Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Milyen külső akkumulátort mobileszközökhöz?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- HMD Skyline - jó szerelés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Pneumata - Már elérhető a horrorjáték, ime a launch trailer
gp Az elmúlt napokban PC-re és konzolokra is elérhető lett a teljes kiadás.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
hoffman_
veterán
válasz rétisün #25291 üzenetére
igen, az aprót nézem rendszeresen, de megmondom őszintén a most linkelt 6-ból öt jó lenne paramétereiben, csak épp nem tetszenek. ha már a gatyám is ráköltöm egy gépre, amit szeretnék úgy megépíteni, ahogy megálmodtam, akkor inkább várok, és keresgélek, egy adott alkatrészre. matt villát szeretnék bele, mindenféle felirat nélkül, karbon, fekete, vagy fehér színben. így kicsit mondjuk bonyolódik a dolog
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
gergo5991
őstag
válasz rétisün #26447 üzenetére
Shimano FC-M522, 42x32x24T, 175 mm- ilyenem van, ehhez az áttétel dologhoz sose értettem, de meg kell mondjam, a 29-es kerekek rendesen végezték dolgukat, amig haverok a 26 osukkal tekertek 20 fordulatot, addig én 5-öt
Bár lehet hogy ez kondició kérdése is, mostanában napi 20-30k lemenet, ők meg 1-2 hónapig nem tekertek semmit[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #26824 üzenetére
Ha ott hagyod valahol a bringát szóljál! érte megyek!
Most érkezett el az, hogy annyit bringázok, hogy kijön a nagy váz hátránya. Kénytelen leszek lecserélni a Wensont egy másikra, mert túl nagy és kezdenek fájni a térdeim.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
imyourfriend
őstag
válasz rétisün #26824 üzenetére
Meséltem már régebben, volt hogy 15km-t se tudtam egy huzamba letekerni.. ideges is voltam, hogy minek vettem meg a bringát ha 15km sem megy vele. Aztán szépen belejöttem, most meg megfogom a kormányt és megyek, nem érdekel milyen szél meg honnan fúj, egy idő után beérik a sok "szenvedés" csak ki kell tartani és kerekezni. 1400km-nél járok 25 nap alatt, de már kezdem látni az eredményét. Szezon elején 86,4kg voltam (eddigi legtöbb) ma meg 76,7kg-t mutatott a mérleg miután megittam 1 liter vizet a bringázás után. Nem felvágni akarok vele meg semmi hasonló, az elején rengeteget szenvedtem. Pl első balatonköröm után 1 napig nem tudtam normálisan ülni mert 12 órát ültem betét nélküli nadrágba egy kemény nyergen, aztán leszartam az egészet megkerültem megint. Ma pl úgy mentem hogy 2 napja tönkretettem a jobb lábam (túl gyors volt a tempó én meg nem érzékeltem) így vigyáznom kellett rá egész túra alatt. De még volt energiám kiállni a nyeregből az utolsó emelkedőnél is Csipkerek után, mert régebben rosszul osztottam be az erőm és hamar elfáradtam.. De előfordul az ilyen, minden kerekezésből tanul az ember.
(#26841) belaazallat: Nemrég kezdtem el alsó fogásban fogni az országúti kormányt és ugye 55cm-es a váz meg 130-as stucni. De látni bőven hogy hosszabb kellene, augusztus végén érkező carbon gép is csak 4cm-el lesz hosszabb.. remélem elegendő lesz a 180 centimhez.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz rétisün #26862 üzenetére
Én most érzem magamat a legjobban, pedig 2 hónapja pereceltem egy óriásit és azt hittem itt szögre is akaszthatom a gépet. Aztán 2-3 hétig semmi, de június 9.-e óta kb megváltozott minden.. elkényelmesedtem előtte most meg erőt vettem magamon és leadtam a felesleget.
(#26864) Szakbarbár: Ma volt hasonlóm, szédültem miután hazaértem. Megittam fél liter vizet, majd később megismételtem párszor és jobban lettem. De a sót ami az arcomon volt kenni lehetett volna vagy zsíros kenyérre hinteni. 2.5-3kg ment le ma de ebből visszajön 2 szerintem. Bár még így is jól állok.
-
Zola007
veterán
válasz rétisün #27961 üzenetére
ezért sem tartom relevánsnak az ilyen testmagasság - vázméret táblázatokat.
A váz mérete sokkal inkább függ az átlépési magasságtól.
A testmagasság inkább a stucnihosszt és a nyereghátrahajlást határozza meg
Amiket én néztem, azoknak nincs ilyen adata, de fényképről a kerékméret és támvilla ismeretében meg tudom határozni
#27962) glacious: melyikre gondolsz?[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
deicide
veterán
válasz rétisün #28116 üzenetére
Thx! Augusztus végén jön a Kiskunlacházi 12 órás, el kellett kezdeni az edzést rá.
HollyBoni: Az nagyon durva már, pedig nekem is 53-as tányér van most már elöl, mégis csak lejtőn tudok 50 fölé gyorsulni. Nyilván azért mások azok a bringák, de az ember is kell hozzá...
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
tatabike
őstag
válasz rétisün #28427 üzenetére
Én 25 éve szerelek/építek kerékpárokat. Én így tanultam, nekem ez vált be, minden régi szaki ezt szajkózta állandóan. Lehet, hogy a mostani cuccoknál működik az, amit Te írsz, de ez is csak azt bizonyítja, hogy a mai alkatrészek rossz minőségűek. Ha régen egy sor túlélt egy láncot, akkor ott valami bibi volt, olyan láncot többet nem vettünk. Manapság ezek az egyre vékonyabb, láncnak csúfolt vackok persze, hogy nem bírják ki egy fogassor, vagy egy hajtómű élettartamát, ezen nem is csodálkozom. Ismerek versenyzőt, aki panaszkodik, hogy 3 havonta kell 10+ ezer forintért láncot vennie. És nem hiszi el, hogy ha ilyen drága, akkor miért nem tartós. Egy végletekig lekönnyített, precíziós, laborban tesztelt ipari "műalkotástól" ne is várjon el olyan tartósságot, mint az olyan parasztbiciklitől, amin 20 éven keresztül nap mint nap hordták az asszonyok a két 30 literes teli tejeskannát a falusi földutakon a tejcsarnokba leadni, a papa kéthetente megöntözte fáradt olajjal a láncot, aztán ennyi volt a karbantartás. És meg se nyekkentek azok a biciklik.
Ma, a tervezett elavulás korában ez van. Ha nem veszel rendszeresen, akkor nem éri meg gyártani. Ezért tesznek róla, hogy vedd meg akkor is, ha nem akarod. És ez mindenre igaz, nézz körül.Teasüti, plusz a bordásszíjhajtásos bringához bontható hátsó háromszög kell, ugyanis a bordásszíj végtelenített, nem bontható. Ezért a vázat kell "kinyitni", hogy belefűzd a szíjat...
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
jackbacsi87
senior tag
válasz rétisün #28773 üzenetére
éreztem, hogy valami ilyesmi turpisság lesz a dologbanméricskéltem, és így már kijött.
maxi-bike-nál találtam pár kormányt (alapméret , retro ) meg bikemagon
most klasszikus hajlítású van, az ergonómikus mennyiben más érzés?
illetve ha a képenken szereplők valamelyikével van valakinek kapcsolata jöhetne infó[ Szerkesztve ]
-
DjKoxi
senior tag
válasz rétisün #28843 üzenetére
Záhony Ez a kósza szél átlóban fújja a kis országunkat.
gyulank : felénk kevés domb van, én is csak akkor használom ki. A középső tányért viszont egyre gyakrabban használom. Az elején nagyon hamar fárasztott a pörgetés de valahogy megszokta a lábam. Lehet le voltak merevedve az izmaim.
borix : én jól megjártam az iparis agyakkal. ( szabványon kívüli, drága és vicc kategóriás csapágyak voltak benne) A terepszettem csak Deore agyak vannak, mégis vajpuhán gurulnak. Láttam videot a dura-ace agyakról, ahol szemléltetik a golyós agy előnyeit. Nézd meg és dönts.
-
deicide
veterán
válasz rétisün #28913 üzenetére
Háát, hogy örültem volna esőnek a dagonya helyett...
Mondjuk elázni sem sokkal jobb, ha nem arra készül az ember.
Ráadásul reggel kivettem a kocsiból a bringát és a műhelypumpával felnyomtam a cserélt hátsó gumi nyomását a megfelelő szintre és konstatáltam, hogy az utolsó 25km-t 0.8 bar nyomáson tettem meg, annyit tudtam fáradt kézzel beleerőszakolni a minipumpával.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
insight
aktív tag
válasz rétisün #28930 üzenetére
Aha, így már kapisgálom, köszi!
Viszont ezt múltkor sikeresen abszolváltam (bár nem tudtam pontosan mit csinálok), a "már akadva gördülő" és a "még lógó kerék" közti finom pontot megtaláltam, kb. 5 perces fordulatokkal játszva. De 90 km után megint elkezdett lógni. Hol lehet a gond?
[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
gergo5991
őstag
válasz rétisün #29050 üzenetére
42x32x24T
ilyen áttétel egy 3x10es rendszeren jó? 29er. MTB
Mindent megbírok ezzel mászni, általában a legfelső tányéron használom mindig (valahogy ez jön be a legjobban is, kényelmes is, jobb érzés ezt tekerni, meg hát persze a sebesség), bár ha nagy a domb, vagy 70km után elkapom egy 12-16% os emelkedők, ott már a legkisseben nyomom, mert nem bírok[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz rétisün #29804 üzenetére
Valóban. Én kérek elnézést, hogy azt hittem, hogy a pórázzal majd elhúzza a kutyát a biciklis elől.
De nem csak a kutyások ilyenek. 2 lány és 1 fiú beszélget az út kellős közepén, de olyan helyen, hogy előzni se tudom őket ott, oké majd rájuk csengetek, de "szerencsémre" időközben észrevettek, hogy jövök, de pont leszarták. Na több se kellett nekem, begyújtottam a rakétákat, 40-50-es tempóval 2 centire elszáguldottam mellettük, remélem egy életre megjegyezik, hogy ne legyenek ilyen közömbösek az embertársaikkal legközelebb.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz rétisün #30097 üzenetére
Nem értem hogy minek és hova kell ilyen bringa, ha már országúton akarunk tekerni akkor vegyünk országútit.. Mind geometria mind más téren pl carbon váz, előrébb van az a technológia. Oké hogy 105-ös szettel kapod, de könnyebbet és merevebbet kapsz. Most 483ezer a listaára a strada 3500-asnak és nettó 7,8kg. Én majdnem 150-el olcsóbban vettem az enyémet használtan szóval lehet jó darabokat kifogni. Viszont a strada 3500-ba egy egyenes kormány (amitől a falnak megyek) aztán már ott is van a 430-450-es ár.
-
imyourfriend
őstag
válasz rétisün #31537 üzenetére
Én rátóti vagyok, fő utcán lakom [link] itt. Egerszeg felé amúgy Én Körmenden át megyek, mondjuk alapvetően is hozzá vagyok kötve Körmendhez ha Szombathely felé megyek akkor is. Ez a kör meg csak jött, biztos lehet jobbat és gyorsabban. Egyszer ezt is megfogom dönteni, remélem még idén.
-
deicide
veterán
válasz rétisün #32114 üzenetére
&tatabike, Doki-HUN1978, thx srácok, ezt én is fogom mutogatni és már végképp nem mosom le magamról a T-.1000 jelzőt. Néztem a képet a dobogón, a győztessel egy magas vagyok, úgy, hogy ő magasabban áll, nem igazi kerékpáros alkat, de erővel sok minden áthidalható.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
LonGleY
veterán
válasz rétisün #32509 üzenetére
Plusz ott vannak az alkatrész-opciók, amivel szintén sokat lehet alakítani a hossz-érzeten (kormányszár magasság, hossz, nyeregcső hossz, nyereg pozíció). A táblázatok (ha megfelelő mennyiségű adatot vesznek alapul) nem feltétlen hülyeség kiindulási alapnak. A kormányszár/kormány páros hazavághatja vagy épp meghozhatja az "én méretem" érzést ugyanazon a vázon.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz rétisün #32707 üzenetére
Szombathely felé mentem, hát csak egy születésnapi tekerést óhajtottam megcsinálni. Erre rekord táv lett, most a következő cél 1 éven belül valami elfogadható 1 órán belüli idő erre a ~38km-re. arrafelé én is szeretek járni, Keszthely oda-vissza vagy Zalaegerszeg. Szép dombos vidék.
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #32707 üzenetére
Hali!
Te már haza is értél 17:35-re! Irígykedős szmile! Én 16:45re értem Fonyódra, majd 19-re haza, de azt már vonattal abszolváltam. Keszthely Fonyód szakaszról a nagy sietségben elfelejtettem track-et készíteni. 15:18kor indultam, 16:45-re értem az állomásra. A táv szűk 40km. Mai etap óra szerint 139km.
Kányavárra az út: [link] Néztem a domborzatot, visszafele sokat kellett volna mászni, szerencse, hogy Keszthelyre mentünk.
Képeket majd felteszem!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz rétisün #33550 üzenetére
Értem.
Másik kérdésem pont a pörgetés lett volna. Tegnap már próbáltam arra átállni hogy jobban pörgetek inkább eggyel kisebb fokozaton szóval ezek szerint ez még kíméletesebb is.
Nálam is kompakt hajtőmű van fent 52/34 hátul meg 11/28 sorral de nekem mint kezdőnek ez egyelőre bőven megteszi.Més que un club!
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #33605 üzenetére
Sisak és rá zsuhanysapka. Egyik túrán a szállodában volt és pár kreatív túrázó eltette, esőben jól jött.
(#33602) Cathfaern: 1x mentem kapucnival bicajon, soha többet. engem rohadtul zavart, hogy oldalra alig látni ki belőle.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
imyourfriend
őstag
válasz rétisün #33617 üzenetére
Tekertem párszor már esőben (a carbon géppel szerencsére csak szemerkélőben) és úgy vettem észre hogy nem oszt nem szoroz a sárvédő számomra. Persze mi sem kellemesebb annál mikor 30 felett már úgy veri a vizet a gép hogy az első kerék felcsapja a szemed elé és kénytelen vagy szemüvegben tekerni emiatt. De még így is azt mondom hogy nem tennék fel, elmentem szárazon kerekezni majd bőrig áztam akkor már mind1 hogy a vizet rám veri e vagy sem a gép, nameg szárazon minek cipeljem a sárvédőt kb.. ez a másik fele. Tudom tudom minden alkatrész csak 100-150 gramm de ha felrakok 6 ilyent akkor az már 1 kiló és az nem fér bele nekem..
-
torzo
őstag
válasz rétisün #33670 üzenetére
Pedálja válogatja, meg a bakancs talpa. Nem szokott ilyen bajom lenni ha jó recés fémpedál van fenn, amibe a bakancs rücskei jól belekapaszkodnak. A gumiborítású az persze felejtős.
Télen muszáj a kompromisszum! Ha fázol, megette a fene az egészet, szóval kell a jó meleg, vízhatlan csuka, bármilyen legyen is. -
nagyúr
válasz rétisün #33986 üzenetére
Még nagyon sokat kell fejlődnöm erőnlétben azt érzem.
Mondjuk lehet a 83 kilóm sem éppen outis súly de az meg valamennyire kell a focihoz (kapus vagyok) bár szeretnék a bringázással azért egy 3-4 kilót leadni. Egyébként mennyire lehet tekeréssel fogyni?maummamut: ha úgy csapnak el lehet már soha többé sehova nem kell benézned. Na én ezért próbálom kerülni az ilyen helyzeteket okos enged alapon.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- iPhone topik
- Milyen külső akkumulátort mobileszközökhöz?
- Sorozatok
- Bestbuy játékok
- Google Pixel topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen