- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Készül a Galaxy S24 FE
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
(#49980) Jorus
Azért kerestem a válasz gombot egy kicsit.
Nos, hát szerelő srác nem panaszkodott a kerekekre az átvizsgálás során, jónak kell lennie azoknak.
Blokkolni nem igazán szoktam, így terepen semmi hátrányát nem érzem.A blokkoláskori pattogás mégis miért lenne féktechnikai hiányosság a bringás részéről?
Hányféleképpen lehet kereket leblokkolni?
Ugyan én nem tartok még ilyen szinten, de úgy tudom a hátsó blokkolásával is rá lehet segíteni egy kanyarvételre, vagy irányváltásra, szóval nem egészen értem mire akarsz célozni.Amúgy ma pont eszemben volt ez a beszélgetés tekerés közben és megvizsgáltam közelebbről a jelenséget.
Olyan látványosan nyúlik a kerék, hogy még rá se kell ülnöm csak behúzott fékkel kicsit kézzel rátolok a nyeregre hátrafelé és a kerék a kerületén nézve máris majdnem 1 centit elforog az álló tárcsa mellett. Pedig csak pár kilóval nyomtam meg a nyerget.
A pattogást se úgy képzeld el, hogy aszfalton konkrétan ugrál a kerék, mint egy kenguru!
Csak nem egyenletes a csúszás, olyan, mintha mm-es huplikon húznám át a gumit és hol erősebben tapad, hol kevésbé. Ennyit lehet észrevenni a jelenségből menet közben.
Első kerék ugyanilyen nyúlós, de ott ugye a nagyobb terhelés miatt jóval kiegyensúlyozottabb a rugalmas alakváltozás. Elsőnél nem rángatják a küllők a gumit.[ Szerkesztve ]