS csapágyak úgy jönnek le a gyártósorról, hogy élettartamra vannak zsírozva. Muszáj, mert a user nem tudja maga zsírozni, szét kellene hozzá szednie, és ő nem azért vett karbantartásmentes csapágyat, hogy ezzel molyoljon. Azonkívül, mivel tömítettek, biztonságban van bennük a kenőanyag is. Nem szennyeződik, nem folyik ki. User megveszi, beépíti, örül, ha tönkremegy, szomorú, cseréli.
A tömítetlen csapágyakat advanced usereknek gyártják. Pl. olajkenéshez, vagy ahol lehet / kell rendszeresen újrazsírozni. Gyárilag csak konzerváló anyaggal eresztik be, hogy ne korrodáljon ( ha szükséges ). Mivel nincs, ami megtartja a kenőanyagot benne, és ugye nem tudni, a user mivel akarja majd kenni, ezért nincs is értelme megkenni.
Ha én versenybicajjal járnék, kizárólag aszfalton, és még veszteségfóbiám is volna, akkor ez a görgő tök jó lenne nekem úgy, hogy mondjuk minden 2-300 km után engednék be pár csepp olajat a porvédő résén. De azt is csak azért, hogy az esetleg bejutott port kidolgozza magából a csapágy, mert amúgy kenés nélkül is tök jól ellenne. A kerámiának ez nagy előnye, hogy minimális kenést igényel, vagy bizonyos esetekben még azt sem.
Rakhatott volna bele a kis kínai tömített kerámiacsapágyat is, de azok még ritkák és drágák is. Így meg eldöntheted, hogy inkább a hatásfok számít ( olajozod / szárazon használod ), vagy karbantartásmentesnek akarod ( zsírzás ).
Tömített acélcsapágynál nincs ilyen választásod. -
Lacerta
aktív tag
válasz 6030D #126209 üzenetére
Én is ezt kérdeztem itt a legelején, hogy vajon fog-e?
Ahogy mondtam, nincs nagyobb játéka, mint a gyári Shimano siklócsapágyasoknak.
Amúgy szét van borítva a gép, a görgőcsere csak nagyon pici mozzanata volt a szezonra való felkészülésnek. Nagyon remélem, hogy kikeletre kész leszek, és akkor tudok referálni.@Massmurderer:
Így van. Sőt, még ígyebb, bár vannak árnyalatok. A nagy hozzáadott értékű folyamatokat pl. igyekeznek megtartani a nyugati cégek, és egyelőre megy is nekik. Ezen a szinten is jelen vannak a kínaiak, de árban nem versenyképesek. Minőségben viszont már hozzák ugyanazt a szintet.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #126235 üzenetére
Úriemberek itala?! Ezt így kell inni?
(#126243) Runner_fxr...a Saintről szinte ugyanazt tudnám mondani,talán a "ha odaütöd csúnya lesz" résszel nem értek egyet,enyém tiszta patinás kinézetű.
(#126244) trialboj...hát én leragadtam annál a betétnél. ...az a betétes nadrágon át is kirajzolódó camel toe visz mindent!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #126260 üzenetére
Én régi vágású emberként nem nézem még az ajándék ló fogát sem,nemhogy visszaküldjem az egész lovat.
(#126261) ZolkoW...a Saintnek már csak a szent karácsony szelleme miatt is maradni kellett.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #126260 üzenetére
Meglett, aki a tavalyi évre kíváncsi (mert hát az ideiben nem sok elemezni való van eddig) az bökjön az infograph fülre.
Ki hányszor mászta meg az Everestet? Pff még itt is rengeteg dolgot be lehet állítani. Ingyenes opció.
Amúgy egy évre 10 angol pénz, ami simán megéri azoknak akik ki tudják olvasni belőle a dolgokat és érdekli is őket.
De nem promózom tovább, nekem a fent említett infógrafika kellett csak.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #126272 üzenetére
Szerintem nincsenek rajta kulacstartónak szemek
Cipő: most vettem egy hasonlóan bütykös talpú cipőt, szerintem annyira nem jó ezekben tekerni, mert a tüskék gyakran beesnek a bütykök közé és csak csúszkál a cipő összevissza. Szerencsére nem tekerni vettem, arra van full deszkatalpú.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #126288 üzenetére
Mennyi km alatt kopik a gyantás? Te versenyzel elég sokat, pl esőben is, nem égeted el, vagy gyalulod le ilyenkor?
Gyantás fék nem ajánlott hosszú leejtőkre? Az hogy előbb sikít azt jelenti hogy állandóan nem A gyantás nekem kussban van míg csurom víz nem lesz, a félfémes tavaly állandóan ciripelt ha halkan is, bármilyen erősen húztam, mondjuk az nem volt minőségi fékpofa (de ahogy olvasom a shimano sem az)(#126290) FireKeeper
Nekem is ilyen a pressfites középcsapággyal, az sram normális közép csapágyas megoldása jóóóval többet pörög. Nem tudom hogy normális-e, érdekelne engem is hogy másnál is így van-e.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #126288 üzenetére
Amúgy ezt a gyantást kerestem már, de nem találtam, mi a neve, hogyan kell rákeresni? Nekem fémes van és újabban nagyon zavar a sikítása, legutóbb pl. miatta támadtak rám egy lejtőn a pásztorkutyák
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #126272 üzenetére
Az az ekszking tényleg állat,de továbbra is [link]ez a Solo Swift tűnik a legjobbnak kerékpározni.
emiki6...[link] ...as dotty as hell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #126284 üzenetére
+1
(#126285) jjeahh...ami jó azt nem kell elrontani.Én első perctől Shimano G01S,G02A,G02S stb. használok,kis túlzással azt sem tudom mi a különbség közöttük,mindegyik jó 80+ kilómnak.
(#126286) ivana...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #126314 üzenetére
Nem hinném, mindíg visított nedvesen, újan is.
Hasaggymeg: csak az a gond, hogy ha esik vagy köd van, akkor állandóan nedves, nm szárad meg . No mindegy, akkor ezek szerint ez van, ezt kell szeretni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #126265 üzenetére
Nekem csak 6, de szeretem a kerek számokat, ez a 10es nagyon tetszik idén 4 hónappal korábban kezdem a szezon, szóval akár még esélyes lehet ez a 88K. Viszont mivel a környéken 300m a legmagasabb pont, muszáj valami szállító alkalmatosság az autóra. (a vonatozás sajnos nem elég bringabarát megoldás, errefelé)
Vonóhorog nincs, tetőre meg nagyjából ez az egyetlen korrekt megoldás: Thule ProRide 591
Ezzel az a bajom, hogy nekem az alsó csövön 2 kábel is fut, amiből az egyik a hátsó fék. Esetleg gumibelsővel körbetekerve ezeket, okos dolog lenne bevállalni hogy ezeket 100+kmen keresztül szorítsa az gumírozott bilincs?
Másik ötletem hogy ahol ráfog a bilincs, ott hagynék egy kis hasat a kábeleknek hogy esetleg félre lehessen addig feszíteni, de ez is elég sok mókolással járnaNehéz elhinni, hogy nincs is más említésre méltó gyártó, és a többi nem is igazán tűnik jónak. A legolcsóbb az nyitolva van a forgáspontokon(THULE 532 Bicycle Carrier), illetve itt van ez Thule UpRide 599 ami jónak tűnt egész addig amíg nem láttam hogy lötyög a bringa már csak kézzel való mozgatásnál is, nem mellesleg meg kb 2x olyan drága mint a fentebb linkelt KORREKT 591 es modell, ami robosztus, és olcsó.
Te és Hasaggymeg mivel hordjátok ?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #126346 üzenetére
Nekem bevált az 532, igaz, nincs az alsócsövön vezeték, de annak a rögzítésnek annyira nincs útban az sem. És most belegondolva finommenetes lehet az a csavar is, amit a karral babrálok, mert a keresztvasakba menők azok (külön kellett hozzájuk rendelnem anyákat, mert én a gyári 3 mellé még egyet-egyet betettem. nem tetszett, hogy a hátsó részen -ha menetirányban van a bringa- féloldalról szorítja a csavar, ezért raktam egyet a két cső közé is). Mindenesetre sosem volt még gond, hogy egyik állás pont szoros, másik pont laza, pedig több biciklit vittem vele.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #126346 üzenetére
Egy kis G opelre kellene, a bringa befér, mert vásárlás után ezzel hoztam haza, de csak éppen hogy, tehát ha kicsit sáros v akár csak nedves a kerék, akkor nagyon nagy macera.
Én sem találom ami neked van, azt szerintem már nem forgalmazzák. Ahogy látom azon is vékonyka nyitok vannak a forgásponton, az nem ijesztő? Persze nem tudom te milyen utakon jársz, de Badár Sanyi szavaival élve, itt "olyan utak vannak, amiket a medve meghagyott" tehát minden irányba lötyög majd a bringa.
Amit Hasaggymeg ajánlott Mont Blanc, az nem jó, mert csak 2.2 es gumi fér bele (pedig érdekesen van kialakítva az eleje(nem engedi forogni a kereket), csak kár h nem bővítették legalább 2.4 ig)
Az egyik havernak két 532-es van, de ő ahogy megvette kiütötte a nyitokat és rendes csavart tett oda, ennek ellenére sem ajánlja, mentünk vele párszor nyilván nem volt gond, de mikor elhagyod vele az aszfaltot, akkor eléggé lötyögnek a bringák.
Nekem továbbra is az 591 tűnik a legbiztonságosabbnak, és árban is egész baráti. Ha te már láttál ilyet közelről, meg tudod mondani, hogy a bejelölt rész miből van? Puha v kemény gumi? esetleg műanyag? Ha ott vágnék rá egy kis lyukat akkor szinte semmi extra terhelést nem kapna a 2 vezeték, bármennyire is rázós úton megyek.
(btw, ez a felverődő kő elmélet elég ijesztő most hogy mondod, ha sziklás részeken felcsapódna egy éles kő, és megsérti a fékkábelt,izgalmas ereszkedés lehet belőle.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
RWD
tag
-
ivana
Ármester
válasz 6030D #126440 üzenetére
Nekem van shimano sor, shimano lánccal az országútin 8 sebiben, shimano sor, sram lánccal az egyik vintage montin és sunrace sor, sram 9 sebi lánccal az másik vintage montin (vintage monti 3x7-es by default).
Na ezekből egyértelműen a legutolsó kombó a legjobb, erre még öcsém is azt mondta, hogy mi a franctól vált ez ilyen jól, pedig ő max. használja a bringát.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen