Hirdetés
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Hívószám-hamisítás
- VoLTE/VoWiFi
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
-
bardi
aktív tag
válasz szimpláncsak #175259 üzenetére
Én 26-os méretben DT 533d-t vettem, eddig bevált, és van 27.5-ben is. Tubeless ready természetesen.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175351 üzenetére
AliExpressen már láttam 13 sebességes szettet Biztos nagyon fasza.
Most a 12-es rendszerrel már nekem is jobban oda kell figyelnem a lánc karbantartására, legolcsóbb fogaskoszorú is viszonylag drága.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Újabb telós amatőr kérdés, de szerintem csak túlparázom.
A Trek kalkulátora szerint olyan 85 PSI-re kéne fújnom az első telót, ha 140-es, de ez 150-es, vegyünk el egy picit.
Megtaláltam a RS ajánlását, kb 78-ra kéne fújnom.
Ezekkel a nyomásokkal alig volt SAG, végül kb 55-re lőttem be, mai körömön nem sikerült felütnöm, pedig volt egy két eléggé belepumpálós rész, illetve kiálló kő, amin a bicikli ment át, nem én, ha értitek.Ez szerintetek normális lehet?
Amúgy eszméletlen jó ez a bringa, Trek Fuel Ex 5, pénteken talán felkerült FB apróra, vasárnap meg be a csomagtartóba. A dropper először nagyon fura volt, mintha egy gyerekbringán ülnék, de hamar megszoktam, nagyon jó, hogy ennyire hátra lehet vinni a súlyt, a 12-es váltás meg amint be lesz rendesen állítva, jó lesz, sajnos még nem sikerült, pedig csináltam olyan sram sablont is hozzá. Na annak a mérnöknek gratulálok, a váltó mögött van a nagy része, lófasz sem látszik belőle, ha kihozta volna bal oldalra, 5 centivel lenne hosszabb, cserébe sokkal használhatóbb... Rugózása is nagyon jó, de a bunnyhop még nem megy annyira, mint a régivel, annyival hosszabb, meg a visszaút csillapítást még lehet gyengébbre kell venni.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz CragON #175403 üzenetére
Dehogyis, annyira hülye azért még nem vagyok, majd 40 év múlva talán! Csak lejtőn, ahol kellett, letoltam, és nagyon fura volt, de eléggé hasznos.
Agyonfotózva még nincsen, csak két képem van róla: [link]
Most én is vittem a telópumpát, de végül nem álltam meg állítgatni, remélem hétvégén tudok menni egy hosszabbat, ahol jobban ki tudom tapasztalni milyen. Így a második körömön már jobban mertem menni vele, mint először.
Egy DH-sabb szegmensen sikerült elég sokat javítanom az időmön, igaz még csak harmadszor jártam ott, és már jobban fejben van az útvonal. Be is kerültem top10-be, szerintem nem jár arra senki már egy ideje(#175404) Hasaggymeg, pont, hogy nem sikerült, még maradt benne kb 1 centi, szóval talán jó.
(#175406) CragON, Ez XL-es, viszont nem teljesen gyári, de akkor lehet van annyi. Majd szerzek egy rendes mérleget, és lemérem.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175413 üzenetére
Ja igen, a droppernál is van, akitől vettem mondta, hogy ő a sram cuccokhoz annyira nem ért, ezért inkább így hagyta, a dropper is hosszabb, mint kéne, hogy lehessen állítgatni. Persze mindkettőt meg kéne csinálnom, csak még idő nem volt rá, vagyis ami volt, abba tekertem. Így a susnyásba mondjuk nem is megyek be, nem akarom letépni.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #175416 üzenetére
A nyakon lévő kód alapján Sektor RL, 80-150 mm között lehet állítani, viszont a lábon nincsen semmi típusra utaló felirat, csak hogy torque cap compatible. Nyuszit és békát se látom
(#175415) CragON: Annak én se látom értelmét, vagy fent kell, vagy lent.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz ivana #175501 üzenetére
Én az enyémen meglepődtem, hogy a hátsót tudom blokkolni egy ujjal a nem is tudom milyen exage féken, talán U, az első se lenne rossz, ha a fékkar jó lenne, nem 8 ujjas, meg eleget húzna, szerintem ha azt lecserélem, egész fasza lesz, használható bőven amire kell.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
-
bardi
aktív tag
-
-
bardi
aktív tag
-
bardi
aktív tag
Ma sikerült egy hosszabb körön kipróbálni a Trek-et, így már össze tudom hasonlítani az elődjével. Kettő között a fő különbségek, 29 vs 26, HTA ~67 vs 70, rugóút, 130/150 vs 100/100, és a hajtás 12-es a 2x9 helyett. A Giant egy XC bringa, ez meg nem tudom mi, trail, am, supertrail, updowncountry, leszarom igazából, nem XC
Az, hogy lefele jobb, egyértelmű, nagyobb a tengelytáv, laposabb a villa, hosszabb a rugóút elöl hátul, nagyon élvezetes vele lefele menni, ahol eddig azon aggódtam, hogy most elvágódok e, ott parázás nélkül, a gurulást élvezve tudok lejönni. A dropper is sokat segít, van egy nagyon rövid, de meredek lejtő, amin a Giant-tel nem mertem legurulni, mert féltem, hogy előrebukok, ezzel gond nélkül lementem rajta. Egyedül a fék szarabb, gyengébb, sram level tlm van ezen, az m615 helyett ami a Giant-en van.
Ami meglepett, hogy felfelé is jobb, aszfalton nem annyira feltűnő, viszont terepen nagyon, főleg nehéz, köves, gyökeres utakon. Nem gondoltam volna, de sokkal jobban tudom irányítani kis sebességnél. Ma sikerült azon az emelkedőn felmennem, ahol már hetek óta nem ment, mert teljesen kimosta az eső, ha nem készültem volna még a maradék 40 km-re, simán PR lett volna.
Pár hete egy hasonló útvonalon mentem, csak most az igazán szopatós részét kihagytam, és nem éreztem a végére, hogy teljesen meghaltam, mint akkor. Azt hittem az év vásárlása számomra a 16k-s retro Scott lett, de úgy tűnik tévedtem, mert ez az'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz szimpláncsak #175792 üzenetére
Ha már szegmens, ha kreálok egyet straván, akkor csak az elkészítés után futott időket veszi figyelembe? Van két ötletem, de az én teljesítményemmel két KOM inkább lenne ciki, mint menő
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz maximilian4 #175826 üzenetére
És mi a menete ennek, ki kell hívni rendőrt, és és rajtuk keresztül intéződik az autó biztosítójával?
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz maximilian4 #175835 üzenetére
Szerencsére még soha nem volt ilyen esetem, remélem nem is lesz, de akkor ha olyan állapotban leszek, én is rögtön hívom a rendőrt, köszi!
mobal: Azért van rajta, hogy a csavar ne tudjon lelazulni.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz rétisün #175841 üzenetére
A számla az mondjuk egy adásvételi szerződés használt kerékpárnál, vagy betolom a roncsot egy kerékpárüzletbe, és ők mondanak egy kárösszeget, hogy mennyibe kerülne javítani?
Remélem nem nagyon off, de mostanság túl gyakori volt az olyan paraszt, aki kicentizett, miközben előzött, inkább felkészülök...
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz xy.zsolt #175871 üzenetére
Nem is tudom minek ajánl bárki vékony gumis bringát városba, montival soha nem voltak ilyen gondjaim, amikor 1,5-es slickgumit használtam, akkor sem. Akkor már inkább építenék egy ghetto gravelt egy régi montiból, koskormány miatt lehet haladni kicsi légellenállással, és nem verem szét a kereket.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Sram DUB SX hajtókarnál észrevettem, hogy a lánctényérnak van egy kis játéka. Ez mennyire normális? Emiatt egy kis kattogás is hallatszik. Oldalirányba nem tudom mozgatni, csak forgásirányba van ez a kis játék neki.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz nismoka #175938 üzenetére
Szétkaptam, a lánctányér rögzítő csavarok eléggé jelképesen voltak benne... most már jó. Ha egyszer hajtókart veszek, az biztosan Shimano lesz, ez az 54 Nm-es meghúzás, meg előfeszítés... Abszolút semmi játéka nem volt a hajtókarnak, azért picit tekertem rajta, de nem hiszem, hogy bármit számítana.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #176164 üzenetére
Ő biztos kihagyta az alapozást, 169-es pulzus csak gurulástól
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Toobee #176204 üzenetére
Ha ez még működne októberben, akkor lehet csatlakoznék egy hétvégén, úgyis régen voltam már HHH-n.
Straván ennek a közelében van még az oxigén dh szegmens, ott anno elmelegítettem az első fékemet, miközben a többiek vártak rám, azt esetleg ismered? Mondjuk ott nincsenek épített elemek, legalábbis akkor még nem voltak.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz mobal #176249 üzenetére
Ennyiért szerintem simán veszel egy új hajtókart, amin van 3 új lánctányér, hozzá meg középcsapágy/monoblokk. De ha csak hajtókar kell, és használod a régi középcsapágyat, akkor pláne, vehetsz mellé egy új szett fékbetétet/tálca sört/pizzát.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz xy.zsolt #176360 üzenetére
Hétvégén végre nálam lesz már, remélem jövőhéten ki tudom próbálni erdőben az igpsport órát. Kíváncsi vagyok, hogy telefonnal hasonlítva mit mutat majd. CAD szenzor is lesz benne.
Magyar posta alkotott, nagyon sokáig nem jött meg, és jobban utánanéztem hol jár, erre kiderült, hogy megpróbálták kihozni, értesítőt is hagytak, és rám várnak. Namost semmilyen papírt nem hagytak arról, hogy ők próbálkoztak, be kellett menni, és úgy odaadták... Régen olyan fasza postások voltak a környékünkön, egy ideje meg csak igazi trógerek...
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
-
bardi
aktív tag
válasz bringasisti #176478 üzenetére
Cégnél minden reggel a belépésnél mérnek mindenkit, ilyen infrás cuccal, én 10 percet sétálok kb, picit hidegebb időben rendszeresen nem tudott értelmezhető értéket mutatni, hőlégfúvón is néztem már, teljesen falsnak tűnt, szerintem ezek nem sokat érnek...
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz ggeleven #176499 üzenetére
Amikor még melóba jártam, és hajnalban ilyen 1-2 fok volt, nekem a fő gondom az volt, hogy a bokám fájt a hidegtől. Most majd újra bringázni fogok, igaz csak kb 3 km-t, de az ízületeimet már nem akarom még jobban tönkretenni, szerintem arra marad a bakancs...
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz ggeleven #176508 üzenetére
Alapjába véve én is egész jól tűröm a hideget, télen ebéd után melóban addig bírtam kint a szünetben pulcsiban, mint a többiek kabátban
Még jópár éve vettem a decathlonban egy bringás kabátot, az alá kb semmi nem kell, nagyon meleg, most meg egy átmeneti mezt találtam, igaz outis, de hidegebb időben már talán elhalnak a szederbokrok is, és nem tépik szét, erdőben is jó lesz, jónak tűnik.
Lábammal annyiban vagyok gondban, hogy a betétes nadrágok nem jönnek be (a lidl féle után vettem egy decás rövidnadrágot, amiben kivehető van, ez már talán zselés is, de egyszerűen nem jó), szóval bringás cuccok többnyire kilőve. A térdemmel nincsen gond, arra van melegítő, ilyen tépőzáras, magyar gyártmány, nem lehet benne fázni, bokámat kéne védeni valamivel.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
-
bardi
aktív tag
válasz bringasisti #176513 üzenetére
De nekem nem is kell spd, ezek még platformra nem az igaziak. Jelenlegi vans cipőnél bármi jobb télen
jjeahh, 100 euró már azért elviselhetőbb jóval, mint 200-300 font.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #176530 üzenetére
Párszor jártam Erdélyben, nem tudom mennyit változott a helyzet azóta, de ami közlekedési kultúrát láttam akkor, az alapján kevésbé fájdalmas sajtreszelővel maszturbálni, mint az autók között bringázni Viszont emlékszek nagyon jó minőségű aszfalt utakra is, fent a hegyekben, az valószínű jobb, mint itthon.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen