Hirdetés
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- Honor 200 Pro - mobilportré
- A Nubia kameratelefon is tiszta dizájnt társít csúcssebességgel
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it A Blackstone megerősítette: 13 milliárd dollárért építenek adatközpontot Nagy-Britanniában.
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz geotigris9 #93961 üzenetére
Akkor már inkább egy longboard az kevésbé néz ki hülyén
deny330: a belsőknél tól ig határok vannak, nem adott mérethez való. Pl. 1.4-1.9 meg ilyenek. Ami 2.1-hez jó az 2.2-höz is jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Vasinger! #93975 üzenetére
Le kell húzni a hajtókart és szerszámmal vissza tekerni. Soha nem láttam még ilyet. Nézd meg jól fut a mono ha szorul akkor cseréld. A menetet zsírozd be (loctite ide nem az igazi nehéz kiszedni zsírral is...)
A szerszámok hajtókar lehúzó és monoblokk behajtó néven futna, a pedál lehúzót még soha nem hallottam és hülyeség is mert nem a pedált húzod le vele, hanem a hajtókart.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz belaazallat #93979 üzenetére
Azt tudom elképzelni, hogy az amúgy elfogadható minőségű sunrace monot nem tekerték be rendesen és nem ült fel a csapágy a csészében ezért lelazult.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #94110 üzenetére
Vagy a medve gazdagodik még egy kis hússal
-
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #94134 üzenetére
Ha választani kell, hogy medve vagy kutya akkor medve
-
ivana
Ármester
kazettás agy Régen a racsni az agyon egybe leszedhető volt és a lánckerekkel egy egészet alkotott, jelenleg a szabadon futó az agy része, a lánckerekeket csak rá kell rakni, ez a kazettás agy. Belépő szinten néha van még régi ún. menetes, de ma már szerencsére ritka, a kazettás jó 40 éves technológia.
pörgetés ( = gyors tekerés?) Igen
menetes villa A régi colos villák vége menetes, a mai ún. AHEAD sokkal modernebb és jobb megoldás ott nincs menet.
A wikipedia szerint hasznos élettartama 3-5 év A wikipédiát idióták írták A mai alu vázak nem mennek tönkre, korai és szar alu vázak szerettek eltörni, de ez rég nem probléma.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #94289 üzenetére
A kazetta meg a sor ugyan az, az agy része magyarul kazetta test néven fut.
-
ivana
Ármester
válasz zoli03 #94326 üzenetére
Nagyon könnyen megcsúszhat a láb egy taposó pedálon az országúti hoodot fogom és ránehezedem kiállós pozíciónál, főleg ha még esik is. A dropban kiállásról nem is beszélve. Más kormányoknál annyira nem érzem ezt, de outival igen. Illetve nagysebességű kanyarban is stabilabb az SPD.
Mondjuk ehhez hozzá tartozik, hogy alapból SPD-vel megyek, de múltkor vidéken be kellett fogni az outit tanyabike helyett taposóval, na az borzalmas volt.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #94528 üzenetére
A max. az annyira tényleg nem durva tanyabikeal 37-et mentem síkon max. outival olyan 52 körül.
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #94595 üzenetére
+1 Váz, hajtás, kerekek, kormány, stucni a többi az csak ráadás
Gumik is fontosak nagyon, de az felhasználás függő...[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz zoli03 #94648 üzenetére
Ha jok a konuszok es a golyok is, es az agy golyopalyajat se ette meg a fene akkor nem kottyan meg kezre es meghuzva se szorul (foleg nem egy gyorszaras agy). Persze ez nem minden agyra igaz, de a normalisabbakra igen. Ami biztos, hogy semmikeppen se ragjon alapbol, de ha nem kottyan kiszedve es meghuzva se rag az az idealis mukodes.
-
ivana
Ármester
válasz Golyobis #94861 üzenetére
A kresz csak államilag vagy önkormányzatilag kezelt közutakra vonatkozik (illetve egyes esetkben magán utakról, ha azok csatlakoznak a közúthálózathoz) Az erdészeti utakról más törvény rendelkezik, ott az a mérvadó. Egy két tábla közti földút pedig simán lehet, hogy amúgy rendes közútnak számít, ha esetleg nem az akkor megjelölni kellene ha nem akarsz átmenő forgalmat.
A lakott területen kívüli út az itt kb. mindent jelöl, az nem kreszben definiált fogalom, csak annyit jelent, hogy út ami lakott területen kívül van.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz hegyimorc #95004 üzenetére
A tanyabikeoknaknál egy felnihez adott gumi szélesség tartozik, nincs választási lehetőség.
A táblázat szimplán hülyeség. Lényeg, hogy ne legyen keskenyebb a gumi mint a felniEz a táblázat annyira nem is rossz, nem a sokszor linkelt Sheldon Brown-os amire maga is azt írta, hogy nagyon konzervatív, ez kb. az értelmes határokat adja.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #95063 üzenetére
Kamu Belassítva játszik, hogy bele van vágva, illetve ez az a szint, hogy satu leugrasz és megnézed ez mi a fene. Illetve ha onnan jönne úgy ahogy a képen látszik akkor tuti átmegy rajta.
-
ivana
Ármester
Semmiképpen se ideális a széles gumi keskeny felni kombó csak így súlyt lehet spórolni. 19-es felnibe 56-os gumi egyértelműen nagy, attól, hogy gyárilag csinálják még nem lesz ideális max. súly szempontjaból (arról nem is beszélve, hogy gyakran azzal játszanak a gyártók, hogy adott gumi méret kisebb kicsit, hogy könnyebb legyen mint a másik gyártó gumija)
-
ivana
Ármester
válasz theballa32 #95515 üzenetére
Jobb bringaboltokban tudnak perselyezni is ha nagy gáz van, meg menetvágóval helyre rázni a menetet ha csak kicsit sérült, ezért nem érdemes kidobni még a hajtókart se.
-
ivana
Ármester
Esőben minden felnifék szar. Ettől függetlenül persze cserélhetsz betétet mivel valószínűleg nem a legjobb van rajta. Ki kell találni milyen van benne, ha cserélhető gumis akkor kompatibilis gumi kell csak, ha nem akkor egy egész pofa (a pofák outi fékpofa néven keresendők). Hátul tök felesleges cserélni szvsz.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #95633 üzenetére
Szerintem aki itt Pesten bringára ül annak nagyobb százaléka érti a közlekedést mint az autósoké. Tény, hogy sokszor láttam már kemény dolgokat, bringástól is (kocsival megyek sötétben és az idióta szlalomozik bringával a sávomban), autóstól is mondjuk autóval még azért sokkal könnyebb kivédeni.
Két dolog amitől frászt kapok:
- Aki nem képes megállni a zebránál
- Aki nem húzódik le amikor kerülsz valamit pedig simán elférne -
ivana
Ármester
válasz padi68 #95813 üzenetére
Ha már zöldet kaptak akkor ne gurulj be az autók mellé, éppen indulnak, nem fognak észre venni. Ha be gurulsz (amit egyébként amíg állnak szabad is) akkor sose ilyen hülye helyen állj meg, hanem két kocsi között, a hátsó lásson az elsőt meg te lásd és ha indexel hagyd menni.
Itt szerintem inkább te hibáztál mint ő, így nem szabad begurulni, vagy előzd meg, vagy ne, de semmiképpen se állj be mellé, ha meg igen akkor figyelj az indexre. -
ivana
Ármester
válasz cooi11 #95831 üzenetére
Szia!
Szerintem drága, lemez papucsos pözsi váz. Ócska hajtással és váltóval, legolcsóbb spider felnikre fűzött kerekek, gagyi gumik. Nem lehet tudni, hogy francia menetes-e, ha igen az is szívás. Facebookos outiapro csoportban keresgélj.(#95836) -=RelakS=- igaz elírtam
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti játékok OFF topik
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Automata kávégépek
- EAFC 25
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autós topik
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- A Nubia kameratelefon is tiszta dizájnt társít csúcssebességgel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest