Hirdetés
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Újabb Redmi Watch 5 érkezett
- iPhone topik
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz robee19 #261098 üzenetére
Nincs baj a gazdaságos fékekkel. Amíg gyűjt az ember egy jobbra, jóvanaz.
BR-MT200
Manuals & Technical Documents
USER'S MANUAL 1
A leírásukban lehet kutakodni az ajánlott tárcsaméretre.
Ennél tiltják a nagy 203-ast, igazából a 180-ast sem ajánlják. A kisebbek valóak hozzá.A fékkar miatt. Az olcsóbbaknak nagyobb, így az erőkar is. Hirtelenebbül, nagyobbat fékeznek, nagy tárcsánál ez végzetes lehet. Minnél nagyobb a tárcsa, annál kisebb erő kell a fékkaron a blokkoláshoz.
Emiatt a nagykaros fékekhez csak kicsi tárcsák jók.A nagy tárcsákhoz való sportos, 1-2 újas kisebb fékkarok a drágább fékeken vannak.
Itt nemcsak a rotor több 10 dekás többlet tömege miatt, hanem az egész fék nagyobb hőtűrésre lett tervezve, pl több az olaj is.
Ezeket hősokkolni még direk sem könnyű. Hozzáértők 180-as tárcsákkal kánikulában is jól boldogulnak. 203-asokkal egy állandóan fékezgető kezdő sem tudja megforralni a mostani fékeket szerintem.Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #261100 üzenetére
Trükkös: [link] [link] , de le kell csekkolni a pumpád feje rámegy-e.
Fits up to 8mm valve hole.
- Szerintem ezek a fajták nem mennek bele a presta furatos (6mm) felnibe.le kell csekkolni a pumpád feje rámegy-e.
- Ránézésre mintha autószelephez való pumpafejjel használható lenne. Vagy másról van szó, muszáj venni egy spéci adaptert?--
+1
#261115 Hasaggymeg
A mag helyén szoktam én is benyomni a tejet.
A darabos szintén bemegy simán.
Elég pusziltatni a szelep hüvelyt és a beöntőt.Kicsit levágtam a hegyéből az edény beöntőcsőréből. Így picit nagyobb lett a lyuk. Pont a magház mérete, beledugni már nem lehet, de rászorítva tökéletes.
[ Szerkesztve ]
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz zsamiatt #261127 üzenetére
A sportgúnyákat előkezelik, talán ezüstös szálakkal, így kevésbé tudnak elszaporodni a bacik, amiktől szagos lehet.
Én Neomagnol-os előmosást alkalmazok. Ez nagyon erős fertőtlenítő.
Gazdagék folyékony spotmosószerrel ritkítják az ellent. Ez gyakorlatilag sima mosószer + alkohol x%-ban, pl denaturált szesz gondolom.
Ha új a cucc, vagy így van kezelve, szerintem simán kibírna pár csak vizes mosós napot, nem szagosodna be.
Ghetto diy szagtalanító lehetne egy szórófejes minipalack tiszta alkohollal, pl denszesz
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz robee19 #261146 üzenetére
Azt mondják hozzáértőbb pilótának, aki nem fékezget állandóan.
Ennek persze feltétele a hegyekben a terepesebb külső, megfelelően alacsonyabb nyomáson.
Amennyire lehet felváltva kell nagyobb terheléssel fékezni, így hűlhet az egyik kör.Szóval ha ügyesen használod, szerintem a te fékeddel is boldogulni fogsz.
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz stickermajom #261157 üzenetére
Ez tényleg jól hangzik, köszi az infót!
Többszörös szorzó rémlett árra, de ez baráti.Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
Egyszer próbáltam ennek utána nézni. Elvileg létező dolog a szélesebb külsős gravel váz.
Úgy marad meg a (28/29-es) geó, h a kerék kisebb, a külső meg nagyobb. Így végül hasonló méretű a kerék.Rákeresve párat találni.
Pl 650b flat bar gravel bikeAz amcsik egész olcsón is vehetnek
Five Flat Bar Gravel Bikes for Gravel Grinding, Riding Adventures, Commuting, and More
https://bermstyle.com/five-flat-bar-gravel-bikes-for-urban-riding-adventures/Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
Gazdaságos megoldásnak tuti egy régi montit vállalnék be én is. Volt több 26-osom, mervek, ht-k, tök jók voltak a maguk idejében.
Tejbeaprítós helyzetben;
az átütős kerekek,
a modern tárcsafék,
egyszeres hajtás,
és a mai csodakeverékes külsők miatt, ezek már űrtechikának számítanak a régiekhez képest. Egy-egy tekerés-fékezés, és meg is lenne a 100%-os győztes.Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz Ringman #261203 üzenetére
B4sszus a legdrágább is ezek közül ~300e Ft
Ha egy héten egyszer használnám, poénból akkor is megérné kipróbálni. Alap gép, de a széles kerékhelyek miatt inkább egy ilyenre moccannék rá montisként.Tires
27.5" x 2.35" Kenda Kadre.
Max tire recommendation 27.5 x 2.6Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz zsocy #261205 üzenetére
A montis fékeket általában nem a hozzáértők fikázzák. A félősek inkább, állandóan húzva elmelegítik. Vagy ha totál másra használják, mint amire való, azok is forralnak.
Az olcsó alap fékek is lehetnek jók, ha nincsenek nonstop gyilkolva. Ha meg véletlenül úgy jön ki, és elforralja a pilóta, levegős lesz, egy olajcsere és kész. Tanul belőle.
Van még egy jó oldala ha filléres az új bicón a fék. Egy idő után beütése lesz a montisnak, konkrétat akar, pl a régi gépről áthozni a drágát.
Nekem majd 4 hónapig tartott eladni az új bicajról a drága XT féket, jobban örültem volna egy alapnak. Azt sem kellett volna adni, maradhatott volna tartaléknak.Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #261209 üzenetére
Nem a normál használatról van szó.
Nálam pl ahogy tanultam egykerekezni az 2 óra folyamatos fékezést jelentett.
Amik letérdeltek; 160-as tárcsával mind. Kétfajta Magura, a leggyengébb XT.
A kétfajta Sramot csak azért nem mondom, mert addigra rájöttem, ezt egyik sem bírja. Jött a 180-as tárcsa. Azzal nagyot javultak, épphogy levegősödtek, mind. Majd 200-as tárcsa. Azt gyakorlatilag el tudtam volna égetni bármelyikkel, zavarbahozhatatlanok lettek.Szóval amelyik fék nem tudja a 180-as tárcsát, az gondolom "csak" normál használatra jó, gyilkolásra nem.
Ha elmegy a pilóta pár órára tekerni, amiben van néhány nagyobb, hosszabb lejtő, szerintem azt alap fékkel is simán teljesíti.Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #261211 üzenetére
+1
- Itt sokkal olcsóbb!
rosebikes
SHIMANO SLX BR-M7100 Disc Brake Caliper Set (front/rear)
119,95 EURA Rose-t amúgy sokkal szívesebben pénzelném, mint a bike-discount.de-t.
Mint a bike24-en, itt is ingyenes a visszaküldés Magyarból.A bike-discount-nál sajnos nem. Benéztem egy rendelést, majd 9 ropi volt visszaküldeni egy droppert.
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz ZolkoW #261221 üzenetére
Nobby Nic 27.5x2.60"
Valós, mért szélessége; 2.4"
30-as felnin, 3 baronEz a legratyibb verzió.
Belsős, 850g, Performance
Article number: 11654121
EAN: 4026495878692Lehet picit nyúlna használat közben, de nálam nem lesz befogva végül.
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz Ringman #261219 üzenetére
Rose Reveal AL Unveils Affordable Integrated Alloy Road Bike from 1900€
https://bikerumor.com/rose-reveal-al-modern-affordable-alloy-road-bike/The new endurance bike gets good tire clearance – 700c x 32mm max for most sizes, while the two smallest frames have to make due with a max of 28mm on 650b wheels to preserve handling, minimize toe overlap & work with those bikes’ shorter chainstays.
Ha jól értem arra fogja a virsigumikat, h testesebbel beakadna a lábújjakba kanyargáskor, mert rövid a vas.
--
#261223 robee19
A kis súlytöbblet annyit jelent, h visszább kell váltani emelkedőn, valamennyivel lassabb leszel.
Vagy semmit nem jelent normál testalkatnál.A régi összetósom más gumikkal, dropper nélkül, modernizát hajtással 16 kilóról levittem 14-re. Semmi változást nem tapasztaltam. Emeletre kicsit könnyebb volt felvinni, de az is csak olyan talán érzés volt.
A mostani csodakarbon fully 13 kg, találd ki milyen mesés különbségeket értem el ezzel
[ Szerkesztve ]
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #261228 üzenetére
Megártott az am söröcske
Az ellenkezőjét ecsetelgettem, nincs gond az olcsó alap fékekkel szerintem. Aki meg gyilkolni valót keres, az úgysem ezen a polcon keresgél.Az égetőshöz; sokan nem tudják elfogadni, h a fékhez való gyári tárcsa és betét gondosan megtervezett. Ettől eltérni tuningnak számít. Pl a Shimihez amikkel találkoztam utángyártott betétek, azok mind sokkal jobban fogtak. Így tudnak kisebb/könnyebb tárcsát használni, de alternatív valóságként náluk ez nem melegszik jobban.
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
-
andrisbandi
őstag
válasz -=RelakS=- #261318 üzenetére
GPS-es kütyüknél minnél pontosabb, annál több darabot, és más rendszerű műholdat lát.
Menüből állítható szokott lenni. Hátránya a jobban merülés.Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz ZolkoW #261334 üzenetére
A drótot be tudnád bandázsolni, vannnak szövetszalagok, az autós még kopásálló is; Önvulkanizáló szalag PIB SCAPA.
Butil-szalag-ból ha találni vékonyat, lehet az is jó lenne. A vastag pl láncvillára ütésálló gumiborításnak jó.
A villanyszerelős zsugorcső lenne a legjobb kinézetű, ha hajszárítóval rá lehet melegíteni.Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #261348 üzenetére
Ez a Max HP egész jó árban van. ~13e
Régebben ahogy emlegették itt, keresgéltem a Topeak JoeBlow-ra, és a booster-est ajánlgatták/promózták/tesztelték több helyen is. Az is jónak tűnik.
Igaz árban túl izmos, ~49e
Topeak JoeBlow Booster Floor Pump
https://www.rosebikes.hu/topeak-joeblow-booster-floor-pump-2688229Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz Friczy #261369 üzenetére
A patentszemek egyszer használatosak elvileg. Csak azért írom, mert sokan lehet nem is tudják. Van aki meg direkt kísérti a sorsot, és mivel egyszer sem járt még pórul, kimondottan ajánlja is újrahasználni az egyszerhasználatost.
Vannak kivételek, ott ezt ki is emelik, mint előnyt.Ha rendel az ember külföldről valamit, érdemes mellé tartalékba újrahasználható patentet venni. Van amelyik szerszám nélkül nyitható. A színes változatok meg segítenek pl olajozáskor.
Chain Lock
MissingLink
Connex Link---
#261372 Gaben92
Nemrég volt itt szó a shimis patentszem összezáró technikáról.
Első kerék a falnak szembe,
alsó láncvonalon összeakaszt,
fölsőre áttekerni a szemet, rálépni, vagy ütni egyet a pedálra. Így a helyére záródik.[ Szerkesztve ]
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz zzola #261397 üzenetére
Gyanús ez a váltó probléma. Gyárilag úgy tűnt nincs beállítva, később a szervízesnek sem sikerült, majd a tulajnak sem.
Egy csavar beljebb tekerésőtől függ, mennyire engedi kifelé a kisfogaskerék felé ( rossz esetben túl) a váltót, a tegelyvég irányába.
magyar videókép derailleur h screw
Ha a kisfogason túlejti,
a "H" csavar van túlságosan kitekerve.
- Óramutatóval megegyezően, befelé kell tekerni. Apránként (1-2 fordulatonként), ellenőrizve a változást.Állvány nélkül nem tudom mennyire lehet ezt megcsinálni.
Talán ha segít valaki. Pl megemeli a gép hátulját, amíg tekersz. Vagy udvaron vízszintesen ha fel tudsz erősíteni egy fa seprűt valamihez mellkas magasságban, arra a nyerget ráakasztva, a bicó s3gge a levegőben marad.[ Szerkesztve ]
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz zzola #261413 üzenetére
1x-es váltásnál nekem akkor dobta le elöl, ha "megtört" a lánc.
Újonan így kaptam dobozban a bicót, le volt esve elöl, és meghajolva a lánc. Nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki, középen próbáltam ki, ott jó volt a váltás is.Aztán sokkal később lett összeszerlve rendesen, menet közben, a nagy fogasokra váltva, elöl, csak egy bizonyos részén a láncnak fura hangja volt, és néha le is dobta.
Biztos bekopott volna pár száz kilométer után, de volt új lánc, arra cserélve azonnal megszűnt.
Ahogy mondja a kolléga, nagyfogasokon hátrafelé tekerve is leeshet a lánc elöl. Ez egyszeres betegség (Érdemes hátulról belenézni a láncvonalba, a legnagyobbra váltva mennyire horror a hajlás). Főleg új láncnál jön elő. Sok száz kilométer után összekopik, jobban hajlik a lánc oldalra, kevésbé lesz hajlamos ledobni, vagy meg is szűnik a hiba.
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz zzola #261413 üzenetére
Láncleesés gátló
decathlon
- Ezek a gazdaságosak nem tudom mennyire láthatják el a feladatukat. Műanyagok.A jobbak fémből vannak.
Itt megnézhető milyen felfogatás típusok léteznek.
wolftoothcomponentsDell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz user2 #261394 üzenetére
Jó kis gép
Ezzel a SS váltónélküli rendszerrel átlag ember elboldogul könnyebb terepen?
Mert próbálkoztam régebben, h nem váltok, és valami hasonló kiosztásban tekerek, de túl sok helyen nem tudtam feltekerni kiállva sem.Gondolom hozzá kellene edződni a valamennyire haladós, dombozni nehéz kiosztáshoz. Áhh.. túl nehéz falatnak tűnik
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz ZolkoW #261425 üzenetére
A dekás fajták csak terelő szerűségeknek tűnnek. Ahová ki tudna mozdulni a lánc oldalra, ahogy le akarna esni, ezek oda vannak felszerelve, eltarják a láncot, ami így a lánctányéron tud csak maradni, beesni nem.
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz mauimagic #261429 üzenetére
#239979
Néha szóbakerülnek a fényszórók.Közelre túlzóak szerintem. Vaksötétben meg nem száguldozik az ember, ahol előnyös a távolra jól bevilágítós. Én nem vennék mégegyszer külsőakkus nagy erejű pilácsot.
Itt fényszórónak a bringakormányra valót szoktak ajánlani. Fejre meg picike méretűt. Igazából még ezt is szokni kell a sisakon.
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz Fishor #261462 üzenetére
A legújabb tapasztalat szerint a merev telótartók szétrázzhatják a fényképezőjüket.
#260341
A mini szütyő, telótartós fedéllel kímélesesebb lehet.Ha mégis a merevre szavazol;
Spigen gearlock mf100 kerékpáros telefontartó
Ilyennel nyomulnak innen páran. Montin is stabil.Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #261481 üzenetére
Nem is olyan könnyű az új vas beszerzése. A régi geós montit is meghagytam sokáig az új mellett, hátha az újat kell eladni
A jól megszokott, saját igényre átépített azért nem rossz dolog.
Csak a sokkal rövidebb s3gg miatt lett új. Emiatt (meg a nagyobb teló) az újabbaknak sokkal hosszabb az első fele, ami nagyon fura, megszokást igényel.Nem tudom outiknál van e ennyire drámai változtatás üléspoziban.
Itt sokkal behatároltabb a személyreszabás stucnival, kormánnyal, ha valaki mókolna, amíg hozzáerősödik a gyári, az ideálisnak kitalált testhelyzethez.Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz Fishor #261508 üzenetére
Úgy látom az autós tartóknál fémlap kell a teló hátára, és mágnesesen marad a tartón.
https://www.spigen.com/collections/kuel-car-mountDell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz togvau #261521 üzenetére
How To Make Your Sram Brakes Not Suck! - Sram Piston Service
https://www.youtube.com/watch?v=AY80Zt47M3AEgyszerű a krabantartása ezeknek. Mint a videóban, az elv ugyan az a többi márkánál is.
- Alkohollal lemosni tisztára a féknyerget mindenhol. Pl izopropil.
- A féktárcsarésbe 4-es imbusz, így a fékkarral kijönnek a tárcsák maxra.
- Saját olajával sokszor átmosni a dugattyúkat.
- Visszanyomni őket teljesen. Legjobb a fékkarnál nyitva egy fecskendővel, mintha légtelenítenél. + Egy tényleges mini féklégtelenítés a karnál minimum.
- Alkoholos, nagyon alapos lemosás. Tényleg rendesen ellenőrizni kell, h ne maradjon sehol olaj. A dugattyúk egymással szemben lévő tányérjainak mélyedésében sem.Gondolom egyértelmű, csak infóként; a dugattyúk oldalait nem jó ötlet mással mosni csak a saját olajával. Pl fültisztítópálcika bemártva.
A féknyereg tisztításakor, alkoholizálásakor pedig legyenek teljesen benyomva, az oldalaiknak szükséges az olajfilm.Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
- A szerelést is bírja!
Vittoria Mezcal
kép
Sokat dícsértem már, nagyon jó apró mintás mindenes montira.
Száraz időre terepen, és aszfalton is jól gurul. Pedig nekem széles 27.5x2.6"A poén, h a hasonló Rekontból (talán 10 dekával volt könnyebb, ugyanekkorában, hasonló aprómintás az is) kettő darabot sikerült véletlenül szálszakadtra megtépni szereléskor.
Ilyenkor óriási 8-as lesz benne, kuka.Úgyhogy nem tetszett amikor 1 év után nem akart lejönni a Mezcal, tartottam tőle ezt is megszakítom. Fél órát küzdöttem lefelé, teljesen rágyógyult, úgy nézett ki nem is lehet levenni, műtét lesz. Végül csak sikerült. Vízhójagok, pár napig nem tudtam rendesen fogni.
Gondoltam annyi lett neki. De nem, simán túlélte, semmi bajaMás izgalom is ért.
H. kerékben agyat fűzettem át. Olyat választottam, amihez jó a mostani küllő, csak átszerelik és kész.
A rossz tapasztalatom miatt a szervízzel, nem voltak nagyok a reményeim. Azért próbálkoztam, elmondtam; pontosan milire ugyan oda kellene pozicionálni, mert 2.4-es gyári helyett, 2.6-os külsőt használok, alig van sárférőhely.
Megnyugtatott minden okés lesz.B4sszus, úgy is lett, 2 nap alatt, 8 ropiért profin átfűzték.
Tudnak ezek ha akarnak
ÁkosbikeDell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #261549 üzenetére
Kisebb keréknél még az is elképzelhető, h lehetőség lesz a testesebb külsőre.
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
Road bike geometry explained: what is it and why is it important?
https://www.canyon.com/en-hu/blog-content/road-cycling-news/road-bike-geometry-explained/b19102022.html
F4sza cikknek tűnik, olyan bevezetés kezdőknek szerű, elolvasom majd végig.Finding the perfect gravel bike size
It’s easy to find your ideal gravel bike size when you follow our simple advice.
https://www.canyon.com/en-us/blog-content/advice/gravel-bike-size/b06012023.htmlKis bolyongás után meg lehet találni az összehasonlító táblázatot.
Nem sz. gurigáznak, lehet válogatni.
kép
Innen:
https://www.canyon.com/en-us/gravel-bikes/performance/grail/al/grail-6
Geometry & dimensionsDell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #261559 üzenetére
kép
Innen:
https://www.canyon.com/en-us/gravel-bikes/performance/grail/al/grail-6
Geometry & dimensionsDell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #261564 üzenetére
Egy igazi SLAMBUC története yt
Kirándultok egy jót Debrecenben, beültök egy szokatlan helyere. Meg a talált bicót is kipróbálod
Arra felé még nem voltam vonattal, de lehet kipróbálnám. Így esetleg a vasat is egyszerűbb lenne hazahozni, ha úgy alakul.
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #261567 üzenetére
Ez outi, meg nem is értek hozzá montisként, csak kíváncsiskodni szoktam a geókat nézve.
Valmit egyből kiszúrtam.
Montin a láncvilla hossza érdekel, a régieken igen hosszú volt, a mai modernek rövid a s3gge, fordulákonyak. A bringának viszont összeségében hosszabbnak kell lenni, a stabilitás miatt lefelé és fölfelé.Outin nem szükséges az összeségében hosszú bicaj.
De nekem valahogy horror elképzelni, h a Merida Endurance-ek a gyekekmérettől az óriásoknak valóig ugyan azzal a lánvillahosszal készül 418 mm.
(Nyilván kimatekolták, elhiszem, h jóvanazúgy.)A Canyon-os Endurance más iskola. 415-430 között változik, ahogy egy mezei ember elképzeli. Nagyobbhoz dukál a hosszabb, elvileg az óriásoknak kell is plusz komfort pl.
Lehet a te méretedben még jobban is jársz az egyenhosszal (Merida Endurance), mert "indokolatlanul" növelt. Talán így kicsit kényelmesebb és stabilabb is lenne. Ha jár erre hozzáértő megszakérthetné.
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #261611 üzenetére
BD monti box; 186x 30x 128 cm, elvileg 20 kg
Kalkulátorral ~ 93.000 Ft Magyarból Németbe egy bringa dobozolva.Nem annyira sok az a szállítási díj (hatvan valahányat említettél talán).
Úgy láttam tőlünk külföldre mintha nem is minden időszakban vállalnák az ilyen nagyokat lakossági megrendelőnek.Úgyhogy inkább a visszaküldhetetlenség lenne a bukta.
Vagy rá kell kérdezni ők tudnak e visszaszállítást kedvezményesen rendelni neked, ha egyáltalán létező a dolog.Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
rongyosgumileszedő ráizmozni a tl szalagot
Tubeless szerelési fogást mesélek, amit tegnap próbáltam, és bevált.
A lila pöttyösek a belső nélkül használható felnik.Ahová a külső pereme megy, van a felniben egy vízszintes váll, ami nem engedi könnyen becsúszni a felni közepébe, az árokba.
Ezt könnyen el lehet "rontani" a nem megfelelően lesimított tl szalagozással, amikor a vízszintesből lejtős lesz (eltart a tl szalag). Ilyenkor csúszik a gumi pereme a felni középébe, és nehéz rárobbantani.
Mikroszálas törlővel, utána tiszta, ép müa gumileszedővel ajánlott lesimizni.
Nekem ezekkel eddig nem sikerült rendesen.
A ronggyal nem éreztem elég erősnek a lenyomást, elég sprődek a szalagok.
A gumileszedőt meg nem mertem erősen rányomni.Az újítás;
- rongyos lesimogatás után, a gumileszedő kanalas részét befedtem a mikroszálassal, és így már mertem jó erősen, izomból a felni (mindkét) peremébe nyomni a g.leszedő élét. A váll mindkét részébe gyönyörűen beragadt a szalag.Simán, már az első műhelypumpás fújástól ment fölfelé a külső, robban rá, mint a kisangyal
[ Szerkesztve ]
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz dom1n0 #261646 üzenetére
Tényleg van értelme foglalkozni a súlykülönbségekkel outin? (Hasonló ligások közt.)
Pl ha valaki két kulaccsal szokott menni, de most egyet sem visz, akkor mesés lesz a különbség?Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz lanszelot #261638 üzenetére
16" 20" folding bike review
A yt-on nézted ezeket?A 16-os végképp csak a tömegközlekedések közé való úgy vettem ki.
Átlag felnőttnek is túl kicsik, az ülés nem húzható fel eléggé, 2 méteres pilóta lehet félig sem tudná "kinyújtani" a lábát.
A linkelt 16-os súlyhatára 90 kg. Mindenestül kell számolni; bicó, pilóta, felszerelés.Elmennék a helyedben egy ottani dekába lecsekkolni ezeket.
decathlon.co.uk/folding-bikes
Gari, szervíz is lehet itt a jobb ilyen speciális bringára.A tárolás miatt nem tudom mennyire okos megoldás a mini bicó. Talán ha tényleg minden alkalommal bőrönddé csukod, és megy a sarokba.
Mert lehetne pl falon tartani egy rendes méretűt.
bike wall mount képek
Ha megóvható a lakás fala valamilyen eltakarással.A dekában a városi villanyosokat is meglesném.
decathlon.co.uk/Electric/City/HybridVan külön fóruma a témának;
Elektromos rásegítésű kerékpárokDell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz lanszelot #261687 üzenetére
Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ott lenne célszerű az elmélkedés. Érdemben tudnának reagálni.Itteni rendes bicókban a dekás a legjobb gazdaságos. Pedig pofátlanul drágítottak.
A webeshez képest náluk valójában meg is nézhetőek a vasak.
Szerintem aki nem ért hozzá, és nem is akar sokat foglalkozni a kiválasztással annak jó.
Kap egy olcsóbb használható gépet.Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz -=RelakS=- #261706 üzenetére
A linkelt értékelései közt pont ezt nehezményezi, kettőt vett, az egyik nem akart működni, szétkapta bezsírozni, megjavult.
- De egyik sem működött ha a nyereg előrébb, vagy hátrébb van állítva, csak középen. Ezen a Rose-oson így erősen kétséges az ellenállás állítása szerintem.#261703 Seep
NYEREGCSÖVEK KÉNYELME – ALAPANYAG, ÁTMÉRŐ, AKTÍV ÉS PASSZÍV RUGÓZÁS
https://bikepro.hu/nyeregcsovek_kenyelme_alapanyag_atmero_aktiv_es_passziv_rugozas
Ez jó cikknek tűnik!Gyorsan átfutva; a drágáknak van értelme. Más a működési elvük.
Cane Creek eeSilk
rosebikesDell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
-
andrisbandi
őstag
válasz Ringman #261711 üzenetére
Fitnesz, trekking bicajnál jól lehűtik az extra kényelemre áhítozó óriás pilótákat. Nuku vékényabb cső (Ø 27,2 mm, jobban hajlik) vagy a kisebb vázból jobban kihúzott.
Ha jól értem paralelogrammással viszont előrébb lesznek. De az drága....
A nagyobb testsúllyal rendelkező (90+kg) kerékpárosok pedig jobban teszik, ha a kurrens nyeregcsőméretekből a két nagyobb (30,9; 31,6) átmérő valamelyikét használják, azaz már kerékpárvásárláskor célszerű ezekkel kompatibilis vázat választani!És a felsőcső se legyen túlzottan ejtett (sloping), hiszen a hosszan kinyúló nyeregszár túlzott terhelést ró a vázra, mindenekelőtt a rögzítőpontra.
Tetejében a túlzottan kis vázméret is a tartósság ellen dolgozik, vagyis a nagytermetűek kétely esetén inkább a nagyobb vázméret felé vegyék az irányt. Alattuk a rövidebben kinyúló, nagyobb átmérőjű, alapvetően erősebb, így kevésbé hajlékony nyeregcsövek is elégséges rugalmasságot nyújthatnak. Ezzel szemben a könnyű kerékpárosokra tervezett hajlékony csövek a tartósság kompromittálása mellett nem kívánt imbolygást is okozhatnak.
[ Szerkesztve ]
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen