- Honor 90 - modellalkat
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Buds FE - rajongok és jajongok
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LKW
tag
válasz mayerlaci #15 üzenetére
Igen, alkalmazott. Voltam vállalkozó is, de olyan Cégeknek fuvaroztam akik becsődöltek. Három millóm Úszott el pillanatokon belül. Nagyon vigyázni kell.
Csak olyan cégnek szabad fuvarozni, aki rendszeresen,utalja a pénzt, és valamilyen szinten megbizható. Egyre kevesebb van belőlük.
Most a Mol, meg a Kormány munkálkodik azon, hogy a Magyar fuvarozót végleg a sárba tapossa.Minden hepe után jön egy hupa
-
LKW
tag
válasz mayerlaci #22 üzenetére
Lehet. Annyira nem foglalkoztat a dolog. Annyi fajta új kamion van, hogy már egyszerűen követhetetlen. A helyzet az, hogy ma már tényleg minden új kamion jó, és ami a lényeg, legalábbis számomra, kényelmesek. Egy hátulütője azonban mindegyiknek van. Dolgozni kell velük. Ezt pedig én már rettenetesen unom.
[Szerkesztve]Minden hepe után jön egy hupa
-
LKW
tag
válasz mayerlaci #30 üzenetére
Olcsó volt. Majd ha váltót, vagy valami fődarabot kell javitatni, akkor ugrik ki a szemed. Nekem a DAF-on most csináltak egy sima hengerfejpakolást. Csak a komplett garnitúra 180E volt. Ez csak a javitókészlet. Van egy régi MAN is nálunk.
Tavaly javitották a válltóját, Érden. Potom 1,2 mill-ról küldtek először árajánlatot.
Aztán a főnököm kiakadt, elrohant hozzájuk. Hosszas alkudozás után végülis 800E-ért megcsinálták. Eszméletlen.Minden hepe után jön egy hupa
-
SPDeluxe1.0
aktív tag
válasz mayerlaci #48 üzenetére
Erre gondoltam én is,de szvsz már a kanyarodás gondolatától is írtóznak ezek a sofőrök,nem még a tolatás gondolatától!Ha egy ilyen döggel 'rossz útra tér',vajon hogy az istenbe' keveredik ki bárhonnan is?Sztem az útviszonyok,meg az úttestek fekvése olyan,hogy kedvez ezeknek,bár nem jártam Ausztráliában,de feltételezem azért a célszerűségre törekedtek.
"oh no the devil has a code for god mode!!!"
-
LKW
tag
válasz mayerlaci #51 üzenetére
Egyszer néztem egy dok. filmet, erről az Ausztrál fuvarozásról. Ezek úgy vannak, hogy elindul, egy ''pár'' mérföldes útra. Ezek lakott területeken, nem igen közlekednek, és váltott pótokkal járnak. Az elsőt egy adott helyen leakasztja, amit egy sima nyerges elvisz a lerakóra. Aztán igy sorra a többit. Visszafelé ugyanigy szedi fel a rakott csere pótokat. Aki a filmben volt, az a csóka a feleségével járnak együtt, az volt a válltótársa. Egy-egy úton több ezer mérföldet tesznek meg.
Minden hepe után jön egy hupa
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Honor 90 - modellalkat
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- LEGO klub
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- PERIFÉRIA beárazás (egér, egérpad, billentyűzet)
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- További aktív témák...